IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Nederlandse militair gedood in Irak Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 11-05-2004 11:33 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 11 mei 2004 11:28 schreef the wounded immortal het volgende:
Ik kan me perfect inleven in je post.

Maar welke troepen, zitten daar infantrie of iets anders


Minigunners en Grenadiers, met APC's en Medium Tanks.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 11-05-2004 11:42 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

pantzerinfantrie dus



Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 11-05-2004 11:46 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 11:33 schreef Claw het volgende:
Medium Tanks.


ik denk infantrie!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-05-2004 11:51 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 11 mei 2004 11:31 schreef helmet het volgende:
De enige manier om een regering waar iedereen (lees: het grootste deel) het mee eens is te krijgen in dat land is een regering te laten kiezen door het volk, waarbij er vertrouwen is in die regering uiteraard maar ook in de verkiezingen en alles er omheen. En laat dat nou net onmogelijk zijn zolang de Amerikanen of welke andere 'stabiliseringsmacht' daar de lakens uitdelen.



als de stabiliseringsmacht nu weg gaat, zullen er nooit verkiezingen komen, dan zal het volk, uit angst en woede keuzes maken die hun rechtstreeks terug naar een dictatuur leiden


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-05-2004 11:55 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Heel misschien is een dictatuur de enige manier om orde te houden in dat zootje ongeregeld?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2004 11:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

juist, ik stel me beschikbaar, ik zal de bevolking slechts licht afpersen, martelen en van hun waardiheid ontdoen.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-05-2004 11:59 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 mei 2004 11:51 schreef Phriar het volgende:
als de stabiliseringsmacht nu weg gaat, zullen er nooit verkiezingen komen, dan zal het volk, uit angst en woede keuzes maken die hun rechtstreeks terug naar een dictatuur leiden
Doet me op de een of andere manier toch denken aan de uitspraak: een volk krijgt de leider die het verdient.

Een regering opdringen gaat echt nooit werken omdat we dan gewoon de komende jaren met regelmatige aanslagen blijven zitten en er van de regering ook niets meer overblijft, of er nu een bezettingsmacht aanwezig blijft of niet.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 11-05-2004 12:02 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

Er zal waarschijnlijk wel weer 1 of andere gek aan de macht komen. Of het land veranderd in een streng islamitische dictatuur zoiets als de Taliban was in Afghanistan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2004 12:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk dat er idd een aantal extremisten netjes wacht totdat de amerikanen optiefe om dan de macht te grijpen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-05-2004 12:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik vind het niet zo schokkend eigenlijk dat er een Nederlandse militair dood is.. Het is toch nog altijd min of meer oorlog en die militairen worden ook niet betaald om de hele dag te gaan kaarten en warme broodjes uit te delen .. dit soort dingen gebeuren nou eenmaal en statistisch zou het vreemder zijn als er in de gehele periode dat Nederland daar zit er niet één van onze militairen het leven zou laten..


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 11-05-2004 13:35 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik denk dat ze wel moeten blijven ( ze oefenen wel een functie uit , beschermen van de burgers(vrouwen,kinderen etc) en zorgen dat conflicten niet escaleren etc ) , maar beter bewapend ,beter georganiseerd etc ,zodat er niet onnodig meer slachtoffers vallen aan Nederlandse zijde .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 11-05-2004 13:43]



the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 11-05-2004 13:38 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

tja kweet niet of er in afganistan nederlandse militairen zitten, maar allesins wel belgische en franse. Ok er zijn geen doden gevallen, maar bij de Franse wel 3 zwaargewonden toen er rellen uitbraken. Belgische hadden nieks, stonden dan ook in crowd control kledij



Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-05-2004 14:04 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 10:33 schreef Chelman het volgende:
'We' hebben er heel veel te zoeken. Puur vanuit eigenbelang is het zaak om mee te doen om niet gemarginaliseerd te worden bij allerlei beslissingen. Ook vanuit een algemeen belang is het goed dat 'we' meedoen, er is een gek die een van de meest moorddadidge regimes ooit leidde weggejaagd en nu is het zaak om het een en ander weer op de rails en 'road to recovery' zetten. Daarom ben ik o.a. blij dat Polen niet alleen in de stabilisatiemacht meedeed maar ook in de initiële invasiemacht.

De vraag of we er iets te zoeken hadden of niet, is op dit moment niet meer relevant. Ik was het niet eens met de beslissing mee te doen aan deze oorlog (ook al ben ik iets genuanceerder gaan denken over het hele gebeuren), maar ik ben van mening dat als Nederland A heeft gezegd, het ook B moet zeggen. Je maakt af waar je aan begint. Nederland heeft meegedaan aan de militaire operatie (ik hoop dat het duidelijk is dat die enkel-politieke-steun-smoes een wassen neus is), dus kunnen we dat land nu niet in een puinhoop achterlaten. Simpel zat.


Touché, pussycat!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 11-05-2004 14:12 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 11 mei 2004 14:04 schreef Sporty Voleg het volgende:
De vraag of we er iets te zoeken hadden of niet, is op dit moment niet meer relevant. Ik was het niet eens met de beslissing mee te doen aan deze oorlog (ook al ben ik iets genuanceerder gaan denken over het hele gebeuren), maar ik ben van mening dat als Nederland A heeft gezegd, het ook B moet zeggen. Je maakt af waar je aan begint. Nederland heeft meegedaan aan de militaire operatie (ik hoop dat het duidelijk is dat die enkel-politieke-steun-smoes een wassen neus is), dus kunnen we dat land nu niet in een puinhoop achterlaten. Simpel zat.

juist , geen oorlog was beter geweest , het land zou stabiel blijven , nu moet het land weer stabiel worden ,voordat de militairen terug kunnen .



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-05-2004 15:50 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 11 mei 2004 14:12 schreef Vinay het volgende:
juist , geen oorlog was beter geweest , het land zou stabiel blijven , nu moet het land weer stabiel worden ,voordat de militairen terug kunnen .



Dus Saddam aan de macht was beter geweest?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2004 15:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 14:12 schreef Vinay het volgende:
juist , geen oorlog was beter geweest , het land zou stabiel blijven , nu moet het land weer stabiel worden ,voordat de militairen terug kunnen .



Nazi Duitsland was ook vrij stabiel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2004 15:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 15:50 schreef Azagthoth het volgende:
Dus Saddam aan de macht was beter geweest?

stelde jij dat punt zelf niet voor enkele posts hoger?



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2004 15:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 15:55 schreef Chelman het volgende:
Nazi Duitsland was ook vrij stabiel.


Cuba ook


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2004 15:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 14:04 schreef Sporty Voleg het volgende:
De vraag of we er iets te zoeken hadden of niet, is op dit moment niet meer relevant. Ik was het niet eens met de beslissing mee te doen aan deze oorlog (ook al ben ik iets genuanceerder gaan denken over het hele gebeuren), maar ik ben van mening dat als Nederland A heeft gezegd, het ook B moet zeggen. Je maakt af waar je aan begint. Nederland heeft meegedaan aan de militaire operatie (ik hoop dat het duidelijk is dat die enkel-politieke-steun-smoes een wassen neus is), dus kunnen we dat land nu niet in een puinhoop achterlaten. Simpel zat.
Ik ben nog steeds van mening dat de bevolking zelf, ook, het land moet opbouwen maar daar totaal geen intresse in toont.
Ik zal het niet erg vinden om te zien dat de hele coalitie weg trekt en dat volk in z'n eigen sop laat gaar koken ookal was/ben ik voor de inval van Irak.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2004 15:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 15:59 schreef attila_de_hun het volgende:
Cuba ook
Dat is dan ook niet aangevallen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2004 16:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 15:59 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is dan ook niet aangevallen.


natuurlijk niet. het was ook niet serieus bedoeld. lees je dit Chelman? voordat je weer een week aan het infuus ligt?


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 11-05-2004 16:06 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 11 mei 2004 15:58 schreef attila_de_hun het volgende:
stelde jij dat punt zelf niet voor enkele posts hoger?




Dat was uiteraard niet echt serieus bedoeld, alleen een ietwat cynische opmerking wat betrekking had op de huidige situatie.




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2004 16:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 15:59 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat de bevolking zelf, ook, het land moet opbouwen maar daar totaal geen intresse in toont.
Ik zal het niet erg vinden om te zien dat de hele coalitie weg trekt en dat volk in z'n eigen sop laat gaar koken ookal was/ben ik voor de inval van Irak.


Dat durf ik ten zeerste te bestrijden. Merendeel van het volk daar is zowel blij met het val van Saddam als dat ze bereid zijn om het land op te bouwen. Echter zijn ze 30 jaar lang geteroriseerd door een moorddadgi regime en worden ze nu geteroriseerd door een extremistische minderheid die het onmogelijk maakt voor de welwillende iraki's om iets te doen.

Ik denk dat je de macht van terreur, met name wanneer het decennia lang toegepast is, niet meot onderschatten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2004 16:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 16:01 schreef attila_de_hun het volgende:
natuurlijk niet. het was ook niet serieus bedoeld. lees je dit Chelman? voordat je weer een week aan het infuus ligt?


Cuba is wel degelijk aangevallen....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 11-05-2004 16:10 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 16:08 schreef Chelman het volgende:
Cuba is wel degelijk aangevallen....
door wie dan? behalve die muskietenplaag die ze hadden is er niet veel gebeurd volgens mij en mijn encyclopedie

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 11-05-2004 16:11]


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen