IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Dissection Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-01-2002 20:20 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De muziek is inderdaad geniaal, ik zit net "Unhallowed" te beluisteren, prachtig!

Oja Valorian: bedankt man!!!!

Zou je het trouwens erg vinden als ik die foto's op m'n site gebruik.

Op http://ingready.cjb.net zijn er ook 4 mooooooie live-pics te vinden van dissection overigens!



Ik, Wil Schuurman


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-01-2002 20:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2002 20:20 schreef Snagger het volgende:
De muziek is inderdaad geniaal, ik zit net "Unhallowed" te beluisteren, prachtig!

Oja Valorian: bedankt man!!!!

Zou je het trouwens erg vinden als ik die foto's op m'n site gebruik.

Op http://ingready.cjb.net zijn er ook 4 mooooooie live-pics te vinden van dissection overigens!




Zet maar op je site wat je wilt.. anders zou ik ze hier ook niet posten ..

Ik kan ook eventueel 30-seconden filmpjes van Dissection online zetten, kun je ook op je site gooien. Maar dan moet ik eerst nog even kloten, want de digitale camera (canon powershot G2) gebruikt een eigen compressiemethode ofzo, ik krijg wel AVI's, maar die kan ik alleen afspelen in bijvoorbeeld Quicktime, en ik weet niet hoe ik ze kan omzetten naar MPEG of een ander klein formaat.. Zo'n filmpje AVI is namelijk tegen de 8 MB, en dat kost teringveel tijd om up te loaden.. (56k6 modem ..

Anyway.. ik laat wel weten als ik iets heb.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-01-2002 21:06 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

SNAGGER: Ik zag dat je van het nummer 'where dead angels lie' nog geen gitaartablaturen op je site had staan.. terwijl dit een van de gavere nummers is! Hij staat in veelvoud op het internet, maar mocht je hem niet kunnen vinden laat het dan weten dan zoek ik wel even.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-01-2002 22:06 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 21:06 schreef Valorian666 het volgende:
SNAGGER: Ik zag dat je van het nummer 'where dead angels lie' nog geen gitaartablaturen op je site had staan.. terwijl dit een van de gavere nummers is! Hij staat in veelvoud op het internet, maar mocht je hem niet kunnen vinden laat het dan weten dan zoek ik wel even.


Ik heb er pas ook een gevonden, en als het goed staat werkt 'ie. Of tripod doet weer vreemd.

Ik heb echt altijd gedonder met tripod, ik denk dat ik het zootje ga verplaatsen, mits de tijd dat toelaat.

In ieder geval bedankt!!


Ik, Wil Schuurman


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 27-01-2002 22:19 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

jullie zullen het wel een domme vraag vinden maar wat is de MLO?


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-01-2002 22:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm... jouw site zit toch bij cjb.net? Of is dit hetzelfde als tripod (ik dacht dat je daar zo'n verneukt 'members.tripod' adres kreeg..

Mocht je gaan verhuizen, mijn site (voor zover je het een site kan noemen) staat trouwens bij www.metalprovider.com .. en tot nu toe heb ik alleen maar lof over die lui..

Je hebt GEEN advertentie-banner laat staan idiote pop-ups. Volgens hun is er niet echt een limiet aan ruimte, maar je zal wel geen honderden MB's kunnen gebruiken.. MP3's willen ze geloof ik niet, behalve met toestemming bands of in bepaalde brakheid neergezet/of samples.
Anyway.. wel relaxed dus.. ook omdat ze ALLEEN maar metalsites hosten, waardoor er relatief weinig sites aan zitten.. En vanuit daar kun je alle sites vinden in catagorien enzo, en er is denk ik ook wel een soort community , chat of forum, maar ik doe verder weinig daar.. heb alleen mijn site er staan


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2002 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jaaaaaaaaaaaaaa het is weer zover hoor heren !!

ON TOPIC GODVER !!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-01-2002 22:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 22:21 schreef Jenje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa het is weer zover hoor heren !!

ON TOPIC GODVER !!!


AAAAAAAAAAArghh!

Ok Jenje... lees nou eens eerst... dit topic is gemaakt NAAR AANLEIDING VAN SNAGGER'S SITE:

Eerste post: (SNAGGER)

Dissection heerscht! maar ik zoek echt nog heel wat voor op mn dissection site-je (http://fathomlessdepth.cjb.net) kan iemand mij misschien helpen met wat nuttige informatie ?


Als ik dus post dat hij nog geen tab van blalblbal op zijn site heeft , of een advies voor zijn site geef, is dit ON TOPIC!



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-01-2002 22:25]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-01-2002 22:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 22:19 schreef rajackar het volgende:
jullie zullen het wel een domme vraag vinden maar wat is de MLO?


Niet zo'n domme vraag ..

MLO is de Misantrophic Luciferian Order.. Een 'satanisch' groepering, naar zeggen opgezet door J. Nodveidt, met redelijk veel internationale aanhang.. ik weet er verder weinig van (dus het bovenstaande zou al best eens fout kunnen zijn) maar volgens mij is het gewoon een soort Church of Satan, maar dan meer een uitvoerende macht.. beetje ziek misschien.. maar zoals ik zei, ik weet er niet veel van..



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 28-01-2002 0:31]


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 27-01-2002 22:39 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Valorian: Tnx man! jij verast me steeds weer met zeer handige informatie e.d.

Dat metalprovider ziet er enorm goed uit! Dat ga ik van de week eens even allemaal regelen zodat mn site'je eindelijk eens normaal op 't internet staat.


Ik, Wil Schuurman


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-01-2002 22:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Zolang het om Dissection gaat ben ik altijd bereid mijn kennis te delen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-01-2002 23:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 januari 2002 14:58 schreef Valorian666 het volgende:
Ze waren al niet leuk, op het moment dat hij die homo vermoorde,, ze achter IT (abruptum) aanzaten etc..



Dat is dezelfde IT van Opthalamia toch?
Vandaar dat ie 't bos in is gevlucht om nooit meer terug te keren.

Waarom zaten ze achter 'em aan?

(ff voor de mensen die Opthalamia niet kennen: geniale & originele blackdoom)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-01-2002 23:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2002 23:17 schreef Mutilator het volgende:
Dat is dezelfde IT van Opthalamia toch?
Vandaar dat ie 't bos in is gevlucht om nooit meer terug te keren.

Waarom zaten ze achter 'em aan?

(ff voor de mensen die Opthalamia niet kennen: geniale & originele blackdoom)



J. Nodveidt en IT waren goede vrienden en zaten allebei in de zogenaamde 'True Satanists Horde' .. Op een gegeven moment wilde Nodveidt en nog wat andere Gothenburgers (waaronder waarschijnlijk VLAD, degene die de moord pleegde waaraan Nodveidt medeplichtig was) een eigen sectie binnen deze 'sekte' opstarten, genaamd MLO.. IT had hier nogal veel moeite mee, wilde geen 'side organisations' binnen zijn horde.. Vanaf dat moment zou er nogal wat ruzies zijn onstaan..
(tot hier komt het uit een interview met 'Blackmoon' (David Parland) die samen met IT in WAR speelde, de onderstaande info is wat ik zoal gehoord heb op bepaalde chats en andere internetsites,, niet altijd even betrouwbaar dus)
Er zijn mensen die zeggen dat Jon en Vlad en anderen IT wilde vermoorden en hem en famillie hebben bedreigt, dat IT gevlucht is (naar Finland geloof ik).. Anderen zeggen dat het wel mee viel met die bedreigingen, dat hij uiteindelijk zelf vertrokken is omdat hij het helemaal had gezien met de metalscene..
FEIT is dat hij al zijn shit verkocht heeft en samen met zijn famillie weggegaan is., en daarmee is een zeer zieke blackmetal stem verloren gegaan


WIJZIG:
O ja, volgens Blackmoon zou IT het onder andere gehad hebben met de metalscene omdat hij er geen geld mee verdiende of enig toekomstperspectief mee creeerde o.i.d. en de ene dag zeer 'into it' zijn om de andere dag alles kut te vinden.


NOG WAT DISSECTION INFO:

Jon Nodtveidt heeft een of een paar teksten geschreven voor het album THE DARK BLOOD RISING van DIABOLICUM.


[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 28-01-2002 13:10]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-04-2002 16:05 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

..

www.dissection.tk

..

vrij mooie, maar vooral zeer complete website (gloednieuw geloof ik)..



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-04-2002 16:26 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Weet iemand wanneer Dissection weer eens op gaat nemen? Jon Noodrem zou toch van uit de bak wat opnemen?



rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 05-04-2002 16:56 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 5 april 2002 16:05 schreef Valorian666 het volgende:
..

www.dissection.tk

..

vrij mooie, maar vooral zeer complete website (gloednieuw geloof ik)..



Erg goede site idd.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-04-2002 17:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wow, van de info over Ole Ohman:

When DISSECTION was on the look-out for a drummer soon after the start, they asked Ole if he wanted to join. Ole had been playing together with Jon in the band RABBIT'S CARROT earlier, and he agreed to try out for the band.

Tering.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-04-2002 17:07 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Rabbit's Carrot? Hmm...



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-04-2002 12:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Aangezien we toch over Dissection aan het lullen zijn in de Naglfar thread:
Snagger, ik vind dat de nummers op Somberlain meer avontuurlijk zijn en spannender, ze hebben meer wendingen. "Storm..." daarentegen heeft vaker last blast stukjes die op vullertjes lijken.
(Effe voor de duidelijkheid ik vind "Storm..." nog altijd een meesterlijk album.)
<EDIT> verkeerde persoon aangesproken

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-04-2002 12:43]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-04-2002 12:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2002 12:42 schreef MBMarduk het volgende:
Aangezien we toch over Dissection aan het lullen zijn in de Naglfar thread:
Snagger, ik vind dat de nummers op Somberlain meer avontuurlijk zijn en spannender, ze hebben meer wendingen.
idd, helemaal mee eens.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2002 12:49 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Die dissection.tk - site is erg mooi, die gast heeft me al tig keer gemaild voor van alles.. vriendelijke gozer. Hij is ook de auteur van dat stukje over jon en vlad (moord etc)


Ik, Wil Schuurman


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-04-2002 12:53 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hier een foto van Jon met Bay Cortez van Sadistic Intent.
http://sadisticintent.net/New%20Folder/Offstage/bayjon.html


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-04-2002 13:10 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Die bay is grote possessed fan zeker?

Maar weet je toevallig hoe oud die foto is ?


Ik, Wil Schuurman


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-04-2002 13:33 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Geen idee.
M'n gevoel zegt 1995, but don't ask why.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 13-04-2002 15:28 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

NP: Dissection- where dead angels lie


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen