IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europeesche Verkiezingen 10 Juni 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 10-06-2004 10:33 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

PvdA heeft er weer een stem bij


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 10-06-2004 10:37 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 10 juni 2004 10:07 schreef Digerdoden het volgende:
http://www.groenlinks.nl/Beeld/kathalijne-300dpi-kleur


Damn, weer 3 maanden een slappe

Ik weet nog steeds niet waar ik op moet gaan stemmen. Met de ideeën van GL ben ik het nog aardig eens maar ik heb echt 0,0 vertrouwen in die mensen die dat moeten gaan doen daar.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 10:38 by Chelman Profiel van Chelman

VVD uiteraard.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2004 10:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 10 juni 2004 10:37 schreef rajackar het volgende:
Damn, weer 3 maanden een slappe

Ik weet nog steeds niet waar ik op moet gaan stemmen. Met de ideeën van GL ben ik het nog aardig eens maar ik heb echt 0,0 vertrouwen in die mensen die dat moeten gaan doen daar.
Nou GL heeft juist de meest efficient werkende europarlementariers, dus daar hoef je het niet om te laten.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-06-2004 10:46 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

1. Een strenger immigratiebeleid in héél Europa!

De stroom immigranten naar Europa gaat onverminderd door. In Europa komen, anders dan in de Verenigde Staten, Canada en Australië, meestal lager opgeleide, dus kansarme migranten binnen. Er moet in Europa een restrictief migratiebeleid komen, waarbij de lasten éérlijk verdeeld worden over álle lidstaten. Een snelle herziening van de te ruimhartige EU-richtlijn inzake gezinshereniging is hard nodig.



2. Geen Europese grondwet nodig!

De LIJST PIM FORTUYN is voor een unie van soevereine staten, die vooral samenwerkt op economisch terrein. De zogenaamde nieuwe grondwet is een opmaat naar een federaal Europa. Wij willen niet verdergaan op deze weg. Samenwerking is prima, verder afstaan van nationale bevoegdheden niet. Bij de Economische Unie die ons voor ogen staat past geen parlement.



3. Stel de uiteindelijke grens vast!

Eerst de kraan dicht, dan pas dweilen. De Europese Unie moet niet de Bosporus en de Oeral oversteken. Turkije, Oekraïne, Wit-Rusland en Rusland mogen geen lid worden van de EU. Na die 10 nieuwe leden, willen we het proces van uitbreiding 10 jaar stilleggen, zodat de gevolgen van déze toetreding goed verwerkt kunnen worden.



4. Desnoods terug naar de gulden!

Aan het inmiddels opgeblazen stabiliteitspact kleven voor Nederland grote risico’s.

Een verzwakking van de euro brengt onze pensioenen en spaartegoeden ernstig in gevaar. Er moet een noodplan komen voor herinvoering van de gulden als de euro mislukt.



5. Drastische vermindering van de Nederlandse EU-contributie!

Sinds 1992 heeft Nederland € 27.000 miljoen netto betaald aan Europa.

Nu jaarlijks € 3500 miljoen! We zijn ‘kampioen’ nettobetaler in de EU. Nederland betaalt verhoudingsgewijs twee keer zoveel (€ 180 per hoofd v/d bevolking) als de andere grote betalers Zweden (€ 94) en Duitsland (€ 71). Aan deze ‘gekke-henkie-positie’ moet een einde komen. Nederland moet opnieuw gaan onderhandelen over de hoogte van onze bijdrage.



6. Kráchtige bestrijding van bureaucratie, fraude en vriendjespolitiek!

Europa geeft ongecontroleerd honderden miljoenen euro’s uit en Den Haag vindt dat prima. De Europese Rekenkamer heeft nog nooit een Europees jaarverslag goedgekeurd. Waarom blijft Nederland dan toch veel geld geven aan Europa zonder verantwoording? Klokkenluiders worden monddood gemaakt. De koehandel in baantjes en achterkamertjespolitiek moet ook in Brussel harder worden bestreden!



7. Herbezinning op subsidies voor voedselproductie en op structuurfondsen!

Bijna de helft van de € 100 miljard wordt aan landbouwsubsidies gegeven, ook voor producten waar de consument niet op zit te wachten. Met subsidie worden de overschotten buiten de EU gedumpt. Dit verpest de markten. De EU heeft nu geen arme lidstaten meer, dus iedereen houdt zijn eigen broek maar op. Zo wordt verspilling en fraude met subsidies voor infrastructuur- projecten onmogelijk gemaakt. Voor beide subsidies geldt: geleidelijk afschaffen!



8. Dierenwelzijn moet op Europees niveau worden aangepakt!

Een beschaafde samenleving behandelt haar dieren met zorg en respect. Dit geldt niet alleen voor productie- én gezelschapsdieren. De LIJST PIM FORTUYN wil spoedig overleg tussen de lidstaten om te komen tot afspraken. Bijvoorbeeld over andere transportvormen, dierproeven, dierenmishandeling, huisvestingsnormen en bestrijding bij besmettelijke dierziektes.



9. Gemeenschappelijke grensbewaking en verplichte legitimatie!

Wij willen verplichte legitimatie en scherpere controle aan de buitengrenzen van Europa invoeren. Desnoods met extra middelen om zwakke plekken in de buitengrenzen beter te beveiligen. Organisaties die in de EU verboden zijn vanwege terrorisme moeten ook in ons land verboden worden. Het vrije verkeer van goederen, kapitaal en diensten zonder lokale heffingen moet blijven bestaan.



10. Méér ambitie en dúrf in Europa!

Europa moet meer lef, durf en inzet laten zien op technologisch gebied. We moeten proberen landen als Amerika, Rusland of China voorbij te streven. Alleen als het rendabel is, kunnen windmolens, waterkrachtcentrales en zonnepanelen een bijdrage leveren. Kernenergie als schoonste energiebron moet uit het verdomhoekje. Het gebruik van waterstof als schone en veilig energiebron verdient met kracht te worden ingevoerd.



kan me hier erg in vinden! ik heb LPF gestemd!



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2004 10:50 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

wel jammer dat de LPF zelf niet eens weet waar ze voor staat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2004 10:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jammer alleen dat LPF zulke prutsers zijn. Program schrijven is 1, overbrengen en uitvoeren een tweede ..


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-06-2004 10:56 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

datzelfde vind ik natuurlijk van GL en de SP....

daar valt gewoon niet over te twisten ik kan ook met mijn volle verstand niet begrijpen dat er mensen zijn die op een dergelijke partij stemmen.

Elke partij is ooit amateuristisch begonnen als een clubje gelijkgezinden, zo ook de LPF....


we zullen zien!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 11:02 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 juni 2004 10:41 schreef ghoulliette het volgende:
Nou GL heeft juist de meest efficient werkende europarlementariers, dus daar hoef je het niet om te laten.


Oh ja? Hoe meet je de efficiency van een parlamentarier? Aantal ingediende voorstellen, nota's, declaraties? Is de efficiency van een parlamentarier uberhaupt relevant? Of gaat het meer om de effectiviteit en doeltreffendheid van de gerealiseerde oplossingen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2004 11:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

LPF is alleen een stel amateurs gebleven ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2004 11:04 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 10 juni 2004 10:56 schreef enforcer het volgende:
datzelfde vind ik natuurlijk van GL en de SP....



Dat jij dat vind is slechts gebaseerd op je eigen vooroordelen.

maargoed ik als dogmatisch persoon van de linkse kerk moet natuurlijk de doodstraf krijgen, met aftrek van straf omdat ik een vrouw ben en elke LPFer maar al te graag zijn ouwe lul in een jong meisje zou willen steken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2004 11:05 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 10 juni 2004 11:02 schreef Chelman het volgende:
Oh ja? Hoe meet je de efficiency van een parlamentarier? Aantal ingediende voorstellen, nota's, declaraties? Is de efficiency van een parlamentarier uberhaupt relevant? Of gaat het meer om de effectiviteit en doeltreffendheid van de gerealiseerde oplossingen?

doelmatigheid dan (je weet wel, zowel efficient als effectief). en ja daar is onderzoek gedaan, en ja dan kun je meten. Kijk maar wat meer tv zou ik zeggen en verdiep je er eens in.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 11:07 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 juni 2004 11:05 schreef ghoulliette het volgende:
doelmatigheid dan (je weet wel, zowel efficient als effectief). en ja daar is onderzoek gedaan, en ja dan kun je meten. Kijk maar wat meer tv zou ik zeggen en verdiep je er eens in.


Oh ja? Maar waarom vertel jij niet hoe dat moet? Of zit je alleen met kreten te gooien? Graag je eigen interpretatie en niet je college sheets copy pasten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2004 11:09 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 10 juni 2004 11:07 schreef Chelman het volgende:
Oh ja? Maar waarom vertel jij niet hoe dat moet? Of zit je alleen met kreten te gooien? Graag je eigen interpretatie en niet je college sheets copy pasten.

dit is niet van college sheets. en het wordt een beetje vervelend dat elke keer wanneer jij iets niet weet anderen met "kreten gooien". Een grote bek hebben is leuk hoor en erg fijn voor je maar het is niet mijn taak om jou op te voeden, je bent oud en wijs genoeg om zelf meerdere bronnen te kunnen raadpleggen.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-06-2004 11:09]


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-06-2004 11:10 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 10 juni 2004 11:04 schreef ghoulliette het volgende:
Dat jij dat vind is slechts gebaseerd op je eigen vooroordelen.

maargoed ik als dogmatisch persoon van de linkse kerk moet natuurlijk de doodstraf krijgen, met aftrek van straf omdat ik een vrouw ben en elke LPFer maar al te graag zijn ouwe lul in een jong meisje zou willen steken.



dat van jou niet? da's een arrogant denkbeeld...ik heb mijn mening en jij die vanjou, ze zijn evenveel waard en we moeten beiden accepteren dat er mensen zijn die anders denken dan wijzelf.

Op die punten van de LPF valt verder weinig af te dingen toch, zulke rare en extreme dingen staan er niet in volgens mij, ik denk een heel aantal punten die veel mensen aanspreken.

zelfs al zou het zo zijn dat het "amateurs" zijn (kan ook wel een positief zijn om naief ingesteld te zijn in het vervuile politieke wereldje van de gevestigde partijen) dan nog zou ik kiezen voor wat me het meest aanspreekt.
Ik ga niet stemmen op een partij die dan wel "georganiseerd" zou zijn en veel minder raakvlakken heft met mijn denkbeelden, no way!



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2004 11:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

is niet arrogant, ik ontken niet dat ik zelf ook vooroordelen heb.
maar als jij "ideologisch" achter de lpf staat moet je daar vooral op stemmen.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-06-2004 11:17 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

dat zal ik ook doen...al zal ik de laatste zijn die zegt dat ik er 100% achtersta, dat sta ik achter geen enkele partij.




Orion
Usericon van Orion
Posted 10-06-2004 11:19 by Orion Profiel van Orion

ok even tussendoor als je iemand anders laat stemmen wie is dan de gemachtigde en wie de voor machtgever ik snap er geen reet van


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 11:19 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 juni 2004 11:09 schreef ghoulliette het volgende:
dit is niet van college sheets. en het wordt een beetje vervelend dat elke keer wanneer jij iets niet weet anderen met "kreten gooien". Een grote bek hebben is leuk hoor en erg fijn voor je maar het is niet mijn taak om jou op te voeden, je bent oud en wijs genoeg om zelf meerdere bronnen te kunnen raadpleggen.


Helaas. Jij bent degene hier die graag met kreten gooit zonder ze maar ooit enigszins te onderbouwen en zonder ze ooit in staat zijn toe te lichten. Een grote bek hebben is leuk hoor en erg fijn voor je maar het is niet mijn taak om jou op te voeden, je zou als enigszins weldenkend persoon in staat moeten zijn te discussieren helaas blijkt elke keer weer dat dat niet een van je sterkste kanten is. Stampvoeten daarentegen kan je heel geod.

Als je boude uitspraken doet in de zin van 'GL heeft de meest efficiente Europlamentariers' moet je ook bereid zijn om die staven met bronnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-06-2004 11:28]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 11:20 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 juni 2004 11:19 schreef Orion het volgende:
ok even tussendoor als je iemand anders laat stemmen wie is dan de gemachtigde en wie de voor machtgever ik snap er geen reet van

De machtgever geeft de macht.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Orion
Usericon van Orion
Posted 10-06-2004 11:22 by Orion Profiel van Orion

dank u baas!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 11:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 juni 2004 10:37 schreef rajackar het volgende:
Damn, weer 3 maanden een slappe

Ik weet nog steeds niet waar ik op moet gaan stemmen. Met de ideeën van GL ben ik het nog aardig eens maar ik heb echt 0,0 vertrouwen in die mensen die dat moeten gaan doen daar.


ik heb dat bij nagenoeg alle parijen (die kwistenbiebels van het CDA en de VVD al gezien?)dus dat "negeer" ik maar.
dus ik zou zeggen: GL


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 11:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 juni 2004 10:56 schreef enforcer het volgende:
datzelfde vind ik natuurlijk van GL en de SP....

daar valt gewoon niet over te twisten ik kan ook met mijn volle verstand niet begrijpen dat er mensen zijn die op een dergelijke partij stemmen.

Elke partij is ooit amateuristisch begonnen als een clubje gelijkgezinden, zo ook de LPF....


we zullen zien!



waarom niet? het grote probleem met de linkse paretijen is natuurlijk hun beleid ten opzichte van allochtonen/asielzoekers, ook al is dat rechtser en realistischer geworden. maar een gewone normale persoon heeft toch echt het meeste baat bij een wat linksere regering denk ik. vergeet niet dat ook linkse partijen een gezonde financieel milieu willen creeeren en een efficienter beleid. het verschilt alleen in het tempo.
verder hoef je op het CDA/VVD echt niet op een beetje fatsoenlijk milieu en natuurbeleid te rekenen. dat is toch ook heel belangrijk.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-06-2004 11:52]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 11:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 juni 2004 11:19 schreef Orion het volgende:
ok even tussendoor als je iemand anders laat stemmen wie is dan de gemachtigde en wie de voor machtgever ik snap er geen reet van


ji bent de machtgever, de persoon die in jou plaats gaat de gemachtigde.

ps; niet "Orion" in vullen maar je echte naam. (en een vermeldig dat je de grootste Kreatorfan bent hoeft ook niet)

te laat: onze oneindig diepe put met kennis sjelman heeft je al verteld hoe het moet.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-06-2004 11:58]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 12:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 juni 2004 11:19 schreef Chelman het volgende:
....moet je ook bereid zijn om die staven met bronnen.


dan verschuift de discussie zich naar de kwaliteit van de bronnen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen