IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Cadaver Vorige pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-09-2004 19:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 17:43 schreef Dominator het volgende:
Net terug uit Oslo. Cadaver was zeer goed, het was te merken dat de heren ermee ophielden. Ze gaven de volle 100% en nog iets meer! 't Was wel erg druk.
Hoe lang speelden ze en wat was hun setlist?
Had er heel graag bij willen zijn


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 06-09-2004 20:29 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 17:43 schreef Dominator het volgende:
Net terug uit Oslo. Cadaver was zeer goed, het was te merken dat de heren ermee ophielden. Ze gaven de volle 100% en nog iets meer! 't Was wel erg druk.

Jammer dat ze ermee kappen, want ik had ze wat laat ontdekt, maar toch nog een keer live kunne meepikken, en daar ben ik wat blij om zwaar rockende death metal verdomme!


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-05-2007 21:49 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

oei oei wat beukt die Necrosis toch lekker! Black Rock 'n Metal


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 22-05-2007 22:06 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 16 juli 2004 19:19 schreef Faust het volgende:
Verwend mietje, hoe kun je nou naar Cadaver luisteren als je ook van popmuziek houd. Een kleuter als jij moet z'n mond houden als je er geen verstand van hebt. Jij vindt alles bagger. Nee soms niet Abigor he. Ga als de bliksem naar Radio 3 luisteren spoilhead.


Goddamn....


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-05-2007 6:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Draai 'Necrosis' de laatste tijd ook weer veel, blijft geweldig


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 23-05-2007 6:28 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Nee deze is wel



headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-05-2007 11:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die is ook vet ja
Heb 'em trouwens ook nog op vinyl


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-12-2009 15:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2007 21:49 schreef Spirit In Black het volgende:
oei oei wat beukt die Necrosis toch lekker! Black Rock 'n Metal


ongelofelijk sterk album


MUST


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-12-2009 15:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

+1

Necro as FUCK!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-12-2009 15:30 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



RAAAAGGH!

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 23-12-2009 15:31]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-12-2009 15:36 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

lekkoorrrr!!

hehe, die clip, grim as fuck


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-12-2009 15:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2009 15:27 schreef NecRobert het volgende:
+1

Necro as FUCK!

Jammer dat ze gekapt zijn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-12-2009 16:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Best wel en gaaf nummer. Anders als vroegah, maar ook gaaf.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-12-2009 18:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Binnenkort komt al het oud materiaal opnieuw uit met veel bonus materiaal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-07-2011 11:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Kwam er maar een vervolg op Necrosis, weinig metalalbums die zo goed zijn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-09-2019 16:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Toevallig gister de cd van Necrosis geleend van een vriend, omdat het ding dus niet te streamen is, kom ik erachter dat de band weer leeft.. Odden samen met Dirk Verbeuren! Single staat online.



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-09-2019 19:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 01-10-2019 9:56 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Single is al een tijdje beschikbaar. Denk dat ie ook via de decibel series als flexi fysiek beschikbaar is.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-04-2020 15:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vers Cadaver:



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-09-2020 21:26 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

wat een clip...






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 26-09-2020 22:14 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2020 15:13 schreef Mutilator het volgende:
Vers Cadaver:




Jezus :') :') :')


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


tristanwins
Usericon van tristanwins
Posted 27-09-2020 17:38 by tristanwins Wijzig reactieProfiel van tristanwinsQuote dit bericht

Zo, dat was iemand die zich stierlijk verveelde. ;q)


TW


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-11-2020 15:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2020 16:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Klinkt niet verkeerd.

Ik heb al tickets voor het door corona verplaatste optreden met Atheist in Gigant.

Als dat doorgaat.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen