IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
natassja
Usericon van natassja
Posted 19-04-2004 15:32 by natassja Profiel van natassja

droomde dat ik me tieten moest scheren


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-04-2004 15:33 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 19 april 2004 15:32 schreef natassja het volgende:
droomde dat ik me tieten moest scheren



uh...egh..uhr
it's all so confusing


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-04-2004 15:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 april 2004 15:32 schreef natassja het volgende:
droomde dat ik me tieten moest scheren
Als je er al van gaat dromen wordt het een keertje tijd zou ik zeggen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-04-2004 16:02 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 19 april 2004 15:58 schreef Greycloak het volgende:
Als je er al van gaat dromen wordt het een keertje tijd zou ik zeggen.




"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-04-2004 16:03 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 april 2004 15:58 schreef Greycloak het volgende:
Als je er al van gaat dromen wordt het een keertje tijd zou ik zeggen.


Naja en iig: Ik droomde laatst dat ik in m'n droom wakker werd, maar me niet kon bewegen. Wat bleek later [na analyse met Psychiater]: Ik droomde in m'n droom! Pretty fucked up en uiterst angstaanjagend. Vooral omdat je het gevoel hebt: "Ok, ik ben nu wakker, maar ik kan me niet bewegen". Het lijkt allemaal uiterst echt, omdat je voor je gevoel wakker bent geworden [in je droom dus].

Uiterst vague.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 16:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 april 2004 16:03 schreef Slechtheid het volgende:


Naja en iig: Ik droomde laatst dat ik in m'n droom wakker werd, maar me niet kon bewegen. Wat bleek later [na analyse met Psychiater]: Ik droomde in m'n droom! Pretty fucked up en uiterst angstaanjagend. Vooral omdat je het gevoel hebt: "Ok, ik ben nu wakker, maar ik kan me niet bewegen". Het lijkt allemaal uiterst echt, omdat je voor je gevoel wakker bent geworden [in je droom dus].

Uiterst vague.
Heb ik ook een paar keer gehad.
Zit er nog een betekenis achter?

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 19-04-2004 16:10]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-04-2004 16:08 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 april 2004 16:08 schreef kwelgeest het volgende:
Heb ik ook een paar keer gehad.
Alszijnde eng ervaren?


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 19-04-2004 16:10 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

had vanaacht een droom dat ik een grote knal hoorde en uit me raam keek... gewoon snachts en aan de horizon licht en een champignon, ik deed me tv aan en op CNN zeiden ze dat de oorlog met al quaida uitgebarsten is en dat heel europa onder aanval lag... dat is pas eng en iets té realistisch


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 16:10 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 april 2004 16:08 schreef Slechtheid het volgende:
Alszijnde eng ervaren?
Ik geloof het niet al een tijd geleden gebeurt ik kan me slechts herinneren er ook een paar keer last van gehad te hebben.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2004 16:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 april 2004 16:10 schreef HgarrothwulfF het volgende:
had vanaacht een droom dat ik een grote knal hoorde en uit me raam keek... gewoon snachts en aan de horizon licht en een champignon, ik deed me tv aan en op CNN zeiden ze dat de oorlog met al quaida uitgebarsten is en dat heel europa onder aanval lag... dat is pas eng en iets té realistisch
Ik zou niet meer dronken/stoned naar het nieuws kijken als ik jou was ...


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 19-04-2004 16:12 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 19 april 2004 16:11 schreef Jenje het volgende:
Ik zou niet meer dronken/stoned naar het nieuws kijken als ik jou was ...
was nuchter


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-04-2004 16:13 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 19 april 2004 16:12 schreef HgarrothwulfF het volgende:
was nuchter
In dat geval helemaal geen nieuws meer kijken.


Ik heb wel lekker gedroomt vanacht...


Subtiel kamerolifantje


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 19-04-2004 16:15 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 19 april 2004 16:13 schreef stigma het volgende:
In dat geval helemaal geen nieuws meer kijken.


Ik heb wel lekker gedroomt vanacht...
ach, je ontsnapt er niet meer aan, wat je ook uitzet of doet...

en ik ben van nature al zo paranoide, dus aan het nieuws ligt het niet


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2004 16:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Laatst gedroom dat ik in de winter bij een oud baantje van me aankwam en een bevroren ondergesneeuwd kind oppakte om mee naar binnen te nemen, en toen stond ik plotsklaps in de afrikaanse vlakten en werd ik achterna gezeten door tijgers en toen ik éénmaal een kooi binnen was gerend bleken die tijgers grote negers te zijn.




Echt, ik ga nooit meer met Chelman praten ...


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-04-2004 16:18 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 19 april 2004 16:16 schreef Jenje het volgende:
Laatst gedroom dat ik in de winter bij een oud baantje van me aankwam en een bevroren ondergesneeuwd kind oppakte om mee naar binnen te nemen, en toen stond ik plotsklaps in de afrikaanse vlakten en werd ik achterna gezeten door tijgers en toen ik éénmaal een kooi binnen was gerend bleken die tijgers grote negers te zijn.




Echt, ik ga nooit meer met Chelman praten ...



diep verlangen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 19-04-2004 16:18 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl



We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2004 16:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Waarin? Met een winterjas door de savanne renne ... nee dank je ...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-04-2004 16:26 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 19 april 2004 16:18 schreef Jenje het volgende:
Waarin? Met een winterjas door de savanne renne ... nee dank je ...


nee, in Chelman en grote negers.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2004 16:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 april 2004 16:26 schreef Phaestus het volgende:
nee, in Chelman en grote negers.
Brr, dan liever rennen ...


natassja
Usericon van natassja
Posted 19-04-2004 17:07 by natassja Profiel van natassja

quote:
Op 19 april 2004 15:58 schreef Greycloak het volgende:
Als je er al van gaat dromen wordt het een keertje tijd zou ik zeggen.


daar niet
ergens anders idd wel


Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 19-04-2004 17:35 by Saelwen Profiel van Saelwen

Gedroomd dat ik op t platteland was in de Oostenrijkse bergen. Leg DAT maar 's uit!
Ow; en mn vader was landarbeider.
En iemand om wie ik veel geef was kwijt en ik mocht 'm niet zoeken. Stond op t punt t toch te doen toen de wekker ging.

@#$&^%*! wekker!


A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...


Daysleeper
Queen of beer
Usericon van Daysleeper
Posted 19-04-2004 17:35 by Daysleeper Profiel van Daysleeperhttp://www.thats-me.nl/daysleeper

Ik heb hele tijden verschillende dromen gahd die over ongeveer het zelfde gingen

ik zat ergens gevangen/tegen mn wil vast(gevangenis/tehuis enz) en ik was ontsnapt en ging wegrennen (altijd rennen, nooit fietsen ofzo)dan verstopte ik me, de achtervolgers/bewakers kwamen voorbij (die hadden soms wel voertuigen)en op het moment dat ik dacht dat ik veilig was werd ik gepakt en toen ik terug kwam daar waar ik vastgehouden werd ging er iemand dood



In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-04-2004 17:36 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 19 april 2004 17:35 schreef Daysleeper het volgende:
Ik heb hele tijden verschillende dromen gahd die over ongeveer het zelfde gingen

ik zat ergens gevangen/tegen mn wil vast(gevangenis/tehuis enz) en ik was ontsnapt en ging wegrennen (altijd rennen, nooit fietsen ofzo)dan verstopte ik me, de achtervolgers/bewakers kwamen voorbij (die hadden soms wel voertuigen)en op het moment dat ik dacht dat ik veilig was werd ik gepakt en toen ik terug kwam daar waar ik vastgehouden werd ging er iemand dood


Ken je de eerste Metal Gear Solid [dus niet Metal Gear]?


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 19-04-2004 17:36 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 19 april 2004 15:32 schreef natassja het volgende:
droomde dat ik me tieten moest scheren


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 19-04-2004 17:38 by adder Profiel van adder

Gedroomd van een gedropte atoombom op een of andere afrikaanse stad. Ik gok op een visioen, juist voor 11 sept. had ik ook iets gedroomd met vliegtuigchrashes.


Uit liefde voor ZM.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen