IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Benighted Vorige pagina | Volgende pagina
frontpage
Usericon van frontpage
Posted 04-10-2009 22:19 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2

Heb ze in april live gezien met aborted, was zeer vet !


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 13-03-2011 20:43 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Zo de nieuwe Asylum Cave rost en grooved er weer lekker in zeg.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-03-2011 21:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik zeiiii toch


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-03-2011 22:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hmm ik vond Icon ondanks meer gebruik van de zwaardere grunt tegenvallen in vergelijking met Identisick. Ben benieuwd wat ze er nu dan van gebakken hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-03-2011 22:27]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 13-03-2011 23:55 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Dit schreef ik op een ander metalforum:

quote:
Benighted - Let the blood spill between my broken teeth
album: Asylum Cave (2011)

De laatste jaren zijn we werkelijk overspoeld door een tsunami van brute deathmetal-bands.De één nog overbodiger dan de andere.
Dan ben ik toch verdomd blij dat er een pareltje als dit tussenzit, die het overgrote deel van die golf genadeloos van het speelveld afknikkert.
Brutal as fuck, maar daar blijft het gelukkig niet bij. Dat bewijzen ze op deze plaat ook weer, die bewijst dat de 2 voorgangers niet voortkwamen uit een tijdelijke vlaag van genialiteit.
Die vlaag duurt nu namelijk al minimaal 3 albums. Goede songs, met hier en daar een voorzichtige poging tot experiment, zonder de bruutheid uit het oor te verliezen.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de live-prestaties van deze Franse beulen.
Wat een band.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-03-2011 23:56 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2011 21:54 schreef iPim het volgende:
Ik zeiiii toch


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-03-2011 13:55 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Live zeer aanstekelijk ja!


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 14-03-2011 15:15 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Krijg ik net telefoontje van label dat één lul van mijn team die plaat heeft uitgelekt. Mijn naam staat in het watermerk.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-03-2011 15:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 15:15 schreef holysjit het volgende:
Krijg ik net telefoontje van label dat één lul van mijn team die plaat heeft uitgelekt. Mijn naam staat in het watermerk.
Oei, da's minder. En nu?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 14-03-2011 15:33 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Uitzoeken wie het is, die lul uit mijn team gooien en na heel veel sorry kom ik nog nét niet op de blacklist.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-03-2011 18:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ernstig inderdaad


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-03-2011 23:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 15:33 schreef holysjit het volgende:
Uitzoeken wie het is, die lul uit mijn team gooien en na heel veel sorry kom ik nog nét niet op de blacklist.


Hoe onaardig je soms ook tegen me doet, ik vind het zeer verschrikkelijk voor je.

Hoe komen labels daar achter?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-03-2011 23:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Watermarked downloads. Een watermerk zetten op een mp3-bestand, zodat je ziet wie iets gelekt heeft.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-03-2011 23:54 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 23:52 schreef BenKnuckles het volgende:
Watermarked downloads. Een watermerk zetten op een mp3-bestand, zodat je ziet wie iets gelekt heeft.
Kan ik dat ook zien of heb je daar een speciaal programma voor nodig?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-03-2011 23:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Gelukkig heb ik nog nooit iets gelekt en zal ik nooit iets gaan lekken , blijft een kutsituatie .



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 14-03-2011 23:55 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Ja precies. Mijn watermark zat erin verwerkt dus ik ben sjaak. Maar ach, we zullen wel zien wat Season Of Mist onderneemt.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-03-2011 23:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Kut ja. Maar deze plaat wordt wel een aankoop hoor. Ik kende ze niet echt, maar god... wat klinkt dit strak


Faustian Spirit of the Earth


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-03-2011 23:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 23:54 schreef bokaj het volgende:
Kan ik dat ook zien of heb je daar een speciaal programma voor nodig?


Dat zou ik niet weten, maar ik denk niet dat je dat onmiddellijk kunt zien.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-03-2011 23:59 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 23:57 schreef cataclysm child het volgende:
Kut ja. Maar deze plaat wordt wel een aankoop hoor. Ik kende ze niet echt, maar god... wat klinkt dit strak


quote:
Op 13 maart 2011 21:54 schreef iPim het volgende:
Ik zeiiii toch


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Gerbeniniuria
Usericon van Gerbeniniuria
Posted 15-03-2011 0:28 by Gerbeniniuria Wijzig reactieProfiel van GerbeniniuriaQuote dit bericht

yeah, brute band! Insane Cephalic Production was al vet! Live ook zeker een aanrader!


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-03-2011 0:29 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 15:33 schreef holysjit het volgende:
Uitzoeken wie het is, die lul uit mijn team gooien en na heel veel sorry kom ik nog nét niet op de blacklist.


FAIL! Welk team? En jouw watermerk staat toch in die kopie? Dan is die dus ook strict en alleen voor jezelf! Eigen schuld?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 15-03-2011 22:35 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Nieuwe cd klinkt op het eerste gehoor beter dan de vorige


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-03-2011 22:38 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2011 21:54 schreef iPim het volgende:
Ik zeiiii toch


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2011 22:50 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Jij zegt helemaal niks in dit topic, iPim.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-03-2011 22:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Was 2011 topic waar iedereen zat te huilen dat het kut was omdat ik het lauw vond.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen