IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Nederlandse militair gedood in Irak Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 14:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:24 schreef Misanthrope het volgende:
Wat versta jij onder 'groot' materiaal?
kruisraketten en tapijt bombardementen


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:24 schreef kwelgeest het volgende:
kruisraketten en tapijt bombardementen
In Israel blijken raketten anders erg effectief te zijn om terroristenleiders op te ruimen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 14:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:25 schreef Misanthrope het volgende:
In Israel blijken raketten anders erg effectief te zijn om terroristenleiders op te ruimen.
Dat zijn kleintjes


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:27 schreef kwelgeest het volgende:
Dat zijn kleintjes
Ochja, dan kun je ze nog altijd gebruiken om bepaalde gebouwen die richting het oosten staan gericht op te blazen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 14:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vind het kut! Nooit heeft een Nederlander het verdient om voor het imperialistische jodenplan van die Amerikanen te sterven. Laat ze het toch uitzoeken met hun Israël...Nederland houd je erbuiten!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2004 14:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:28 schreef Misanthrope het volgende:
Ochja, dan kun je ze nog altijd gebruiken om bepaalde gebouwen die richting het oosten staan gericht op te blazen.
Gewoon wat varkensbloed op smeren


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 12-05-2004 14:29 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2004 9:50 schreef helmet het volgende:
Wat mij betreft niet. Hulde voor de beslissing om militairen terug te trekken... ze er heen sturen was gezichtsverlies wat mij betreft.

Nederland schiet er toch niets mee op daar.. kost alleen maar geld. Tabee!


klopt, wat amerika iig wil werkt toch niet. Laat ze lekker maar elkaar afslachten, De amerikaanse troepen zitten daar nu al een jaar, en er is alleen maar meer ellende bij gekomen lijkt wel.

[Dit bericht is gewijzigd door testement op 12-05-2004 14:30]


zzz


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:29 schreef Heiden het volgende:
Ik vind het kut! Nooit heeft een Nederlander het verdient om voor het imperialistische jodenplan van die Amerikanen te sterven. Laat ze het toch uitzoeken met hun Israël...Nederland houd je erbuiten!
Volgens mij laat jij je mening beivloeden door jodenhaat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 14:34 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:30 schreef Misanthrope het volgende:
Volgens mij laat jij je mening beivloeden door jodenhaat.


Vind je?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 12-05-2004 14:37 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

eehrr right

Ik ben het met heiden eens en haat ik joden? neen.


zzz


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:29 schreef testement het volgende:
klopt, wat amerika iig wil werkt toch niet. Laat ze lekker maar elkaar afslachten, De amerikaanse troepen zitten daar nu al een jaar, en er is alleen maar meer ellende bij gekomen lijkt wel.
Dit komt simpelweg omdat Amerikanen niet goed zijn in het omgaan met cultuurverschillen. Amerika en Nederland werken allebei taakgericht, Amerika richt zich puur op zijn taak en eigen visie, het verschil is dat Nederland om zijn taak te voltooien een rolgerichte cultuur (gebaseerd op andere machtstructuren dan hier) zal respecteren en de weg om zijn taak te bereiken daar aan aanpast. Je kunt je daarom afvragen of het niet juist ethisch onverantwoord is om als Nederland weg te gaan. Ik zou namelijk zeggen dat Nederland juist de rol van getuige en adviseur kan spelen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 14:39 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 14:22 schreef Misanthrope het volgende:
NOS (de ~ (v.))
1 overkoepelende publieke omroep in Nederland [Nederlandse Omroep Stichting]

Als jij je niet verbonden voelt met Nederland, waarom kijk je dan naar het Nederlands georiënteerde niews?


erg slim ben jij niet he..
wat moet ik dan gaan kijken?
Het RTL 4 nieuws? en vervolgens ook nog eens de telegraaf erbij gaan lezen ook zeker, flikker toch op.
NOS heeft de beste nieuwsuitzendingen, daar hoef je geen Nederlander in hart en nieren voor te zijn om dat te preferen boven al die rotzooi zenders die NL voorbrengt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 14:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:39 schreef -banisher- het volgende:
erg slim ben jij niet he..
wat moet ik dan gaan kijken?
Het RTL 4 nieuws? en vervolgens ook nog eens de telegraaf erbij gaan lezen ook zeker, flikker toch op.
NOS heeft de beste nieuwsuitzendingen, daar hoef je geen Nederlander in hart en nieren voor te zijn om dat te preferen boven al die rotzooi zenders die NL voorbrengt.


Blijkbaar ben jij niet goed op de hoogte....RTL4 nieuws brengt namelijk een ZEER gedegen nieuws uitzending uit en RTL5 heeft RTL-Z, hun meer dan gemiddelde nieuws bulletin voor zakelijk nieuws.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:39 schreef -banisher- het volgende:
erg slim ben jij niet he..
wat moet ik dan gaan kijken?
Het RTL 4 nieuws? en vervolgens ook nog eens de telegraaf erbij gaan lezen ook zeker, flikker toch op.
NOS heeft de beste nieuwsuitzendingen, daar hoef je geen Nederlander in hart en nieren voor te zijn om dat te preferen boven al die rotzooi zenders die NL voorbrengt.
Jij snapt het punt niet. De NOS is een Nederlands georienteerde omroep en derhalve zul je moeten respecteren dat het zich betrokken voelt bij bv. de Nederlandse soldaten in Irak en dat ze er dus ophef over maken wanneer er een Nederlandse soldaat omkomt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 14:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:37 schreef testement het volgende:
eehrr right

Ik ben het met heiden eens en haat ik joden? neen.


Precies! Je hoeft geen nazi ende anti-semiet te zijn om dit soort uitspraken te doen....Hoewel een beetje anti-semiet ben ik wel geloof ik. Het word tijd dat het taboe om kritiek te hebben op Joden eens afgelopen is. De oorlog is voorbij. Misschien had Hitler wel gelijk en is het Jodendom inderdaad een ziekte waarvan deze wereld verlost moet worden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 14:45 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 14:40 schreef Chelman het volgende:
Blijkbaar ben jij niet goed op de hoogte....RTL4 nieuws brengt namelijk een ZEER gedegen nieuws uitzending uit en RTL5 heeft RTL-Z, hun meer dan gemiddelde nieuws bulletin voor zakelijk nieuws.


Gut, o gut, SBS 6 dan, dat bedoelde ik eigenlijk..
Lekker een half uur naar glamour land kijken..
wat kan mij heel dat glamour leven schelen.
De nederlandse tv is sowieso corrupt. Ik vind dat we sowieso een slecht Nieuws bulletin krijgen hierzo.
vb] Er gaat een koninklijk lid van de familie dood, die krijgt een dikke 20 minuten in het 20.00 uur nieuws. Op diezelfde dag wordt er een aanslag gepleegd ergens in de wereld waar 1000 mensen omkomen, dat hoor je dan even snel in 1 minuut.
Zulke dingen moeten anders. Maar dat vind ik.. en het kan me eigenlijk ook niet echt veel schelen wat jij ervan vind.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:45 schreef Heiden het volgende:
Precies! Je hoeft geen nazi ende anti-semiet te zijn om dit soort uitspraken te doen....Hoewel een beetje anti-semiet ben ik wel geloof ik. Het word tijd dat het taboe om kritiek te hebben op Joden eens afgelopen is. De oorlog is voorbij. Misschien had Hitler wel gelijk en is het Jodendom inderdaad een ziekte waarvan deze wereld verlost moet worden.
Ik heb niet beweerd dat je nazi bent. Kun je verder onderbouwen waarom het Jodendom een 'ziekte' is?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 14:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Corrupt? Begrijp jij uberhaupt wat het woord coorupt betekent?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:45 schreef -banisher- het volgende:
Gut, o gut, SBS 6 dan, dat bedoelde ik eigenlijk..
Lekker een half uur naar glamour land kijken..
wat kan mij heel dat glamour leven schelen.
De nederlandse tv is sowieso corrupt. Ik vind dat we sowieso een slecht Nieuws bulletin krijgen hierzo.
vb] Er gaat een koninklijk lid van de familie dood, die krijgt een dikke 20 minuten in het 20.00 uur nieuws. Op diezelfde dag wordt er een aanslag gepleegd ergens in de wereld waar 1000 mensen omkomen, dat hoor je dan even snel in 1 minuut.
Zulke dingen moeten anders. Maar dat vind ik.. en het kan me eigenlijk ook niet echt veel schelen wat jij ervan vind.
Ben jij naief en wereldvreemd?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 14:48 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 14:45 schreef Heiden het volgende:
Precies! Je hoeft geen nazi ende anti-semiet te zijn om dit soort uitspraken te doen....Hoewel een beetje anti-semiet ben ik wel geloof ik. Het word tijd dat het taboe om kritiek te hebben op Joden eens afgelopen is. De oorlog is voorbij. Misschien had Hitler wel gelijk en is het Jodendom inderdaad een ziekte waarvan deze wereld verlost moet worden.


Ten eerste kun je hierop uitmaken dat jij werkelijk geen idee hebt waarom Hitler de Joden zo verschrikkelijk haatte.
Ten tweede gaat het hier niet om een taboe, maar om respect.
Het gaat hier om miljoenen mensen die vermoord zijn op brute wijze waarvan ook mensen het nog overleefd hebben en diezelfde personen nu nog steeds leven.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 14:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:48 schreef -banisher- het volgende:
Ten eerste kun je hierop uitmaken dat jij werkelijk geen idee hebt waarom Hitler de Joden zo verschrikkelijk haatte.
Ten tweede gaat het hier niet om een taboe, maar om respect.
Het gaat hier om miljoenen mensen die vermoord zijn op brute wijze waarvan ook mensen het nog overleefd hebben en diezelfde personen nu nog steeds leven.


Dus omwille van respect voor iets wat eerder gebeurde mag je nooit kritiek leveren? Puhleeeze.

Ik ben met veel van Heiden's standpunten niet eens behalve een, en dat is dat er onder veel mensen nog steeds een onterechte taboe leeft wat betreft kritiek op Israel i.v.m. het e.e.a. wat eerder gebeurde. Dat is gewoon fout.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 14:52 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 14:47 schreef Misanthrope het volgende:
Ben jij naief en wereldvreemd?


Nee, maar daarom mag ik nog wel willen dat het anders zou moeten.
Ik weet heus wel dat het in elk land zo eraan toe gaat en ik denk ook nog wel zo reeel dat ik weet dat het nooit zal veranderen.



-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 14:53 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 14:52 schreef Chelman het volgende:
Dus omwille van respect voor iets wat eerder gebeurde mag je nooit kritiek leveren? Puhleeeze.

Ik ben met veel van Heiden's standpunten niet eens behalve een, en dat is dat er onder veel mensen nog steeds een onterechte taboe leeft wat betreft kritiek op Israel i.v.m. het e.e.a. wat eerder gebeurde. Dat is gewoon fout.




kritiek is wat anders dan jodenhaat vind je niet?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 14:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:52 schreef -banisher- het volgende:
Nee, maar daarom mag ik nog wel willen dat het anders zou moeten.
Ik weet heus wel dat het in elk land zo eraan toe gaat en ik denk ook nog wel zo reeel dat ik weet dat het nooit zal veranderen.




Jij bent gewoon een typisch produkt van de zwakkerenindsutrie. 'ik denk ook nog wel zo reeel dat ik weet dat het nooit zal veranderen.' Als je verandering wil moet je zelf wat doen en niet gaan janken, verandering heb je zelf in de hand.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 14:55 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:53 schreef -banisher- het volgende:
kritiek is wat anders dan jodenhaat vind je niet?
Dan zijn je argumenten nog onzin. De oorlog is 50 jaar geleden en mag niet betekenen dat je uit respect voor de overlevenden de Joden niet mag bekritiseren of haten.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-05-2004 14:56]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen