IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Het grote Vuurwapen-topic. Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-05-2004 15:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Pff stelletje amateurs DIT is het echte werk:

Terrorists Handbook

edit: hmm hier staat nog geen atoombom bij
maar dat lukt toch niet aangezien je jezelf eerst doodstraalt


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-05-2004 15:14]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nekro
Usericon van nekro
Posted 21-05-2004 18:21 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

terrorist handbook fucking RULES !!! Ik heb er een nieuwe hobby bij !!! En je bent geeneens duur uit ofzo...Nu maar hopen datze die nieuwe moskee snel gaan bouwen Dan wordt het wel een toffe tijd die ik ga beleven Nu maar alvast voor passende alibi's gaan zorgen. Lijkt me wel zo handig


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 21-05-2004 19:13 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht




I am the 1%.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 21-05-2004 19:17 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 19:28 schreef the wounded immortal het volgende:
je kan er mischien wel zo ver mee schieten, maar dat beteknt dat het 1800 m doeltreffend is.






een LAW (Licht Antitank Wapen)

Wil ik eens mee vuren, maar we mochten niet omdat het te duur is

40 000 BEF komt op 1000 euro per schot. wapen moet dan weggesmeten worden



Hoe heette die dingen nou die je door middel van een "touwtje" naar hun doel kunt leiden?


I am the 1%.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-05-2004 19:47 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dat zijn nou tampons.


Oud Vuil.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 21-05-2004 19:48 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/



misschien vuurpijlen?



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 22-05-2004 13:06 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 1:30 schreef ZwaarMetaal het volgende:
mja.. maarre. zelfs .22 haalt al 1.6 km.. dus das ook nix speciaals.. en herlaadtijd 5.5 sec.. i can beat that


.22 haalt mischien de 1.6 km maar niet effectief. Het effectieve bereik van een .50 ligt op zo'n 2.5km en niet effectieve bereik ligt op 8.3km.
De grootste afstand kill met een barret ligt tot op heden op 2400m geschoten in Somalie.

en de herlaadtijd is erg afhangkelijk van de schutter, zelf herlaad ik de barret ook sneller dan hier aangegeven.

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 22-05-2004 13:07]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-05-2004 17:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Maar.. Wat heb je er nou aan dat je iemand op 2.8km afstand de haren van zijn zak af kan schieten?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-05-2004 17:16 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 mei 2004 18:21 schreef nekro het volgende:
terrorist handbook fucking RULES !!! Ik heb er een nieuwe hobby bij !!! En je bent geeneens duur uit ofzo...Nu maar hopen datze die nieuwe moskee snel gaan bouwen Dan wordt het wel een toffe tijd die ik ga beleven Nu maar alvast voor passende alibi's gaan zorgen. Lijkt me wel zo handig

t werkt wel, k probeer af en toe ook nog eens wat

alleen ik moet nog een manier zien te vinden om van 37% salpeterzuur > 70% te maken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-05-2004 17:55 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

BBBBWWWWWWHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!Daar ging m'n moslim buurman z'n schuurtje


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-05-2004 18:02 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2004 17:13 schreef Snaack het volgende:
Maar.. Wat heb je er nou aan dat je iemand op 2.8km afstand de haren van zijn zak af kan schieten?
Dan kan hij jou niet neerknallen


F*ck hippies


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-05-2004 18:03 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-05-2004 18:06 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 19:17 schreef stoomfiets het volgende:
Hoe heette die dingen nou die je door middel van een "touwtje" naar hun doel kunt leiden?
TOW.
Tube launched,
Optical tracked
Wire guided.

Hopeloos verouderd, op je stek blijven zitten met een buis in je poten terwijl er net een enorme rookwolk je positie prijsgeeft.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-05-2004 18:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2004 18:02 schreef Manifest het volgende:
Dan kan hij jou niet neerknallen


Je weet helemaal niet of hij dat wel wil en op die afstand kan je dat ook niet aan hem vragen heh!



the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 22-05-2004 18:30 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 21 mei 2004 14:40 schreef the wounded immortal het volgende:
Je neemt een fles wijn, als ie al leeg is goed, als ie nog niet leeg is, maak je hem leeg, (door middel vna weggkappen, of opdrinken,

je giet er wat benzine in, wat pure alcohol, en een grote portie confituur, goed schudden, Jre drenkt en doek, in goed ontvambare stof(denk white spirit, pure alcohol), liefst iets dat niet te snel verviegt.

Je propt dit in de fles, steekt die in de fik smijt hem weg


AUB een moltofcoctail

dacht ik toch
3.52 MOLOTOV COCKTAILS

First used by Russians against German tanks, the Molotov cocktail is now exclusively used by terrorists worldwide. They are extremely simple to make, and can produce devastating results. By taking any highly flammable material, such as gasoline, diesel fuel, kerosene, ethyl or methyl alcohol, lighter fluid, turpentine, or any mixture of the above, and putting it into a large glass bottle, anyone can make an effective firebomb. After putting the flammable liquid in the bottle, simply put a piece of cloth that is soaked in the liquid in the top of the bottle so that it fits tightly. Then, wrap some of the cloth around the neck and tie it, but be sure to leave a few inches of lose cloth to light. Light the exposed cloth, and throw the bottle. If the burning cloth does not go out, and if the bottle breaks on impact, the contents of the bottle will spatter over a large area near the site of impact, and burst into flame. Flammable mixtures such as kerosene and motor oil should be mixed with a more volatile and flammable liquid, such as gasoline, to insure ignition. A mixture such as tar or grease and gasoline will stick to the surface that it strikes, and burn hotter, and be more difficult to extinguish. A mixture such as this must be shaken well before it is lit and thrown



kzat er niet ver van



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-05-2004 20:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

een Molotovcoctail is dan ook extreem simpel te maken maar alsnog een zeer effectief wapen <== spiritus met zakdoek


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-05-2004 20:40 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

ik ben al bezig met lege flessen maken


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-05-2004 21:50 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Zit je nu in de glasbak met een laptopje dan?


I am the 1%.


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-05-2004 21:52 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Nee rund, ik ben begonnen aan een kratje hertog jan !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-05-2004 21:53 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zonde van het statiegeld.


Oud Vuil.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-05-2004 21:53 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Proost dan maar

Wij hebben hier nu Palm, kreeg je een gratis glas bij.


I am the 1%.


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-05-2004 21:55 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Palm krijg ik koppijn van...En dat statiegeld, ach boeiend....krat was een kadootje van m'n ma.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-05-2004 21:57 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik krijg gelukkig nooit koppijn


I am the 1%.


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-05-2004 21:58 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Maar dat komt omdat jij...ach nee, laat ik aardig blijven.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-05-2004 22:00 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Komt omdat ik gedestileerde drank drink.


En niet van dat arbeidersbocht!


I am the 1%.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen