IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : De fascinatie om echte gore, snuff, e.d. Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-05-2004 9:32 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 mei 2004 9:20 schreef attila_de_hun het volgende:
Sex is nu normaal op tv(weliswaar laat) en er mag steeds meer.

Toch valt dit wel mee volgens mij. Voor zover ik me kan herinneren is er altijd sex op tv geweest. Er zijn nu misschien meer videoclips waarin vrouwen hun borsten laten zien, maar in 1982 had Duran Duran ook al het liedje "Girls on film" met een videoclip met (half)naakte vrouwen. Het enige wat echt erger is geworden zijn volgens mij die 'erotische' reclames waar je 's avonds mee word doodgegooid...


Zenial


cranial
Usericon van cranial
Posted 06-05-2004 12:35 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

inderdaad,met van die super-foute muziekjes


Expired,Erased and Forgotten


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-05-2004 12:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

[hijg]0909066sex...[/hijg]


Je moeder.


cranial
Usericon van cranial
Posted 06-05-2004 12:41 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

de heetste vrouwen liggen nu op je te wachte....om 04:23!!


Expired,Erased and Forgotten


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 06-05-2004 12:58 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2004 10:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Je vind het Leuk en komisch om te zien hoe iemand sterft????? Denk is in dat die persoon een vriend of een geliefde of een familielid is die om zeep wordt geholpen.
Operaties zijn natuurlijk niet vergelijken die andere filmpjes. Die dienen om iemand op te knappen.


hoooh wacht begrijp me niet verkeerd. Niet zozeer om te zien dát er iemand sterft maar vaak de manier hoe die sterft. Tuurlijk voor de familie niet leuk om tegen te komen zulk materiaal maarja. Operaties werdt hierboven geloof ik een keer genoemd en ik doelde er eigelijk op dat ik daar ook geen moeite mee had om naar te kijken en dat ziet er meestal toch weer iets "echter" uit.



Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 06-05-2004 13:25 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Hm, oké. Maar... Wat zou Pim hiervan gevonden hebben?


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


cranial
Usericon van cranial
Posted 06-05-2004 14:33 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

geen idee,vertel eens..


Expired,Erased and Forgotten


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-05-2004 14:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik vond het een paar jaar geleden op de een of andere manier wel interessant, als het niet te extreem was tenminste, maar op een gegeven moment ging het me toch te ver en nu kijk ik niet meer naar dit soort dingen.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 08-05-2004 15:20 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Ik vond het een paar jaar geleden al gruwelijk om te zien.
Een skater die zo ongeveer al zn botten in zijn lichaam breekt met ontwrichtingen op Explosief! staat nog steeds in mijn geheugen gegrifd



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-05-2004 15:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 15:20 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Ik vond het een paar jaar geleden al gruwelijk om te zien.
Een skater die zo ongeveer al zn botten in zijn lichaam breekt met ontwrichtingen op Explosief! staat nog steeds in mijn geheugen gegrifd
Heb je daar een url van?


massacre mike
"only in death does duty end"
Usericon van massacre mike
Posted 12-05-2004 12:34 by massacre mike Wijzig reactieProfiel van massacre mikeQuote dit berichthttp://www.headhaunter.tk

Ik heb pas de url van Ogrish gekregen van een bekende die er tijdens de uitleg van de site (met name een filmpje van iemand die met een touw achter een auto word aan gesleept)
zo'n lachje voortbracht die het beste kan worden omschreven als ik mag er eigenlijk niet om lachen lachje zo'n ohohooh hehehe...

Ik persoonlijk denk dat de grootste reden dat men naar de meest extreme-filmpjes dan wel foto's kijkt komt omdat je onderbewust blij bent dat je het niet zelf bent... (of het slachtoffer nou familie heeft sta je dan niet stil.)
De confrontatie met de menselijke sterfelijkheid...

Dan kijk ik zelf liever een goede horrorfilm doorspekt met een gezonde dosis foute humor en slechte effekten... hehe


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 12:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vind die snuff maar niks. Een paar jaar terug ging ik met een gast om die dat echt vet vond en toen had ik nog nooit van de term "snuff" gehoord. Kom ik bij die gast thuis en zegt hij van "Moet je dit eens zien" laat hij me dan een filmpje zien van een meid komt een vent aan en die schiet haar kop eraf. Gaat me te ver zoiets.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-05-2004 12:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heeft iemand toevallig al een url waarop de -ongecensureerde- onthoofding van de Amerikaan die nu in t nieuws staat?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 12:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 12:53 schreef Mutilator het volgende:
Heeft iemand toevallig al een url waarop de -ongecensureerde- onthoofding van de Amerikaan die nu in t nieuws staat?


wil jij die dan zien? nou, op het net zal die echt wel te vinden zijn.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 13:09 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wel heerschend die onthoofding. Die vuile kankeramerikanen hebben zich wat op de hals genomen. Ze hebben hun vieze vuile imperialistische houding weer eens overduidelijk laten zien aan de hele wereld. Amerika is een ziekte en we zijn er weer eens allemaal getuige van. Wij brengen democratie.....Wij brengen jullie de dood. Nooit zal dit goedkomen...Sterf missionarissen der Jodengod....Sterf missionarissen van Coca-Cola en Hollywood...Sterf volgevreten vetzakken der beschaving en neem de Jewropean Union mee in jullie stinkende graf der Hypocrisie!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 13:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 13:09 schreef Heiden het volgende:
Wel heerschend die onthoofding. Die vuile kankeramerikanen hebben zich wat op de hals genomen. Ze hebben hun vieze vuile imperialistische houding weer eens overduidelijk laten zien aan de hele wereld. Amerika is een ziekte en we zijn er weer eens allemaal getuige van. Wij brengen democratie.....Wij brengen jullie de dood. Nooit zal dit goedkomen...Sterf missionarissen der Jodengod....Sterf missionarissen van Coca-Cola en Hollywood...Sterf volgevreten vetzakken der beschaving en neem de Jewropean Union mee in jullie stinkende graf der Hypocrisie!


Volhgens mij kan een amerikaan beter op vakantie naar Teheran ofzo gaan dan naar Limburg.

ps: maar je bent het toch met me eens dat die fundamentalisten eveneens rottige varkens zijn?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-05-2004 13:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 schreef Heiden het volgende:
Ik vind die snuff maar niks. Een paar jaar terug ging ik met een gast om die dat echt vet vond en toen had ik nog nooit van de term "snuff" gehoord. Kom ik bij die gast thuis en zegt hij van "Moet je dit eens zien" laat hij me dan een filmpje zien van een meid komt een vent aan en die schiet haar kop eraf. Gaat me te ver zoiets.



quote:
Op 12 mei 2004 13:09 schreef Heiden het volgende:
Wel heerschend die onthoofding. Die vuile kankeramerikanen hebben zich wat op de hals genomen. Ze hebben hun vieze vuile imperialistische houding weer eens overduidelijk laten zien aan de hele wereld. Amerika is een ziekte en we zijn er weer eens allemaal getuige van. Wij brengen democratie.....Wij brengen jullie de dood. Nooit zal dit goedkomen...Sterf missionarissen der Jodengod....Sterf missionarissen van Coca-Cola en Hollywood...Sterf volgevreten vetzakken der beschaving en neem de Jewropean Union mee in jullie stinkende graf der Hypocrisie!


Bespeur ik hier nou een tegenstrijdigheid?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 13:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 13:13 schreef attila_de_hun het volgende:
Volhgens mij kan een amerikaan beter op vakantie naar Teheran ofzo gaan dan naar Limburg.

ps: maar je bent het toch met me eens dat die fundamentalisten eveneens rottige varkens zijn?


absoluut! Ik ben tevens een fervent tegenstander van de Arabische wereld en het terrorisme. Begrijp me niet verkeerd. Ik haat terrorisme en al helemaalhet moslimgeloof. Niemand verdient het om te sterven in een conflict waar men geen hand in heeft. Ik werk ook netjes voor mijn geld en ik heb geen zin om morgen aan stukken te worden geblazen om iets waar ik totaal geen invloed op heb. Terrorisme is kut. Schiet gewoon die Bush in tweeën dat is een vetter statement als honderd onschuldigen de dood in te jagen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 13:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 13:16 schreef Valorian het volgende:
Bespeur ik hier nou een tegenstrijdigheid?


Waar?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 17:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 mei 2004 12:53 schreef Mutilator het volgende:
Heeft iemand toevallig al een url waarop de -ongecensureerde- onthoofding van de Amerikaan die nu in t nieuws staat?

www.rtlnieuws.nl

op internet gaat het veelste langzaam en duurt lang voordat je op die site mag, ik heb wel de .zip file als je me toe voegt kan ik hem wel sturen.

het is 4 minuten speech en dan snijden ze het hoofd eraf, alleen de resolutie is niet erg hoog.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-05-2004 17:26 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht



F*ck hippies


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 17:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 mei 2004 17:26 schreef Manifest het volgende:
of op www.fok.nl

hmm daar kon ik hem niet te pakken krijgen, op rtl4 kom je op de arabische site en daar kan je een paar filmpjes aanklikken(de 1 is .wmv ander .rem)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 18:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 17:29 schreef ElitE het volgende:
hmm daar kon ik hem niet te pakken krijgen, op rtl4 kom je op de arabische site en daar kan je een paar filmpjes aanklikken(de 1 is .wmv ander .rem)


Asl je dat filmpje zoekt lijkt mij een islamitische site (en dan met name de extremere varianten de beste aangewezen bron). veel plezier bij je zoektocht, en wier weetmishien pik je wel wat op


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 12-05-2004 19:31 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

ogrish.com



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 12-05-2004 20:30 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Zelfgemaakt screenshot:

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/KP589QWCV9AQ/picserver.jpeg

EDIT: En voor de moraalridders/mensen met een zwakke maag: Open op eigen risico.

[Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 12-05-2004 20:31]


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen