IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : logo-design, artwork... Vorige pagina | Volgende pagina
Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 27-10-2010 11:39 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Ik ben ook bezig met grafisch vormgeven, maar heb af en toe periodes dat ik het haat: nu is het zo'n periode.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-10-2010 11:43 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ik ben grafisch ontwerper van beroep, werkzaam eerst bij ontwerpbureaus, nu bij reclamebureau. Daarnaast doe ik dingetjes als dit:
















Pentacle re-release, alle design muv cover.




En veel merchandise ontwerp, met name voor Gorerotted in het verleden en Hail of Bullets.


Ja hoor...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-10-2010 11:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hey, die onderste is vet MikC!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-10-2010 11:45 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 11:44 schreef irritante klootzak het volgende:
hey, die onderste is vet MikC!


Dat is Corvin's bandje. Corvin is de oude gitarist van Exposing Innards. Ik vind het zelf ook een leuke hoes. Leuke muziek, ook!

http://www.myspace.com/deadeyeddogband


Ja hoor...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2010 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wow

Nice!


signature


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 27-10-2010 12:28 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

JR666: waarom heb je die werken niet op je portfoliosite staan?

Of zijn ze uitgevoerd onder een van je werkgevers?


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-10-2010 12:38 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 12:28 schreef Yirroth het volgende:
JR666: waarom heb je die werken niet op je portfoliosite staan?

Of zijn ze uitgevoerd onder een van je werkgevers?


Op mijn eigen website heb ik eigenlijk alleen vrij werk staan. Opdrachten van bands zie ik niet per se als 'vrij werk', hoewel ze wel direct bij mij binnenkomen.
Wel heel erg leuk om te doen, trouwens.

Het is best wel 'humbling' als je met mensen en voor bands mag werken waar je vroeger knetterhard fan van was. Dat maakt het echt heel leuk.

Ik zou het inderdaad eens moeten verzamelen, proper fotograferen en ergens neerplempen.

Ik heb ook een boel leuk werk dat ik heb gemaakt bij werkgevers, zoals voor Grolsch, maar die zet ik niet op mijn website. Da's mer iets voor bij sollicitaties e.d.


Ja hoor...


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 27-10-2010 12:41 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Je kan eventueel "labels" gebruiken voor verzameld werk wat binnen een lijn valt en deze aparte sites geven als je deze stijlen apart wilt houden ivm verschillende doelgroepen.

Helaas zelf nog geen album-vormgeving gedaan, het is wel iets wat ik wil doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 27-10-2010 12:42]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-10-2010 12:49 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 12:41 schreef Yirroth het volgende:
Je kan eventueel "labels" gebruiken voor verzameld werk wat binnen een lijn valt en deze aparte sites geven als je deze stijlen apart wilt houden ivm verschillende doelgroepen.

Helaas zelf nog geen album-vormgeving gedaan, het is wel iets wat ik wil doen.


Inderdaad. Ik had eerst een sectie met werk dat ik bij bureaus heb gemaakt, maar die heb ik weggehaald omdat het qua stijl enorm afwijkt van mijn vrije werk. Dat heb ik ook een beetje met heavy metal artwork. Misschien is het goed om er gewoon een heel aparte site voor in te richten. Het is nu toch een behoorlijke portfolio aan het worden.

Heb je wat voorbeelden van je werk. Ik ken vaak bands die vaak op zoek zijn naar mensen die grafische klusjes voor ze willen doen.

Oh ja, een voorbeeldje van iets dat ik bij een bureau heb gemaakt:



[Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 27-10-2010 12:50]


Ja hoor...


rotor
Usericon van rotor
Posted 27-10-2010 12:53 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ziet er goed uit, Jolly! Heb je een link naar je online portfolio en contactgegevens?
Dit laatste geldt ook voor de andere ontwerpers, scheelt weer gezoek en gehannes.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-10-2010 12:53 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Oh ja, en nog wat shirts (bij lange na niet alles, maar dit is wel even genoeg ges-how off, zo):













En:



Het lijkt er op dat deze poster een beetje het gezicht gaat worden van headbanging Enschede, aangezien het concept ook dit jaar wordt gebruikt.

[Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 27-10-2010 12:54]


Ja hoor...


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-10-2010 12:55 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 12:53 schreef rotor het volgende:
Ziet er goed uit, Jolly! Heb je een link naar je online portfolio en contactgegevens?
Dit laatste geldt ook voor de andere ontwerpers, scheelt weer gezoek en gehannes.



Ja man, mijn website is: www.jolly-roger.nl en daar op de voorpagina staat een e-mailadres vermeld.

Ben benieuwd.


Ja hoor...


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 27-10-2010 12:59 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Ik ben nog bezig een portfolio op te bouwen/maken.
Mijn stijl is overigens een stuk minimalistischer dan het gemiddelde metalgebeuren.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-10-2010 13:07 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 12:59 schreef Yirroth het volgende:
Ik ben nog bezig een portfolio op te bouwen/maken.
Mijn stijl is overigens een stuk minimalistischer dan het gemiddelde metalgebeuren.


Dat klinkt wel interessant! Less is more.

Dat is een van de redenen waarom ik niet per se alles wat ik voor metal bands maak op mijn site zet; het zijn opdrachten met duidelijke wensen van de bands. Bands vragen vaak om een heleboel elementen die ze in hun artwork willen hebben, wie ben ik dan om daar tegenin te gaan.


Ja hoor...


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 27-10-2010 13:22 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Vette stijl! Vooral fan van de Rotted EP hoes en natuurlijk de Hail Of Bullets album covers!



Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-10-2010 13:25 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 13:22 schreef collision-tammi het volgende:
Vette stijl! Vooral fan van de Rotted EP hoes en natuurlijk de Hail Of Bullets album covers!


Thanks! :-)


Ja hoor...


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-10-2010 13:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

JollyRoger is dus Mikc, weer wat geleerd vandaag


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-10-2010 14:00 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 13:57 schreef spectre het volgende:
JollyRoger is dus Mikc, weer wat geleerd vandaag


Heb jij goed... en ik was er nog een vergeten:





Ja hoor...


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 27-10-2010 14:01 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Eerder Mick en zijn achternaam is ook niet echt moeilijk op te zoeken.

Oeh, die laatste vind ik wel wat hebben! je bent de huis-artiest van Ed Warby-bands?


Nog een edit: ah, ouwe nickname ofzo...

[Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 27-10-2010 14:03]


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-10-2010 14:01 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 14:01 schreef Yirroth het volgende:
Eerder Mick en zijn achternaam is ook niet echt moeilijk op te zoeken.

Oeh, die laatste vind ik wel wat hebben!


Vanuit 'vroegah' is het toch echt 'Mikc'.

Ja, best wel wat Warby dingen gedaan... En een boel van Drunen bandjes ook. Zoals dit logo voor zijn nieuwe bandje samen met Eric Daniels en Chris Reifert:



Volgens mij staat het Warby 2 - Van Drunen 3


Trouwens, een paar pagina's terug heeft iemand iets met een cassette tape gedaan, die zag er vet uit!


[Dit bericht is gewijzigd door Jolly Roger 666 op 27-10-2010 14:10]


Ja hoor...


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 27-10-2010 21:12 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Is er iemand die tegen een kleine vergoeding (denk aan een taart naar keuze op datum naar keuze) een logo wil maken voor mijn nog op te starten taartimperium??



degene die mijn site aan het bouwen is, kan het niet en verder ken ik geen mensen die het kunnen (iig niet waarvan ik het weet)

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 27-10-2010 21:14]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-10-2010 21:18 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 27 oktober 2010 14:00 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Heb jij goed... en ik was er nog een vergeten:




Nice!



Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 27-10-2010 22:12 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 21:12 schreef Hagal het volgende:
Is er iemand die tegen een kleine vergoeding (denk aan een taart naar keuze op datum naar keuze) een logo wil maken voor mijn nog op te starten taartimperium??





Hier... ik ben overmorgen jarig!



Maar serieus, het ontwikkelen van een goed logo is alleen al enkele honderden euro's waard aan onderzoeks- en schetsen. Er gaat ontzettend veel tijd inzitten om echt tot een goed iets te komen.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-10-2010 22:28 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Waarom heb je van de l een r gemaakt, Yirroth?


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 27-10-2010 22:41 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 22:12 schreef Yirroth het volgende:


Hier... ik ben overmorgen jarig!



Maar serieus, het ontwikkelen van een goed logo is alleen al enkele honderden euro's waard aan onderzoeks- en schetsen. Er gaat ontzettend veel tijd inzitten om echt tot een goed iets te komen.


Nou zo ingewikkeld hoeft het niet hoor, geen schetsen en gedoe; alleen een leuk lettertype en dan over een getekende taart heen geplaatst. Tis dat ik zelf het gewoon niet kan maar volgens mij is het niet moeilijk.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen