IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Vampirisme Vorige pagina | Volgende pagina
HagratH
Usericon van HagratH
Posted 17-11-2001 11:13 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

M'n ex had al eens bloed gedronken samen met iemand. Toen ik wat met 'r had zouden we 't ook eens doen. 't Lijkt me opzich wel wat hebben eigenlijk. Het is er uiteindelijk nooit van gekomen.....

't Is in iedergeval niet iets wat je op feestjes doet ofzo (zoals ik hier al lees). 't Is wel heel intiem enzo, dat doe je samen met je vriend(in).

Het lijkt me nog steeds wel wat denk ik, maar 't zal er wel niet meer van komen. Volgens mij ben ik zelfs te schijterig om mezelf te snijden


Please give blood. Vampires are an endangered species!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-11-2001 15:33 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2001 13:08 schreef |MoRGaN| het volgende:
In jezelf snijden zielig, triest en ziek?


Nee.

Ziek misschien wel, maar ja... read undersign... gna gna.

Ik kan me er veel bij voorstellen. Heb een vriendin (email-vriendin, woonachtig in Canada) die zichzelf vroeger behoorlijk toegetakeld heeft, en heb daar veel met haar over gepraat. Heb zelf vroeger ook wel experimentjes uitgevoerd. Niks extreems trouwens hoor... maar ik begrijp het tot op zekere hoogte wel.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2001 15:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

In Atak lopen ook een groep van die huppelige neo-hippies rond met de armen helemaal rood van de sneeën. Ik heb ze toen maar wat plakkies ham gegeven om daar in te sijden en de boodschap dat ze toch echt maar eens het mes er weat dieper in moesten duwen wilde ze er echt bij horen.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-11-2001 15:51 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

snijden in jezelf is en blijft triest.

Ik weet wel dat Vampirisme best groot is in steden als Parijs en london. Hele groepen die echt in de nacht leven ,slapen in doodskisten, gebit laten veranderen echt wel weird.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-11-2001 16:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2001 1:31 schreef Dargull het volgende:

Ik wil een heleboel aannemen en behalve met wetenschappelijk bewijs ben ik ook in goed gesprek te overtuigen,


Je begrijpt hopelijk wel dat wetenschap ook maar een geloof is natuurlijk he? En dat reductionisme een zeer beperkte manier is van naar de wereld kijken. Een handig gereedschap, niets meer en niets minder. Bij lange na niet voldoende om een wereldbeeld op te baseren.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 18-11-2001 19:40 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 18 november 2001 15:51 schreef linknl het volgende:
snijden in jezelf is en blijft triest.

Ik weet wel dat Vampirisme best groot is in steden als Parijs en london. Hele groepen die echt in de nacht leven ,slapen in doodskisten, gebit laten veranderen echt wel weird.



Als het goed is hebben we in Nederland ook een vampire clan. Ik heb er een tijdje geleden een documentaire over gezien op tv. Deze mensen gaan nog verder, ze laten hun oren chirurgisch veranderen in puntoortjes.


the only pleasure is pain


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-11-2001 19:42 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2001 19:40 schreef Vampire_girl het volgende:
Als het goed is hebben we in Nederland ook een vampire clan. Ik heb er een tijdje geleden een documentaire over gezien op tv. Deze mensen gaan nog verder, ze laten hun oren chirurgisch veranderen in puntoortjes.


Ik heb daar ook een stuk van gezien speelde zich af in Den haag was het niet?


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 18-11-2001 19:43 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 18 november 2001 19:42 schreef linknl het volgende:
Ik heb daar ook een stuk van gezien speelde zich af in Den haag was het niet?


Ik zou het niet meer weten, is al een tijdje geleden dat ik de docu gezien heb.


the only pleasure is pain


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-11-2001 21:09 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Die vampire clans mogen dus niet met de term vampirisme in associatie worden gebracht he? Dat is net zoiets als zeggen dat Limp Bizkit metal is...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-11-2001 21:31 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2001 21:09 schreef TNightmare het volgende:
Die vampire clans mogen dus niet met de term vampirisme in associatie worden gebracht he? Dat is net zoiets als zeggen dat Limp Bizkit metal is...


noem eens iets wat er dichter bij in de buurt komt dan?
de enige vampiers die ik ken zijn een soort vleermuisen.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-11-2001 22:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Pathetic Wannabe goths. Dat vind ik er beter bij passen...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-11-2001 22:21 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2001 22:20 schreef TNightmare het volgende:
Pathetic Wannabe goths. Dat vind ik er beter bij passen...


Ik ben het helemaal met je eens maar ik vindt het wel facinerend om te zien hoe die mafkezen leven.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 18-11-2001 22:37 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 18 november 2001 21:09 schreef TNightmare het volgende:
Die vampire clans mogen dus niet met de term vampirisme in associatie worden gebracht he? Dat is net zoiets als zeggen dat Limp Bizkit metal is...


Ik had het over "echte" vampieren. Mensen die leven als een vampier. Om het makkelijk aan te duiden heb ik er maar een 'clan' van gemaakt.


the only pleasure is pain


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-11-2001 22:43 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Neej, dat zijn van die hele blije posers.

True vampires denken dat ze een hoger schepsel zijn, "meer" dan een mens, ze kijken op ons neer. Ze hebben totaal geen associatie met lange hoektanden of slapen in doodskisten of zo. Mensen zoals die in Den Haag daar hebben True Vampires een onnoemelijk grote hekel aan.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 18-11-2001 22:46 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 18 november 2001 22:43 schreef TNightmare het volgende:
Neej, dat zijn van die hele blije posers.

True vampires denken dat ze een hoger schepsel zijn, "meer" dan een mens, ze kijken op ons neer. Ze hebben totaal geen associatie met lange hoektanden of slapen in doodskisten of zo. Mensen zoals die in Den Haag daar hebben True Vampires een onnoemelijk grote hekel aan.


Heb jij die documentaire waar ik het over heb wel gezien? Ik vond dat ze best wel "true" overkwamen.


the only pleasure is pain


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-11-2001 22:49 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Gaat erom dat true vampires geen vampire uiterlijk (willen) hebben. Integendeel.

En tv zullen ze helemaal niet aan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 18-11-2001 22:49]


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 19-11-2001 12:04 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik heb weleens bloed gedeelt met een goede vriend. Dat heeft nix met vampiiisme te maken, maar met de diepte van onze vriendschap toen. Via een sneetje in de vinger deelde we bloed met elkaar. Was erg symbolies toen.


bla...bla...bla...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 19-11-2001 12:09 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ja, dat heb ik ook eens gedaan.


Dead things grow from deep inside...


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 19-11-2001 23:36 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

quote:
Op 8 november 2001 20:49 schreef TNightmare het volgende:
Vampiristen zijn een soort mensen die bloed of gewoon energie van anderen nodig hebben, ze hebben er een drang naar. Ze "drainen" mensen, bewust of onbewust, van energie (oftewel via aura's, astraal, of dmv bloed).


dat klopt!!!er zijn een aantal mensen die aura's 'drainen' , dat weet ik wel.
maar of er echt bloeddrinkers zijn???
geen idee!

oh shit....gaan nu weer dat gezeik krijgen over wat 'true' is en wat niet???

[Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 19-11-2001 23:43]


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-11-2001 21:05 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Als het goed is geen gezeik over true en untrue, aangezien alleen true vampires onder de noemer vampirisme passen en die fake wannabe's dus offtopic geblaat is in feite...


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-11-2001 20:07 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2001 16:24 schreef Dwaallicht het volgende:
Je begrijpt hopelijk wel dat wetenschap ook maar een geloof is natuurlijk he? En dat reductionisme een zeer beperkte manier is van naar de wereld kijken. Een handig gereedschap, niets meer en niets minder. Bij lange na niet voldoende om een wereldbeeld op te baseren.


Ben ik me terdege van bewust. En mijn wereldbeeld is gebaseerd op mijn eigen ervaringen, niet op wat ik wel of niet geloof.


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 09-12-2001 20:13 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Heil,

Ik ben inderdaad enigsinds met vampirisme bekend, hoewel ik er vrij zeker van ben dat ik zelf geen vampier ben (maarja, alles is relatief..).

Je hebt twee soorten vampiers. Sommige leven puur van de energie van anderen, andere drinken bloed. En dan heb je nog een mengvormpje die het beide doen. Verder weet ik hier niet genoeg vanaf om er iets zinnigs over te zeggen.

Betreffende dat snijden: tja, ik snijdt mezelf ook wel eens. Het is gewoon een uiterlijke manifestering van heftige emoties op zo'n moment. Je kunt hiervan denken wat je wilt, ik vind het op zo'n moment gewoon aangenaam.

[Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 09-12-2001 20:16]


SCUM FUCK


duisternis
Usericon van duisternis
Posted 09-12-2001 20:25 by duisternis Wijzig reactieProfiel van duisternisQuote dit berichthttp://home.residentie.net/~duisternis/

quote:
Op 8 november 2001 21:19 schreef SheRa het volgende:
Ik denk dat de topicstarter het fijn zou vinden de kans te hebben dat er een serieus antwoord gegeven wordt. Het is niet voor niets hier geplaatst.


Komop, je kan hier toch ook geen zinnige discussie over voeren?! TRIEST IS EN BLIJFT TRIEST! zie ook "gothic, individu of kuddevee?!"



Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 09-12-2001 20:30 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Voor mij is vampirisme niks meer of minder dan quasi romantisch, quasi sexueel, hitsig gedoe. Het is compleet gebasseerd op een fanasie wereld. Er komt geen historisch feit aan te pas. Het is dus een levensstijl gebasseerd op gebakken lucht.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 09-12-2001 20:39 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Betreffende dat snijden: tja, ik snijdt mezelf ook wel eens. Het is gewoon een uiterlijke manifestering van heftige emoties op zo'n moment. Je kunt hiervan denken wat je wilt, ik vind het op zo'n moment gewoon aangenaam.

En heftige emoties zijn dan niet altijd negatieve emoties, right? Mensen die het niet zelf doen zullen het denk ik niet kunnen begrijpen en daarom vaak raar reageren.



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen