IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Online sigaretten bestellen?! Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-05-2004 17:20 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Koop Aldi shag, mijn huisgenoot is een zwerver en rookt het ook.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:21 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:19 schreef Slechtheid het volgende:
Probeer 't dan uit!
Wat ik daarmee eigenlijk wil zeggen is: Val ons er niet mee lastig.


Joh, ga lekker buiten spelen. Als dit topic je verveelt, ga er dan niet in!
Typisch geval van geen leven dunkt me..


..."Hate can only create more hate"...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-05-2004 17:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:19 schreef Chelman het volgende:
De grijpgrage, bemoeizuchtige overheid dwingt jou om die prijs te betalen in het kader van hun walgelijke ontmoedigingsbeleid.

Hmz, klopt niet helemaal:
quote:
De grijpgrage, bemoeizuchtige overheid probeert jouw ertoe te dwingen die prijs te....
That's better.

De Slachtoffers Der Staat [in dit geval de rokers] zijn vervolgens de catagoriseren in 2 groepen:

-Mensen die het kut vinden dat ze misbruikt worden door de staat vanwege hun zwakte [de verslaving]. Hiertoe behoren onder meer de topikstarter.
-Mensen die er totaal geen flikker om geven hoeveel hun primaire levensbehoefte hen kost. Hieronder vallen onder ander ik.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:27 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:24 schreef Slechtheid het volgende:

De Slachtoffers Der Staat [in dit geval de rokers] zijn vervolgens de catagoriseren in 2 groepen:

-Mensen die het kut vinden dat ze misbruikt worden door de staat vanwege hun zwakte [de verslaving]. Hiertoe behoren onder meer de topikstarter.
-Mensen die er totaal geen flikker om geven hoeveel hun primaire levensbehoefte hen kost. Hieronder vallen onder ander ik.


Je weet het leuk te brengen hoor

En nou niet meer zeiken, tuurlijk kies ik voor de goedkopere weg, als die aangeboden wordt..

Mijn enige vraag was, of mensen hier wel eens iets over gehoord hebben of er ervaring mee hebben..
Tsk, ik ga me echt niet schamen omdat ik rook


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2004 17:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:24 schreef Slechtheid het volgende:
-Mensen die het kut vinden dat ze misbruikt worden door de staat vanwege hun zwakte [de verslaving]. Hiertoe behoren onder meer de topikstarter.
-Mensen die er totaal geen flikker om geven hoeveel hun primaire levensbehoefte hen kost. Hieronder vallen onder ander ik.


Misschien dat jij er geen flikker om geeft omdat je geld van de staat krijgt en er zelf voor niet hoeft te werken. Anderen moeten er wel degelijk voor geld verdienen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-05-2004 17:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:27 schreef Chelman het volgende:
Misschien dat jij er geen flikker om geeft omdat je geld van de staat krijgt en er zelf voor niet hoeft te werken. Anderen moeten er wel degelijk voor geld verdienen.

Ik heb toch echt eerst moeten werken om het voor elkaar te krijgen om geld te krijgen en er niet voor te werken.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-05-2004 17:30 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik dacht dat het een tijd geleden op het nieuws was dat die websites allemaal gesloten werden, maar ik weet niet meer precies wat ze erover zeiden. Maar je kan inderdaad naar het buitenland gaan om sigaretten te kopen, zoeken naar online adressen of goedkope shag gaan roken om goedkoper uit te zijn. Wat die adressen zijn weet ik trouwens niet.


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 08-05-2004 17:31 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:28 schreef Slechtheid het volgende:
Ik heb toch echt eerst moeten werken om het voor elkaar te krijgen om geld te krijgen en er niet voor te werken.
Nekschot.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:32 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:30 schreef Schaep het volgende:
Ik dacht dat het een tijd geleden op het nieuws was dat die websites allemaal gesloten werden, maar ik weet niet meer precies wat ze erover zeiden. Maar je kan inderdaad naar het buitenland gaan om sigaretten te kopen, zoeken naar online adressen of goedkope shag gaan roken om goedkoper uit te zijn. Wat die adressen zijn weet ik trouwens niet.


Ik wel, staat in mijn openingspost
En naar 't buitenland ga ik voorlopig niet (mja, als je Duitsland niet meetelt)..
En goedkope shag ga ik niet roken, heb m'n eigen merk (Chesterfield) ..
Wil dus gewoon goedkope Chesterfieldjes ergens kunnen halen (als dat mogelijk is)..


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:31 schreef Fristie het volgende:
Nekschot.


Werken is goed voor een mens..


..."Hate can only create more hate"...


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 08-05-2004 17:33 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

Je hebt nu toch ook van die speciale busreizen naar Limburg omdat daar de sigaretten zoveel goedkoper zijn ofzo?
Maar goed , dat las ik in de telegraaf en dan weet je het nooit zeker.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-05-2004 17:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:33 schreef -banisher- het volgende:
Je hebt nu toch ook van die speciale busreizen naar Limburg...


Luxembourg bedoel je?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-05-2004 17:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:33 schreef -banisher- het volgende:
Je hebt nu toch ook van die speciale busreizen naar Limburg omdat daar de sigaretten zoveel goedkoper zijn ofzo?
Maar goed , dat las ik in de telegraaf en dan weet je het nooit zeker.
Lees gewoon voor de grap 't topik eens door.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:33 schreef -banisher- het volgende:
Je hebt nu toch ook van die speciale busreizen naar Limburg omdat daar de sigaretten zoveel goedkoper zijn ofzo?
Maar goed , dat las ik in de telegraaf en dan weet je het nooit zeker.


quote:
Op 8 mei 2004 16:55 schreef Snaack het volgende:
*preekmodus*

Je weet wel dat stoppen het goedkoopst is, en dat dat ook nog eens beter voor je is?

Euhm: volgens mij worden er ook dagtrips naar Luxemburg georganiseerd om daar goedkoop peuken in te kunnen slaan.

Damned.. Best kansloos eigenlijk zeg


Luxemburg dus

Limburg heeft niet zoveel zin

En nee, ik ben nog net niet zo kansloos dat ik tussen een stel geelgevingerde, long-uit-hoestende verstokte rokers in een bus richting Luxemburg ga..


..."Hate can only create more hate"...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-05-2004 17:35 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 mei 2004 17:20 schreef Immortella het volgende:
@Slechtheid: Niemand verplicht jou om cd's te kopen, maar als cd's in de winkel 20 euro kosten en via 't internet 10, ben ik benieuwd wat jij doet..
Verschil is dat die CDs niet over de grens gesmokkeld worden


I'm not being rude. You're just insignificant.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-05-2004 17:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:35 schreef helmet het volgende:
Verschil is dat die CDs niet over de grens gesmokkeld worden
En het topik er gewoonweg niet over gaat?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-05-2004 17:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:32 schreef Immortella het volgende:
Ik wel, staat in mijn openingspost
En naar 't buitenland ga ik voorlopig niet (mja, als je Duitsland niet meetelt)..
En goedkope shag ga ik niet roken, heb m'n eigen merk (Chesterfield) ..
Wil dus gewoon goedkope Chesterfieldjes ergens kunnen halen (als dat mogelijk is)..



Dan zou ik inderdaad proberen om ze op die websites te bestellen, maar ik ken verder helaas niemand die er ervaring mee heeft.

Met andere woorden, deze post is enorm nutteloos.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 08-05-2004 17:36 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Geel van het vingeren? Krijg nou wat.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:37 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:35 schreef helmet het volgende:
Verschil is dat die CDs niet over de grens gesmokkeld worden


Geloof niet dat 't Slechtheid daarom gaat.. En mij trouwens ook niet..

Plus dat je dit soort dingen mág invoeren, alleen helaas niet in sloffen tegelijk


..."Hate can only create more hate"...


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 08-05-2004 17:37 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 8 mei 2004 17:35 schreef Immortella het volgende:
Luxemburg dus

Limburg heeft niet zoveel zin

En nee, ik ben nog net niet zo kansloos dat ik tussen een stel geelgevingerde, long-uit-hoestende verstokte rokers in een bus richting Luxemburg ga..


limburg, luxemburg.. een pot nat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-05-2004 17:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:37 schreef Immortella het volgende:
Geloof niet dat 't Slechtheid daarom gaat.. En mij trouwens ook niet..

Plus dat je dit soort dingen mág invoeren, alleen helaas niet in sloffen tegelijk
Binnen de EU is 't geloof ik 2 sloffen in de verpakking, of 4 sloffen los [40 pakjes dus].


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:39 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:36 schreef Slechtheid het volgende:
En het topik er gewoonweg niet over gaat?


Confronterend he, de waarheid? Het is alleen maar een vergelijking om te laten zien dat ik uiteraard niet de enige ben die primaire danwel secundaire levensbehoeften het liefst zo goedkoop mogelijk houdt, zodat er geld overgehouden wordt voor andere dingen


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 08-05-2004 17:41 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2004 17:39 schreef Slechtheid het volgende:
Binnen de EU is 't geloof ik 2 sloffen in de verpakking, of 4 sloffen los [40 pakjes dus].


Ja, zoiets is 't geloof ik wel. Ben een keer naar Hongarije én een keer naar Tsjechië op vakantie geweest, toen heb ik ook twee sloffen meegenomen geloof ik.. Dat mocht ook gewoon, plus dat ik een paar niet-rokende vriendinnen had, waar ik dus ook heel makkelijk een slof in de tas had kunnen stoppen..


..."Hate can only create more hate"...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-06-2004 18:36 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Skitzoid haar tante heeft vanuit België voor mij een slof Samson meegebracht. Scheelt fucking 95 pleurocent per pakje. Stelletje afzetters hier

En als deze leeg is weer effe een slof of 2 inslaan op Schiphol want dat ga ik net redden als het goed is



Lies
Usericon van Lies
Posted 19-06-2004 18:42 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik weet niet of dat importeren wel zo'n goed idee is... Sigaretten smaken toch anders, afhankelijk van waar ze vandaan komen, of niet?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen