IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Het grote Vuurwapen-topic. Vorige pagina | Volgende pagina
Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 21-02-2006 10:52 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ok
Maar gaan ze als ze eruit eindelijk achterkomen geen vragen over stellen?
Ik bedoel, ik weet dat je voor dienst afgekeurd wordt met die dinegn, maar weet niet precies hoe of wat die diingen met je doen


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-02-2006 11:07 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Als ze er achter komen ja... misschien dat ze dan wel vragen gaan stellen, maar zou niet weten waarover precies.
Maar ik denk, weet bijna wel zeker dat ik hiermee gewoon mag schieten. Er is namelijk geen medische keuring voordat je lid word oid.
Dat in tegenstelling tot het zweefvliegen, waar je wel eerst gekeurd moet worden. om maar een voorbeeld te noemen.

Maar als je geinteresseerd bent heb ik nog wel wat informatie.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 21-02-2006 11:20 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Mail maar eens wat info door, vind ik altijd wel interessant om doorn te lezen.

Ik dacht dat er ook iets vaan een psychische en lichamelijke keuring aan vast zaten als je lid wilt worden avn een schietvereniging.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-02-2006 11:26 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Okay zal ik doen.

Ik ben nu al lid en ik heb er niks over gehoord, zou ook kunnen omdat we doorgaans met lucht schieten. Maar ook van de leden die vuurwapen schieten niet, zal er eens naar informeren.


Btw.
Medische keuringen zijn voor mij niet altijd even goed afgelopen, ik was goedgekeurd voor het zweefvliegen, ook nadat ik aangegeven had medicijnen te gebruiken. Toen is er iemand gaan bellen en gaan vragen of ik wel met die medicijnen mocht vliegen, heeft een voorzitter van een of andere medische commissie zich er mee bemoeid en die heeft gezegd dat ie niet met die medicijnen solo mag. Heel gedoe, en een paar maanden later, heb ik nog steeds me medisch certificaat maar mag nog steeds niet alleen vliegen. Heb uiteindelijk me er maar bij neergelegd.



[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 21-02-2006 11:31]


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 21-02-2006 11:38 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Als ik wederom mag vragen, welke medicijnen gaat het om?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-02-2006 11:49 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Het gaat om medicijnen voor de Tourette:
Orap (pimozide)


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 21-02-2006 11:56 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hmm, Pimozoide ken ik wel, daar zit geloof ik wel zo'n waarschuwingssticker op, maar vann dat spul heb je toch alleen last de eerste 2 weken dat je begint en de maand dat je ervan af probeert te komen?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-02-2006 11:59 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Jup daar zit wel zo'n sticker op. En ik heb ook eens gehoord dat je de eerste twee weken eraan moet wennen en dat je daarna gewoon weer kun auto rijden enz.

Waar ken jij het van?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-04-2006 20:22 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-04-2006 20:30 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Hier schiet ik zelf vaak mee:



Wou dat ze deze aan zouden schaffen:


Of deze:


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-04-2006 16:23 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Een kleine verzameling:



Van links naar rechts.
.22, .45 ACP, .30M1, .223 remington (5.56), .308 Winchester (7.62), .30-06, .50 BMG

Mooi te zien hoe groot een .50 is in vergelijking met de rest, nou is een .308 of een .30-06 al niet klein


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-08-2006 11:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 11-08-2006 12:20 by Sodom Wijzig reactieProfiel van SodomQuote dit bericht



Standaard machine geweer van de Nederlandse strijdkrachten, ook niet verkeerd lijkt mij.
De oudere machine geweren hadden 2 man nodig om te vervoeren, deze maar eentje. Een compact wapen, naar mijn weten niet veel groter dan de Diemaco C7 (standaard geweer NL)

[Dit bericht is gewijzigd door Sodom op 11-08-2006 12:22]


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-08-2006 12:37 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2006 11:56 schreef Chelman het volgende:
http://www.backyardartillery.com/machinegun/


Leuk ding, wel erg prijzig. Voor dat geld heb je een knap pistool of geweer. Er heeft hier ook een keer zo een rubberband gun van Lego gestaan, die werkte best aardig maar daar waren geen tekeningen bij.


Cowgirl From Hell
Sell your Soul for Rock 'n Roll
Usericon van Cowgirl From Hell
Posted 11-08-2006 12:50 by Cowgirl From Hell Wijzig reactieProfiel van Cowgirl From HellQuote dit bericht

Hip hoor


Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 11-08-2006 15:44 by Sodom Wijzig reactieProfiel van SodomQuote dit bericht


Ook leuk, Barret .50 lange afstand (sniper) geweren.
Schijnt dat je hiermee jeeps en helikopters kapot kan schieten


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-08-2006 16:18 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Rechter huls op de foto hierboven is van een patroon wat daar in gaat.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 12-08-2006 17:00 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

de kolf van die .50 geweren worden op maat van je lichaam gemaakt vanwege de terugslag

ik vond een normaal jachtgeweer met wat hagel al een flinke terugslag geven


I am the 1%.


AtillaTheHunsWife
Usericon van AtillaTheHunsWife
Posted 14-08-2006 14:20 by AtillaTheHunsWife Wijzig reactieProfiel van AtillaTheHunsWifeQuote dit bericht



5.56 x 45 MM AUTOMATIC WEAPON FAMILY


Galil AR Assault Rifles.




stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-08-2006 16:36 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

klassieke vormgeving


I am the 1%.


AtillaTheHunsWife
Usericon van AtillaTheHunsWife
Posted 14-08-2006 18:16 by AtillaTheHunsWife Wijzig reactieProfiel van AtillaTheHunsWifeQuote dit bericht






stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 14-08-2006 20:15 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

die zien we niet!


I am the 1%.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2006 9:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Dankzij enorme toewijding ben ik na een maandje of vijf uit dienst weggeschopt, maar ben toch nog eersteklasschutter met dit kreng geworden: Dragon antitank wapen:



spelfout weggehaald...


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 15-08-2006 19:00 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

ziet eruit als een peniskoker met een voetje


I am the 1%.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-08-2006 21:32 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2006 20:22 schreef Nimbus het volgende:
Hier dan de "hippe' wapens :




Mijn paffers zijn toch mooier



Zonder stikker ziet hij er wel beter uit


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen