IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Het Vlaams Blok in de problemen.... Vorige pagina
zarlack
Usericon van zarlack
Posted 12-11-2004 14:36 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

Ik zag toevallig gisterenavond iemand, die zei dat rechtextremisten een partij moeten hebben(onder het mom dan blijven ze rustig), en te controleren
Vind ik alleen wel gelijke monniken gelijke kappen, extremistische moslims ook allemaal een officiele partij :


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 12-11-2004 14:37 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 14:36 schreef zarlack het volgende:
Ik zag toevallig gisterenavond iemand, die zei dat rechtextremisten een partij moeten hebben(onder het mom dan blijven ze rustig), en te controleren
Vind ik alleen wel gelijke monniken gelijke kappen, extremistische moslims ook allemaal een officiele partij :


Weet je trouwens dat die kerel in Duitsland (ben even zijn naam kwijt) ons heeft gewaarschuwd in Nova over de situatie in dit land. Zij hadden het destijds ook met Rote Armee blaah, en toen is dat ook alleen maar erger geworden toen ze het gingen bestrijden.


Kankerlul


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-11-2004 14:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 november 2004 14:35 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
yeps is helemaal waar, voor de ideeën kun je het beter laten idd, voor de rust van het volk denk ik niet. wel moet je natuurlijk overwegen of een partij onschuldig is of niet, en ik geloof dat dat in dit geval niet zo was, 1 miljoen kiezer ofzo?


Ik denk dat de kiesplicht hier in België en dat cordon sanitaire er voor veel tussen zit, de mensen weten niet op wie ze moeten stemmen, dus stemmen ze maar voor het Blok, zij kunnen toch nooit mee regeren, en als de stemplicht naar stemrecht zou veranderen zouden die kiezers gwoon thuis blijven. Maar de regering van nu mag wel eens op zijn neus krijgen, ik ben er zelf ook totaal niet tevreden van. Hier moet er echt een hele hoop veranderen in België.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 12-11-2004 14:40 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 14:37 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Weet je trouwens dat die kerel in Duitsland (ben even zijn naam kwijt) ons heeft gewaarschuwd in Nova over de situatie in dit land. Zij hadden het destijds ook met Rote Armee blaah, en toen is dat ook alleen maar erger geworden toen ze het gingen bestrijden.


Was dat niet die vent van frankrijk?
Tsja het blijft erg moeilijk..je kan al dat soort mensen wel allemaal het land uitflikkeren maar waarnaartoe..ik zit toch steeds meer richting een soort gevangenen kolonie te denken ..een soort australie zeg maar :p


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 12-11-2004 14:42 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 14:40 schreef zarlack het volgende:
Was dat niet die vent van frankrijk?
Tsja het blijft erg moeilijk..je kan al dat soort mensen wel allemaal het land uitflikkeren maar waarnaartoe..ik zit toch steeds meer richting een soort gevangenen kolonie te denken ..een soort australie zeg maar :p


Hahaha Precies. Volgens mij was het toch echt een meneer uit Duitsland


Kankerlul


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-11-2004 14:44 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 november 2004 14:42 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Hahaha Precies. Volgens mij was het toch echt een meneer uit Duitsland

Sprak ie Frans of Duits, als ie Frans sprak was het wsl die van Frankrijk, als ie Duits sprak was ie wsl van Duitsland


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 12-11-2004 14:52 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 14:44 schreef beli mawr het volgende:
Sprak ie Frans of Duits, als ie Frans sprak was het wsl die van Frankrijk, als ie Duits sprak was ie wsl van Duitsland


hahaha ik heb het gelezen, en ik meende dat er stond "Duitser".


Kankerlul


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-11-2004 15:02 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Verbieden heeft geen zin, ze veranderen hun naam en komen weer terug. Je moet "het volk" laten zien dat ze ongelijk hebben.


F*ck hippies


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 12-11-2004 15:03 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 14:44 schreef beli mawr het volgende:
Sprak ie Frans of Duits, als ie Frans sprak was het wsl die van Frankrijk, als ie Duits sprak was ie wsl van Duitsland


Ik heb het gezien en volgens mij sprak hij engels met een frans accen t


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 12-11-2004 15:06 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2004 15:02 schreef Manifest het volgende:
Verbieden heeft geen zin, ze veranderen hun naam en komen weer terug. Je moet "het volk" laten zien dat ze ongelijk hebben.

Heb ik ook over nagedacht ..maar ik weet ook dat mensen die extreem denken..daar moeilijk vanaf te brengen zijn..
dan moeten er meestal al wondertjes geschieden ..american history x is wel een voorbeeldje hoe zo een omslag kan plaats vinden


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-11-2004 16:21 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ze zullen denk ik gewoon hun naam veranderen, en hun meest controversiële of gedateerde standpunten laten varen (net zoals ze vorige week op zeer juist getimede wijze hebben besloten niet langer het apartheidsregime te steunen in Zuid-Afrika, en niet langer vonden dat alle mensen in belgië van niet-europese afkomst gedeporteerd moesten worden ).

Ik denk dat deze wolf gewoon een tijdje lang schaapskleren aan zal trekken, wel ondertussen banden blijft behouden met de rest van de wolvenbende, maar net zo lang meewarig blijft blaten totdat ze (weer) toegelaten worden tot het politiek bestel om dan pas echt de echte aard te zullen tonen.



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen