IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Vampirisme Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-12-2001 20:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sterker nog, ik kijk dan de andere kant op. Doe wat je wil, maar niet waar ik bij ben. Ik kan er super slecht tegen (paar slechte ervaringen als kind gehad).


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-12-2001 10:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

vampirisme, ahha. ik vind de films ervan wel leuk. Maar om dit in de praktijk te doen.
Zielig!


"This one is older than shit, heavier than time!"


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-12-2001 20:54 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Mensen als Duisternis en 0Tolerance kunnen in dit topic dus beter hun mond houden. Zij hebben ook de rest van het topic niet gelezen, moge duidelijk zijn...


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 14-12-2001 23:57 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2001 20:13 schreef Duxmortem het volgende:

Betreffende dat snijden: tja, ik snijdt mezelf ook wel eens. Het is gewoon een uiterlijke manifestering van heftige emoties op zo'n moment. Je kunt hiervan denken wat je wilt, ik vind het op zo'n moment gewoon aangenaam.

??? Hoezo aangenaam? Drink je dan je eigen bloed ofzo? Lijkt mij niet opschieten. Kan je beter iemand anders pakken.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 15-12-2001 0:03 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Ik heb trouwens voor wie erin geïnteresseerd is twee hele grappige tests op m'n A-schijf: The Vampire Vulnerability Test en de Vampire Propability Test. Heel erg grappig. Maar ik kan nix in mijn reply zetten - zie ook het meer mannen met lang haar-topig. Kan het jullie wel toesturen via ordinaire emai. Zeg het maar als je 'em wilt - en zorg ervoor dat je email adres publiekelijk is - of mail mij je adres.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


ziekeling
Being a total moron since 1986!
Usericon van ziekeling
Posted 25-01-2002 14:06 by ziekeling Wijzig reactieProfiel van ziekelingQuote dit bericht

Toegegeven, bloed smaakt best lekker... maar als je mekaar of jezelf begint open te snijden, da gaat toch ieieieieiets te ver!
thee is minstens zo lekker en niemand hoeft zich er voor kapot te snijden!

...
wat ik eigenlijk probeer te zeggen is: aan bloed komen is te arbeidsintensief


Fuck with the best, die like the rest.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 25-01-2002 14:10 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik vind bloed ook ronduit smerig ... die ijzersmaak (die maar blijft hangen) kan mij niet bekoren


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-01-2002 14:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Was laatst bij de tandarts, ging hij tandsteen weghalen.. op de helft proefde ik al bloed in m'n mond, getver.. smaakt naar Vleesch!

Ik denk dat als je jezelf snijdt in je arm (gewoon wat krammen) dat dat een stel hormonen in je loslaat... net als sommige muziek dat zou kunnen doen, of sex, of een drug.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 02-08-2002 17:59 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Lang leve de zoekfunctie.. dit leek me wel een geschikt topic voor het volgende:

Britse 'vampier' krijgt twaalf jaar cel

Uitgegeven: 2-8-2002 17:03

LONDEN - Een 17-jarige Britse student moet zijn obsessie met vampiers bekopen met twaalf jaar cel. Een rechter achtte hem vrijdag schuldig aan de moord op zijn 90-jarige plaatsgenote Mabel Leyshon en het drinken van haar bloed.



Mathew Hardman vermoordde de vrouw in november vorig jaar toen zij televisie zat te kijken in haar huis in het plaatsje Llanfairpwllgwyngyl in het noorden van Wales. Hardman bracht Leyshon 22 messteken toe, daarna rukte hij haar hart uit en dronk het bloed op dat uit het lichaam van de vrouw liep.

De openbare aanklager zei tijdens de zitting dat het duidelijk was dat Hardman ten tijde van de moord door vampiers was geobsedeerd en dat de tiener meende dat hij door zijn daad onsterfelijk zou worden.

Getuigen maakten tegenover de rechter melding van een incident, enkele maanden voor de moord. Hardman betichtte toen een 16-jarige Duitse ervan een vampier te zijn. De student vroeg het meisje hem in zijn nek te bijten, zodat hij ook vampier zou worden.

(Bron: Nu.nl)

Rare obsessie dan.. ik heb er behoorlijk veel over gelezen en zo vaak kom je de mythe dat je vampier wordt door het drinken van bloed van een ander niet tegen. Misschien was ie gewoon alles aan het uitproberen (gezien het eerdere incident).


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-08-2002 18:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

PLeur

In de aaanbieding .. glas met bloed erin ..


Spontane bloedneuzen zijn weliswaar true, maar niet fijn ..


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 02-08-2002 18:46 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 2 augustus 2002 17:59 schreef helmet het volgende:
Lang leve de zoekfunctie.. dit leek me wel een geschikt topic voor het volgende:

Britse 'vampier' krijgt twaalf jaar cel

Uitgegeven: 2-8-2002 17:03

LONDEN - Een 17-jarige Britse student moet zijn obsessie met vampiers bekopen met twaalf jaar cel. Een rechter achtte hem vrijdag schuldig aan de moord op zijn 90-jarige plaatsgenote Mabel Leyshon en het drinken van haar bloed.



Mathew Hardman vermoordde de vrouw in november vorig jaar toen zij televisie zat te kijken in haar huis in het plaatsje Llanfairpwllgwyngyl in het noorden van Wales. Hardman bracht Leyshon 22 messteken toe, daarna rukte hij haar hart uit en dronk het bloed op dat uit het lichaam van de vrouw liep.

De openbare aanklager zei tijdens de zitting dat het duidelijk was dat Hardman ten tijde van de moord door vampiers was geobsedeerd en dat de tiener meende dat hij door zijn daad onsterfelijk zou worden.

Getuigen maakten tegenover de rechter melding van een incident, enkele maanden voor de moord. Hardman betichtte toen een 16-jarige Duitse ervan een vampier te zijn. De student vroeg het meisje hem in zijn nek te bijten, zodat hij ook vampier zou worden.

(Bron: Nu.nl)

Rare obsessie dan.. ik heb er behoorlijk veel over gelezen en zo vaak kom je de mythe dat je vampier wordt door het drinken van bloed van een ander niet tegen. Misschien was ie gewoon alles aan het uitproberen (gezien het eerdere incident).



ik had het gelezen op teletekst ja...volgens mij heeft die gast teveel buffy of angel gekeken...



lilith
Usericon van lilith
Posted 02-08-2002 19:11 by lilith Wijzig reactieProfiel van lilithQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2001 23:36 schreef Jester666 het volgende:
dat klopt!!!er zijn een aantal mensen die aura's 'drainen' , dat weet ik wel.
maar of er echt bloeddrinkers zijn???
geen idee!

oh shit....gaan nu weer dat gezeik krijgen over wat 'true' is en wat niet???


Van Sanguinarius.com:

Define what you mean by a "vampire" / What makes a "vampire"? etc...
By "vampire", I do not speak of the undead, or of supernatural creatures, or of immortal super-men, but of human beings who have the need to drain blood or psychic energy (or sometimes both or either) from others. There are sanguinarian vampires, who consume blood; there are psi-vampires, who need pranic energy (psychic energy); and there are those who drain either / or, interchangeably.

"Typical symptoms of blood vampirism include sensitivity to sunlight, blood hunger (which is similar to an addiction craving), mildly heightened senses and improved night vision, instinct alterations, psychic abilities, and occasionally mildly increased speed / dexterity / strength. I've also heard of some vampyrs reporting increased reflectivity of the eyes in low light, and I've seen evidence of this myself." -- Winged Wolf, (visit her web page: Vampyrs and Other Vampire-Like Persons)

"Psychic vampire" is a very common misnomer for the psi-vampire. Many people, -- even the psi-vampires, -- often do not make or even realize the distinction between the two terms. Technically speaking, "A psychic vampire is a vampire who is psychic while a psi-vampire is a vampire who feeds on energy, preferably emotional energy. To say that psi-vampires are psychic vampires would be like saying that sanguinarians are blood fetishists since they like the taste of blood." -- Aneria Romana, psi-vampire, (visit Aneria Romana's Psi-Vampire Page: What's In A Name, to learn more.)

You might also take a look at this FAQ: I have [insert trait/symptom here]. Could it mean I'm a vampire?, for more detailed information on vampiric traits and symptoms.

Eigen mening: ziek



lilith
Usericon van lilith
Posted 02-08-2002 19:15 by lilith Wijzig reactieProfiel van lilithQuote dit bericht

Nog zoiets

How does drinking blood affect you?
It is very driving need and takes a great deal of resistance to overcome the desire/craving/urge/lust/need/pull/demand/thirst/hunger/addiction/want. When I feed, I am very focussed on only that; it is not my main concern, it's my only concern. The taste is beyond delightful. It alleviates the thirst, the need. It gives a sense of peace, of well-being, of euphoria, of relaxation and energization at the same time. -- I don't know how to explaine that, but if you're one who has experienced it, you'll know what I mean. It's akin to being drunk almost, but different. Drunk, without the sluggish clumsiness of enebriation. You could take on the world. I sleep like a baby afterwards. As for what I'm thinking during feeding, not much. I'm focussed on the feeding, almost entirely, wanting more, wishing it were gushing down my throat...frustrated if it's not; focussed on the taste, on the relieving feeling....

Um, I'm going to quit this now, because it's starting to get to me..



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-08-2002 19:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vampire of lost souls: Zenial



SQT
Usericon van SQT
Posted 03-08-2002 11:33 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 25 januari 2002 14:10 schreef Paul het volgende:
Ik vind bloed ook ronduit smerig ... die ijzersmaak (die maar blijft hangen) kan mij niet bekoren

inderdaad, die ijzersmaak is niet echt lekker


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 03-08-2002 11:43 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 8 november 2001 20:49 schreef TNightmare het volgende:
Vampiristen zijn een soort mensen die bloed of gewoon energie van anderen nodig hebben, ze hebben er een drang naar. Ze "drainen" mensen, bewust of onbewust, van energie (oftewel via aura's, astraal, of dmv bloed).


jah geloof je het zelf. Hoe kan je nou bloed of energie van anderen "nodig" hebben. Ik geef toe dat bloed een grote voedings waarde heeft (kijk naar de masai, die drinken dagelijks koeienbloed. En niet te vergeten bloedworst ) maar "nodig" hebben kan niet



Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 03-08-2002 11:49 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

overgens is het hele vampieren verhaal gelul. Bram stoker heeft een leuk verhaaltje om Vlad Tepes (de man die zijn vijanden liet op spiesen) heen bedachten en toen is het zijn eigen leven gaan lijden/leiden.

Overgens was vlad wel een creep, hij is echt de grootste serie moordenaar ooit op deze aardkloot gelopen



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-08-2002 12:01 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Vlad Tepes was idd erg ziek..
Net zoals Bathory ..

hehe maar wel leuk zulke mythen..

Bloed drinken lekker toch haha


Lost soul
some say the end is near....
Usericon van Lost soul
Posted 03-08-2002 12:28 by Lost soul Wijzig reactieProfiel van Lost soulQuote dit bericht

ranzig man, je weet maar nooit wat voor enge ziektes degene heeft


Love is a curse


joeri
Usericon van joeri
Posted 03-08-2002 12:33 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

mn eigen bloed als ik een wondje heb...ok, maar in een wijnglas gieten en uitwisselen..... ik zou moeten kotsen


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 03-08-2002 14:43 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Vampirisme..belachelijk.
Een uit de hand gelopen obsessie.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 03-08-2002 15:00 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

vampirisme is alleen voor heel erg gestoorde zielen en voor buffy fanaten die "iets" te fanatiek zijn geworden...



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 03-08-2002 18:12 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

En nog iets : door de indianenverhalen dat alle vleermuizen gevaarlijk zijn en bloed zuigen,hebben ze m'n kleine Oz bijna vermoord!!Nee,Oz is geen vampier!!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 04-08-2002 0:51 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik woon nog geen 100 meter van een kerk vandaan en snacht komen hier welleens vleermuizen voorbij geschoten die beetsen zijn kick
is er hier een keer 1tje achter een nachtvlinder aan naar binnen gevlogen
dat beest was daar verbaasd toen ie mij in de rader kreeg


My madness, my sadness


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 04-08-2002 0:51 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

whahaha cool. Ik zie die beesten dus echt helemaal nóóit!


zo, dat was mijn beurt dan weer


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen