IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Dissection Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 06-04-2006 12:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

De grote bombarie waarmee het wordt gebracht is enorm storend trouwens


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-04-2006 13:25 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

is is constant geroepen dat alle shit al af was en in de gevangenis al uitgewerkt was... nu zijn we inmiddels een jaar later en er is nog nix...



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-04-2006 14:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Wat mij betreft mag Dissection samen met Guns n' Roses wedijveren om de twijfelachtige eer van meest overgewaardeerde band... Maar een paar cd's gemaakt hebben en dan denken dat de hele wereld op je volgende cd zit te wachten...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-04-2006 14:56 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

correctie: er zitten mensen op die albums te wachten, in tegenstelling tot 500.000.000 andere sukkelbandjes die klakkeloos een voorbeeld nadoen en dan zeggen dat ze geen hokje willen, maar 'eigen-bandnaam-metal spelen'

hulde aan guns n' roses en dissection.. twee van de weinige bands waar echt mensen op zitten te wachten


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-04-2006 16:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 14:56 schreef Aaaarco het volgende:
correctie: er zitten mensen op die albums te wachten, in tegenstelling tot 500.000.000 andere sukkelbandjes die klakkeloos een voorbeeld nadoen en dan zeggen dat ze geen hokje willen, maar 'eigen-bandnaam-metal spelen'

hulde aan guns n' roses en dissection.. twee van de weinige bands waar echt mensen op zitten te wachten


Alleen waarom ze erop zitten te wachten, weten ze zelf niet eens.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-04-2006 16:36 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

misschien is niet iedereen zo'n bekrompen eikol...



In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-04-2006 16:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

op één nummer na vind ik het zowiezo weinig beoeidn dus wat boeit mij die nieuwe dan hehe...


Je moeder.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-04-2006 16:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 16:36 schreef Aaaarco het volgende:
misschien is niet iedereen zo'n bekrompen eikol...




Leg jij mij dan eens uit waarom je op die nieuwe Dissection zit te wachten... Het is Dissection, dus moet het wel goed zijn, of zoiets? Wie is er dan bekrompen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-04-2006 17:34 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 14:36 schreef altx het volgende:
Wat mij betreft mag Dissection samen met Guns n' Roses wedijveren om de twijfelachtige eer van meest overgewaardeerde band... Maar een paar cd's gemaakt hebben en dan denken dat de hele wereld op je volgende cd zit te wachten...

Dat mogen ze dan dit jaar eens op Graspop in real life gaan doen zie Dissection ook bevestigd!


Member of the iso-betawuste crew!!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-04-2006 19:57 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 16:54 schreef altx het volgende:
Leg jij mij dan eens uit waarom je op die nieuwe Dissection zit te wachten... Het is Dissection, dus moet het wel goed zijn, of zoiets? Wie is er dan bekrompen?


Het vooraf brullen dat t niet dissection is zoals t ooit was is een bekrompen houding, het openstaan voor wat een band gaat brengen niet.. lijkt me

waarom ik er naar uitkijk, omdat ze tot dusver dikke kwaliteit brachten en ik niet eerder wens te oordelen tot ik t nieuwe werk gehoord heb, daarbij zit ik niet te wachten op een 'storm II'. Ik hoop juist dat de cd anders klinkt, en tegelijkertijd toch puur dissection is, het hele muzikale verloop van dit soort bands, dwz bands die verfrissing en vernieuwing brachten - dissection was ooit een van de eerste die een stevige brug tussen death en black metal sloegen ja...- boeit me enorm. Ik gun ze tot nu toe gewoon t voordeel van de twijfel en zal de cd als hij er is gewoon objectief beluisteren.

daarbij maken de meeste bands zo nu en dan een cd die veel minder ontvangen wordt en dan een paar jaar later ineens je ineens wel bij je ballen pakken ( pers. bijv: celtic frost into the pandemonium, paradise lost one second/believe in nothing)...
stemmingen en voorkeuren wisselen en dat zal zowel je persoonlijke muzikale voorkeur beinvloeden evenals de muziek die er gemaakt wordt.

maar als je me daardoor bekrompen vindt, so be it... dan maar een bekrompen lul en sorry dat ik dat niet eerder inzag


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-04-2006 20:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 19:57 schreef Aaaarco het volgende:
Het vooraf brullen dat t niet dissection is zoals t ooit was is een bekrompen houding, het openstaan voor wat een band gaat brengen niet.. lijkt me

waarom ik er naar uitkijk, omdat ze tot dusver dikke kwaliteit brachten en ik niet eerder wens te oordelen tot ik t nieuwe werk gehoord heb, daarbij zit ik niet te wachten op een 'storm II'. Ik hoop juist dat de cd anders klinkt, en tegelijkertijd toch puur dissection is, het hele muzikale verloop van dit soort bands, dwz bands die verfrissing en vernieuwing brachten - dissection was ooit een van de eerste die een stevige brug tussen death en black metal sloegen ja...- boeit me enorm. Ik gun ze tot nu toe gewoon t voordeel van de twijfel en zal de cd als hij er is gewoon objectief beluisteren.

daarbij maken de meeste bands zo nu en dan een cd die veel minder ontvangen wordt en dan een paar jaar later ineens je ineens wel bij je ballen pakken ( pers. bijv: celtic frost into the pandemonium, paradise lost one second/believe in nothing)...
stemmingen en voorkeuren wisselen en dat zal zowel je persoonlijke muzikale voorkeur beinvloeden evenals de muziek die er gemaakt wordt.

maar als je me daardoor bekrompen vindt, so be it... dan maar een bekrompen lul en sorry dat ik dat niet eerder inzag



Misschien heb ik me niet al te duidelijk uitgedrukt.

Jij gaat er niet bij voorbaat al vanuit dat het slecht is. Nee, waarom zou je, daar is ook geen reden voor.

Maar ik ga er daarnaast ook niet bij voorbaat al vanuit dat het goed is. Waarom zou ik, betekent de naam Dissection dat het niet slecht kan zijn of zo...

Ik oordeel pas als ik het daadwerkelijk gehoord heb. Maar ik vind het bizar dat hele volksstammen de twee genoemde bands aanbidden terwijl daar mijns inziens ook weer niet al te veel reden voor is. Ik ken wel meer bands die twee goede cd's gemaakt hebben zeg...

Maar waar ik me persoonlijk dus nog het meeste aan "erger", is die arrogantie van hunzelf. Zo bijzonder als Jon zichzelf en Dissection vindt, zijn ze zeker weten niet... En datzelfde geldt voor die andere omhoog gevallen rockster.

En by the way dat het anders klinkt, zal inderdaad niemand ontkennen. Maar puur Dissection... Tot nu toe heb ik nog niemand gehoord die zei van, het klinkt anders maar toch is het puur Dissection...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 06-04-2006 20:32 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 20:30 schreef altx het volgende:
Tot nu toe heb ik nog niemand gehoord die zei van, het klinkt anders maar toch is het puur Dissection...


Dan hoor je het nu.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-04-2006 20:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hersenloos gebeuk, wat ik je krek


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-04-2006 20:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 20:32 schreef Count Usher het volgende:
Dan hoor je het nu.


Lekker boeiend. Die laatste opmerking was toch alleen maar bedoeld om zijn enthousiasme een beetje te temperen. Anders is-ie dadelijk wel heel erg teleurgesteld...

Uit de rest van mijn verhaal zou wel moeten blijken dat ik mijn persoonlijke oordeel daar verder niet van laat afhangen, wat andere mensen er ook over te vertellen mogen hebben.

(Dat ik er nog serieus op in ga ook zeg... )


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-04-2006 21:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, dat snap ik ook nooit, maar toch doe je het ELKE KEER WEER.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-04-2006 22:45 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

om vervolgens met elke wind mee te lullen...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-04-2006 8:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 22:45 schreef Aaaarco het volgende:
om vervolgens met elke wind mee te lullen...



Heb je mij hier OOIT met iemand mee zien lullen?

Vraag maar aan M. bijvoorbeeld... Die zal beamen dat ik het toch altijd beter denk te weten...


edit: Dat ik er niet op zit te wachten, bedoel ik mee dat ik persoonlijk geen stijve krijg bij de naam Dissection. Het kan misschien best een leuk cd'tje zijn. Misschien schaf ik 'm zelfs nog wel aan ook. Maar ik weiger om mee te doen met de Dissection hype van het moment.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 07-04-2006 8:49]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-04-2006 8:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 21:22 schreef M. het volgende:
Ja, dat snap ik ook nooit, maar toch doe je het ELKE KEER WEER.


Erg he?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-04-2006 12:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2006 8:28 schreef altx het volgende:
Erg he?




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-04-2006 8:11 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Gisteren zowaar een aantal keer geluisterd naar die nieuwe Dissection. Sommige songs vielen in positieve zin op, maar over het algemeen moet ik vaststellen dat het helaas toch erg mak is uitgevallen.
Ik heb ze steeds het voordeel van de twijfel gegeven, maar nu ik het volledige album heb gehoord, moet ik toegeven dat het niet de topplaat is die ik van ze verwacht had. Jammer, maar helaas!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-04-2006 8:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2006 20:50 schreef altx het volgende:
Lekker boeiend. Die laatste opmerking was toch alleen maar bedoeld om zijn enthousiasme een beetje te temperen. Anders is-ie dadelijk wel heel erg teleurgesteld...

(...)


Ik zei het toch.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 11-04-2006 8:57 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Is het nieuwe album al te ehh 'krijgen' dan?


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-04-2006 8:57 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Hehe, idd. Ach ja, ik heb er zelf ook maanden naar uitgekeken. Ik stoor me vooral aan het feit dat er weinig agressie in de nummers zit. Dat is deels te wijten aan de nogal fantasieloze drums, maar toch zeker ook aan het gezapige songmateriaal.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-04-2006 8:58 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2006 8:57 schreef *Sander* het volgende:
Is het nieuwe album al te ehh 'krijgen' dan?


Ahum... kerrazy-torrents... ahum... dat heb je niet van mij...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 11-04-2006 9:04 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

ah owkee eerder deze week daar nog niet aanwezig namelijk Was wel nieuwsgierig naar een preview


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen