IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Het grote Vuurwapen-topic. Vorige pagina | Volgende pagina
metal blade
Usericon van metal blade
Posted 03-05-2004 18:00 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht


Mijn nieuwste aanschaf, alleen iets te weinig ruimte ervoor.


Staat bij een station vlakbij waar ik woon, ook goede verdediging voor het hele huis.
Voor een zeer leuk prijsje gekregen.



[Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 03-05-2004 18:15]


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 03-05-2004 18:32 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Hebben jullie enig idee waar die Ak-47 World massacre tour shirtjes nog te koop zijn?

Ik heb al verwoede pogingen gedaan via google, maar dat mocht niet baten


I am the 1%.


nekro
Usericon van nekro
Posted 03-05-2004 18:34 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 18:32 schreef stoomfiets het volgende:
Hebben jullie enig idee waar die Ak-47 World massacre tour shirtjes nog te koop zijn?

Ik heb al verwoede pogingen gedaan via google, maar dat mocht niet baten
ik wil d'r ook wel eentje. als dat niet lukt ben ik gedwongen om een fotootje van m'n luchtbuks te nemen en dat op een shirtje te plakken...


Orion
Usericon van Orion
Posted 03-05-2004 18:42 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 18:32 schreef stoomfiets het volgende:
Hebben jullie enig idee waar die Ak-47 World massacre tour shirtjes nog te koop zijn?

Ik heb al verwoede pogingen gedaan via google, maar dat mocht niet baten






deze ? ebay staan ze vaak zat!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 03-05-2004 18:50 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 18:34 schreef nekro het volgende:
ik wil d'r ook wel eentje. als dat niet lukt ben ik gedwongen om een fotootje van m'n luchtbuks te nemen en dat op een shirtje te plakken...


Met plakband een fototje op een shirt plakken, dat is OLDSKOOL!


I am the 1%.


nekro
Usericon van nekro
Posted 03-05-2004 18:54 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Wat is een fototje ??? Ik niet begrijpen


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 03-05-2004 19:04 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

'Leuk speelgoed' allemaal ja. Vroeger bij de buren welleens met een luchtbuks geschoten. Ik vond het een mooi ding en hij schoot best nauwkeurig, maar misschien dat de kenners daar anders over dachten. Ik weet niet meer wat voor een type het was, maar ik geloof van het merk 'Diana' ofzo. Wellicht dat iemand het kent?

Daarna heb ik heel veel met een katapult geschoten. Kun je ook best precies mee schieten als je eraan gewend bent. Je mag ze niet meer hebben maar dat is ook niet gek aangezien je er een stalen knikker ramvast in een boom mee knalt. Het ging op den duur sowieso niet meer omdat er mensen achter de tuin kwamen wonen. Op deze site staat diegene die ik had. Lekker goedkoop en toch serieus knallen, die steunbeugel zat er niet voor niks op.

http://www.barnettcrossbows-uk.com/blackwidow.htm


nekro
Usericon van nekro
Posted 03-05-2004 19:09 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Weet je of je zo een katapult nog kan bestellen via die site ?? M'n e mail is verrot kan ze dus niet contacteren , misschien dat jij meer weet ??Alvast bedankt voor de info !


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 03-05-2004 19:14 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

In Belgie kun je ze zo halen voor een tiental Euro's ofzo, kwam de mijne ook vandaan (gewoon bij een hengelsportzaak, hoef je ook geen paspoortgegevens achter te laten enzo, dit in tegenstelling tot bij een wapenhandelaar). Denk dat het daar nog steeds zo gaat. Bestellen zal moeilijk worden denk ik, omdat je ze hier absoluut niet meer mag hebben. Als je er een hebt, pas op met je duim (niet te ver naar boven). Als je een knikker met volle kracht op je duim krijgt, heb je een probleem!


nekro
Usericon van nekro
Posted 03-05-2004 19:18 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Toch debiel eigenlijk. Een luchtbuks mag weer wel en een katapult niet. Toch eens kijken of ik er ergens een kan scoren.Tijdens Graspop wel ergens in Belgie een dorp in dan maar hehehe.Die kruisbogen op die site waren ook wel zwaar vet eigenlijk.Goed, bedankt voor de info trouwens. Tot ik m'n katapult heb vermaak ik me wel weer met m'n luchtbuks en m'n schietschijven met Boris z'n kop d'r op


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-05-2004 19:39 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 18:32 schreef stoomfiets het volgende:
Hebben jullie enig idee waar die Ak-47 World massacre tour shirtjes nog te koop zijn?

Ik heb al verwoede pogingen gedaan via google, maar dat mocht niet baten


bij tshirt hell kon je wel
schoolshooting tour bestellen
stond achterop data van "schoolincidentjes"



Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 03-05-2004 19:42 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 19:39 schreef Matthijz Filth het volgende:
bij tshirt hell kon je wel
schoolshooting tour bestellen
stond achterop data van "schoolincidentjes"


Die hebben wel meer super gave shirts.



zo kan ie wel weer


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-05-2004 19:44 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ja klopt



RaNk
Usericon van RaNk
Posted 03-05-2004 20:07 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 19:18 schreef nekro het volgende:
Toch debiel eigenlijk. Een luchtbuks mag weer wel en een katapult niet. Toch eens kijken of ik er ergens een kan scoren.Tijdens Graspop wel ergens in Belgie een dorp in dan maar hehehe.Die kruisbogen op die site waren ook wel zwaar vet eigenlijk.Goed, bedankt voor de info trouwens. Tot ik m'n katapult heb vermaak ik me wel weer met m'n luchtbuks en m'n schietschijven met Boris z'n kop d'r op


Dat maakt het richten zeker makkelijker, zelfs met een katapult . Ik weet niet of er in Dessel een hengelsportzaak o.i.d. zit, maar in Genk (De Zutter), of Kessel (Janssen Sport) verkopen ze ze zeker. Mocht je nog eens in de buurt komen... Ik snap trouwens op zich wel dat je ze niet mag hebben hier. Je kunt die dingen makkelijk in je binnenzak kwijt, ze maken geen lawaai, en ze schieten *hard* (laten ook geen sporen achter). Die kruisbogen zijn inderdaad ook mooi. Vreemd genoeg kun je die volgens mij wel weer zo kopen hier! Althans, ze liggen overal wel bij legerdumpshops enzo (met prijskaartje erbij). Ze zijn echter wel groot maar dat geeft ze wel een hoog Rambo-gehalte . Succes met je zoektocht, misschien vind je er nog eenvoudig een ook.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-05-2004 20:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 19:18 schreef nekro het volgende:
Toch debiel eigenlijk. Een luchtbuks mag weer wel en een katapult niet.


Bedoel je dat een katapult, wat ik vroeger toen ik zo'n jaartje of 6-7 was uit een stevig takje en wat stevige elastieken maakte, in Nederland illegaal is?!?!?!?!?!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 03-05-2004 20:15 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 20:10 schreef Chelman het volgende:
Bedoel je dat een katapult, wat ik vroeger toen ik zo'n jaartje of 6-7 was uit een stevig takje en wat stevige elastieken maakte, in Nederland illegaal is?!?!?!?!?!


Daar komt het op neer ja . Vergis je echter niet, die katapults van Barnett zijn dodelijke wapens in de handen van een goeie schutter, geen kinderspeelgoed . Voerkatapults met dunne elastiek worden doorgaans wel gedoogd hoor, voor hengelaars dan. Een takje met wat posbode-elastieken zal misschien ook niet zo'n probleem vormen, hoewel je in Nederland nooit weet .


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-05-2004 20:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Met zo'n takje heb ik ooit behoorlijk wat vogeltjes uit bomen geschoten......


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 03-05-2004 20:33 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 20:17 schreef Chelman het volgende:
Met zo'n takje heb ik ooit behoorlijk wat vogeltjes uit bomen geschoten......


Daar twijfel ik niet aan, ik weet hoe hard het aankomt, en dat was slechts een rozenbottel die ik met mijn been opving (ook uit een zelfgemaakte pult) . Echter, de vuurkracht van een groter model katapult van Barnett doet niet onder voor die van een kleiner kaliber pistool. Onderschat nooit de kracht van een elastiek .


nekro
Usericon van nekro
Posted 03-05-2004 20:49 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Net maar weer even wat met m'n luchtbuksje geknald en het ging weer lekker. Heb er de ballen verstand niet van, maar goed. De kogeltjes die er bij mij ingaan zijn 4.5 mm, niet echt heavy shit voor een luchtbuks geloof ik toch ?? Tot hoever gaan de mm's voor een luchtbuks eigenlijk ??? ( m'n kogeltjes zijn op nu en boris z'n kop is grondig verbouwd...morgen maar weer eens naar de dump en nieuwe kogeltjes aanschaffen ! )


morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 06-05-2004 15:27 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

volgens mij 9mm
standaarden
4,5 mm meeste buksen
5,5 mm zwaardere

loopt op tot 9 mm voor b/v de Shinsung Fire dat is een aardig luchtdruk wapen voor onder bed. Hiermee kun je met gemak een eland mee omleggen.


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 06-05-2004 15:29 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2004 15:27 schreef morthvarg het volgende:
volgens mij 9mm
standaarden
4,5 mm meeste buksen
5,5 mm zwaardere

loopt op tot 9 mm voor b/v de Shinsung Fire dat is een aardig luchtdruk wapen voor onder bed. Hiermee kun je met gemak een eland mee omleggen.




da's idd een beste ja


morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 06-05-2004 15:31 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

ze hebben ze ook in .50 en .45 las ik net


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-05-2004 15:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 18:32 schreef stoomfiets het volgende:
Hebben jullie enig idee waar die Ak-47 World massacre tour shirtjes nog te koop zijn?

Ik heb al verwoede pogingen gedaan via google, maar dat mocht niet baten


Wel deze gevonden:








etc etc etc.... googlen op t-shirt + ak47 doet meer dan wonderen..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-05-2004 15:44]


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-05-2004 17:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

die slip!


Oud Vuil.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 06-05-2004 18:24 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2004 19:04 schreef RaNk het volgende:
...maar ik geloof van het merk 'Diana' ofzo. Wellicht dat iemand het kent?

Lees mijn post op de 1ste pagina



Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen