IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-11-2006 13:25 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

dromen dat je wakker bent terwijl je slaapt=vrnkt x10

Dan heb ik liever een nachtmerrie.


Suck my piss


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-11-2006 13:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

dromen dat je slaapt terwijl je slaapt is ook biele!


signature


R.
Usericon van R.
Posted 25-11-2006 10:42 by R. Profiel van R.

Ik droomde vannacht dat ik op mijn werk Spectre tegen kwam, en dat ik "Dus jij stemde SP. Lamlul" zei met een knipoog. Waarna hij opeens een sigaret op mijn hand uitmaakte en weg liep...

Ik snap echt niet dat ik over ZM leden droom, ben ik niet meer te redden?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 05-12-2006 9:26 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

ik droomde dat ik met een gedeelte van m'n familie in mijn geboortestad was, waar alles gemuteerd was en totaal vreemd. De hele omgeving was een sort alien-jungle geworden, inclusief enorm vreemde wezens, vampier/ruimtewezens, enorme ondergrondse slangen, pygmeeachtige donkerblauwe wezentjes met drie ogen en overal haar op hun lijf. Ik vocht tegen die wezentjes met een grote stok, ze waren vrij makkelijk te killen, maar als ik ze dan had gedood, veranderden ze in superlieve kuikentjes.

Er stond een koelkast plotseling naast de weg, en we deden er belachelijke hoeveelheden kaas in omdat we nog ver moesten reizen? In dit vreemde jungle-terrein liep ook gewoon een groep schoolkinderen van de gymzaal naar huis zonder. Er was een schuur vol met diepvriesgoederen die bezet was door een groepje mensen die aan een soort kruising van "wie is de Mol" en survivor meededen, een vrouw die uppers en downers verkocht, en er was een enorm vage 3d visualisatie aan het einde...

sjesziz, wat is dit vreemd wakker worden zeg.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 05-12-2006 9:33 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 5 december 2006 9:26 schreef Phriar het volgende:
ze waren vrij makkelijk te killen, maar als ik ze dan had gedood, veranderden ze in superlieve kuikentjes.


Sonic The Hedgehog.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 05-12-2006 17:52 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-12-2006 19:16 by mental Profiel van mental

Ik droomde laatst dat ik wakker werd in de zee. maar die zee was niet van water maar van bier. heb ik nu een probleem ?


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-12-2006 19:21 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ja, een vochtprobleem.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-12-2006 22:50 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

ik droomde dat k fotos aan het inplakken was...en dat ik een koelbox leeg aan het maken was...zal vast wel een betekenis aanzitten...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-12-2006 22:52 by Argh Profiel van Argh

ja, dat je geen creatieve dromen hebt


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-12-2006 22:53 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 24 december 2006 22:52 schreef Argh het volgende:
ja, dat je geen creatieve dromen hebt
de nacht ervoor droomde ik dat ik de hele tijd een baby nijlpaardje met me meesleepte in egypte


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-12-2006 0:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 24 december 2006 22:53 schreef she_devil het volgende:
de nacht ervoor droomde ik dat ik de hele tijd een baby nijlpaardje met me meesleepte in egypte
Je wilt een kind van een dikke kerel ...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-12-2006 0:37 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 24 december 2006 22:53 schreef she_devil het volgende:
de nacht ervoor droomde ik dat ik de hele tijd een baby nijlpaardje met me meesleepte in egypte


you sicko you !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-12-2006 1:40 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

eergisterennacht droomde ik dat m'n beste maat Saddam Hoessein was

en in m'n droom van gisterennacht vergelijk m'n dikke buurman onze jonge, knappe buurvrouw met een roze zalm


Faustian Spirit of the Earth


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 25-12-2006 11:56 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 25 december 2006 1:40 schreef cataclysm child het volgende:
eergisterennacht droomde ik dat m'n beste maat Saddam Hoessein was
En jij was Satan? (Southpark)

Hm ik kwam laatst weer thuis van weggeweest, waren ineens mijn dekbedovertrek + een kussensloop van mn wasrek verdwenen. Had mn huisgenoot dat al slaapwandelend gepakt en in zijn kast gedaan. En hij zei al dat ie dat dacht want zoiets had ie gedroomd. Moet niet gekker worden hehe..

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-12-2006 11:57]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-12-2006 12:02 by Schaep Profiel van Schaep

Ik droomde dat Rita Verdonk vermoord was en op PvdA-posters stond.


slome
Usericon van slome
Posted 25-12-2006 13:25 by slome Profiel van slome

Ik droomde laatst dat ik werd neergestoken en 50 zakken bloed nodig had. Vreemd genoeg moest ik deze van mijn collega's zelf kruizen.

Ja ik was hoognodig aan vakantie toe


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-12-2006 20:33 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 18 november 2006 17:11 schreef Nix het volgende:
Ik heb een tijdje geleden gedroomt dat ik met Stiggy daar ergens in Apeldoorn in een speeltuintje zat met een fles wijn. Was best gezellig maar wat PZN wipkip daar deed, geen idee!



Dat was geen droom...


Subtiel kamerolifantje


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 26-12-2006 11:31 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ik was in een of andere vage bibliotheek waar allemaal mensen dnD aan het spelen waren. Er lagen kasten vol met alleen maar DnD manuals. Bovenop de kasten lagen ook hele oude stoffige boeken, die om een of andere reden onleesbaar waren. Terwijl de ene kant van de bieb heel oud was, was de andere kant supermodern en vooral de wc's waren echt vaag: ik ging de mannenplee binnen, was heel druk, en er was alleen een gehandicaptenplee vrij, dus ik die gebruiken, tikt er een kreupele man op m'n schouders. Ik schaam me en ga gelijk weg. Achterin de wc's was een operatiekamer waar mensen robot-lichaamsdelen kregen aangemeten? echt vaag.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-12-2006 14:33 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 25 december 2006 20:33 schreef stigma het volgende:
Dat was geen droom...






I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-12-2006 22:46 by mental Profiel van mental

Ik droomde laatst dat Sparta kampioen werd, en ik sloopte naar aanleiding daarvan uit pure vreugde half Rotterdam.


Fuck the world and fuck you


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-12-2006 1:39 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ik heb onze kat gered van zogenaamde "spionkatten"


Faustian Spirit of the Earth


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 28-12-2006 15:56 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

ik moest naar een opgraving in Mongolie en we gingen te schaap....
en toen werd ik aangevallen door een kruising tussen een hagedis en een schildpatdje, en toen was er een tornado, en toen viel ik met mn schaap in een ravijn en toen waren de batterijen van mn camera leeg :/


wait for me dragon, we'll meet in the sky


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-12-2006 17:15 by stigma Profiel van stigma

Schaap.

Maar wat zou dat nou betekenen vraag je je dan af he?
Heb je het druk nmet je opgravingen? (tornado)


Subtiel kamerolifantje


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 28-12-2006 17:35 by Hades Profiel van Hadeshttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Ik had laatst een droom die echt prima als script voor een film in de stijl van Saw had kunnen dienen.

Natuurlijk wist ik een uurtje nadat ik opgestaan was totaal niet meer waar het over ging


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen