IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-02-2007 17:57 by Schaep Profiel van Schaep



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-02-2007 17:59 by stigma Profiel van stigma



Subtiel kamerolifantje


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 22-02-2007 11:53 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ik was in eurodisney en had een toverstokje waarmee ik alle atracties naar me toe kon toveren. en ik had een kind opschoot, volgens mij m'n eigen, en daar was ik niet zo blij mee want dan kon ik niet in de space mountain..

en ik was in een jacuzzi en daaromheen was een zwembad dat vol zat met turksemannen en ik durfde de jacuzzi niet uit.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-02-2007 12:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

meestal zitten de turken toch in de jacuzzi


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 22-02-2007 12:13 by Hagal Profiel van Hagal

ik was in een gebouw en daar zat een grote keihar draaiende ventilator in het plafond. een collega stond op een trapje en stak zijn hoofd er per ongeluk tussen en de rest weet ik niet meer


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-02-2007 12:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

You hate your job!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-02-2007 12:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

of de collega


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 22-02-2007 12:37 by Hagal Profiel van Hagal

ik vind en het werk en de collega best prettig


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-02-2007 13:00 by Argus Profiel van Argus

Dan ben je dus gewoon een sadist


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 23-02-2007 8:06 by Julia Profiel van Julia

ik droomde dat mijn moeder mijn bruiloft organiseerde

bizar....


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


slome
Usericon van slome
Posted 24-02-2007 15:35 by slome Profiel van slome

Ik droomde vanacht dat ik met spoed iemand op een ziekenzaal moest prikken. Toen ik bij de afdeling kwam lag de patiënt op sterven achter de balie. Volgens de arts was het eerst nog niet nodig dat ik zou prikken dus ik moest wachten. Tijdens het wachten liet ik van alles vallen dus ging ik maar een ballon opblazen en weer leeg laten lopen. Waarop de patiënt mij meldde dat dat irritant was en dat ik er mee moest stoppen. Dus ging ik de ballon maar via mijn oor opblazen... Daarna liep ik opeens met collega door een gang en vertelde ik haar dat ik het bovenstaande had gedroomd...

Verder had ik deze nacht ook gedroomd dat ik met een aantal vrienden en collega's aan tafel zat en een gesprek hadden over op wie je wil lijken als je plastische chirurgie moet ondergaan. Ik vertelde dat ik dan op Lemmy wou lijken en dat ze dan de wratten op mijn arm op mijn gezicht konden transplanteren. Mijn vrienden vonden het een geniale grap maar mijn collega's snapte hem niet.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 05-03-2007 10:03 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

vaagheid

iets met sex met m'n ex, donders, wat een nachtmerrie
en iets over een zebra, die woonde schijnbaar al jaren bij mij in dit pand en iedereen vond dat heel normaal. vage shizzle.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-03-2007 10:05 by Iskariot Profiel van Iskariot

wat minder traqs gebruiken


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-03-2007 2:07 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Iets met een meisje in bed liggen, in slaap vallen, wakker worden en plots met een ander meisje in bed liggen


Faustian Spirit of the Earth


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 06-03-2007 9:29 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

quote:
Op 6 maart 2007 2:07 schreef cataclysm child het volgende:
Iets met een meisje in bed liggen, in slaap vallen, wakker worden en plots met een ander meisje in bed liggen


Das knap



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-03-2007 2:18 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Natuurlijk jammer dat het een droom was


Faustian Spirit of the Earth


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 27-03-2007 10:26 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

ik droomde dat ik in een rolstoel zat en vast kwam te zitten in de modder tussen oldtimers, in de regen

komt waarschijnlijk omdat ik het gister over koos alberts had


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2007 10:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

de wraak van de auto's! had je maar niet wild moeten plassen!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 27-03-2007 11:09 by BitchSlap Profiel van BitchSlap



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-06-2007 12:27 by stigma Profiel van stigma

Gedroomd dat ik in het bejaardentehuis ging wonen en dat ze daar milkshakes zo brachten naar mijn kamer. Dikke luxe! Wat dan weer minder was, was dat de helft van mijn spullen nog ergens op straat stonden. Nog minder was dat ik nét mijn broer had laten opeten door kanibalen en dat ze nu achter mij aan zaten.


Subtiel kamerolifantje


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 07-06-2007 14:09 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

en het is zoooo te verklaren

ik droomde iets met een bed waar in lag maar ook weer niet, een soort van luchtbed


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-06-2007 15:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

kanibalen in een bejaardentehuis?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 07-06-2007 16:02 by stigma Profiel van stigma

Nee die woonden in de buurt. Was heel lullig want terwijl een kanibaal m'n broer aan het oppeuzelen was vroeg mn broer aan mij (hey, het is een droom dus dan kan dat) of ik dat wist. En toen zei ik 'ja natuurlijk. Die soep die we net gegeten hadden zaten ogen in. lijkt me duidelijk.'

Ehr...


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-06-2007 16:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hahaha damn ik wou dat ik maar wat meer droomde


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


evilreddysatan666
Usericon van evilreddysatan666
Posted 10-06-2007 1:41 by evilreddysatan666 Profiel van evilreddysatan666

Ik had vannacht ook een heel aparte droom. Ik was is een soort stadion-achtig gebouw dat opzich best veel weg had van station Arnhem Centraal, en daar was een soort van stam van tropisch aandoende mensen die mij levend wilde verbranden, bij wijze van een offer ofzo. En een griet van die stam probeerde mij te grijpen, (niet op de leuke manier ) dus ik hard weg rennen, want ik wilde uiteraard niet dood.
Ik rende door de schuifdeuren het complex uit en kwam toen op een groot aantal hockeyvelden terecht. Ik rende zo snel als ik kon door, want ik zag dat er mensen waren, een aantal velden verder. Die waren daar aan het hockeyen, maar toen ik daar kwam bleken ze niks om mij te geven en probeerde ze me ook niet te redden van die griet die nog steeds achter me aan zat. Ze leken me zelfs tegen te werken.
Toen was het opeens een hele tijd later. Ik was een in soort van hal. 't Was een vrij sjieke boel, te zien aan de welgeklede mensen en de plakkaten aan de muur. Er was een man in een net pak. Hij was al wat ouder, 55+, en zag er welgesteld uit. Hij was ook van die stam, ookal zag hij er totaal niet zo uit, dus probeerde ik me samen met mijn broer te verstoppen achter een pilaar, en deed het rode gordijn ervoor. Maar hij vond me toch, en die ene griet was er ook opeens weer bij. Toen baalde ik.

En toen werd ik wakker. Ik heb ik geen tijden zo'n wazige droom gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door evilreddysatan666 op 10-06-2007 1:42]


dus


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen