IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europeesche Verkiezingen 10 Juni 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-05-2004 19:45 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 mei 2004 19:44 schreef ghoulliette het volgende:
ik stem Groenlinks europees. Zij hebben imho het beste door welke politieke spellen er van belang zijn mbt Europa.
Haha, hahahaha, haha, hihi, hoeho, huhuhi. Zoals?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-05-2004 19:48 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 mei 2004 19:45 schreef Misanthrope het volgende:
Haha, hahahaha, haha, hihi, hoeho, huhuhi. Zoals?

ik betaal 150 eurie per maand om jou dat te vertellen?
Ga zelf maar naar school, en een gedeelte van het antwoord staat in mijn post.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-05-2004 19:54 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 18 mei 2004 19:48 schreef ghoulliette het volgende:
ik betaal 150 eurie per maand om jou dat te vertellen?
Ga zelf maar naar school, en een gedeelte van het antwoord staat in mijn post.


>>? Er staat vrij weinig eigenlijk en ik ben bang dat Groenlinks ook vrij weinig gaat betekenen voor onze vertegenwoordiging.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-05-2004 19:55 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 mei 2004 19:54 schreef 0Tolerence het volgende:
ik ben bang dat Groenlinks ook vrij weinig gaat betekenen voor onze vertegenwoordiging.
Daar ben ik niet bang voor.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-05-2004 19:56 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 18 mei 2004 19:55 schreef Misanthrope het volgende:
Daar ben ik niet bang voor.


hehe, nee aangezien ze de kans niet krijgen


"This one is older than shit, heavier than time!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-05-2004 19:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 mei 2004 19:54 schreef 0Tolerence het volgende:
>>? Er staat vrij weinig eigenlijk en ik ben bang dat Groenlinks ook vrij weinig gaat betekenen voor onze vertegenwoordiging.

je moet begrijpen dat de EU metname een Politiek spel is, en niet economisch (anders was het wel wat beter geregeld!!)vandaar ook dat Zalm het zo slecht doet in de EU en er niemand naar hem luistert.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-05-2004 20:02 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 mei 2004 19:57 schreef ghoulliette het volgende:
je moet begrijpen dat de EU metname een Politiek spel is, en niet economisch (anders was het wel wat beter geregeld!!)vandaar ook dat Zalm het zo slecht doet in de EU en er niemand naar hem luistert.
Onzin. Het politieke spel en het economische spel zijn allebei aanwezig. De politiek is juist vaak afhankelijk van de economie (sancties voor een begrotingstekort, blokkades vormen tegen andere landen, concurreren met Amerika, India en China, het verwelvaarden van nieuwe EU leden enz.). Het ontkennen van de grote economische belangen die de EU behartigd is dom en naief. De paranoide linkse partijen zien overal alleen het kwade in.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-05-2004 20:05 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

kortom je snapt geen reet van de Unie


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-05-2004 20:05 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 18 mei 2004 19:57 schreef ghoulliette het volgende:
je moet begrijpen dat de EU metname een Politiek spel is, en niet economisch (anders was het wel wat beter geregeld!!)vandaar ook dat Zalm het zo slecht doet in de EU en er niemand naar hem luistert.


lol, wie heeft er eigenlijk nog meer een betrekkelijk goede functie in de EU. Bolkenstein ja en wat dat betreft denk ik dat de VVD meer ervaring in huis heeft om NL te vertegenwoordigen dan een relatief klein en onbetekenend GL.


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-05-2004 20:06 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 18 mei 2004 20:05 schreef ghoulliette het volgende:
kortom je snapt geen reet van de Unie


Fijn dat je zelf ook zo helder bent hoe het allemaal wel in elkaar zit, ik hoor graag van u!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-05-2004 20:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 mei 2004 20:05 schreef ghoulliette het volgende:
kortom je snapt geen reet van de Unie
Zeker wel. Je moet ook begrijpen dat de EU niet alleen politiek is. Dat is een enorm simplistische en onvolledige weergave van de EU organisatie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-05-2004 20:07 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

echt werkelijk waar, verdiep je er eens in, wat een non-argumenten. En ik zei helemaal niet dat er geen economische factoren zijn, natuurlijk zijn die er! Low polictics zijn met uitstek een gebied om samen te werken. MAAR de EU is voornamelijk politiek van basis en van opzet. maargoed volgens mij praat ik toch tegen lucht ofzo en snapen jullie er toch geen reet van en kunnen jullie nationale politiek toch niet los zien van de Europese....*zucht*

gaat op balkon zitten met bier....


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-05-2004 20:08 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 18 mei 2004 20:06 schreef Misanthrope het volgende:
Zeker wel. Je moet ook begrijpen dat de EU niet alleen politiek is. Dat is een enorm simplistische en onvolledige weergave van de EU organisatie.

dat zeg ik niet, dat lees jij...suffie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-05-2004 20:08 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 mei 2004 20:07 schreef ghoulliette het volgende:
echt werkelijk waar, verdiep je er eens in, wat een non-argumenten. En ik zei helemaal niet dat er geen economische factoren zijn, natuurlijk zijn die er! Low polictics zijn met uitstek een gebied om samen te werken. MAAR de EU is voornamelijk politiek van basis en van opzet. maargoed volgens mij praat ik toch tegen lucht ofzo en snapen jullie er toch geen reet van en kunnen jullie nationale politiek toch niet los zien van de Europese....*zucht*

gaat op balkon zitten met bier....
Tsjonge, leuk om met je te discussieren, kom je nog met argumenten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-05-2004 20:10 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 18 mei 2004 20:07 schreef ghoulliette het volgende:
echt werkelijk waar, verdiep je er eens in, wat een non-argumenten. En ik zei helemaal niet dat er geen economische factoren zijn, natuurlijk zijn die er! Low polictics zijn met uitstek een gebied om samen te werken. MAAR de EU is voornamelijk politiek van basis en van opzet. maargoed volgens mij praat ik toch tegen lucht ofzo en snapen jullie er toch geen reet van en kunnen jullie nationale politiek toch niet los zien van de Europese....*zucht*

gaat op balkon zitten met bier....


Net zo inhoudsloos als groen links. Daar hebben wel meer linkse partijen last van. Altijd maar doorratelen, maar als er daadwerkelijk wat gedaan moet worden dan zien we niks.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-05-2004 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hebben alle politici daar gene last van? lullen lullen lullen, maar werken, ho maar


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-05-2004 20:12 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 mei 2004 20:07 schreef ghoulliette het volgende:
echt werkelijk waar, verdiep je er eens in, wat een non-argumenten. En ik zei helemaal niet dat er geen economische factoren zijn, natuurlijk zijn die er! Low polictics zijn met uitstek een gebied om samen te werken. MAAR de EU is voornamelijk politiek van basis en van opzet. maargoed volgens mij praat ik toch tegen lucht ofzo en snapen jullie er toch geen reet van en kunnen jullie nationale politiek toch niet los zien van de Europese....*zucht*

gaat op balkon zitten met bier....


Goede instelling. Ik wens je veel succes in je toekomstige carriere!


Oh....AF EN TOE niet letterlijk je collegeverslagen napraten en zelf met ideeën en gedachten aankomen helpt ook.

Toen ik op de uni zat was ik ook een beetje als jij...oftewel ik dacht dat ik het allemaal zo goed doorhad......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-05-2004 20:15 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 18 mei 2004 20:12 schreef Jenje het volgende:
Hebben alle politici daar gene last van? lullen lullen lullen, maar werken, ho maar


Geloof dat dat wel meevalt, ik zou iig geen politiek figuur willen zijn. En wat betreft de zichtbare resultaten, dat kost altijd tijd.


"This one is older than shit, heavier than time!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-05-2004 20:16 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

wie denkt er nou dat ze alles weten? En ik heb al lang geen colleges meer over Europa, alleen spreek ik wel met europarlementariërs, de mensen die er werken weet je wel.....

En als je wilt dat er dingen gebeuren dan moet je geen Unie maken maar het doen zoals Hitler.

@chelman--> ben je al zo'n ouwe lul aan het worden dan


(en een aapje is de vloer aan het dweilen dus vandaar dta ik niet op het balkon zit)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-05-2004 20:18 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 mei 2004 20:16 schreef ghoulliette het volgende:
alleen spreek ik wel met europarlementariërs, de mensen die er werken weet je wel.....



Fanmailtjes naar de vertegenwoordiging van de Europeesche Sociaal Democraten tellen niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-05-2004 20:25 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

niet, kut man, mag ik jou dan mailen?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-05-2004 0:07 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Gezien de vvd geen uitbreidinmg op korte termijn van de EU wil wordt het lekker vvd

@Ghoullie: waar gaat het in de EU volgens jou nou precies wel over?
Ik dacht dat het allemaal kwam van een bepaald idee van wegvallen grenscontroles, vrijhandelszone's, een monetair beleid etc maar dat zal idd wel niet economisch gegricht zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-05-2004 0:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik kom toch wel ereg veel overeen met die lpf maar ik denk dat het verspilling van m'n stem is


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-05-2004 0:44 by Snaack Profiel van Snaack

Het lijkt me wel humor op een extreem rechtste partij te stemmen.

"alle buitenlanders het land uit!!"...





laat maar


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-05-2004 12:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 mei 2004 0:07 schreef kwelgeest het volgende:
Gezien de vvd geen uitbreidinmg op korte termijn van de EU wil wordt het lekker vvd

@Ghoullie: waar gaat het in de EU volgens jou nou precies wel over?
Ik dacht dat het allemaal kwam van een bepaald idee van wegvallen grenscontroles, vrijhandelszone's, een monetair beleid etc maar dat zal idd wel niet economisch gegricht zijn.


typ op google Spinelli in.
en je moet geen vragen stellen wara je het antwoord niet op wilt geven. en zoals ik al zei zijn low politics uitstekend geschikt om samen te werken en een spill over effect te bewerkstelligen.
(economie valt meestal onder low politics, maar dat begreep je blijkbaar niet)


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen