IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Geenstijl stopt er mee na molestatie Vorige pagina | Volgende pagina
Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 25-03-2009 9:10 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 9:03 schreef bastianus het volgende:
Er zijn nog zat gave dingen op tv, je moet er alleen wel voor zoeken en gaan zitten. Keuringsdienst van waarde, taarten van Abel (beste programma van de laatste jaren!), Met het mes op tafel, NCIS, House, Het uur van de wolf, Andere tijden. Het meest interessante is inderdaad wel meestal op de publieke zender, want minder reclameblokken en de cultuurprogramma's worden vaak gesubsidiëerd.
Wat ook irritant is aan de commerciëlen dat je meteen allemaal dezelfde programma's tegelijk ziet, zoals klusprogramma's, talentenjachten en nu al die "gezellige" remakes van programma's van vroeger, waar de publieken overigens net zo hard aan meedoen. Ik wil best belasting betalen voor goede publieke programma's die zich onderscheiden, maar niet voor duizend in een dozijn-meuk die op alle zenders te zien is.


Precies! Hier heb ik een digitaal pakket thuis, waardoor het genieten geblazen is van zenders als Geschiedenis TV, History Channel en Discovery World. Wel is het jammer dat het niveau van de laatste twee zenders net zo aan het zakken is als het reguliere Discovery Channel. Met name geschiedenisprogramma's van Amerikaanse makelij staan soms bol van de fouten..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-03-2009 9:28 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Stopte Geenstijl TV er maar mee ja..
Achterlijk POW NED liedje..


Het is de lichtinval ;')


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-03-2009 10:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 8:55 schreef Taets van Avezaete het volgende:
En toch ben ik blij dat er nog een omroep bestaat als de VPRO. Afgezien van politieke kleur komen ze tenminste wel met programma's die inhoud hebben en de geest prikkelen. Wat de commerciële zenders aangaat, mogen ze wat mij aangaat allemaal van de buis gehaald worden. Inhoudsloze bagger, bah!
Niks mis mee zo op zijn tijd, ik hoef niet de hele tijd inhoud op de buis te zien.. soms wil je gewoon ontsppannen domme shit bekijken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-03-2009 10:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ik kijk tijdens het koken altijd RTL5 (my name is earl, how I met your mother), heel ontspannend ja .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-03-2009 10:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

mensen die zeuren over het feit dat er teveel rommel op de tv is, moeten gewoon hun tv uitzetten...



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2009 10:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 10:11 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik kijk tijdens het koken altijd RTL5 (my name is earl, how I met your mother), heel ontspannend ja .

Knap. Dat lukt mij echt niet, tv kijken en koken tegelijk. Komt wel heel dicht in de buurt van multitasken.
Ik draai meestal Normaal of Motorhead onder het koken, terwijl mijn zoontje meehelpt en Lemmy nadoet door te grommen en zijn hoofd schuin omhoog te houden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-03-2009 13:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Nog 739 leden!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-03-2009 13:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 13:47 schreef Chelman het volgende:
Nog 739 leden!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-03-2009 13:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

1633 toch?



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 25-03-2009 14:24 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Dit is toch lelijk...



Het is de lichtinval ;')


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 25-03-2009 14:36 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Nogal ja...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-03-2009 14:45 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 maart 2009 14:24 schreef Kimmey het volgende:
Dit is toch lelijk...




Treffend voorbeeld van wat er straks toegevoegd wordt aan het publieke bestel.

Ik zeg niet dat het nu veel is, maar één BNN lijkt me genoeg en er IS al zoveel nutteloze zendtijdvulling en zogenaamde schreeuw-tv..

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 25-03-2009 14:47]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-03-2009 14:45 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2009 21:47 schreef De Tegenpartij het volgende:
Daarom neem ik de dingen op die ik wil zien, ik heb een enorme hekel om zo en zo laat voor de buis te gaan zitten om net dat ene programma te kunnen zien wat ik wil zien.


Neem dan digitale TV, kun je tot een week na uitzenden terugkijken als je wilt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-03-2009 14:49 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 25-03-2009 14:51]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-03-2009 14:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 maart 2009 14:45 schreef Ralph het volgende:
Treffend voorbeeld van wat er straks toegevoegd wordt aan het publieke bestel.

Ik zeg niet dat het nu veel is, maar één BNN lijkt me genoeg en er IS al zoveel nutteloze zendtijdvulling en zogenaamde schreeuw-tv..
Ik heb anders van BNN een aanzienlijk hogere pet op dat men met POWNED van plan is. Laatstegenoemde zie ik niet zo snel een Donorshow, of Je Zal Het Maar Hebben maken eerlijk gezegd. En dan heb ik ook liever de Lama's onder de noemer humor ipv alles bashen wat linkser is dan de VVD.

Maar verder wat Irritante Klootzak zegt. Je hoeft er niet naar te kijken.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-03-2009 14:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik zag dat programma laatst, wat saai.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-03-2009 15:01 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 maart 2009 14:53 schreef Judge M. het volgende:
Ik heb anders van BNN een aanzienlijk hogere pet op dat men met POWNED van plan is. Laatstegenoemde zie ik niet zo snel een Donorshow, of Je Zal Het Maar Hebben maken eerlijk gezegd. En dan heb ik ook liever de Lama's onder de noemer humor ipv alles bashen wat linkser is dan de VVD.


Geef ik je helemaal gelijk in, BNN voegt tegenwoordig nog wel wat toe aan het aanbod. Met POWNED is wel heel erg droef gesteld.

quote:
Maar verder wat Irritante Klootzak zegt. Je hoeft er niet naar te kijken.


Doe ik ook niet. Meer dan sporadisch de BBC op vrijdagavond zie ik de laatste jaren toch al niet, maar dan nog vind ik het wel jammer (en zorgwekkend) dat die gasten a) zoveel aanhangers hebben en dat b) kennelijk iedere malloot dat publieke bestel in kan. Meer dan schreeuwen en wat trachten te schockeren zie ik die gasten vooralsnog niet doen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-03-2009 20:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 maart 2009 14:45 schreef Mark het volgende:
Neem dan digitale TV, kun je tot een week na uitzenden terugkijken als je wilt


Ik heb ook digitale tv, maar die optie heeft ziggo (nog) niet, zit er wel aan te komen, dacht ik.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-03-2009 22:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



Mooi hoe die jongens in krap vier maanden de achterlijkheid van het concept omroepvereniging hebben aangetoond! Goeie shit!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-03-2009 22:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wel benieuwd wat ze nou precies tzt gaan uitzenden.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2009 23:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Zolang het veel P3-clips zijn staat hier de tv aan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-03-2009 23:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat zijn dat?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-03-2009 23:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 23:14 schreef De Tegenpartij het volgende:
Wat zijn dat?




Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 23:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

evene serieus

dat GS bestaat toch nog?


signature


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 27-03-2009 23:18 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2009 23:16 schreef kwelgeest het volgende:



Als dat stel huppelkutten staat voor het niveau dat Pow-ned gaat brengen, dan kunnen we nog gaan lachen...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen