IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Nederlandse militair gedood in Irak Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 14:58 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:46 schreef Misanthrope het volgende:
Ik heb niet beweerd dat je nazi bent. Kun je verder onderbouwen waarom het Jodendom een 'ziekte' is?


Zekers kijk naar de invloed van Israël op Amerika en via hun op de wereldpolitiek. Kijk naar het Joodse kapitaal....Ze bezitten de diamanthandel ze bezitten grote banken en ze beheerschen de media. Zeg iets over Joden en iedereen valt over je heen zelfs hier op ZM. Het is echt een ras van handelaars en hun vuile zwijnentrucs en toch staan ze te klagen tegen die muur in Jeruzalem en voelen zich altijd misdeeld terwijl ze de machtigste kracht op deze planeet zijn... En nu hebben ze hun beloofde land en dan schieten ze de mensen die daar altijd leefeden aan gort. Terwijl Hollywood en het grootkapitaal hun beloofde land is....En zeg iets over ze dan zijn ze ram beledigd omdat ze het uitverkoren volk zijn.....Aargh! Joden sterf!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 14:59 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 14:53 schreef Chelman het volgende:
Jij bent gewoon een typisch produkt van de zwakkerenindsutrie. 'ik denk ook nog wel zo reeel dat ik weet dat het nooit zal veranderen.' Als je verandering wil moet je zelf wat doen en niet gaan janken, verandering heb je zelf in de hand.



Dat is nu het nadeel van internet, je weet nooit hoe die personen zijn in het echt.
ik probeer er echt wat aan te veranderen, ik zit bij het jeugd gemeente bestuur tegewoordig en ik zit bij vele organisaties die proberen Nederland te vernieuwen. Tevens ben ik zeer actief in het geven van voorlichting over politiek, sex en andere zaken op de lagere scholen en de onderbouw..
Zwakkerenindustrie mijn aars..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 15:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:58 schreef Heiden het volgende:
Zekers kijk naar de invloed van Israël op Amerika en via hun op de wereldpolitiek. Kijk naar het Joodse kapitaal....Ze bezitten de diamanthandel ze bezitten grote banken en ze beheerschen de media.


Hun kapitaal en het invloed op wereld kapitaal is helemaal niet zo groot.

De grootste media magnaten ter wereld zijn niet bepaald joods te noemen...Ted Turner, Rupert Murdoch, Berlusconi, nazaten van Disney....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 15:04 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 14:58 schreef Heiden het volgende:
Zekers kijk naar de invloed van Israël op Amerika en via hun op de wereldpolitiek. Kijk naar het Joodse kapitaal....Ze bezitten de diamanthandel ze bezitten grote banken en ze beheerschen de media. Zeg iets over Joden en iedereen valt over je heen zelfs hier op ZM. Het is echt een ras van handelaars en hun vuile zwijnentrucs en toch staan ze te klagen tegen die muur in Jeruzalem en voelen zich altijd misdeeld terwijl ze de machtigste kracht op deze planeet zijn... En nu hebben ze hun beloofde land en dan schieten ze de mensen die daar altijd leefeden aan gort. Terwijl Hollywood en het grootkapitaal hun beloofde land is....En zeg iets over ze dan zijn ze ram beledigd omdat ze het uitverkoren volk zijn.....Aargh! Joden sterf!


1. Over het bezitten van diamanthandel, banken..

Dat hebben ze niet aangeboden gekregen, daar hebben ze keihard voor gewerkt.

2. klagen bij de muur

Christenen, moslims, hare krishna's en wat er ook voor gelovigen op de wereld rondlopen klagen /bidden zeker nooit?

3. Blijkbaar weet je niets van wat zich daar heeft afgespeeld en waarom ze altijd oorlog voeren daar.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 15:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 14:58 schreef Heiden het volgende:
Zekers kijk naar de invloed van Israël op Amerika en via hun op de wereldpolitiek. Kijk naar het Joodse kapitaal....Ze bezitten de diamanthandel ze bezitten grote banken en ze beheerschen de media. Zeg iets over Joden en iedereen valt over je heen zelfs hier op ZM. Het is echt een ras van handelaars en hun vuile zwijnentrucs en toch staan ze te klagen tegen die muur in Jeruzalem en voelen zich altijd misdeeld terwijl ze de machtigste kracht op deze planeet zijn... En nu hebben ze hun beloofde land en dan schieten ze de mensen die daar altijd leefeden aan gort. Terwijl Hollywood en het grootkapitaal hun beloofde land is....En zeg iets over ze dan zijn ze ram beledigd omdat ze het uitverkoren volk zijn.....Aargh! Joden sterf!
Als het al waar is over de enorme invloed die Joden hebben, wat is er dan mis mee? Die invloed zal er altijd zijn en zal zodra de Joden het niet meer hebben door een ander uitgeoefend worden.
Ik merk eerder dat wanneer je iets over de Palestijnen zegt iedereen over je heen valt.
Nederlanders zijn ook een ras van handelaars, ook een reden om ze te haten?
Het grootste deel van het huidige Israel is door de Palestijnen zelf aan de Joden verkocht, waarna ze een ware geloofsoorlog zijn begonnen tegen de Joden om ze de zee in te drijven en uit te moorden.
Kun je een voorbeeld geven wanneer ze beledigd waren, omdat ze het uitverkoren volk zijn, toen iemand iets over ze zei?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 15:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hebben ze misschiem keihard voor gewerkt waaromstaan ze nog steedste klagen tegen die muur? Ja christenen zeuren en bidden ook omdat het afgeleid is van het Jodendom. Argh die hypocrisie maakt me gek....Ze beheersen alles en nog staan ze wat hypocriet te doen tegenover een of andere haakneusgod....Wij zijn onderdanig wij geloven in goedheid.....Zegen ons met uw goedheid...Argh de mens is zo hypocriet we zijn honden we ziijn roofdieren.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 15:14 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 15:11 schreef Misanthrope het volgende:
Als het al waar is over de enorme invloed die Joden hebben, wat is er dan mis mee? Die invloed zal er altijd zijn en zal zodra de Joden het niet meer hebben door een ander uitgeoefend worden.
Ik merk eerder dat wanneer je iets over de Palestijnen zegt iedereen over je heen valt.
Nederlanders zijn ook een ras van handelaars, ook een reden om ze te haten?
Het grootste deel van het huidige Israel is door de Palestijnen zelf aan de Joden verkocht, waarna ze een ware geloofsoorlog zijn begonnen tegen de Joden om ze de zee in te drijven en uit te moorden.
Kun je een voorbeeld geven wanneer ze beledigd waren, omdat ze het uitverkoren volk zijn, toen iemand iets over ze zei?


Nederlanders zijn ook joden...Algemeen bekend. Ben blij dat ik geen Joods bloed heb.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 15:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 15:14 schreef Heiden het volgende:
Nederlanders zijn ook joden...Algemeen bekend. Ben blij dat ik geen Joods bloed heb.
Nederlanders Joods bloed??


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 15:17 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 15:12 schreef Heiden het volgende:
Hebben ze misschiem keihard voor gewerkt waaromstaan ze nog steedste klagen tegen die muur? Ja christenen zeuren en bidden ook omdat het afgeleid is van het Jodendom. Argh die hypocrisie maakt me gek....Ze beheersen alles en nog staan ze wat hypocriet te doen tegenover een of andere haakneusgod....Wij zijn onderdanig wij geloven in goedheid.....Zegen ons met uw goedheid...Argh de mens is zo hypocriet we zijn honden we ziijn roofdieren.


Oke, stel jij hebt alles waar je op economisch gebied waar je ooit alleen maar van kon dromen.
Maar geestelijk voel je je leeg, heb je geen vrouw/man/kinderen of Wat je dan ook belangrijk mag vinden. is je moeder enstig ziek etc etc
Dat zijn toch wel redenen om te klagen.
En man wat ben jij kortzichtig zeg. alsof het hun allemaal is komen aanwaaien en het alleeeeeen maar goed met hun gaat. ALs dat zo is, dan wordt ik morgen vol joods ipv half.


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 12-05-2004 15:25 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 15:17 schreef Misanthrope het volgende:
Nederlanders Joods bloed??
Een Godsdienstleraar wist mij ooit te vertellen dat elk mens voor 5% Joods bloed heeft... nu was die zelf ook wel weer een 100% Jood


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 15:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 15:17 schreef Misanthrope het volgende:
Nederlanders Joods bloed??


Twee jaar geleden was Job Cohen bijna verkozen als minister-president van dit land....een uitgesproken zionist....en jij wil zeggen dat Nederland geen Jodenland is? Ik schaam me nu nog diep dat zon man als kandidaat stond om dit land te leiden...Een lid van de PVDA die zich ronduit in de media achter het zionisme heeft geschaard!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 15:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en wat heeft dat met irak te maken?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 15:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 15:28 schreef Jenje het volgende:
en wat heeft dat met irak te maken?


Niks.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


-banisher-
Usericon van -banisher-
Posted 12-05-2004 15:35 by -banisher- Wijzig reactieProfiel van -banisher-Quote dit berichthttp://www.smnnews.com

quote:
Op 12 mei 2004 15:26 schreef Heiden het volgende:
Twee jaar geleden was Job Cohen bijna verkozen als minister-president van dit land....een uitgesproken zionist....en jij wil zeggen dat Nederland geen Jodenland is? Ik schaam me nu nog diep dat zon man als kandidaat stond om dit land te leiden...Een lid van de PVDA die zich ronduit in de media achter het zionisme heeft geschaard!


jezus, jij zoekt zulke dingen wel erg ver..
Dus jij komt ook niet zo graag in Amsterdam, aangezien Ajax is opgericht door joden, de Jordaan, de burgemeester een jood is en weet ik wat ze nog meer..
Beetje zielig vind je niet?

[Dit bericht is gewijzigd door -banisher- op 12-05-2004 15:36]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 15:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 15:35 schreef -banisher- het volgende:
Dus jij komt ook niet zo graag in Amsterdam, aangezien Ajax is opgericht door joden



AJAX haat is ALTIJD GOED!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 15:37 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 15:35 schreef -banisher- het volgende:
jezus, jij zoekt zulke dingen wel erg ver..
Dus jij komt ook niet zo graag in Amsterdam, aangezien Ajax is opgericht door joden, de Jordaan, de burgemeester een jood is en weet ik wat ze nog meer..
Beetje zielig vind je niet?


Yep.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 15:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 15:37 schreef Chelman het volgende:
AJAX haat is ALTIJD GOED!


Jawohl!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 15:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 mei 2004 15:17 schreef Misanthrope het volgende:
Nederlanders Joods bloed??

idd niet alle nederlanders, maar de VOC bestond voor het overgrote deel uit rijke Joden.
Christenen mochten vroeger geen rente rekenen als ze geld uitleende maar Joden mochten dat wel, daardoor was er niet veel concurrentie en maakten ze veel misbruik van hun machtspositie als bank, veel andere mensen zouden het zo ook doen omdta macht currupt maakt. Maar het moest idd eens afgelopen zijn met de gedachten dat joden geen kritiek mogen krijgen, dat ze het het volk van god zijn, enz.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 12-05-2004 15:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 15:41 schreef ElitE het volgende:
idd niet alle nederlanders, maar de VOC bestond voor het overgrote deel uit rijke Joden.
Christenen mochten vroeger geen rente rekenen als ze geld uitleende maar Joden mochten dat wel, daardoor was er niet veel concurrentie en maakten ze veel misbruik van hun machtspositie als bank, veel andere mensen zouden het zo ook doen omdta macht currupt maakt. Maar het moest idd eens afgelopen zijn met de gedachten dat joden geen kritiek mogen krijgen, dat ze het het volk van god zijn, enz.


Helemaal mee eens!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 18:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 15:26 schreef Heiden het volgende:
Twee jaar geleden was Job Cohen bijna verkozen als minister-president van dit land....een uitgesproken zionist....en jij wil zeggen dat Nederland geen Jodenland is? Ik schaam me nu nog diep dat zon man als kandidaat stond om dit land te leiden...Een lid van de PVDA die zich ronduit in de media achter het zionisme heeft geschaard!
Ik heb wel andere redenen om me te schamen dat Job Cohen bijna minister-president van Nederland werd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 18:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 mei 2004 18:00 schreef Misanthrope het volgende:
Ik heb wel andere redenen om me te schamen dat Job Cohen bijna minister-president van Nederland werd.

ook al een hoerenloper


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 18:09 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 18:06 schreef ElitE het volgende:
ook al een hoerenloper
Nóg andere redenen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 12-05-2004 19:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 12 mei 2004 15:26 schreef Heiden het volgende:
Twee jaar geleden was Job Cohen bijna verkozen als minister-president van dit land....een uitgesproken zionist....en jij wil zeggen dat Nederland geen Jodenland is? Ik schaam me nu nog diep dat zon man als kandidaat stond om dit land te leiden...Een lid van de PVDA die zich ronduit in de media achter het zionisme heeft geschaard!

Je kan beter een niet racistische Jood als minister-president hebben dan een racist.
Edit, effe de eisen van mierenneukers ingewilligd

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 12-05-2004 19:38]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-05-2004 19:13 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Een jood kan ook een racist zijn.
Lalal


F*ck hippies


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 19:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 19:08 schreef arrebar het volgende:
Je kan beter een Joods iemand als minister-president hebben dan een racist.


Zoals jij het nu formuleert is het net of Joden geen rascisten zijn. Echter, dat is niet geheel de waarheid. (die orthodoxen in Antwerpen kijken je aan alsof je a) ontzichtbaar bent of b) dat je geheel onder de zweren, puisten, ontsekingen en poep zit)


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen