IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Het Vlaams Blok in de problemen.... Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 02-05-2004 13:56 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

De realiteit blijft onder de zware invloed van het beeld dat de media schetsen van wat de realiteit is.

Dat er problemen zijn is duidelijk, segregatie wordt steeds duidelijker in economische en vaak afkomst gerelateerde termen.

Hierdoor nemen dingen als polarisatie tussen bevolkingsgroepen en angstgevoelens onder de algemene bevolking slechts toe.

Vlaams Blok is een partij die op deze sentimenten op (enigszins) slimme wijze inspeelt, waardoor ze veel steun krijgen vanuit die angstige gedeelten van de bevolking. Hoewel het heel vaak kan zijn dat mensen die het meest stemmen uit die gevoelens niet eens in steden leven waar die problemen veel voorkomen.

Er is een bewijsbare trend binnen stemgedrag dat mensen die nauwelijks te maken hebben met asielzoekers, immigranten, criminaliteit, probleemwijken, die wonen in rurale gebieden waar eigenlijk de autochtone bevolking ver in de meerderheid is dat die juist heel erg anti-immigratie, conservatief of behoudend stemmen, maar het kan gewoon simpelweg zo zijn dat angst toch nog steeds daar de hoofdmoot der argumenten vormt.

Angst voor verandering?

of Angst voor Assimilatie?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-05-2004 15:21 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Wat mij nog wel het meeste bijstaat van het Vlaams Blok is een gigantisch grote verkiezingsposter die een jaar of 8 geleden bij binnenkomst in Antwerpen hing opgehangen met erop een bezem en de kreten "Grote kuis" (schoonmaak voor de Nederlanders) in combinatie met "Eigen volk eerst". Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar behoorlijk van geschokken ben.



isaac
"fingerCRUSHER"
Usericon van isaac
Posted 04-05-2004 0:17 by isaac Wijzig reactieProfiel van isaacQuote dit berichthttp://www.edgecrusher.be

het zou mooi zijn als het vlaams blok zou verdwijnen, maar het ziet er alweer naar uit dat ze door heel die heisa weer veel meer aandacht (en stemmen) krijgen dan al het geval was... sadly...



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-05-2004 13:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

nee, niet "sadly" maar democratie, hippie...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-05-2004 13:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Waarom is het altijd 'triest' wanneer mensen in een 'hype' op 'rechts' stemmen? En waarom worden dat soort uitspraken niet gedaan als mensen in een 'hype' op links stemmen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-05-2004 13:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 april 2004 19:48 schreef ORPHX het volgende:
da zijn twee verschillende dingen é. inderdaad , mensen worden geboren met verschillen. maar ik herhaal , daarom ben je nie beter of slechter, gewoon anders.

in sommige dingen ben je daardoor beter of slechter dus anders, en daarom moet je mensen absollut niet als gelijk zien, maar gelijkwaardig. qua gedrag kan je mensen ook niet als gelijkwaardig zien, want als iemand even een bank beroofd om zo een ijsje te kopen, dan kan je zo'n iemand niet gelijkwaardig achten aan iemand die werkt voor z'n ijsje. Maar gedrag kan je veranderen het propleem is dat mensen vaak niet willen/kunnen veranderen.




quote:
ik haat ook Turken omdat ze zo aan elkaar klitten. is dat daarom slecht? nee, want zij hebben een groepsgevoel.

dat is ook een reden om ze te haten he

quote:
Moeten ze daarom weg bvb. nee. oplossing , hier is integratie, werk daar dan op in als politieker. Probleem is dat dat nie gebeurd en er zo'n problemen blijven hangen. er komen geen oplossingen. de gevoelens van individuen worden zodanig groot dat het een """maatschappelijk probleem" wordt.

oh natuurlijk laten we hun cultuur slopen en onze cultuur opdringen. vind je het gek dat die mensen dat niet willen.

quote:
dan komen er nog geen oplossingen en zeggen mensen, tja , t'is fundamenteel zo, der is geen oplossing mogelijk, dus weg probleem, geen probleem meer. T'is gemakkelijk, t'werkt ook , laat VB aan de macht en geen problemen meer met vreemdelingen, t'zullen er bijna geen meer zijn. En wat doet het VB , ze maken de gevoelens die leven bij mensen nog erger. zo van, als we vreemdelingen toelaten , worden we zelf nog vreemdelingen.

intergratie is voorlopig mislukt, en het kost heeeeeeel veel geld, moeten burgers
allemaal voor die sjaakies betalen dan

quote:
Belachelijk. en ze menen het zefs niet. Da zijn intelligente mensen zu, die de winter en al. Das pure propaganda. Inderdaad, juust lijk bij de communisten. Maja, als de politiek niks doet , dan moet da ne keer gebeuren é. ah ja , tzal wel weer goekomen als de mensen wakker worden.

o nu is het opeens propaganda dat werkt toch alleen maar als je 1 zender hebt
en de rest van de politiek doet eigelijk net zo hard aan propaganda, kijk maar naar het nieuws het is allemaal zwaar gekleurt.


quote:
En ja , Mensen zijn achterlijk op da vlak, ze moeten tegen de politiek protesteren en nie tegen de problemen. nu ben je schuldig omda je vreemdeling bent, omda je de mensen bang maakt .


oh jah de mens is niet in staat zelf te kunnen denken, dat kan jij natuurlijk wel; aangezien jij heel anders ben en daarom moet jij de alleenheerscher worden, want ja jij ben de enige die wel kan denken.


1: leer schrijven en probeer alle toetsen van je toetsenbord te gebruiken, je discrimineerd nu de letter "t"
2: wil je een democratie dan moet je de kiezer duidelijk maken dat andere partijen beter zijn en dat hun slecht zijn. Maarja eht zijn een paar mietjes dus verbieden ze zo'n grote partij maar.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 04-05-2004 14:40 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2004 13:58 schreef ElitE het volgende:
1: leer schrijven en probeer alle toetsen van je toetsenbord te gebruiken, je discrimineerd nu de letter "t"




Touché, pussycat!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-05-2004 14:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2004 14:40 schreef Sporty Voleg het volgende:


Elite doet aan positieve discriminatie


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 04-05-2004 16:14 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 24 april 2004 12:41 schreef demonslaughter het volgende:
vlaams blok zuigt bigtime, ik vind het gewoon pure racisten en het zou zo geen slecht idee zijn moest iemand filip de winter een kogel door z'n kop jasse


Screw you hippy!

Als er iemand een kogel door zijn kop moet krijgen, zijn het wel al die linkse ratten die de wereld beter denken te maken door rechtse politici neer te knallen.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-05-2004 16:19 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 4 mei 2004 16:14 schreef Marco_Filth het volgende:
Screw you hippy!

Als er iemand een kogel door zijn kop moet krijgen, zijn het wel al die linkse ratten die de wereld beter denken te maken door rechtse politici neer te knallen.


En dan met zijn allen stemmen op een lijk!


Een kleine snol zit zo vol.


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 04-05-2004 16:27 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 4 mei 2004 16:19 schreef SkinPeeleR het volgende:
En dan met zijn allen stemmen op een lijk!


Hm, je kan dat niet echt met Fortuyn vergelijken denk ik. Als ze Filip Dewinter zouden neerschieten zou het Blok ironisch genoeg uit de problemen zijn. Want het is juist Dewinter die een ietwat bedenkelijk imago heeft. Hij is ook niet de partijleider. Dat is Vanhecke en die heeft nooit iets racistisch gezegd, hooguit de feiten opgesomd.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-05-2004 16:33 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 4 mei 2004 16:27 schreef Marco_Filth het volgende:
Hm, je kan dat niet echt met Fortuyn vergelijken denk ik. Als ze Filip Dewinter zouden neerschieten zou het Blok ironisch genoeg uit de problemen zijn. Want het is juist Dewinter die een ietwat bedenkelijk imago heeft. Hij is ook niet de partijleider. Dat is Vanhecke en die heeft nooit iets racistisch gezegd, hooguit de feiten opgesomd.


Nee, maar een paar posts hoger heb je het over linkse ratten die rechtse politici afschieten.. Daar ken ik me maar 1 voor de geest halen.. Dhr. Pim Fortuyn..


Persoonlijk mag zowel links als rechts oprotten.. Ik doe het wel op de manier waarop ik mezelf in de spiegel kan aankijken.. maar das persoonlijk..


Een kleine snol zit zo vol.


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 04-05-2004 16:54 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 2 mei 2004 13:56 schreef Phriar het volgende:
Angst voor verandering?

of Angst voor Assimilatie?


De heer Abou Jahjah van de AEL heeft gezegd dat de Vlamingen die zich niet willen aanpassen aan de multiculturele samenleving maar moeten emigreren. Dezelfde sympathieke bruine medemens vond dat de scheiding tussen kerk en staat in België moest opgeheven worden en dat Arabisch de 4de taal moest worden. Nu vind ik het toch ook wel logischer dat ze zulke personen, die nota bene ook nog eens met een valse asielaanvraag het land binnen zijn geraakt, de grens overgooien in plaats van hun ballen te lekken en er in naam van de multiculturele samenleving met geld naar te smijten.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-05-2004 19:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2004 16:54 schreef Marco_Filth het volgende:
De heer Abou Jahjah van de AEL heeft gezegd dat de Vlamingen die zich niet willen aanpassen aan de multiculturele samenleving maar moeten emigreren.


hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah maal 1.000.000 Wat is die Jahjah toch een arrogante aap. Komen jullie gezellig bij ons wonen?


Jahjah gerelateerd nieuws:

De Arabisch Europese Liga (AEL) in België heeft voor een lezing op 22 mei de Pakistaanse moslimfundamentalist Qazi Hussain Ahmad uitgenodigd. Hussain Ahmad is voorzitter van de moslimfundamentalistische partij Jamaat e Islami Pakistan en wordt ervan verdacht banden te onderhouden met het terreurnetwerk Al-Qaida.

Verslaggever Harald Doornbos van de Gazet van Antwerpen zegt dat Hussain Ahmad één van de belangrijkste moslimleiders in Pakistan is. ''Zijn partij heeft de macht in het noorden van Pakistan. Daar is nu de sharia van kracht, de strenge islamitische rechtspraak. Zij het met weinig succes, want de partij is verdeeld door religieuze meningsverschillen. Ik heb ooit zijn dochter geïnterviewd, en zij deed niets anders dan de joden voor álles de schuld te geven. Qazi was een voorstander van het Taliban-bestuur in Afghanistan. Hij wil ook dat Pakistan zijn kernwapens deelt met de andere moslimlanden."

De voorzitter van de AEL, Dyab Abou Jahjah, ziet geen problemen met de komst van Hussain Ahmad. ''Mijn maatstaf om iemand te beoordelen, is of hij of zij pro of contra het zionisme en de VS is, en wat zijn of haar visie op democratie is."

Jahjah ontmoette Hussain Ahmad al eens.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-05-2004 19:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Het is mij trouwens opgevallen dat leden van de AEL zichzelf tegenwoordig 'militanten' noemen, ik vind het angstaanjagend....


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-05-2004 2:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 mei 2004 19:19 schreef Misanthrope het volgende:
Het is mij trouwens opgevallen dat leden van de AEL zichzelf tegenwoordig 'militanten' noemen, ik vind het angstaanjagend....

is de AEL al een partij of stichting in Nederland?
want dit gaat mij een beetje te ver


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-05-2004 2:49 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2004 19:07 schreef attila_de_hun het volgende:

De voorzitter van de AEL, Dyab Abou Jahjah, ziet geen problemen met de komst van Hussain Ahmad. ''Mijn maatstaf om iemand te beoordelen, is of hij of zij pro of contra het zionisme en de VS is, en wat zijn of haar visie op democratie is."

Jahjah ontmoette Hussain Ahmad al eens.




Pff, ongelofelijk dat die watjes in dit apenland, waar ik deel van uit maak zo'n figuur toelaten,...oe ja want ze moesten maar eens heftig reageren. ik ben er zeker van dat die knuppel zijn uitspraken grond zijn voor aanklachten op grond van "racistische uitingen"

En nog staan mensen versteld dat de gemiddelde burger steeds meer naar extreem rechts gaat hangen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-05-2004 9:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2004 2:49 schreef Gunman het volgende:
Pff, ongelofelijk dat die watjes in dit apenland, waar ik deel van uit maak zo'n figuur toelaten,...oe ja want ze moesten maar eens heftig reageren. ik ben er zeker van dat die knuppel zijn uitspraken grond zijn voor aanklachten op grond van "racistische uitingen"

En nog staan mensen versteld dat de gemiddelde burger steeds meer naar extreem rechts gaat hangen.


hey Gunman, je met je wel aanpassen he? Anders moet je maar weg uit België (Volgens jahjah dan)

Maar bij "ons"speelt het nu ook (zie enforcers topic)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-05-2004 9:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2004 2:49 schreef Gunman het volgende:
Pff, ongelofelijk dat die watjes in dit apenland, waar ik deel van uit maak zo'n figuur toelaten,...oe ja want ze moesten maar eens heftig reageren. ik ben er zeker van dat die knuppel zijn uitspraken grond zijn voor aanklachten op grond van "racistische uitingen"

En nog staan mensen versteld dat de gemiddelde burger steeds meer naar extreem rechts gaat hangen.


Siedemieter op jeiself uit Belgie! Jei niet aanpassen jei weg!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 06-05-2004 11:11 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Wat zou Pim hiervan gevonden hebben?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 06-05-2004 11:57 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

veel te veel


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 06-05-2004 12:27 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Pim rules!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 06-05-2004 12:27]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-05-2004 12:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pim rules helemaal geen eene fuck ... keidood, voor hem maar goed, want als hij echt de politiek ingegaan zou zijn, zou hij binnen 3 maanden door de mand vallen als pretentieuze kontenlikker van het nederlandse kampvolk


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 06-05-2004 12:31 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

da's jouw mening!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-05-2004 12:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2004 12:28 schreef Jenje het volgende:
... zou hij binnen 3 maanden door de mand vallen ....


Net zoals Philip Dewinter in Vlaanderen. Laat die vent toch een keer regeren. (Mogelijk functioneert hijzelf wel maar wie nogmeer in het blok?; zie LPF) Ik weet zeker dat 95 % van de Vlamingen zo wordt belemmerd door zijn maatregelen (Zero tolerance lijkt me echt niet leuk) dat hij geen enkele stem meer krijgt.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen