IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-12-2006 17:46 by stigma Profiel van stigma

Ik heb een tijd geleden ook heel luguber gedroomd.

Ik zag een foto met daarom iets wittigs waarvan ik direct wist dat het een stukje schedel was. En ik wist dat de vader van het meisje van wie dat stukje schedel was, uit was op wraak. En ook wist ik dat die vader een zwakzinnige jongen in de kamer naast me verdacht. Dus toen liep ik naar die zwakzinnige jongen en hij was helemaal bang en toen ging ik naast hem liggen om hem gerust te stellen. Toen hij in slaap was liep ik naar de badkamer waar 2 mensen (die ik kende geloof ik, huisgenoten denk ik) een badkuip aan het schoonmaken waren. Er hingen in de rand van het bad 2 foto's (niet duidelijk waarvan) Waar heel veel bloed af stroomde. Ik had daar haast geen reactie op. Vervolgens liep ik terug naar de kamer van die zwakzinnige jongen. Toen ik de deur open deed zat werkelijk álles onder het bloed en de ingewanden en op het bed lag een naakte vrouw, helemaal onder het bloed enzo maar zonder verwondingen. Ze was dood en het leek alsof zij zich letterlijk doodgeschrokken was aan haar gezicht te zien. Ik realiseerde dat de vader van het vermoorde meisje de zwakzinnige jongen met een honkbalknuppel letterlijk tot moes had geslagen. Ik stond er even naar te kijken zonder emoties te voelen en toen kwamen mijn 2 huisgenoten aanrennen. Ik bedacht me ineens dat ik moest reageren op de situatie en begon heel hard te gillen. Maar ik bleef gewoon geen angst of afgrijzen of verdriet ofzo voelen.

Hipperdepip!


Subtiel kamerolifantje


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 28-12-2006 17:52 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ik weet nooit wat ik droom, is dat vreemd?
Enkel (lucide) dromen en nachtmerries van vroeger die ik ook heel vaak droomde (soms jarenlang). Maar tegenwoordig alleen als ik een beetje half wakker ben of weer in slaap van of zo. En àls ik dan eens iets onthou dan droom ik gewoon muziek, alsof ik het zit te luisteren.


~ By the fallen one I shall arise ~


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 28-12-2006 21:39 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ik droomde vanacht dat ik wakker werd en mijn vader langs kwam om me te vertellen dat er een lijk buiten mijn kamer in de stromende regen lag.
ik werd vet bang en durfde niet te gaan kijken.

opzich niet zo eng, maar ik werd wakker in mijn droom, in dezelfde pyama als waarin ik was gaan slapen..en ik had écht niet door dat ik droomde


Scorpio
Usericon van Scorpio
Posted 28-12-2006 23:10 by Scorpio Profiel van Scorpio

Ik droomde dat ik omringd was door vampieren en ik ging er mee om, was een beetje bang, maar ik werd door ze geaccepteerd. Op een gegeven moment begon ik te twijfelen of ik zelf ook een vampier was.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 28-12-2006 23:16 by mental Profiel van mental

quote:
Op 28 december 2006 23:10 schreef Scorpio het volgende:
Ik droomde dat ik omringd was door vampieren en ik ging er mee om, was een beetje bang, maar ik werd door ze geaccepteerd. Op een gegeven moment begon ik te twijfelen of ik zelf ook een vampier was.


en je twijfelt nu niet aan jezelf ?


Fuck the world and fuck you


Scorpio
Usericon van Scorpio
Posted 29-12-2006 4:05 by Scorpio Profiel van Scorpio

quote:
Op 28 december 2006 23:16 schreef mental het volgende:
en je twijfelt nu niet aan jezelf ?



Nee ik weet gewoon dat ik het ben


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 15-01-2007 23:20 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

ik wordt nu wakker. Wegens niet kunnen slapen vanacht proberen de dag door te leren, gecrashed om vijf uur. Ik heb net gedroomd dat ik met m'n ouders en veel andere mensen van de familie op een kraakpandfeest waren dat georganiseerd was door m'nm oma, en best leuk. Alleen dat ik er halverwege achter kwam dat ik volledig vergeten was naar tentamen te gaan.

Nou ja, als waarschuwing zien dan maar.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Scorpio
Usericon van Scorpio
Posted 25-01-2007 10:27 by Scorpio Profiel van Scorpio

Ik heb weer over slangen gedroomd. Dit keer waren er honderden slangen in mijn woonkamer(kleine en grote slangen). Ik ging in mijn droom op mijn tenen lopen tussen die slangen in om weg te gaan en ze deden me niks. Best vaag, ik droom regelmatig over slangen en in het echt ben ik er niet eens bang voor. Heb een paar keer in het echt wurgslangen om me heen gehad die best gevaarlijk waren en ik ging er wild mee spelen(alsof het honden waren lol).
Ik snap niet waarom ik over ze moet dromen als ik er in het echt niet bang voor ben


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-01-2007 10:45 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ik droomde laatst dat ik de kleine bibliotheek van mijn geboortedorp was en dat ik daar op zoek was naar een geest die mensen in bezit nam en ze dwong tot moorden. Om de paar minuten hoorde ik een schreeuw ergens in de gangetjes, om erna achter te komen dat er weer iemand dood lag op de grond. Toen ik op een gegeven moment in de gaten kreeg in welk persoon de geest zat, rende ik achter hem aan en volgde hem naar een klein kantoortje waar we begonnen te vechten totdat hij bezit van mij nam en ik zo hard schreeuwde in m'n droom dat ik er van wakker schrok.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 18-02-2007 11:15 by stigma Profiel van stigma

Op een of andere duistere manier heb ik o.a. over Greycloak gedroomt. Dat hij me ging leren autorijden en dat terwijl ik een haaiendierentuin aan het bekijken was en ik uit de auto gesprongen ben omdat ik de haai wilde helpen bevallen en met een hele grote haai wilde knuffelen die vervolgens dood gemaakt werd door iemand en toen zag ik Greycloak met iemand anders in de auto weg rijden met nog 2 lesauto's er achteraan en toen ging de oppasser mij een dinosauriër laten zien die nog leefde en die een soort van Nessi was maar dan toch anders. *zucht* De drukte.


Zo zag het ding er uit. Wauw!

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 18-02-2007 11:19]


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-02-2007 11:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

dromen over greycloack ...

www.riagg.nl


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 18-02-2007 11:33 by stigma Profiel van stigma

Vond het zelf ook nogal verontrustend.


Subtiel kamerolifantje


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 18-02-2007 11:35 by SadistikFuk Profiel van SadistikFuk

Ik werd wakker met een stijve geen idee waar ik over gedroomd heb verdomme


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-02-2007 11:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ook over Greycloack soms?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 18-02-2007 11:39 by stigma Profiel van stigma

Ik werd zaterdag wakker mét kater, mét knul, zonder spannend verhaal, mét het gevoel dat ik dood ging aan verdroging.
Was dat even een aparte wending aan 'even een ijsje halen.'

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 18-02-2007 11:51]


Subtiel kamerolifantje


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 18-02-2007 11:42 by SadistikFuk Profiel van SadistikFuk

quote:
Op 18 februari 2007 11:36 schreef Jenje het volgende:
Ook over Greycloack soms?


mmmmm....ok ik ga weer liggen


Lady_Wolf
Usericon van Lady_Wolf
Posted 20-02-2007 22:33 by Lady_Wolf Profiel van Lady_Wolfhttp://www.myspace.com/_lady_wolf_

ik droom over dat ik een relatie heb met iemand anders dan mijn vriend


The fact that nobody understands you doesn't make you an artist.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-02-2007 22:38 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 februari 2007 22:33 schreef Lady_Wolf het volgende:
ik droom over dat ik een relatie heb met iemand anders dan mijn vriend


SLET!!!!!!!!!!


(geintje hoor)



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-02-2007 4:04 by Schaep Profiel van Schaep

Gaaf om dit topic weer eens door te lezen, in die zin is dit forum ook wel een extern geheugen van mij, van bepaalde topics weet ik dat ik er herinneringen uit naar boven kan halen.

Dus niet deleten hoor!

Gisternacht had ik ook weer een droom, maar ik ben hem vergeten.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-02-2007 4:13 by Schaep Profiel van Schaep

Edit: Langzaamste dubbelpost evaaah.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-02-2007 4:15]


Lady_Wolf
Usericon van Lady_Wolf
Posted 21-02-2007 15:34 by Lady_Wolf Profiel van Lady_Wolfhttp://www.myspace.com/_lady_wolf_

quote:
Op 20 februari 2007 22:33 schreef Lady_Wolf het volgende:
ik droom over dat ik een relatie heb met iemand anders dan mijn vriend


en dit kwam in mijn droom van afgelopen nacht dus weer voor.


The fact that nobody understands you doesn't make you an artist.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-02-2007 15:42 by Argus Profiel van Argus

Is je vriend iemand anders dan dat hij zich voordoet?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 21-02-2007 17:35 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 21 februari 2007 15:34 schreef Lady_Wolf het volgende:
en dit kwam in mijn droom van afgelopen nacht dus weer voor.


dat had ik ook erg vaak vlak voor het uitging

écht waar


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-02-2007 17:43 by stigma Profiel van stigma

Echt niet...


Subtiel kamerolifantje


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 21-02-2007 17:48 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 21 februari 2007 17:43 schreef stigma het volgende:
Echt niet...


wellus!

over een bepaald persoon, tttsssssk


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen