IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Het grote Vuurwapen-topic. Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-05-2004 17:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Toen ik nog 10 hoog woonde in Zwolle in een wijk met veel tuig zou ik zo graag een sniper-rifle gehad hebben met zo'n mooie scope erop ..


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-05-2004 17:57 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 16:25 schreef TNightmare het volgende:
Idd. Mijn neefjes waren wat irritant aan het voetballen, schopten de bal tegen de muur van een huis aan daar. Op een gegeven moment kwam de bewoner naar buiten en schoot hun weg met zijn luchtbuks! Niemand geraakt, maar talk about onsubtiliteit (en effectiviteit, granted)!
Is mij ook eens gebeurd ja...was ik blij dat die oude knakker niet kon schieten...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 02-05-2004 17:57]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-05-2004 19:05 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Schieten is voor homeaux.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-05-2004 19:06 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

idd...vandaar ook dat de meeste metalheads het tof vinden...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-05-2004 19:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Idd, Metal is namelijk ook voor homeaux.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 02-05-2004 19:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dat verklaart in jouw geval een hoop ja...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-05-2004 19:55 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 mei 2004 19:05 schreef Claw het volgende:
Schieten is voor homeaux.


Godver, je hebt natuurlijk gelijk.

Ben jij nog vrij?


Oud Vuil.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 02-05-2004 20:08 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

Kwil ooit nog is een Tiger-ll aanschaffen


"Sehnsucht"


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 02-05-2004 20:23 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Weer een reden erbij om de VS te gaan wonen, daar kun je tenminste echte wapens kopen en niet die kinderspeeltjes..


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 02-05-2004 20:24 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik heb een keer (op de AK tentoonstelling in het legermuseum) een shirt gezien met daarop "Ak-47 world massacre tour" die zoek ik nog steeds




I am the 1%.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-05-2004 20:34 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 mei 2004 20:23 schreef Aeolus het volgende:
Weer een reden erbij om de VS te gaan wonen, daar kun je tenminste echte wapens kopen en niet die kinderspeeltjes..


ja gaaf, man. en dan zo'n rode bandana om je hoofd gebonden en samen met je makkers van de bloods lekken knallen met je semi-automatische wapen op de crips.

dat is het wel, natuurlijk.

We hebben het hier over schieten ter ontspanning. voor de lol.


btw. hier in nederland kun je ook gewoon een wapen kopen, hoor. je moet alleen wel een vergunning regelen. das niet veel anders dan in amerika, lijkt me.



[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-05-2004 20:36]


Oud Vuil.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 02-05-2004 20:38 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 2 mei 2004 16:49 schreef webblaster wim het volgende:

Fal geweer.
de fal gebruiken ze al jaren niet meer, ik loop nu godganse dagen met een FNC rond



The FNC™ is extremely accurate up to 450 m with iron sights and to 600 m with optical sights. The FNC™ retains its accuracy up to 20,000 rounds in normal use.

The FNC™ is designed to be reliable in all conditions, without using an excessively high rate of fire.

Being a gas operated weapon, it allows adjusting the rate of fire to combat conditions.


Ik schiet ook nog met een minimi



en de MAG = mitralieur a gaze



A true medium support machine gun

Dismounted units

- intensive supporting fire
- fire against light fortifications and buildings
- long range interdiction area fire

For vehicle mounted applications, the FN HERSTAL MAG™ perfectly meets the requirements
of users operating from all types of vehicles, aircrafts and boats :

- Can be pintle mounted
- Available in coaxial configuration for armored vehicles
- Proven long life of all major parts
- Accuracy allows safe overhead fire
- Effective against dismounted troops in the open, and behind light protective structures, up to 1,500 m,
and for area fire up to 2,000 m.
- Belt fed, fires from an open breech and has a Quick Change Barrel


En als handwapen gebruik ik de GP






webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-05-2004 20:42 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 mei 2004 20:38 schreef the wounded immortal het volgende:
de fal gebruiken ze al jaren niet meer, ik loop nu godganse dagen met een FNC rond




aha, ik ben dan ook in '97 ofzo weggegaan bij de marine.

we hadden ook nog een magnum pistool, dacht ik.(lijkt trouwens identiek op je laatste 2 plaatjes) en de uzi. maar daar heb ik nog nooit wat mee geraakt.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-05-2004 20:43]


Oud Vuil.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 02-05-2004 20:46 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

is logisch hé


Trouwens MAG moet zowat het grootste kuwapen ooit zijn, weegt 13 kilo van evenredig is met niet leuk om mee door het bos te crossen

En kuisen dat je moet doen aan dat wapen



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-05-2004 20:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 mei 2004 20:46 schreef the wounded immortal het volgende:


Trouwens MAG moet zowat het grootste kuwapen ooit zijn, weegt 13 kilo van evenredig is met niet leuk om mee door het bos te crossen






Ik zat dan ook bij de marine, weinig wandelen met dat ding.


Oud Vuil.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 02-05-2004 20:50 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ja, ik zit bij de landmacht dusja



Zwarte Kruisiging
Usericon van Zwarte Kruisiging
Posted 02-05-2004 22:17 by Zwarte Kruisiging Wijzig reactieProfiel van Zwarte KruisigingQuote dit bericht

niet zaniken, als je weet waarmee de lange arm der wet mee mag spuiten...


....en dan heeft men natuurlijk nog de Heckler en Koch MP2 als zwaarder geschut.

[Dit bericht is gewijzigd door Zwarte Kruisiging op 02-05-2004 22:26]


Crappy days


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-05-2004 10:05 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 17:53 schreef Valorian het volgende:
Sterk verhaal.. maar hoe weet die vriend van jou dan zo zeker dat het een echte handgranaat was en niet gewoon een (vrij goede) replica?? Als het echt zo is dan is het wel ziek trouwens..


Het ding was een stuk zwaarder dan hij had verwacht toen hij het in zijn hand kreeg. Ik ben iig wel blij dat hij niet uitgetest heeft of dat ding wel echt was, ik zat naast hem.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-05-2004 11:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 20:50 schreef the wounded immortal het volgende:
ja, ik zit bij de landmacht dusja
Erm, de Belgische neem ik aan...? Wij "Hollanders" hebben de FAL een tijdje terug vervangen door dit speeltje:



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-05-2004 11:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2004 22:17 schreef Zwarte Kruisiging het volgende:
niet zaniken, als je weet waarmee de lange arm der wet mee mag spuiten...

....en dan heeft men natuurlijk nog de Heckler en Koch MP2 als zwaarder geschut.
MP-2? Die ken ik niet! Ik wist wel dat speciale teams van de politie de sub-automatische MP-5 hebben, maar MP-2...? Heb je daar misschien nog plaatjes van? Heb zojuist gezocht en niets kunnen vinden op het internet. Wat voor wapen is het precies?

Dank!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Zwarte Kruisiging
Usericon van Zwarte Kruisiging
Posted 03-05-2004 11:56 by Zwarte Kruisiging Wijzig reactieProfiel van Zwarte KruisigingQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 11:05 schreef Greycloak het volgende:
MP-2? Die ken ik niet! Ik wist wel dat speciale teams van de politie de sub-automatische MP-5 hebben, maar MP-2...? Heb je daar misschien nog plaatjes van? Heb zojuist gezocht en niets kunnen vinden op het internet. Wat voor wapen is het precies?

Dank!


tikfoutje...is idd de MP-5......


Crappy days


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-05-2004 12:35 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ga vandaag een smith & wesson ophalen voor een fotosessie


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 03-05-2004 12:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht



"This one is older than shit, heavier than time!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-05-2004 14:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 mei 2004 20:24 schreef stoomfiets het volgende:
Ik heb een keer (op de AK tentoonstelling in het legermuseum) een shirt gezien met daarop "Ak-47 world massacre tour" die zoek ik nog steeds




die heb ik alleen jammer genoeg istie te klein en dun


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 03-05-2004 17:33 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Dat shirt heb ik ook! uit Tsjechie, helaas heb ik een kut-versie want later zag ik dat er nog een veel mooiere was in het zwart.


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen