IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : logo-design, artwork... Vorige pagina | Volgende pagina
Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 27-10-2010 11:39 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Ik ben ook bezig met grafisch vormgeven, maar heb af en toe periodes dat ik het haat: nu is het zo'n periode.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-10-2010 11:43 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Ik ben grafisch ontwerper van beroep, werkzaam eerst bij ontwerpbureaus, nu bij reclamebureau. Daarnaast doe ik dingetjes als dit:
















Pentacle re-release, alle design muv cover.




En veel merchandise ontwerp, met name voor Gorerotted in het verleden en Hail of Bullets.


Ja hoor...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-10-2010 11:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hey, die onderste is vet MikC!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-10-2010 11:45 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2010 11:44 schreef irritante klootzak het volgende:
hey, die onderste is vet MikC!


Dat is Corvin's bandje. Corvin is de oude gitarist van Exposing Innards. Ik vind het zelf ook een leuke hoes. Leuke muziek, ook!

http://www.myspace.com/deadeyeddogband


Ja hoor...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-10-2010 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wow

Nice!


signature


Yirroth
Usericon van Yirroth