IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : De fascinatie om echte gore, snuff, e.d. Vorige pagina | Volgende pagina
Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 16-05-2004 20:01 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 16 mei 2004 19:59 schreef Chelman het volgende:
Matthijz....voor het eerst heb je een gave icoon!


Heeeeeeeereeee's Johnny!


Wat is de tekst bij jou icoon eigenlijk??


"Sehnsucht"


nekro
Usericon van nekro
Posted 16-05-2004 20:02 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

voetbalhomo


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-05-2004 20:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 20:01 schreef Rammsteiner het volgende:
Wat is de tekst bij jou icoon eigenlijk??


Bij mijn icoon hoort de volledige tekst van Der Untermensch van TypeO


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-05-2004 20:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 19:58 schreef Matthijz Filth het volgende:
gister kwam mn buurvrouw hem me even brengen die had hem samen met andere lading faces of death op cd gebrand en die was er stellig van overtuigd dat ik het moest zien.


maar heb niet echt het gevoel van aaah bah of iets dergelijks het raakt me gewoon niet.


Misschien therapie gaan volgen?? Gezellig samen met je buurvrouw??


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


nekro
Usericon van nekro
Posted 16-05-2004 20:04 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

en daarna lekker neuken


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 16-05-2004 20:04 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 16 mei 2004 20:02 schreef nekro het volgende:
voetbalhomo



hehehe


"Sehnsucht"


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 16-05-2004 20:04 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 16 mei 2004 20:03 schreef Staalman het volgende:
Misschien therapie gaan volgen?? Gezellig samen met je buurvrouw??



nee die 5 moslims mogen therapie gaan volgen


"Sehnsucht"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-05-2004 20:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 20:04 schreef nekro het volgende:
en daarna lekker neuken


En dat filmen, dat zou pas snuff zijn


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


nekro
Usericon van nekro
Posted 16-05-2004 20:05 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

straks ga ik darten kijken. da's pas een sport met echte bierdrinkende macho mannen. Behalve Co Stompe dan die is gay.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 16-05-2004 20:21 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 19:59 schreef Chelman het volgende:
Matthijz....voor het eerst heb je een gave icoon!


Heeeeeeeereeee's Johnny!


voor het eerst...
ik geloof dat je ook al zoiets zei bij mn lego usericon



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-05-2004 20:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Oh ja....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 16-05-2004 20:52 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 20:39 schreef Chelman het volgende:
Oh ja....





Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-05-2004 22:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2004 18:13 schreef windkracht10 het volgende:
Nou, vroeger ook nog naar rotten enzo gesurfd. En waar ik vooral op kickte was dat ik eigenlijk enorm bang was van hetgeen ik te zien ging krijgen.


Daar kan ik me wel in vinden, een psuedo-puberaal "eigelijk mag dit niet maar ik doe het lekker toch" gevoel, ofzo.. Waar ik alle keren spijt van heb gekregen.

Maar toch is de aandrang te clicken zo sterk, damned, fuck die "nieuwsgierigheid" of wat het dan ook is. Ik moet me echt inhouden..

Maar goed, na 2 onthoofdingsfimpjes op Ogrish te hebben gekeken is het niet klikken op zulke linkjes wel een stuk makkelijk geworden, raargh..

Ik hoor het gegorgel, gerasp, gerochel nog van de kerel die (uiteraard) bleef proberen te ademen terwijl een commando zijn nek aan het doorsnijden was. *burp*

*verdringt mental picture*

Dat andere fimpje was iets minder gruwelijk omdat ze zo humaan waren de Serviër eerst door zijn hoofd te schieten alvorens hem te onthoofden, ofzo. Argh.. Zieke shit. Ik heb er spijt van dat ik er ooit naar gekeken heb.

*kotst*




quote:
Op 16 mei 2004 19:20 schreef TNightmare het volgende:
Er is idd een groot verschil tussen "gemaakte" gore en echte filmpjes zoals van die onthoofde Amerikaan.

Dat filmpje vond ik zowaar enorm schokkend, ik word er gewoon bang van. Al kan het meespelen dat ik het sowieso niet al te goed voor heb met de Islam en de beleiders daarvan, ik voel in dit geval helemaal mee met de Amerikaan.


Hmmm, die filmpjes waar ik het hierboven over heb waren ook van die propaganda filmpjes, alleen dan geen moslim die een Amerikaan onthoofd maar een Rus die een Serviër onthoofd, ofzo.

Zelfde strekking van het verhaal "bla bla bla wij heerschen, jullie zijn stom, als jullie ons dwars zitten verkrachten we jullie vrouwen en onthoofden we jullie mannen zoals deze sukkel, wij zijn superieur bla die bla"

Kansloos.

Ik had er trouwens in de verte wel een greintje begrip voor dat de radicalere moslims wraak hebben genomen op de Amerikanen en goed ook. Ik bedoel: deze actie stond wereldwijd in alle kranten/ bladen/ actualiteitenrubrieken op TV/ internet etc.

"Jullie dachten dat jullie de übergestapo's uithangen in de Irakese gevangenissen? EAT THIS SUCKERS! Wij zijn nog veel grotere mongolen dan jullie!"

Je kan zeggen wat je wil, maar het heeft wel effect gehad en was in die zin zeker wel een effectieve actie.

Verder denk ik niet dat dit soort acties "nieuw" zijn, het vastleggen en verspreiden van materiaal is door techologische vernieuwingen alleen 10000 zo makkelijk geworden.

Maaruh, euhm, on topic maar weer


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 25-05-2004 21:51 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Ik heb die fascinatie ook nooit gesnapt. Ik heb hem zelf niet, verre van zelfs. Ik denk niet dat je het kan classificeren in een hokje maar dat het verschillende oorzaken heeft. Waaronder bijvoorbeeld existentiele angst, fascinatie voor dingen die niet "normaal" voorkomen in de maatschappij.

Erg moeilijk te begrijpen iniedergeval

Nog even een reactie op de informatiebetrouwbaarheid van bijv. zo'n onthoofdingsvideo van Nick Berg (aangezien iedereen klakkeloos aanneemt dat het uitgevoerd is door een van de ondergrondse irakese groeperingen (van Al-Zaraqawi))

Ik zet hier mijn twijfels bij, al het nieuws de laatste tijd met video's is zo betrekkelijk en kan zo makkelijk in scene gezet worden (de meeste mensen geloven toch wel wat ze zien/voorgelegd worden)

Ik zeg niet dat het niet zo is maar ik heb mijn twijfels erbij.

Hier een link met een korte samenvatting over een aantal ongeloofwaardige punten in de video qua uitgevoerd vanuit de irakese kant.

http://www.rense.com/general52/anom.htm


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2004 1:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 mei 2004 22:53 schreef Snaack het volgende:
...
Ik hoor het gegorgel, gerasp, gerochel nog van de kerel die (uiteraard) bleef proberen te ademen terwijl een commando zijn nek aan het doorsnijden was. *burp*
...


Daar zit muziek in

Overigens is gore, snuff (openbare executies)niets nieuws onder de zon; check maar hoe creatief men was in Het martelmuseum...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-05-2004 1:08 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 16 mei 2004 13:14 schreef Snaack het volgende:
Ik kijk er niet naar, ik heb er geen behoefte aan weer een week lang misselijk te zijn.


helemaal mee eens, word al misselijk als ik er aan denk

ik meen het als ik zeg dat ik iedereen die dit bekijkt erg ziek vind


Bruce Banner


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2004 1:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 mei 2004 1:08 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
helemaal mee eens, word al misselijk als ik er aan denk

ik meen het als ik zeg dat ik iedereen die dit bekijkt erg ziek vind


Met zulke misselijkgevoeligheid vind ik jou eerder ziek


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-05-2004 1:19 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ja da's waar. Maar zoiets ga je toch niet voor je plezier bekijken?


Bruce Banner


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2004 1:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 mei 2004 1:19 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ja da's waar. Maar zoiets ga je toch niet voor je plezier bekijken?


Nee, jij niet nee, maar wat je vraagt is hetzelfde als een popmuziekliefhebber aan jou als metalliefhebber vraagt dat je die graftakkeherrie/ kattegejank toch niet voor je plezier luistert.

Wat ik bedoel is; stap eens uit dat ethische dogma dat voorkookt wat hoort en wat niet hoort (dan heb ik het wel over mensen die media en realiteit kunnen scheiden); zolang je er niemand mee kwaad doet is er niets aan de hand.

Overigens kijk je vast het journaal....een en al dood ende verderf...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-05-2004 1:34]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-05-2004 1:36 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 27 mei 2004 1:31 schreef Mutilator het volgende:
Nee, jij niet nee, maar wat je vraagt is hetzelfde als een popmuziekliefhebber aan jou als metalliefhebber vraagt dat je die graftakkeherrie/ kattegejank toch niet voor je plezier luistert.

Wat ik bedoel is; stap eens uit dat ethische dogma dat voorkookt wat hoort en wat niet hoort (dan heb ik het wel over mensen die media en realiteit kunnen scheiden); zolang je er niemand mee kwaad doet is er niets aan de hand.

Overigens kijk je vast het journaal....een en al dood ende verderf...


Dat etische dogma van jou trekt me niet. Ik vind het zelf simpelweg te gruwelijk. Heeft niets te maken met "dat ethische dogma dat voorkookt wat hoort en wat niet hoort".

journaal? je bedoelt het Zm nieuws (geen leven meer)


Bruce Banner


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2004 1:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 mei 2004 1:36 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Dat etische dogma van jou trekt me niet. Ik vind het zelf simpelweg te gruwelijk. Heeft niets te maken met "dat ethische dogma dat voorkookt wat hoort en wat niet hoort".


Juist wel; je zit er zelfs middenin ook al denk je van niet. Je bent overigens lang niet de enige; wat ik je wil meegeven; besef door welk raamwerk je kijkt.

quote:
journaal? je bedoelt het Zm nieuws (geen leven meer)


Dit statement vind ik dus minstens even gruwelijk als jij dit topic thema..brrrr


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-05-2004 1:49 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 27 mei 2004 1:47 schreef Mutilator het volgende:
Juist wel; je zit er zelfs middenin ook al denk je van niet. Je bent overigens lang niet de enige; wat ik je wil meegeven; besef door welk raamwerk je kijkt.

maybe... maar ik laat me vooral beinvloeden door wat ik *zelf* leuk/kut/goor/fraai vind

quote:

Dit statement vind ik dus minstens even gruwelijk als jij dit topic thema..brrrr

...gelukkig maar dat dit niet serieus was

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-05-2004 1:49]


Bruce Banner


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 29-05-2004 12:10 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

als er hier al flauw gedaan wordt over gore...tssss




:p


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-07-2004 0:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 mei 2004 12:10 schreef Spuitpoep het volgende:
als er hier al flauw gedaan wordt over gore...tssss





Valt wel mee toch?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 28-07-2004 18:32 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

Aan mij is het niet besteed in ieder geval. En als er dan mensen zijn die er geil van worden als ze tijdens de sex de borsten van een vrouw eraf snijden (zoals in de film 8mm). Om nog maar te zwijgen van pies/kak/kotssex. Wat mensen daar aan vinden...

Maargoed, dat maakt op zich niet uit, al vreten ze de hele dag elkaars stront op, zolang ik er maar niet mee geconfronteerd hoef te worden zonder dat ik dat wil.


All the posers: leave the hall!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen