IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Nederlandse militair gedood in Irak Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 13:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 13:21 schreef Valorian het volgende:
Dat zei ik eerder ook al ja... statistisch gezien zouden we ons meer zorgen moeten maken als er in dit hele conflict géén Nederlander zou sterven.
Ik las vandaag dat er sinds 1950 bij zul soort missies pas 160 Nederlanders zijn omgekomen. Een is btw opgegeten door een krokodil


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 13:25 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 13:20 schreef Misanthrope het volgende:
Hoezo is dat hypocriet? Het is een Nederlander en geen Irakees. Als er een familielid van jou overlijdt, dan maak je daar ook meer ophef over dan wanneer er een Irakees overlijdt.


Als er een familie lid van mij overlijdt wordt het niet extra belicht door de media, dus deze vergelijking slaat nergens op


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 13:26 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 13:23 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind het hypocriet om ophef te maken over de dood van een millitair. Het is het risico van het vak. En zowiezo laat ze maar wat terug doen voor al het belasting geld wat ze opmaken aan eigenlijk 'niets'. Als wij niet meer zulke internationale acties steunen waarom dan nog zo'n duur leger?


Hear hear!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 12-05-2004 13:34 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 12 mei 2004 13:25 schreef -banisher- het volgende:
... dus deze vergelijking slaat nergens op


Verwijs je met "deze" naar je eigen opmerking?:
quote:
Als er een familie lid van mij overlijdt wordt het niet extra belicht door de media..


Of ben je, zoals ik wel vermoed, gewoon een wandelende zuurstof verspiller?



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 13:42 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vond het altijd al kut dat Nederland als holmaat van Amerika in Irak zat. Waarom moest daar een Nederlander sterven? We moeten onze handen aftrekken van "The War Against Terrorism" want iedereen die een verstand heeft gekregen ziet dat de echte terroristen in Washington D.C. zitten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 13:25 schreef -banisher- het volgende:
Als er een familie lid van mij overlijdt wordt het niet extra belicht door de media, dus deze vergelijking slaat nergens op
Er wordt waarschijnlijk wel in jouw familie over gepraat. Nederland is de familie, de soldaat deel van de familie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 13:23 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind het hypocriet om ophef te maken over de dood van een millitair. Het is het risico van het vak. En zowiezo laat ze maar wat terug doen voor al het belasting geld wat ze opmaken aan eigenlijk 'niets'. Als wij niet meer zulke internationale acties steunen waarom dan nog zo'n duur leger?
In vredestijd heb je bijna niets aan een duur leger, op het feit na dat een duur leger een mogelijke vijand goed laat nadenken voordat ze ons aanvallen. Het heet niet voor niets 'vredestijd', wat als het ware aanduidt dat het slechts tijdelijk is. Verder is het inefficient om in vredestijd geen leger te hebben en zodra je de oorlog ingaat een ongetraind en verouderd leger op te bouwen. Een duur leger hebben is een garantie voor vrede en als er dan toch oorlog uitbreekt, een garantie om snel weer in vrede en zonder onderdrukt te worden te leven. Het nut van een duur leger is niet altijd in materialistische zin te zien, maar dat maakt het nut niet minder groot.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-05-2004 14:10]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 14:10 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 13:34 schreef Azagthoth het volgende:
Verwijs je met "deze" naar je eigen opmerking?:


Of ben je, zoals ik wel vermoed, gewoon een wandelende zuurstof verspiller?


Mensen die in onwetendheid leven, proberen hun onnozelheid altijd te verbergen door bijdehante opmerkingen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 14:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:09 schreef Misanthrope het volgende:
In vredestijd heb je bijna niets aan een duur leger, op het feit na dat een duur leger een mogelijke vijand goed laat nadenken voordat ze ons aanvallen. Het heet niet voor niets 'vredestijd', wat als het ware aanduidt dat het slechts tijdelijk is. Verder is het inefficient om in vredestijd geen leger te hebben en zodra je de oorlog ingaat een ongetraind en verouderd leger op te bouwen. Een duur leger hebben is een garantie voor vrede en als er dan toch oorlog uitbreekt, een garantie om snel weer in vrede en zonder onderdrukt te worden te leven. Het nut van een duur leger is niet altijd in materialistische zin te zien, maar dat maakt het nut niet minder groot.
Welke vijand denk jij dat er binnen afzienbare tijd ons echt voluit kan aanvallen?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 14:12 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 14:04 schreef Misanthrope het volgende:
Er wordt waarschijnlijk wel in jouw familie over gepraat. Nederland is de familie, de soldaat deel van de familie.


Niet iedereen voelt zich Zo verbonden met Nederland als gij.
Als jij zo het Nederlandse leger ziet daar, condoleer ik je en wens ik je sterkte toe.
Voor mij zijn het gewoon mensen waar ik niets mee heb.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:10 schreef kwelgeest het volgende:
Welke vijand denk jij dat er binnen afzienbare tijd ons echt voluit kan aanvallen?
Er zijn zoveel potentieële vijanden. Je zou bijvoorbeeld ook niet verwachten dat wij na de 1ste wereldoorlog een keer op de rand van oorlog met België hebben gestaan, namelijk in 1919.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-05-2004 14:13 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 mei 2004 14:04 schreef Misanthrope het volgende:
Nederland is de familie


En dan noemen mensen hippies erg! Gadverdamme, wat is dat nou weer voor een belachelijke opmerking?


I'm not being rude. You're just insignificant.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 14:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:13 schreef Misanthrope het volgende:
Er zijn zoveel potentieële vijanden. Je zou bijvoorbeeld ook niet verwachten dat wij na de 1ste wereldoorlog een keer op de rand van oorlog met België hebben gestaan, namelijk in 1919.
We hebben ook oorlog gevoert met belgie en 18zoveel maar dan nog zulk soort oorlogen zijn niet meer interessant voor wie dan ook.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:12 schreef -banisher- het volgende:
Niet iedereen voelt zich Zo verbonden met Nederland als gij.
Als jij zo het Nederlandse leger ziet daar, condoleer ik je en wens ik je sterkte toe.
Voor mij zijn het gewoon mensen waar ik niets mee heb.
Heb jij het nieuws op NOS gezien?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 14:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:04 schreef Misanthrope het volgende:
Er wordt waarschijnlijk wel in jouw familie over gepraat. Nederland is de familie, de soldaat deel van de familie.


U bent lid van de TROS?? De grootste familie van Nederland.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 14:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:13 schreef helmet het volgende:


En dan noemen mensen hippies erg! Gadverdamme, wat is dat nou weer voor een belachelijke opmerking?
Ik ben 't wel eens met de heer misanthrope


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 14:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:13 schreef helmet het volgende:


En dan noemen mensen hippies erg! Gadverdamme, wat is dat nou weer voor een belachelijke opmerking?


Ik denk dat hij het meer als een analogie bedoelde.....

Realistisch gezien is het niet vreemd dat men in Nederland ruchtbaarheid geeft aan een NL soldaat terwijl ze in Polen over de Poolse slachtoffers hebben, toch?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 14:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:15 schreef attila_de_hun het volgende:
U bent lid van de TROS?? De grootste familie van Nederland.
Jezus wat interpreteren jullie die opmerking krom.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 12-05-2004 14:17]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-05-2004 14:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 mei 2004 14:15 schreef Chelman het volgende:
Realistisch gezien is het niet vreemd dat men in Nederland ruchtbaarheid geeft aan een NL soldaat terwijl ze in Polen over de Poolse slachtoffers hebben, toch?
Ja, het lag in ieder geval wel binnen alle verwachtingen.. maar ik blijf het raar vinden. Het is allemaal zo halfslachtig, maar dan kom je dus weer op het punt uit waar het de hele tijd om gaat, OF je voert wel oorlog en dan samen als een grote internationale familie en dan zou een Spaans slachtoffer net zo erg moeten zijn als een Nederlands slachtoffer OF je haalt je troepen daar weg.. maar niet iets er tussen in en gaan huilen als er iemand opgeblazen wordt (daar of hier).

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 12-05-2004 14:18]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 14:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:14 schreef Misanthrope het volgende:
Heb jij het nieuws op NOS gezien?


De Nederlandse Oplichting Stichting?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:14 schreef kwelgeest het volgende:
We hebben ook oorlog gevoert met belgie en 18zoveel maar dan nog zulk soort oorlogen zijn niet meer interessant voor wie dan ook.
Dat is een erg voorbarige opmerking. De beweegredenen voor oorlogen hoeven niet altijd relevant te zijn om oorlog te voeren, kijk maar naar WO1. Overigens ligt het gevaar van oorlog niet alleen in Europa zelf (wat ook veroorzaakt kan worden door etnische minderheden), maar vooral in bepaalde gebieden die het niet zo hebben op de 'ongelovige varkens'.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-05-2004 14:20]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 14:21 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 14:14 schreef Misanthrope het volgende:
Heb jij het nieuws op NOS gezien?


Ja, en ik herinner mij dat ze het voornamelijk hadden over CDA en PVDA stemmers die zo dachten.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:21 schreef -banisher- het volgende:
Ja, en ik herinner mij dat ze het voornamelijk hadden over CDA en PVDA stemmers die zo dachten.

NOS (de ~ (v.))
1 overkoepelende publieke omroep in Nederland [Nederlandse Omroep Stichting]

Als jij je niet verbonden voelt met Nederland, waarom kijk je dan naar het Nederlands georiënteerde niews?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 14:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:18 schreef Misanthrope het volgende:
Dat is een erg voorbarige opmerking. De beweegredenen voor oorlogen hoeven niet altijd relevant te zijn om oorlog te voeren, kijk maar naar WO1. Overigens ligt het gevaar van oorlog niet alleen in Europa zelf (wat ook veroorzaakt kan worden door etnische minderheden), maar vooral in bepaalde gebieden die het niet zo hebben op de 'ongelovige varkens'.
Ja maar dat is een oorlog als deze en ik zei: Wat hebben we aan een leger als we deze acties niet meer steunen.
Een oorlog tegen minderheden binnen Europa ( die ik niet onrealistisch vind) kan je niet voeren met 'groot' materiaal.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:22 schreef kwelgeest het volgende:
Ja maar dat is een oorlog als deze en ik zei: Wat hebben we aan een leger als we deze acties niet meer steunen.
Een oorlog tegen minderheden binnen Europa ( die ik niet onrealistisch vind) kan je niet voeren met 'groot' materiaal.
Wat versta jij onder 'groot' materiaal?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen