IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : help Vorige pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-11-2001 3:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hey Roos; als jouw grootouders zo flex zijn; misschien kun je ook daarheen! (Ideetje?)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 09-11-2001 17:02 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2001 3:02 schreef Fire het volgende:
IXL, wat wil je hier mee bereiken


De filosofie is, dat wanneer je een depressie hebt, de momenten daarna (maakt niet uit wat je gaat doen) veel intenser en blijer zijn, omdat de depressie het laagste is wat je kunt hebben.

Ik probeer dus niet te zeggen 'maak er maar een eind aan', maar een depressie op te wekken, aan de hand van een voorbeeld. Zeg nou niet 'dat is het laatste wat ze nodig heeft' want dan heb je het dus niet begrepen..

Overigens staat 'Suicide Solution' niet voor het woord 'oplossing', maar voor 'mix' als in bijvoorbeeld drankenmix -> solution..


God hates us all ! God hates us all !


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 09-11-2001 22:25 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

Mijn broer is nog niet terug.
Ik ben trouwens niet onder invloed van een psych. Ik weet nog niet zeker of ik dat wel wil. Heb altijd 't idee dat ik meer aan vrienden heb, ook al wil ik hun er niet mee opzadelen.
Ik wil hier graag weg, maar vind school echt belangrijk (alhoewel ik geen hol doe). En als ik dus naar mn grootouders zou gaan, zou ik mijn vrienden&school moeten missen. dat is niet echt wat ik wil. Ik denk wel dat ik binnenkort ga, om een weekend uit te rusten (ze wonen in Rhenen, zon beetje midden in t bos). Ik heb mijn broer niet persoonlijk gesproken. Dat vind ik wel vervelend, maar we hebben opzich niet een erg goede band met elkaar, wat ik ook wel jammer vind, omdat ik denk dat we steun aan elkaar zouden hebben.



Ik vergiet als zeef hebben


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-11-2001 17:21 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Lieve Roos,
Het is inderdaad een dilemma, bij je grootouders kom je waarschijnlijk beter tot rust, en inderdaad zijn je vrienden en school ook erg belangrijk. Ik weet nog steeds niet wat ik zou kunnen zeggen om je te helpen, maar ik wens je heel veel sterkte toe *knuffel*


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen