IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-09-2006 9:18 by aerodis Profiel van aerodis

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 21-09-2006 9:18]


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 21-09-2006 14:29 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

quote:
Op 21 september 2006 8:16 schreef Jenje het volgende:
Stop blowing ..


voor zo'n dromen heb ik geen wiet nodig,


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-09-2006 14:36 by Schaep Profiel van Schaep

Het was donker en ik lag in bed.

Ik kon me niet meer bewegen, hoe hard ik dat ook probeerde.

Toen hoopte ik dat het hoofd niet boven mij zou verschijnen, maar dat deed het wel.

Ik schreeuwde nee in mijn hoofd, maar kon me niet verplaatsen.

Daarna werd ik een beetje wakker, maar sliepen mijn armen en benen en duurde het een tijd voordat ik weer kon bewegen.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 21-09-2006 14:37 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Droomde laatst dat mijn vader, mijn stiefmoeder en ik in 1 bed lagen (mijn bed ook nog eens), en mijn vader was stervende.
Nou weet ik wel dat dood over het algemeen een nieuw begin betekent, maar ik kreeg er toch de creeps van.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-09-2006 14:40 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 september 2006 14:36 schreef Schaep het volgende:
Het was donker en ik lag in bed.

Ik kon me niet meer bewegen, hoe hard ik dat ook probeerde.

Toen hoopte ik dat het hoofd niet boven mij zou verschijnen, maar dat deed het wel.

Ik schreeuwde nee in mijn hoofd, maar kon me niet verplaatsen.

Daarna werd ik een beetje wakker, maar sliepen mijn armen en benen en duurde het een tijd voordat ik weer kon bewegen.


alwéér een Jenje droom?!




Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-09-2006 14:41 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 21 september 2006 14:40 schreef chriz het volgende:
alwéér een Jenje droom?!




Hahahaha, nee dat zijn heel andere dromen.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-09-2006 19:46 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

ik droomde dat ik op een groot plein was, en dat er allemaal mannen in pak (ongeveer zoals in reservoir dogs) op gele skippyballen rond het plein stuiterden. Er liep een grote kerel met een lange vlecht in z'n haar heen en weer te marcheren op het plein terwijl ik aanvankelijk eerst aan het balanceren was op een bal. Terwijl ik op die bal stond, was ik ook vastgemaakt aan een grote overhangende tak. Toen ik van de bal gleed, merkte ik dat ik rond de boom kon zwiepen, hoger en hoger tot ik ver er boven uit zweefde. Uiteindelijk kwam ik zachtjes weer naar beneden, en toen ik de grond raakte schoot het touw in eens los...

I swear I'm not making this shit up


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-09-2006 23:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Again: stop blowing ...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-09-2006 15:03 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Nogmaals, ik heb niet geblowd


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 24-09-2006 18:08 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Ik droomde vannacht dat ik in een Eurofighter (die europese straaljager) stapte. Dus ik maakte het klitteband los en ging zitten, maar vervolgens ging de cockpit niet goed dicht: het klitteband zat verkeerd... Toen zag ik dat het doek tot aan de neus binnenstebuiten zat. Dus ik ging dat proberen te fixen, ondanks de wind, maar toen viel er een buis uit de neus.
Ik snapte er niets meer van: sinds wanneer worden moderne gevechtsvliegtuigen van buizen, doek en klitteband gemaakt?
Anyway, ik kon die buis van de neus niet terugvinden dus ik gebruikte mijn oude bamboehengel maar om dat probleem op te lossen....
Ik weet niet meer of ik ooit opsteeg... ik weet alleen dat het vliegtuig er niet uit zag na mijn 'reparaties'.

Ik weet ook dat ik dit een vrij onzinnige droom vind...
Zijn er nog getrainde uitleggers die hier iets mee kunnen?



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-09-2006 21:05 by M. Profiel van M.

Ik heb echt vreselijk akelig gedroomd vannacht.

Ik droomde dat ik nog thuis bij mijn ouders & broertje woonde (in de droom was ik weer een jaar of 16, 17). Bij mijn vader was ongeneeslijke kanker geconstateerd. Daarom wilde hij dood. En omdat het dan voor de rest van het gezin ook een uitzichtsloos verhaal zou worden, moesten wij ook maar dood. Hij had alvast de deuren en ramen enzo afgesloten. Alleen: mijn broertje was "buiten" (onduidelijk waarom), ik, mijn moeder en mijn vader dus in huis. Wat hij gedaan had, was een pakje hamburgers geprepareerd. Die hamburgers zijn bederfelijk en op het etiket zat een giftige stof. Als die hamburgers dan met de tijd genoeg "bedorven" waren zou de giftige stof op het etiket vrijkomen in de vorm van een gaswolk en zouden wij dood zijn.
Ik was het daar natuurlijk niet mee eens en probeerde mijn vader te overtuigen om het niet te doen. Mijn moeder was passief in dezen. Maar het was niet te doen, wij moesten allemaal dood. Vooral de blik die mijn vader in zijn ogen had, daar kreeg ik het echt ijskoud van... de blik van iemand die afscheid genomen heeft en eigenlijk al weg is, brrr. Enfin die hamburgers waren aan het bederven en op een gegeven moment was het moment daar dat de giftige gaswolk vrijkwam. Een zeer penetrante stank vulde mijn neusgaten en mijn moeder en vader lagen op de bank te kreperen. Ik dacht "dit wil ik niet", sloeg een raam open en klom eruit om te vluchten. Mijn vader probeerde het nog te verhinderen (weer die vreselijk enge blik) maar hij had al teveel giftige stof ingeademd om nog iets te kunnen uitrichten. Ik dus buiten, en daar kwam ik mijn broertje tegen. Die moest ik toen vertellen dat onze ouders dood waren (hij wist nog van niks). Toen ik het vertelde schreeuwde hij het uit en wilde naar binnen, maar ik moest hem met geweld tegenhouden (giftige gaswolk en alles).

Toen werd ik wakker... Echt, wat een kutdroom, die heeft de hele dag als een donkere wolk over me heen gehangen.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 24-09-2006 21:05]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-09-2006 21:09 by mental Profiel van mental

Vage zooi man, echt.


Fuck the world and fuck you


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-09-2006 3:32 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

vannacht gedroomd dat ik ergens op een groot terrein was (bos eromheen, wat vlaktes ala veluwe hier en daar en wat hutjes hger en der verspreid) alweer overal dode katten lagen en er een stiulte hing. het was een soort van kamp en ik durfde niks, probeerde me te verstoppen in een hut. op een gegeven moment had een leider van het kamp me betrapt en ik kreeg het voor elkaar mezelf op te waarderen tot kamp hulp. toen kwam ik erachter dat er kinderen werden gelokt met die katten. als ze er waren werd de kat voior hun ogen gruwelijk afgeslacht en werd het kind een slaaf. jongens werden al vrij snel vermoord als ze iets lieten vallen in de keuken bijvoorbeeld en meisjes werden op hun 14e verkocht aan mensenhandelaren. tenzij ze lelijk waren want dan werden ze gepest tot ze zelfmoord pleegden. uiteindelijk had ik me omhoog geluld zodat ik die slachtoffers kon ompraten om in opstand te komen (waren immers maar 3 mensen verantwoordelijk voor dit alles) maar wat ik ook probeerde, ze luisterden niet. ze waren al dood van binnen, het waren zielloze lichamen die alles deden wat werd gezegd.

vreemd genoeg had ik 2 weken geleden een soortgelijke droom, was opgepakt en werd in een kamp gesmeten waar martelen normaler was dan eten krijgen. ik kwam een geweldige meid tegen maar die werd voor mn neus afgeslacht.

ik heb wel eens betere dromen gehad...


Je moeder.


Metal Okkie
Usericon van Metal Okkie
Posted 25-09-2006 3:57 by Metal Okkie Profiel van Metal Okkie

Als je dit leest denk je: Die Okkie die is ech ziek man.
Ik heb nu nachtdienst en ik ben voor de dienst nog even gaan pitten. Ik slaap altijd met de muziek op mijn oren zodat ik geen last heb van omgevingslawaai. Vanavond had ik de CD van Delain in mijn speler....

Ik droomde dat ik met mijn honden aan het wandelen was bij mijn ouderlijk huis in de buurt, op het grasveld van mijn oude kleuterschool. Plots komt er een auto aan en er stapt iemand uit die op Marcel Coenen lijkt en hij heeft eenzelfde hond als ik. Ik vraag aan hem of het een mannetje of een vrouwtje is, maar ik krijg geen antwoord. het enige wat Marcel doet is een nummer van Delain zingen voor zijn eigen hond.

Volgens mij zit ik de laatste tijd teveel met mijn snufferd op dit forum...


!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-09-2006 4:00 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hehehe idd een wazige droom ja. maar iig iets positiever dan sommige dromen hier


Je moeder.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-09-2006 14:44 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ik werd gestalked door een stel blakkies (blackmetalfans dus), die mijn ingewanden uit mij wensten te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 25-09-2006 14:45]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-09-2006 15:05 by Immortella Profiel van Immortella

De laatste nachten (sowieso 3 of 4) ben ik enorm aan het dromen over m'n werk. Ook niet zo prettig kan ik je vertellen. Ze lijken ook de hele nacht te duren, waardoor ik 's ochtends nog vermoeider ben dan wanneer ik 's avonds m'n bed in duik.

Kan zijn omdat ik even een dip had/heb wat m'n werk betreft, en er even zat van ben (om uiteenlopende redenen).

Het mag van mij nu wel eens afgelopen zijn.


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2006 15:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

lang weekend vrij nemen


Metal Okkie
Usericon van Metal Okkie
Posted 25-09-2006 15:11 by Metal Okkie Profiel van Metal Okkie

quote:
Op 25 september 2006 15:05 schreef Immortella het volgende:
De laatste nachten (sowieso 3 of 4) ben ik enorm aan het dromen over m'n werk. Ook niet zo prettig kan ik je vertellen. Ze lijken ook de hele nacht te duren, waardoor ik 's ochtends nog vermoeider ben dan wanneer ik 's avonds m'n bed in duik.


Dat zuigt, Immortella. Ik droom op mijn werk altijd over thuis, dan kom je toch een stuk uigeruster thuis, moet ik zeggen.


!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2006 15:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar als je een baan als de jouwe veel mee naar huis neemt Immo, lijkt me dat niet al te gezond ...

Ik kan nog steeds mijn werk op mjin werk laten, de deur uit en ik ben het kwijt ..


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-09-2006 15:20 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 25 september 2006 15:09 schreef Jenje het volgende:
lang weekend vrij nemen


Ik ben nu twee dagen vrij, heerlijk. Ik heb de laatste tijd ook erg veel gewerkt, meer dan de 36 uur per week die ik zou moeten werken (ivm. vakantieperiode etc.).


quote:
Op 25 september 2006 15:14 schreef Jenje het volgende:
Maar als je een baan als de jouwe veel mee naar huis neemt Immo, lijkt me dat niet al te gezond ...

Ik kan nog steeds mijn werk op mjin werk laten, de deur uit en ik ben het kwijt ..


Nouja, 1 keer in de zoveel tijd is het raak. Schijnt vrij normaal te zijn in ons werk. In periodes waarin veel is gebeurd, veel nieuwe patienten opgenomen zijn en waarin verschillende calamiteiten zijn voorgevallen, blijft het gewoon 'allemaal wat langer hangen'. En aangezien ik een enorme 'dromer' ben, ik droom 's nachts gewoon erg veel over wat ik overdag meemaak, komt het in dat soort periodes voor dat ik over m'n werk droom.


Vaak gaat het na een paar dagen/een week wel weer over. Het vreemde is overigens wel dat ik er thuis (wanneer ik niet slaap) niet mee bezig ben. Het 'meenemen naar huis' beperkt zich dan echt tot mijn dromen. En daar kan ik dus weinig tegen doen.


..."Hate can only create more hate"...


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 25-09-2006 15:21 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 25 september 2006 14:44 schreef Phriar het volgende:
Ik werd gestalked door een stel blakkies (blackmetalfans dus), die mijn ingewanden uit mij wensten te zien.


mwah, niet geheel onrealistisch



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-09-2006 23:38 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ik had niet een biografie over mayhem en the invisibles moeten lezen voor ik ging slapen... eigen schuld


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


watery black
Usericon van watery black
Posted 28-09-2006 12:51 by watery black Profiel van watery black

ik droomde vannacht dat een collega me met een paintball in mn rug schoot en dat ik m daarom vermoordde


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-09-2006 12:57 by Schaep Profiel van Schaep

En terecht, natuurlijk.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen