IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europeesche Verkiezingen 10 Juni 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-06-2004 12:08 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Ik ben dat niet met je een Atilla dat weet je.

lInkse partijen hebben voor enkele gode eontwikkelingen gezorgd in het verleden, met name op het gebied van siciale voorzieningen.

dat zijn ontwikkelingen die we zeker niet (geheel) teniet moeten doen, en daar verdient met name de PvdA een eervolle vermelding.

Echter in het huidige NL hebben de rechtse partijen ook veel van die denkbeelden overgenomen, zij het heus niet 100% maar geloof niet dat bijv. de VVD ineens alle opgebouwde sociale rechten gaat afschaffen.

Ik denk dat de linkse Partijen wat onrealistisch zijn wat betreft de betaalbaarheid van onze verzorgingstaat, en daar ik niet wens nog meer te gaan betalen dan ik al doe zal ik dara niet snel op stemmen.

de rechtse partijen hebben een realistischer beeld als je het mij vraagt, kijk puur idealistisch zou ik het ook mooi vinden als we alleen voor 100% in stand konden houden en iedereen (bij wijze van spreken!) met zijn 50 ste met pensioen kon, maar zo gaat het nu eenmaal niet vanwege diverse factoren waarvan de vergrijzing een grote is.

Strenger asielbeleid is een zeer belangrijk punt, maar ook de soevereiniteit binnen Europa is voor mij persoonlijk een belangrijk punt.

het milieu is ook zeer belangrijk, maar helaas is het daar ondanks van alles en nog wat nog steeds het geld dat spreekt en dat houdt iemand tegen (helaas, spreek ook uit eigen ervaring!).

Ik vind bovendin dat de linkse partijen en met name GROEN links waarvan je het een en ander zou mogen verwachten op dit gebied in hun campagne er totaal geen aandacht aan besteden, terwijl het gezien hunn naam een speerpunt zou moeten zijn!



Sociaal?? ik denk dat het in grote lijnen zo is dat mensen die afhankelijk zijn van de staat voor hun dagelijks brood in meer of mindere mate eerder geneigd zijnlinks te stemmen, indat opzicht is dat ook egoistisch uit hun oogpunt gezien, het is puur een keuze die voor hen financieel gezien het beste is.

Mensen die wat meer te makken hebben stemmen om PRECIES dezelfde redenen eerder rechts, al gaat dat natuurlijk niet voor 100% op.....

In dat opzicht zijn beide stemmen "asociaal".



[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 10-06-2004 12:23]



bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 10-06-2004 12:28 by bor Profiel van bor

Ik stem zelf dus blanco over luttele uurtjes

maar ik zou snappen dat bv mijn vader links zou stemmen, hij is tegen zijn wil/zin in ontslagen van zijn werk, en heeft nu niets meer :S
links niet als in Pvda die iedere werknemer 500 euro cadeau wil doen, waar sommige mensen dus niet bij horen omdat ze ontslagen werden, NET OF ZE EROM VROEGEN

anyway we zien wel wat er uit komt
morgen ofzo


We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 10-06-2004 12:50 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 10 juni 2004 12:08 schreef enforcer het volgende:
Strenger asielbeleid is een zeer belangrijk punt





d'66 is ook een optie :
http://www.d66.nl/news/item/Europa%20moet%20immigratie%20arbeiders%20regelen/3159?mid=



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-06-2004 12:55 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

2 maal vvd gestemd net


"This one is older than shit, heavier than time!"


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-06-2004 13:03 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 10 juni 2004 12:50 schreef Vinay het volgende:
d'66 is ook een optie :
http://www.d66.nl/news/item/Europa%20moet%20immigratie%20arbeiders%20regelen/3159?mid=




D66 vind ik wel de meest inspiratieloze partij die er is....zou liever PvdA stemmen

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 10-06-2004 13:03]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-06-2004 13:04 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 10 juni 2004 13:03 schreef enforcer het volgende:
D66 vind ik wel de meest inspiratieloze partij die er is....zou liever PvdA stemmen


haha, nou PVDA spant wel de kroon. Die draait altijd met de wind mee. Wouter bos voorop


"This one is older than shit, heavier than time!"


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-06-2004 13:15 by Chantalie Profiel van Chantalie

heb net PvdA gestemd


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-06-2004 13:18 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 10 juni 2004 13:04 schreef 0Tolerence het volgende:
haha, nou PVDA spant wel de kroon. Die draait altijd met de wind mee. Wouter bos voorop



Ik zei toch ook liever......


Ik stem LPF, VVD en op afstand NIeuw rechts waren opties geweest.

PvdA is de enige linkse partij waar ik enige sympathie voor op kan brengen.

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 10-06-2004 13:19]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2004 13:29 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 10 juni 2004 11:19 schreef Chelman het volgende:
Helaas. Jij bent degene hier die graag met kreten gooit zonder ze maar ooit enigszins te onderbouwen en zonder ze ooit in staat zijn toe te lichten. Een grote bek hebben is leuk hoor en erg fijn voor je maar het is niet mijn taak om jou op te voeden, je zou als enigszins weldenkend persoon in staat moeten zijn te discussieren helaas blijkt elke keer weer dat dat niet een van je sterkste kanten is. Stampvoeten daarentegen kan je heel geod.

Als je boude uitspraken doet in de zin van 'GL heeft de meest efficiente Europlamentariers' moet je ook bereid zijn om die staven met bronnen.

Onderzoek van de UVA door een van hun proffesoren.

over stampvoeten gesproken. jij hebt echt nog niets zinnigs ingebracht alleen dat je vindt dat andere mensen dom zijn.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2004 13:30 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 10 juni 2004 13:03 schreef enforcer het volgende:
D66 vind ik wel de meest inspiratieloze partij die er is....zou liever PvdA stemmen

mee eens. D66 is alles behalve een europese partij.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-06-2004 13:43 by M. Profiel van M.

Mooi verhaal enforcer, ik kan me ook grotendeels daarin vinden.

De LPF heeft veel goede punten inderdaad, maar sommige zaken staan me toch teveel tegen (dat gepraat over die gulden bijvoorbeeld... en ipv het stabiliteitspact 'opgeblazen' te noemen zouden ze er ook een speerpunt van kunnen maken om daar volledig voor te gaan -- daar kan ik me dan veel meer in vinden).

Ik blijf het ook moeilijk vinden want bijna alle partijen willen het volgende:

- minder regels in europa
- minder landbouwsubsidies
- minder afdracht aan de EU per hoofd van de bevolking
- een Europees immigratiebeleid

Etc. van die gemeenplaatsen. En het is lang niet altijd even makkelijk om erachter te komen wat voor concrete oplossing zo'n partij dan heeft.
Ach ja, vanavond toch even mijn liberale duit in het zakje doen. Ik ga stemmen op die vrouw van de VVD (no. 4 van de lijst).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 10-06-2004 13:47 by Possessedpacman Profiel van Possessedpacmanhttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Heb een aantal testjes gedaan en kwam elke keer weer op LPF en daarna D'66. Heb toch maar op D'66 gestemd..


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-06-2004 14:05 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Maarten heeft er een stem bij.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-06-2004 14:07 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

waarom vraag ik me dan af....

Ik stem op datgene wat het meest overeenkomt met mijn visie, dat blijkt de LPF te zijn...

Ik een stemwijzer kreeg ik er zelfs SGP uit HAHAH maar dat zou ik toch niet snel doen, ben niet zo'n fan van orthodoxe gelovigen....



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 14:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 juni 2004 12:08 schreef enforcer het volgende:
1. Ik ben dat niet met je een Atilla dat weet je.

2. Mensen die wat meer te makken hebben stemmen om PRECIES dezelfde redenen eerder rechts, al gaat dat natuurlijk niet voor 100% op.....

In dat opzicht zijn beide stemmen "asociaal".




1. dat geeft niks. even goede vrienden wat mij betreft.

2. daar heb je geheel gelijk in. maar nogmaals. het milieu is voor mij punt nm1. en ik vind toch, ook al is het nu geen hot topic,dat dit beter in handen is bij de Sp en/of GL.
overigens heb ik het idee dat het verschil tussen de meeste partijen steeds minder wordt.(zoals jij in je lange post eigenblijk ook aangaf).


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-06-2004 14:42 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Milieu is zeker heel belangrijk, denk echter dat het milieu van de oeral, Siberie, het Amazonegebied etc heel wat belangrijker is dan die paar bomen die we hier nog hebben...en helaas zitten daar mensen die er nog veel slechter mee omgaan dan welke partij ook hier, en ja hier spreek de heer Bush en zijn gehele regering ook een deftig woordje mee....

Ik ben een groot liefhebber van tijgers en maak me er verschrikkelijk druk om dat er nog maar 350 van deze beesten in het wild rondlopen.....maar da's een heel ander topic LOL!

Of de SP zo'n geweldig milieubeleid heeft, ik weet het niet, GL zou het een speerpunt moeten zijn maar vind dat ze er veel te weinig mee doen gezien hun ambities.

Ik denk bovendien niet dat de LPF, VVD of dergelijke echt ruecksichtlos met het milieu om zullen gaan zelfs deze partijen hebben bepaalde punten voor onze leefomgeving opgenomen, bovendien denk ik dat door immigratie ook een hoop natuur en identiteit verloren gaat....wat mij btreft wordt er nu al veet te veel volgebouwd.,

Soms als ik terugkom bij mijn moeder in de bollenstreek herken ik het bijna niet meer, allee bloembollenvelden en veel braakliggende terreinen zijn weg en helemaal vol......jammer





attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 15:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 juni 2004 14:42 schreef enforcer het volgende:
1. Milieu is zeker heel belangrijk, denk echter dat het milieu van de oeral, Siberie, het Amazonegebied etc heel wat belangrijker is dan die paar bomen die we hier nog hebben...


op zich wel maar ieder land moet zijn/haar eiegn verantwoordlijkheid nemen ten opzichte van natuurbescherming. ik vind het moeilijk te verkroppen dat we tegen Indiërs zeggen dat ze niks mogen terwijl wij alles asfalteren. Vergeet niet dat in nederland ook wolven hebben voorgekomen (niet realistich om die weer terug te krijgen maar meer ter illustratie)

quote:
...bovendien denk ik dat door immigratie ook een hoop natuur en identiteit verloren gaat....wat mij btreft wordt er nu al veel te veel volgebouwd.


mee eens. ik heb nog van geen enkele allochtoon gehoord dat ze de natuur hier zo mooi vinden ofzo. en geen enkele partij durft de overbevolking echt als punt te noemen. als er een partij dat meneemt ga ik serieus overwegen om daarop te stemmen ( als ze het een beeteje serieus bedoelen en niet iedere 5e persoon moet worden doodgeschoten ofzo )

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 10-06-2004 15:17]


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-06-2004 15:21 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

wat dacht je van Lynxen die hebben hier ook geleefd, ze hebben laatst onderzocht of ze weer uit te zetten waren geweest op de veluwe maar er was slechts plaats voor 5 stelletjes.....



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 15:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 10 juni 2004 15:21 schreef enforcer het volgende:
wat dacht je van Lynxen die hebben hier ook geleefd, ze hebben laatst onderzocht of ze weer uit te zetten waren geweest op de veluwe maar er was slechts plaats voor 5 stelletjes.....


ja

ik word er helemaal depri van. ik ga maar naar scandinavië of canada ofzo denk ik. er wonen gewoon teveel mensen in Nl (wat geen ENKELE politieke partij hardop durft te zeggen)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2004 15:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

zijne er overigens al opkomstpercentage bekend (en voorlopige uitslagen?)


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-06-2004 15:26 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Er wonen ongeveer 6 miljoen stelletjes mensen en er is niet eens ruimte voor 5 stelletjes Lynxen....dat behoeft weinig uitleg volgens mij!


ter illustratie 75% van de oppervlakte van Finland is bos, in nederland was dat vorig jaar minder dan 4%, tja dan snap je misschien wat ik met die paar bomen die we hier hebben bedoelde.....



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-06-2004 15:51 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Voor tweede keer stemwijzer gedaan:
Veel overeenkomst:
LPF
D66
VVD
PvdA
SP
ChristenUnie/Sgp
----
niets:
CDA
Groen Links

Nog even zien wie straks mijn stem krijgt...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2004 16:00 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 juni 2004 13:29 schreef ghoulliette het volgende:
Onderzoek van de UVA door een van hun proffesoren.

over stampvoeten gesproken. jij hebt echt nog niets zinnigs ingebracht alleen dat je vindt dat andere mensen dom zijn.


Waar heb ik dat gezegd?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-06-2004 16:55 by M. Profiel van M.

quote:
Op 10 juni 2004 15:16 schreef attila_de_hun het volgende:
op zich wel maar ieder land moet zijn/haar eiegn verantwoordlijkheid nemen ten opzichte van natuurbescherming. ik vind het moeilijk te verkroppen dat we tegen Indiërs zeggen dat ze niks mogen terwijl wij alles asfalteren.

In India wonen anders wel veel en veel meer mensen die gevoed moeten worden. Dan trekt NL toch een stuk minder aantal vrachtwagens graan.

Ook zou ik wel eens willen weten wat voor smerige fabrieken in India staan te roken terwijl hier moderne, energie-efficiente schoorstenen met filters etc. staan.
En denk je dat ze in India loodvrij rijden? Etc.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-06-2004 17:21 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

VVD, 3.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen