IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Dissection Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 30-10-2004 15:36 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
NEW LINE UP

The new line-up is hereby announced!

Jon Nodtveidt - Vocals and Guitar
Set Teitan - Guitar
Brice Leclercq - Bass guitar
Thomas Asklund - Battery


Dus (ex)leden van Aborym, Dark Funeral en Nightrage. De helft van de roddel klopte dus niet.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-10-2004 17:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hm die Thomas Asklund zit tegenwoordig ook bij Dawn geloof ik.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-10-2004 18:04 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

hmm... dit gaan we zometeen eens even live checken!!!


I Find That I Am Not There...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-10-2004 18:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

oja, vanavond in Stockholm toch>?


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-10-2004 18:06 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

yeps, ik ga er vandoor, doors open at 7!!!


I Find That I Am Not There...


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 30-10-2004 19:11 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

nog ff over die sample.. aargh, hier was ik dus al een redelijk tijdje bang voor, laten we hopen dat 't idd geen dissection is, al vrees ik 't ergste... tering, als dit al zo slap/leeg/suf klinkt, hoe lachwekkend zullen de blasts dan klinken..


MadTinus
Ja
Usericon van MadTinus
Posted 30-10-2004 19:20 by MadTinus Wijzig reactieProfiel van MadTinusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/madtinus

Quote uit een recent interview met Jon (vertaald uit het Duits):

Stina: The sample of the coming single doesn't sound like the final version of the song imo.

Jon: Well, actually it is the final version but it's just an mp3. Thats why it doesn't sound really representative

Stina: What? Well, don't missunderstand me but the quality is pretty bad on that song. And somehow it reminds me on Iron Maiden...

Jon: Hahaha, well..... It is just a short sampe of that song so you should listen to the full version which will be available soon!

Stina: Tell me something about the lyric of that song. I read something about a Hindu Goddess on your homepage.

Jon: Correct! It's about the Hindu Goddess Kali. A theme from the indian mythology.

Bron: http://www.metalnews.de/?metalid=04&action=show&intid=78

[Dit bericht is gewijzigd door MadTinus op 30-10-2004 19:20]


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 30-10-2004 19:36 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2004 17:10 schreef NecRobert het volgende:
Hm die Thomas Asklund zit tegenwoordig ook bij Dawn geloof ik.

Dawn?? Leeft dat nog?!! Het is al zolang stil rond die band.



valfar
Usericon van valfar
Posted 30-10-2004 20:44 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Een Hindoestaanse godin met een omgedraaid pentagram op haar voorhoofd?



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 30-10-2004 20:51 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 30 oktober 2004 19:36 schreef Buried_Alive het volgende:
Dawn?? Leeft dat nog?!! Het is al zolang stil rond die band.



het schijnt... en die gasten hebben niet eens vastgezeten!


no text supplied


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 31-10-2004 0:03 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Ik vraag me toch af wat ik ervan moet denken. Die nieuwe sample op de site was nou niet bepaald heerlijk.
Heeft hij het nog na al die jaren?
Zal die mini net zo'n 'alles afmakende' productie hebben als 'storm'....


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 31-10-2004 0:07 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

een album als "Storm of the Light's Bane" maak je maar één keer... het nieuwe materiaal zal er dus zeer waarschijnlijk niet aan kunnen tippen.


no text supplied


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 31-10-2004 0:17 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Ik denk dat ik dan maar niet naar het komende optreden in de Baroeg ga. ik wil mijn goede herinnering aan ze in de Baroeg in '96 bewaren.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2004 0:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 0:07 schreef lykle_wolfheart het volgende:
een album als "Storm of the Light's Bane" maak je maar één keer... het nieuwe materiaal zal er dus zeer waarschijnlijk niet aan kunnen tippen.


Nee, maar dit klonk wel erg veel minder.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-10-2004 0:18]


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 31-10-2004 2:02 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 0:17 schreef neefherbert het volgende:
Ik denk dat ik dan maar niet naar het komende optreden in de Baroeg ga. ik wil mijn goede herinnering aan ze in de Baroeg in '96 bewaren.



Ik denk dat je zeker wel naar de baroeg moet!!!

godver wat heerschte DISSECTION!!!! maar 1 nieuw nummer, maha kali wat overigens zuigt...

maar damn, wat gaaf, al die ouwe lekkere nummers!!!!!

morgen een officieel live review op de fP van de gig in stockholm!!!


I Find That I Am Not There...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2004 2:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat zijn de betere berichten!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 31-10-2004 7:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Toevallig geen bootleg gemaakt?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 31-10-2004 11:48 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Wat een slechte sample... Meer heb ik er niet over te zeggen...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-10-2004 15:23 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Wat is dit voor gaar nummer


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 31-10-2004 15:42 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ik wil eigenlijk niet teveel oordelen over een stukje van 50 seconden. Wat ik hoor klinkt echter als een softe In Flames kloon. Nogal teleurstellend.


Jullie zijn allemaal negers!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 31-10-2004 18:17 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

shit, dit valt inderdaad niet mee... saai gedoe!


no text supplied


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-11-2004 19:51 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 2:13 schreef Schaep het volgende:
Dat zijn de betere berichten!

Volgende maand ergens live aanschouwen, DAT zijn de betere berichten


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2004 12:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

http://www.soneraplaza.fi/vapaaaika/artikkeli/0,2973,h-8955_a-250084,00.html

Foto's van het concert in Stockholm. Er zijn ook opnames gemaakt voor een DVD.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 06-11-2004 18:41 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Ah die eerste foto was valk voor mij genomen, perfect plekkie had ik!!!


I Find That I Am Not There...


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 11-11-2004 0:34 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht


bleh, zit naar de single te luisteren nu, wat een slappe hap zeg, mid-tempo all the way, zwak normaal gezongen stuk, saaie gitaarsolo en ... en... vrouwenzang
en dan nog een nieuwe uitvoering van unhallowed ... waar ze klinken als een stelletje ouwe lullen waar de pit goed uit is...
en daar heb ie dan zoveel jaar de tijd voor gehad om over na te denken...

ik ga maar es heel gauw storm opzetten


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen