IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw hier? Introduceer jezelf deel 11 Volgende pagina
Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-04-2004 22:23 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Welkom lieve menschen. Het vorige welkomonderwerp is op slot gegaan wegens floodprotection, dus hier is een nieuw. Stel je voor...

Ik was vanmiddag ook nieuw, en dat beviel me prima, maar inmiddels hoor ik er al helemaal bij. En jij zult je ook spoedig thuis voelen op dit gezellige, respectvolle forum. Leuk dat je er bent!

[edit: titel even in de zelfde stijl gehouden]

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 22-04-2004 22:25]


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2004 22:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Deel 11


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 22-04-2004 22:27 by Morningrise Profiel van Morningrise

quote:
Op 22 april 2004 22:23 schreef Aaargh het volgende:
Welkom lieve menschen. Het vorige welkomonderwerp is op slot gegaan wegens floodprotection, dus hier is een nieuw. Stel je voor...

Ik was vanmiddag ook nieuw, en dat beviel me prima, maar inmiddels hoor ik er al helemaal bij. En jij zult je ook spoedig thuis voelen op dit gezellige, respectvolle forum. Leuk dat je er bent!

[edit: titel even in de zelfde stijl gehouden]


Je hebt jezelf inmiddels geintroduceerd, zou je dan nu niet verder gaan met zinnige dingen te posten?


Waag eens een dansje!


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-04-2004 22:31 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 22 april 2004 22:27 schreef Morningrise het volgende:
Je hebt jezelf inmiddels geintroduceerd, zou je dan nu niet verder gaan met zinnige dingen te posten?


Er is nog zoveel dat je niet weet over mij.

Bijvoorbeeld: Ik kan heel goed appeltaarten bakken, ik drink nu een Kanon en mijn maanvissen heten Luna en Sol, al is Sol een beetje een domme naam voor een maanvis omdat het 'zon' betekent, maar Luna betekent 'maan', dus dat is de beste naam die een maanvis maar kan hebben, behalve misschien Maanvis. En had ik al verteld dat ik rood haar heb?

Edit: Ik moest even Maanvis met een hoofdletter editten, anders is het geen naam maar een woord.

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 22-04-2004 22:31]


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Fire
Usericon van Fire
Posted 22-04-2004 22:31 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

En nu laten we dit topic weer rusten tot er zich nieuwe mensen aandoen!



Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 22-04-2004 22:33 by Morningrise Profiel van Morningrise

quote:
Op 22 april 2004 22:31 schreef Aaargh het volgende:
Er is nog zoveel dat je niet weet over mij.

Bijvoorbeeld: Ik kan heel goed appeltaarten bakken, ik drink nu een Kanon en mijn maanvissen heten Luna en Sol, al is Sol een beetje een domme naam voor een maanvis omdat het 'zon' betekent, maar Luna betekent 'maan', dus dat is de beste naam die een maanvis maar kan hebben, behalve misschien maanvis. En had ik al verteld dat ik rood haar heb?


Wil ik dit weten? Nee!
Dit is nog steeds een Metal-forum, dat daar af en toe wat onzinnigs door heen komt is okay, maar jij hebt wat dat betreft nog totaal geen inbreng gehad!


Waag eens een dansje!


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-04-2004 22:33 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Welke 'we'?

Ik ben gewoon mezelf aan het introduceren, zoals dat hoort.

Oei, maar jij bent een globale moddereter, dus je gaat me vast modereren. Hit me!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-04-2004 22:40 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 22 april 2004 22:33 schreef Morningrise het volgende:
Wil ik dit weten? Nee!
Dit is nog steeds een Metal-forum, dat daar af en toe wat onzinnigs door heen komt is okay, maar jij hebt wat dat betreft nog totaal geen inbreng gehad!


Ik ga wel even over metal praten elders, want dit is het algemene deel, en dan vind ik het moeilijk om me op metal te concentreren. Sorry, Ochtendgloren, en bedankt dat je me zo respectvol terechtwijst. Ik heb dat nodig. Dank je!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-04-2004 22:47 by M. Profiel van M.

Goedenavond Aaargh. Leuk je op dit forum tegen te komen. Vertel eens, wat brengt je hier? Hou jij ook van metal? Ik wel. Niet altijd hoor, ik ben niet zo'n "true" gast en luister ook andere muziek.

Ik hoop je nog vaak tegen te komen in andere topics, Aaargh. Een prettige avond nog.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-04-2004 22:48 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

quote:
Op 22 april 2004 22:47 schreef M. het volgende:
Goedenavond Aaargh. Leuk je op dit forum tegen te komen. Vertel eens, wat brengt je hier? Hou jij ook van metal? Ik wel. Niet altijd hoor, ik ben niet zo'n "true" gast en luister ook andere muziek.

Ik hoop je nog vaak tegen te komen in andere topics, Aaargh. Een prettige avond nog.



[Jenjemodus] Dit is niet erg met0l! [/jenjemodus]


I am the 1%.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-04-2004 22:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 april 2004 22:47 schreef M. het volgende:
Goedenavond Aaargh. Leuk je op dit forum tegen te komen. Vertel eens, wat brengt je hier? Hou jij ook van metal? Ik wel. Niet altijd hoor, ik ben niet zo'n "true" gast en luister ook andere muziek.

Ik hoop je nog vaak tegen te komen in andere topics, Aaargh. Een prettige avond nog.


Je bent te laat M. Je hebt Esessie gemist. die kwam je in ieder topic tegen.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-04-2004 22:50 by Manifest Profiel van Manifest

quote:
Op 22 april 2004 22:47 schreef M. het volgende:
Goedenavond Aaargh. Leuk je op dit forum tegen te komen. Vertel eens, wat brengt je hier? Hou jij ook van metal? Ik wel. Niet altijd hoor, ik ben niet zo'n "true" gast en luister ook andere muziek.

Ik hoop je nog vaak tegen te komen in andere topics, Aaargh. Een prettige avond nog.
Jij bent veranderd


F*ck hippies


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-04-2004 22:59 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 22 april 2004 22:47 schreef M. het volgende:
Goedenavond Aaargh. Leuk je op dit forum tegen te komen. Vertel eens, wat brengt je hier? Hou jij ook van metal? Ik wel. Niet altijd hoor, ik ben niet zo'n "true" gast en luister ook andere muziek.

Ik hoop je nog vaak tegen te komen in andere topics, Aaargh. Een prettige avond nog.


That's the spirit! M., knuffelen?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-04-2004 23:02 by nekro Profiel van nekro

Hoi allemaal ! ik ben ook nog zo goed als nieuw!!!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 22-04-2004 23:03 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

Welkom n00bs. En nou optieften naar "Heavy Metal"


Like Some Snow-white Marble Eyes


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 22-04-2004 23:05 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

hi paarse steen



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-04-2004 23:11 by M. Profiel van M.

quote:
Op 22 april 2004 22:59 schreef Aaargh het volgende:
That's the spirit! M., knuffelen?

Een welkomstknuffeltje kan nooit kwaad, niet?



*ehrm* *pers* *kuch*



TADAAAAA .....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-04-2004 23:11 by M. Profiel van M.

Zie je, medeforumbezoekers, zo kan het ook. Ik probeer slechts een voorbeeldfunctie te geven.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 22-04-2004 23:12 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

omg dwaal...omfg..


Like Some Snow-white Marble Eyes


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-04-2004 23:12 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 april 2004 23:11 schreef M. het volgende:
Zie je, medeforumbezoekers, zo kan het ook. Ik probeer slechts een voorbeeldfunctie te geven.


Heb je ook een roze onderbroek?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 22-04-2004 23:13 by Morningrise Profiel van Morningrise

*onderdrukt moordneigingen*


Waag eens een dansje!


Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 22-04-2004 23:13 by Saelwen Profiel van Saelwen

Doet er 's een keer iemand vriendelijk...
Aaargh; ik had je nog geen welkom geheten. Welkom. Ik vind je naam fantastisch, vooral omdat 't m aan Monty Python doet denken (The Holy Grail-grot na het moordkonijn).
Tip: wacht met de onzin voor 't onzinforum


A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-04-2004 23:13 by Manifest Profiel van Manifest

M. --> Mallot/


F*ck hippies


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-04-2004 23:14 by M. Profiel van M.

quote:
Op 22 april 2004 23:12 schreef Chelman het volgende:
Heb je ook een roze onderbroek?

On topic s.v.p., daar zijn andere topics voor.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-04-2004 23:18 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 22 april 2004 23:11 schreef M. het volgende:
Een welkomstknuffeltje kan nooit kwaad, niet?



*ehrm* *pers* *kuch*



TADAAAAA .....


Jeuj!

Maar ik hoorde dat hier ook een onzinforum is, dus ik zal niet langer... WHAHAHAHA!

Nee, heus, ik ben ontopic: Ik vertel mijn mede-nieuwelingen ([hart-onder-riem]je bent niet de enige, nieuwe, echt niet[/hart-onder-riem]) dat er een onzinforum is waar je terecht kan als je bent zoals ik.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-04-2004 23:20 by M. Profiel van M.

quote:
Op 22 april 2004 23:18 schreef Aaargh het volgende:
Jeuj!

Maar ik hoorde dat hier ook een onzinforum is, dus ik zal niet langer... WHAHAHAHA!

Nee, heus, ik ben ontopic: Ik vertel mijn mede-nieuwelingen ([hart-onder-riem]je bent niet de enige, nieuwe, echt niet[/hart-onder-riem]) dat er een onzinforum is waar je terecht kan als je bent zoals ik.

En daar mag



----> JIJ <----



alweer BIJNA in!!

Oh, geweldig. Dan voel je je pas helemaal thuis in het warme bad dat ZM heet. Veel alvast, bijna-geen-junior-member-meer!!! Hoezee!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen