IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Het grote Vuurwapen-topic. Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-05-2005 19:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2004 14:45 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
haha. wat grappig.

KANKER! je bent ook de grootste mongool die hier op het forum hangt.

een beetje late reaktie, maar goed. Nee, met zo'n nick ben je lekker intelligent he, klootzak ?


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-05-2005 19:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

en on topic, heb vanmiddag weer eens wat staan knallen met mijn oude lucht buks...was tof, maar ben wel aan het kijken voor wat zwaarders.


Fuck the world and fuck you


Odal
Usericon van Odal
Posted 03-05-2005 23:18 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

Wat moet je er nou voor doen om legaal met een vuurwapen te mogen schieten op bijv een schietbaan?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-05-2005 23:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zwaar Metaal weet dat vast, maar die post hier amper meer. Als je geluk hebt leest hij nog wel mee

Als je lid bent van een schietclub en een verklaring van goed gedrag kunt overleggen mag je volgens mij op zo'n club met een wapen van de club schieten.

Als je er zelf één wilt moet je uiteraard een vergunning aanvragen. Hoe dat precies gaat: geen idee.

Ik ga maar eens op zoek naar een club in R'dam. Wil toch wel weer erg graag schieten.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 03-05-2005 23:23]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 04-05-2005 21:47 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat ik me nog kon herinneren van de man op de schietclub is:

Het eerste jaar mag, sterker nog, je moet met een wapen van de club schieten. Na een jaar mag je het zelf gaan aanvragen.

Dus ik laat m'n FAL het eerste jaar nog maar even thuis, hehe. Maar zo zit het, dacht ik.



It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 17:58 by It Dies Today Wijzig reactieProfiel van It Dies TodayQuote dit bericht

Mannen ooit gehoord van Airsoft

nagemaakte Real life wapens vrijwel alles verkrijgbaar van Uzi tot sniper. schiet met bb balletjes en dan schiet je op elkaar

je hebt wapens die met veerspanning werken met gas en met een electro motor. Ik ben nog te jong (16) maar als je 18 bent mag je er mee aan de slag

Eén nadeel, het is illegaal in ons kikkerlandje. maar als je naar de belgen of de duitsers gaat mag het wel. daar kun je het kopen en je wapens kunnen op de club blijven.

Het lijkt een beetje op paintball maar het is veel realistischer omdat de wapens 1:1 replica's van het echte werk zijn.

zoek maar wat op bij een zoekmachine gewoon airsoft typen en je vind al een hoop

veel plezier


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-05-2005 18:01 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hm, ik ga liever met echte guns knallen.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-05-2005 18:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik ga zo'n dingetje wel aanschaffen denk ik. het is wel geinig spul, handig voor de katten in m'n buurt.


Fuck the world and fuck you


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 10-05-2005 18:29 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 10 mei 2005 18:26 schreef mental het volgende:
Ik ga zo'n dingetje wel aanschaffen denk ik. het is wel geinig spul, handig voor de katten in m'n buurt.

Dan ben jij de eerste waarop ik mijn schiettalent ga uitoefenen.

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 10-05-2005 18:30]


Bloodied by the thorns beside the leaves


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 10-05-2005 18:41 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 3 mei 2005 19:40 schreef mental het volgende:
een beetje late reaktie, maar goed. Nee, met zo'n nick ben je lekker intelligent he, klootzak ?

quote:
Op 10 mei 2005 18:26 schreef mental het volgende:
Ik ga zo'n dingetje wel aanschaffen denk ik. het is wel geinig spul, handig voor de katten in m'n buurt.


zucht



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-05-2005 18:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2005 18:41 schreef chriz het volgende:
zucht

Sterf, jij.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-05-2005 18:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2005 18:29 schreef CurseOfDeath het volgende:
Dan ben jij de eerste waarop ik mijn schiettalent ga uitoefenen.

nooit gehoord van HUMOR ???


Fuck the world and fuck you


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 10-05-2005 18:56 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 10 mei 2005 18:44 schreef mental het volgende:
nooit gehoord van HUMOR ???

Ik wel, jij moet alleen nog even leren inschatten wat -wel- humor is, en wat juischt niet. Succes!


Bloodied by the thorns beside the leaves


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 10-05-2005 19:23 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Katten zijn oko kut


Het zal je moeder maar wezen...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-05-2005 19:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2005 18:56 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ik wel, jij moet alleen nog even leren inschatten wat -wel- humor is, en wat juischt niet. Succes!


Goed hoor..Ik blijf er aan werken.


Fuck the world and fuck you


It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 20:01 by It Dies Today Wijzig reactieProfiel van It Dies TodayQuote dit bericht

Haha kan je hier ook ooit wel serieuze antwoorden verwachten?



achjah tis wel gezellig zo


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-05-2005 21:23 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Waarom zou je hier ook serieus zijn ?? Het leven is al veel te serieus...


Fuck the world and fuck you


It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 22:46 by It Dies Today Wijzig reactieProfiel van It Dies TodayQuote dit bericht

dat bedoel ik

voor de mensen die machine head gezien hebben in de 013

PROOST!!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-05-2005 22:47 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Janee, het moet wel over wapens gaan, natuurlijk.



It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 22:49 by It Dies Today Wijzig reactieProfiel van It Dies TodayQuote dit bericht

Ok er was laatst een vette site met extreem mooie wapens ik geloof dat het de site van beretta was maar ik weet het niet zeker...

zoek ze


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-05-2005 22:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dat ligt er natuurlijk maar net aan wat je smaak is.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 10-05-2005 22:51 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2005 18:44 schreef mental het volgende:
nooit gehoord van HUMOR ???


jij beetje grappig?


ik heb nog zo een BB-gun of hoe noem je dat. mag je daar nu mee op straat komen?


:p


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-05-2005 22:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 21:47 schreef Oud Vuil het volgende:
Dus ik laat m'n FAL het eerste jaar nog maar even thuis, hehe. Maar zo zit het, dacht ik.
-jij- hebt een FAL?

Heerschend.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-05-2005 22:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2005 18:29 schreef CurseOfDeath het volgende:
Dan ben jij de eerste waarop ik mijn schiettalent ga uitoefenen.
Dat zou genetisch kunnen zijn, zuske. Ik kon ook aardig met allerlei loodverstuivers omgaan.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 22:55 by It Dies Today Wijzig reactieProfiel van It Dies TodayQuote dit bericht

de pa van een maat van mij zit in het leger. kon in bosnië super goedkope wapens kopen, heeft daar een kabar mes gekocht voor €20 hier lopen ze al gouw tegen de €150

zie www.targetmaster.nl (kutsite naar mijn idee)

als je bij de natris gaat (reserve leger zeg maar) dan mag je allerlei trainingen doen en met vuurwapens schieten (vrijwel alles is aanwezig daarzo) het mooie is dat je er nog voor betaald krijgt ook. er zitten alleen wel wat uurtjes aan verbonden. misschien iets voor de studenten onder ons?


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen