IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Slagvelden | films | Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-05-2004 12:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

In LOTR wordt er af en toe ook flink gehakt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arachnaphobia
Usericon van arachnaphobia
Posted 10-05-2004 12:38 by arachnaphobia Wijzig reactieProfiel van arachnaphobiaQuote dit bericht

Troy, die nieuwe film die nog in de bioscoop moet komen, heeft geloof ik ook wel een mooi slagveldstukje..


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 10-05-2004 16:15 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

de grasmaaier scene uit Braindead is ookwel een behoorlijk slagveld

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 10-05-2004 16:16]


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 10-05-2004 16:17 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2004 16:15 schreef Tormented soul het volgende:
de grasmaaier scene uit Braindead is ookwel een behoorlijk slagveld
slachtveld


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 10-05-2004 16:52 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Okay, er wordt wel in geschoten, maar in "Battle of the Bulge" zitten ook mooie slagveldscenes...al was het alleen maar vanwege de tanks...


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 10-05-2004 16:54 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Friday The 13th


..


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 10-05-2004 16:55 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 19:40 schreef Matthijz Filth het volgende:
geen schietfilms he gewoon echt alleen hakken en slaan schoppen afgehakte ledematen enzo
last samurai heb ik


F*ck hippies


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-05-2004 11:04 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

er is nu een mini-serie op de bbc, laatst gezien waarin het leven van julius caesar met redelijk veel veldslagen en grote scenes wordt uitgebeeld.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 11-05-2004 17:27 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 10 mei 2004 16:17 schreef possess me het volgende:
slachtveld


U hebt gezocht op slachtveld:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.

U hebt gezocht op slagveld:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
slag·veld (het ~)
1 plaats waar een slag geleverd wordt of werd => front, strijdperk


De fout in de topictitel vond ik al licht storend, maar als ze het er dan ook nog eens om gaan doen...


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Vulture
Usericon van Vulture
Posted 11-05-2004 20:57 by Vulture Wijzig reactieProfiel van VultureQuote dit bericht

De openingsscene van Gangs of New York is ook behoorlijk bloederig! Aanrader!


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 11-05-2004 21:53 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

''1st Zulu war'' in Monty Python - The Meaning Of Life.


Markus Mayer
Boeiend onderschrift volgt a.s.a.f.p.
Usericon van Markus Mayer
Posted 11-05-2004 22:12 by Markus Mayer Wijzig reactieProfiel van Markus MayerQuote dit bericht

Zeker zijn Spartacus en Ben Hur aanraders, wat recenter is Last Samurai ook wel goed, ben zelf ook wel gecharmeerd van the 13th warrior en platoon

grtsz


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 11-05-2004 22:55 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 22:12 schreef Markus Mayer het volgende:
Zeker zijn Spartacus en Ben Hur aanraders, wat recenter is Last Samurai ook wel goed, ben zelf ook wel gecharmeerd van the 13th warrior en platoon

grtsz
zwitsersche voetbalfan?

of gewoon een kutnaam door je ouders gekozen?


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 11-05-2004 22:59 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 21:53 schreef metal blade het volgende:
''1st Zulu war'' in Monty Python - The Meaning Of Life.


Anders dat eindstuk uit The Holy Grail wel... dat ze allemaal opgepakt worden door de politie


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 13-05-2004 22:34 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2004 12:38 schreef arachnaphobia het volgende:
Troy, die nieuwe film die nog in de bioscoop moet komen, heeft geloof ik ook wel een mooi slagveldstukje..

http://www.planet.nl/planet/show/id=69373/contentid=472769/streamversion=video_low/sc=e54551
Klein stukje te zien.
jammer dat die domme vrouwen in deze clip alleen oog hebben voor de rokjes en niet voor het verhaal van de film.
Wat wel een van de doelen is van de regisseur, alhoewel dat zegt hij alleen maar ..


F*ck hippies


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 13-05-2004 22:35 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Wat the fuck zijn slachtvelden?


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 13-05-2004 22:35 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Velden waarin mensen worden afgeslacht?


F*ck hippies


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 13-05-2004 22:40 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Het laatste deel van deze in de klassieke oudheid spelende 'zwaarden & sandalen' film is namelijk niet het sterkste stuk. Maar hoewel de inclusief slotcredits 165 minuten durende film aan de lange kant is, bevat het visueel overdonderende eindresultaat zoveel fraais op het gebied van actie en oorlog dat het niet moeilijk is om de film zijn mindere momenten te vergeven.

De film is zelfs te vergelijken met de Gladiator jammer van Brad SHitt.



F*ck hippies


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-05-2004 22:42 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Die film ga ik zeker in de bios kijken, lijkt mij een prima film


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 14-05-2004 10:29 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Mij ook! Dat wordt een bezoek aan de bios.


F*ck hippies


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 14-05-2004 11:23 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht


Hier komen toch ook aardige slagvelden in voor!


F*ck hippies


Imagination
I'm in your mind.
Usericon van Imagination
Posted 15-05-2004 19:26 by Imagination Wijzig reactieProfiel van ImaginationQuote dit bericht

Welke film vinden jullie eigenlijk het meest realistisch qua slagveld?


There's much more to life than what you see.


Harachte
Usericon van Harachte
Posted 15-05-2004 20:03 by Harachte Wijzig reactieProfiel van HarachteQuote dit bericht

Heersende film, de Vikings.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2004 23:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Troy heeft inderdaad een paar leuke slagvelden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-05-2004 23:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Krzyzacy (The Knights of Teutonic Order) (1960) - over de geveechten tussen de Duitsers en Polen/Litouwen in de 15e eeuw.

Potop (Deluge) (1974) - Over de oorlogen tussen Polen en Zweden.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 15-05-2004 23:53]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen