IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Nederlandse militair gedood in Irak Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2004 16:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 16:10 schreef possess me het volgende:
door wie dan? behalve die muskietenplaag die ze hadden is er niet veel gebeurd volgens mij en mijn encyclopedie


quote:

Bay of Pigs

A bay on the coast of Cuba, site of a failed American attempt to invade Cuba and overthrow Fidel Castro's government in 1961. Cuban exiles, who'd left the country when Castro came to power, served as a front for the CIA so that the U.S. government would not appear to be involved. For reasons which have been argued over since then (possibly including intermittent U.S. support of the whole idea, and greater pro-Castro feeling in Cuba than the U.S. anticipated), Cuba repelled the invasion quite quickly.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-05-2004 16:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 16:08 schreef Chelman het volgende:
Cuba is wel degelijk aangevallen....
Ja ok


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 11-05-2004 16:13 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

dat was vóór de koude oorlog

nee, wacht, ik ga binenkort een duidelijke encyclopedie-reeks halen

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 11-05-2004 16:15]


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-05-2004 16:39 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

1961 voor de koude oorlog???


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 11-05-2004 16:40 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 16:39 schreef arrebar het volgende:
1961 voor de koude oorlog???


in de enyclopedie uit '73 staat het er heel duidelijk in


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2004 16:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

God....ik ga nooit meer flauwe grapjes doen totdat ik mezelf verzekrd heb dat er geen lieden met de IQ van een kikkervis meelezen.


(niet gericht aan arrebar dus)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 11-05-2004 16:48 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 16:47 schreef Chelman het volgende:
God....ik ga nooit meer flauwe grapjes doen totdat ik mezelf verzekrd heb dat er geen lieden met de IQ van een kikkervis meelezen.


(niet gericht aan arrebar dus)


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-05-2004 16:52 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 11 mei 2004 15:55 schreef Chelman het volgende:
Nazi Duitsland was ook vrij stabiel.


Onjuist, om de economische boom die Hitler had belooft waar te maken was voor duitsland de enige optie oorlog, de maatschappij die de toenmalige regering voor ogen had was volgens hen alleen te realiseren door levensruimte te creeëren, het zou hoe dan ook over de grenzen moeten om te overleven, dit is geen definite van een stabiel land.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 11-05-2004 17:37 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 11 mei 2004 15:50 schreef Azagthoth het volgende:
Dus Saddam aan de macht was beter geweest?

een dergelijke dictator is niet goed voor een land , maar de invasie heeft veel burgerslachtoffers gemaakt en ook militaire slachtoffers , ook als er een regering ( en politie etc ) ontbreekt,heeft dit kwalijke gevolgen etc .
dus als je het zo had gelaten was minder slecht dan het land er nu voor staat .
Een goede reden voor een invasie zou zijn als Irak direct de VS/Navo bedreigde .



the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 11-05-2004 17:39 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

deden ze toch, met hun kernwapens



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2004 17:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 17:37 schreef Vinay het volgende:
een dergelijke dictator is niet goed voor een land , maar de invasie heeft veel burgerslachtoffers gemaakt en ook militaire slachtoffers , ook als er een regering ( en politie etc ) ontbreekt,heeft dit kwalijke gevolgen etc .
dus als je het zo had gelaten was minder slecht dan het land er nu voor staat .
Een goede reden voor een invasie zou zijn als Irak direct de VS/Navo bedreigde .


Als ik sommige van jouw posts lees dan bekruipt mij het gevoel dat je echt extreem naïef en goedgelovig bent op een soort van idealistische hippie manier. Ik bedoel dit niet als flame of zo maar zo komt het over.

Saddam die doodde elk jaar meer mensen dan dat er slchatoffers in die hele oorlog gevallen zijn om maar van zijn massaslachtingen van de Koerden te zwijgen. Hij terroriseerde de gehele bevolking van zijn land en dat al 30 jaar lang. Een stelling als: 'onder Saddam waren ze beter af' komt gewoon onwijs ongeïnformeerd over. Het is een beetje alsof je zou zeggen: 'de geallieerden hadden in WO2 niet moeten strijden want dat heeft enorm veel slachtoffers veroorzaakt'. Onzin dus.

Disclaimer: bovenstaande stelling dient enkel ter illustraite en is niet bedoeld om de rechtvaardigheid van de oorlog in Irak geljik te stellen aan die van WO2.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-05-2004 17:45 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 17:39 schreef the wounded immortal het volgende:
deden ze toch, met hun kernwapens
Welke


F*ck hippies


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 11-05-2004 17:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

er zijn anders weinig dictatoren die echt gelieft zijn bij hun volk, Hitler was dat wel.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 11-05-2004 18:26 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

Elke dag een stuk of drie verkeersdoden is prima, maar als er in een *oorlog* een beroepsmilitair sterft staat alles op zijn kop en moet de vlag overal halfstok. Nederland ten voeten uit...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2004 18:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 18:26 schreef RaNk het volgende:
Elke dag een stuk of drie verkeersdoden is prima, maar als er in een *oorlog* een beroepsmilitair sterft staat alles op zijn kop en moet de vlag overal halfstok. Nederland ten voeten uit...


Ik ben met de kern van je boodschap uiteraard eens maar je argumentatie met behulp van verkeersongevallen slaat natuurlijk als een lul op een varken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-05-2004 18:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 17:45 schreef arrebar het volgende:
er zijn anders weinig dictatoren die echt gelieft zijn bij hun volk, Hitler was dat wel.




stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 11-05-2004 18:33 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 18:29 schreef Spirit In Black het volgende:



WE LOVE YOU SPIRIT IN BLACK!






I am the 1%.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-05-2004 18:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

1 dode, geen reden om terug te trekken. Je kan zelfs wel stellen dat 1 doden weinig is en dat ze geluk hebben. Als je ziet dat NL in een relatief veilig gebied zit.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-05-2004 18:35 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 18:33 schreef stoomfiets het volgende:
WE LOVE YOU SPIRIT IN BLACK!





stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 11-05-2004 18:37 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Het punt dat dictators wel degelijk geliefd kunnen zijn bij hun volk.

Saddam, Hitler, Fidel en ga zo maar door.


I am the 1%.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 11-05-2004 18:38 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht


Die andere kerel die een Iraki doodschoot moest wel naar huis toch?


I am the 1%.


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 11-05-2004 18:38 by RaNk Wijzig reactieProfiel van RaNkQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 18:27 schreef Chelman het volgende:
Ik ben met de kern van je boodschap uiteraard eens maar je argumentatie met behulp van verkeersongevallen slaat natuurlijk als een lul op een varken.


Is ook niet bedoelt als argumentatie, want het staat gewoon los van mekaar en dat zie ik uiteraard zelf ook wel in. Gaat me gewoon om het idee dat er door zoveel dingen mensen sneuvelen, en dat het juist in een oorlog als een verassing lijkt te komen ofzo. Met alle respect voor de familie van het slachtoffer uiteraard.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-05-2004 18:44 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 18:37 schreef stoomfiets het volgende:
Het punt dat dictators wel degelijk geliefd kunnen zijn bij hun volk.

Saddam, Hitler, Fidel en ga zo maar door.


dat is een inkoppertje, indoctrinatie brengt het geheel nog meer op hol...iedereen die een jaartje ofzo 's nachts naar discovery kijkt 'leert' veel over deze praktijken en vissen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2004 18:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 18:44 schreef Spirit In Black het volgende:
dat is een inkoppertje, indoctrinatie brengt het geheel nog meer op hol...iedereen die een jaartje ofzo 's nachts naar discovery kijkt 'leert' veel over deze praktijken en vissen


HItler was wel degelijk bij zijn volk geliefd. Maar Saddam? Echt niet. Ja ze juichten hem toe maar dat zou ik ook doen als ik aangespoord werd door een geweer. In wellicht ietwat mindere mate geldt dit ook voor die gore Fidel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 11-05-2004 18:48 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Discovery? TV zeker, nee dat soort onheil brengen wij hier niet in huis

In een land is nooit iedereen tevreden, maar als een dictator zegt wat het volk wil horen...




I am the 1%.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen