IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 12 juni, Baroeg, CD-presenatie O.T. /Thanatos e.a. Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 27-05-2004 15:52 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 27 mei 2004 15:32 schreef Der_Pim het volgende:
Ik ga wel proberen om er voor te zorgen dat dat rond 11 uur is. Als iedereen er daadwerkelijk om een uur of 8 is kan ik er ook voor zorgen dat de eerste band eerder start.
Hmm, laatste trein vertrekt om iets voor half twaalf, meen ik uit m'n hoofd. Dat wordt een klein beetje OT dan


I'm not being rude. You're just insignificant.


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 27-05-2004 16:46 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Het ligt eraan waar je naartoe moet uiteraard en of je de trein op Lombardijen pakt of dat je eerst naar Centraal gaat (met de tram), dan kan je later weg.

Nu bedenk ik me ook dat we nog kunnen proberen om met Thanatos te switchen zodat we als 1-na-laatste spelen.

Wordt vervolgd.

[Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 27-05-2004 16:47]


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-05-2004 16:47 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 16:46 schreef Der_Pim het volgende:
Het ligt eraan waar je naartoe moet uiteraard en of je de trein op Lombardijen pakt of dat je eerst naar Centraal gaat (met de tram), dan kan je later weg.

Nu bedenk ik me ook dat we nog kunnen proberen om met Thanatos te switchen zodat we als 1-na-laatste spelen.

Wordt vervolgd.



wanneer?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-05-2004 18:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 16:46 schreef Der_Pim het volgende:

Nu bedenk ik me ook dat we nog kunnen proberen om met Thanatos te switchen zodat we als 1-na-laatste spelen.




zou heel erg cool zijn


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 27-05-2004 18:55 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 14:58 schreef Pink Floyd het volgende:
Even kijken of ik die dag vrij krijg, waarschijnlijk ben ik er!

Kleine edit: Als ik nog niet verhuist ben naar Ierland ben ik er
quote:
Op 26 april 2004 18:44 schreef Digerdoden het volgende:
hehe is zo te zien snel veranderd
mooi toch?


Like Some Snow-white Marble Eyes


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 27-05-2004 20:13 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Schema zal er zo uit gaan zien:

20.00 deur (misschien ook wel iets eerder, ligt er aan of het personeel op tijd is)

20.15-20.55 The Eleventh Room
21.05-21.45 Pulmonary Abscess
22.00-22.50 Thanatos
23.05-00.05 OT

Het is trouwens het allereerste optreden van de Groningse 1-mans doomband T11R.
Mainman Ralph heeft 3 sessie-muzikanten om zijn apocalyptische doom ten gehore te brengen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-05-2004 20:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

das vrij kansloos dan voor mij, laatste trein vertrekt al om 22.59 uur

volgende keer beter

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 27-05-2004 20:29]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 27-05-2004 20:31 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Als je richting Eindhoven woont kan ik je nog een lift geven.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-05-2004 20:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 20:31 schreef Pink Floyd het volgende:
Als je richting Eindhoven woont kan ik je nog een lift geven.


tilburg is in die richting!!!
zou heel erg tof zijn uiteraard!
mijn vriendin zal er alleen ook bij zijn, is er plek voor ons 2-en?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 27-05-2004 20:45 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

4-personenn wagen tegen die tijd, dus dat moet passen met z'n vieren mail me tegen die tijd nog eens!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 27-05-2004 20:49 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Elf nou toch je rijbewijs gehaald???????????????
gefeliciteerd maat


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 27-05-2004 21:42 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Het lijkt wel of de NS steeds vroeger stopt met het laten rijden van treinen. 11 uur is echt vroeg zeg.


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 28-05-2004 12:29 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

mensen die terugmoeten naar Schiedam of Spijkenisse kunnen eventueel ook wel met ons terugrijden


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-05-2004 13:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2004 20:45 schreef Pink Floyd het volgende:
4-personenn wagen tegen die tijd, dus dat moet passen met z'n vieren mail me tegen die tijd nog eens!


geweldig!
zal ik zeker doen!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 01-06-2004 12:21 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Er zijn inmiddels ook nieuwe shirts, longsleeves, hooded sweaters en girlies met de CD-hoes erop verkrijgbaar.


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 02-06-2004 17:00 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Geweldig, T11R in de Baroeg.

Heb ze nog niet gehoord, maar Ralph kennende zal het wel over-de-top-doom zijn.



ivar
ivarkentje
Usericon van ivar
Posted 02-06-2004 19:40 by ivar Wijzig reactieProfiel van ivarQuote dit berichthttp://www.pleurisy.nl

ach ja...dan kom ik ook maar voor Thanatos. Oh ja, mijn hele familie neem ik mee (nee echt...of nemen ze mij nu juist mee?):
- zus
- broer 1
- broer 2
- en waarschijnlijk nog wat Imbolc mensen

[edit] damn: ik vergeet mijn eigen aanhang te noemen...


[Dit bericht is gewijzigd door ivar op 02-06-2004 19:41]



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-06-2004 11:53 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

@Pink Floyd

is het nog mogelijk dat we mee kunnen rijden op de terugweg? mail me anders op
markzuurhout at hetemail.com


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 07-06-2004 20:22 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

kick


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-06-2004 11:05 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

onzekerheid zuigt


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-06-2004 11:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

let's leave this world behind


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-06-2004 11:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2004 11:11 schreef ghoulliette het volgende:
let's leave this world behind


he cool een stukje LOA lyric

ow u keek natuurlijk naar mijn signature

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 08-06-2004 11:26]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-06-2004 11:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik dacht ik ga even verder op jouw undersign...

ps het is trouwens:
just give me one good reason to live
i'll give you three to die

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 08-06-2004 11:28]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-06-2004 11:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

ben net wakker


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-06-2004 11:29 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Eh... gooi jullie MSN aan en ga daar verder? Dit is een Officium Triste topic, geen Life of Agony topic


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen