IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Nederlandse militair gedood in Irak Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 12-05-2004 19:37 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 12-05-2004 19:37]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


tyr
Usericon van tyr
Posted 12-05-2004 19:58 by tyr Wijzig reactieProfiel van tyrQuote dit bericht

Dat "onze jongens" daar in irak zitten is alleen maar zodat JP de hielen van Bush kan likken.
Irak,daar hebben wij gewoon niks te zoeken!!!
JP: kijk bush,wij staan ook achter jou
Bush: Heel goed JP,nog even door slijmen


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-05-2004 20:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 19:58 schreef tyr het volgende:
Dat "onze jongens" daar in irak zitten is alleen maar zodat JP de hielen van Bush kan likken.
Irak,daar hebben wij gewoon niks te zoeken!!!
JP: kijk bush,wij staan ook achter jou
Bush: Heel goed JP,nog even door slijmen
Ja. Jammer dat de VS een jaar of 60 geleden het gore lef hadden te denken dat we niet zo blij waren met de Nazi's. Die kolerese hufters leren het ook nooit, zich niet bemoeien met andermans zaken.

Klootzakken zijn het!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 12-05-2004 20:33 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 12 mei 2004 20:31 schreef Greycloak het volgende:
Ja. Jammer dat de VS een jaar of 60 geleden het gore lef hadden te denken dat we niet zo blij waren met de Nazi's. Die kolerese hufters leren het ook nooit, zich niet bemoeien met andermans zaken.

Klootzakken zijn het!


tijden veranderen grieze...


Een kleine snol zit zo vol.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 20:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 20:31 schreef Greycloak het volgende:
Ja. Jammer dat de VS een jaar of 60 geleden het gore lef hadden te denken dat we niet zo blij waren met de Nazi's. Die kolerese hufters leren het ook nooit, zich niet bemoeien met andermans zaken.

Klootzakken zijn het!


Ja! En die gore kontlikkers die ze na de bevrijding verwelkomden! Afschieten!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 12-05-2004 20:49 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 15:04 schreef -banisher- het volgende:
1. Over het bezitten van diamanthandel, banken..

Dat hebben ze niet aangeboden gekregen, daar hebben ze keihard voor gewerkt.


Keihard werken...Meer niet-joden uitsluiten en iemand die een eigen handel wilt beginnen met het onmogelijk te maken door hun potentiële afnemers en leveranciers te bedreigen met boycotten.


Alexus
blaat
Usericon van Alexus
Posted 12-05-2004 20:50 by Alexus Wijzig reactieProfiel van AlexusQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 20:31 schreef Greycloak het volgende:
Ja. Jammer dat de VS een jaar of 60 geleden het gore lef hadden te denken dat we niet zo blij waren met de Nazi's. Die kolerese hufters leren het ook nooit, zich niet bemoeien met andermans zaken.

Klootzakken zijn het!


Duitsland was destijds bedreigend. Handelsschepen torpoderen ed.
Irak daarentegen niet.


Dit bericht kan een hoge mate van sarcasme bevatten.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-05-2004 20:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-05-2004 20:51 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 20:50 schreef Alexus het volgende:
Duitsland was destijds bedreigend. Handelsschepen torpoderen ed.
Irak daarentegen niet.
...............
LOL!
Was Duitsland niet bedreigend voor Engeland?


F*ck hippies


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 20:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 20:50 schreef Alexus het volgende:
Duitsland was destijds bedreigend. Handelsschepen torpoderen ed.



OH....ik wist dat ik een zeer wezenlijk reden van de betrokkenheid van de Amerikanen toendertijd over het hoofd zag...het torpederen van schepen.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-05-2004 20:53 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 20:52 schreef Chelman het volgende:
OH....ik wist dat ik een zeer wezenlijk reden van de betrokkenheid van de Amerikanen toendertijd over het hoofd zag...het torpederen van schepen.


Voornamelijk economishe redenen net zoals nu.
Denk maar niet dat de Amerikanen het voor ons deden, maar voor ons geld!


F*ck hippies


Alexus
blaat
Usericon van Alexus
Posted 12-05-2004 20:55 by Alexus Wijzig reactieProfiel van AlexusQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 20:51 schreef Manifest het volgende:
...............
LOL!
Was Duitsland niet bedreigend voor Engeland?


Het ging over de VS, zolang het hen niet treft boeit het niet erg.


Dit bericht kan een hoge mate van sarcasme bevatten.


Alexus
blaat
Usericon van Alexus
Posted 12-05-2004 20:57 by Alexus Wijzig reactieProfiel van AlexusQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 20:52 schreef Chelman het volgende:
OH....ik wist dat ik een zeer wezenlijk reden van de betrokkenheid van de Amerikanen toendertijd over het hoofd zag...het torpederen van schepen.




Tja, daarvoor scheen ze zich toch in isolationisme te hullen. Pas doen Japan aanviel en Duitsland een verbond daarmee had ging men daadwerkelijk oorlog voeren.


Dit bericht kan een hoge mate van sarcasme bevatten.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-05-2004 23:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 20:50 schreef Alexus het volgende:
Duitsland was destijds bedreigend. Handelsschepen torpoderen ed.
Irak daarentegen niet.
Tegenwoordig hebben ze vliegtuigen als torpedos, volgens mij is dat net iets gevaarlijker.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 12-05-2004 23:32 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 15:41 schreef ElitE het volgende:
idd niet alle nederlanders, maar de VOC bestond voor het overgrote deel uit rijke Joden.
Christenen mochten vroeger geen rente rekenen als ze geld uitleende maar Joden mochten dat wel, daardoor was er niet veel concurrentie en maakten ze veel misbruik van hun machtspositie als bank, veel andere mensen zouden het zo ook doen omdta macht currupt maakt. Maar het moest idd eens afgelopen zijn met de gedachten dat joden geen kritiek mogen krijgen, dat ze het het volk van god zijn, enz.



Als je geschiedenisles gaat geven moet je het in ieder geval goed doen. Joden mochten in Europa geen land bezitten dus de enige optie was handel. Trouwens...als de gemiddelde Nederlander, Belg, Engelsman enz. enz. een kans ziet om zichzelf te verrijken dan zal die dat ook niet laten. Ik in ieder geval niet. En in Nederland hebben we het zo goed mede dankzij de VOC.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 23:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

en het is net als vroeger weer een oorlog onder burgers en minder onder militairen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 23:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 mei 2004 23:32 schreef Jezebel het volgende:

Als je geschiedenisles gaat geven moet je het in ieder geval goed doen. Joden mochten in Europa geen land bezitten dus de enige optie was handel. Trouwens...als de gemiddelde Nederlander, Belg, Engelsman enz. enz. een kans ziet om zichzelf te verrijken dan zal die dat ook niet laten. Ik in ieder geval niet. En in Nederland hebben we het zo goed mede dankzij de VOC.


maar dat over de rente was ook waar

het rare vind ik dat Romeinen en bijna alle culturen(behalve nu) anti-semitisch was


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 12-05-2004 23:48 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 23:35 schreef ElitE het volgende:
maar dat over de rente was ook waar

het rare vind ik dat Romeinen en bijna alle culturen(behalve nu) anti-semitisch was



Bij de Romeinen was het omdat de Joden hun heerschappij niet erkenden in die zin dat ze geen soldaten voor het R.I. leverden en ook geen belasting wilden betalen (vandaar die volkstellingen ). Latere anti-semitisme kwam alleen in gristelijk Europa voort. Joden erkennen Djezes niet als messiah en zoon van god enz enz. Dat vonden de kristentjes niet goed. Die zijn ook van mening dat Djezes verraden en vermoord is door de Joden.

Het gekke is (nou ja, eigenlijk niet) dat Joden en Islamieten in het Midden-Oosten jarenlang zeer vreedzaam samen leefden (voorbeeld is dat joden een medische faculteit in Ispahan - het huidige Teheran- hadden). Aan de vreedzame samenleving kwam pas verandering na de oprichting van Israel.
Er wonen ook nog steeds joden in Damascus-Syrië bijvoorbeeld. Daar hoor je dus nooit wat over..


[Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 12-05-2004 23:49]



Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 12-05-2004 23:50 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

IK HAAT GODSDIENST (zo, dat moest er even uit)



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 23:51 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wat dan weer wel gek is, is dat veel moslims aanhanger zijn van hitler, maar hitler had volgens mij ook een pleuris hekel aan moslims


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-05-2004 23:53 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 mei 2004 23:50 schreef Jezebel het volgende:
IK HAAT GODSDIENST (zo, dat moest er even uit)


jij ben waarschijnlijk de enige ketter hier op dit forum, stil voordat ze je verbranden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 13-05-2004 0:01 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 23:51 schreef ElitE het volgende:
wat dan weer wel gek is, is dat veel moslims aanhanger zijn van hitler, maar hitler had volgens mij ook een pleuris hekel aan moslims


Dat is dan het enige wat Hitler en ik gemeen hebben. Ik heb ook een pleurishekel aan moslims. Zeker na wat ze met die Amerikaan hebben gedaan.



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 13-05-2004 8:51 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 13 mei 2004 0:01 schreef Jezebel het volgende:
Dat is dan het enige wat Hitler en ik gemeen hebben. Ik heb ook een pleurishekel aan moslims. Zeker na wat ze met die Amerikaan hebben gedaan.
helemaal mee eens, en gewoon alle soldaatjes daar weghalen, bush wilde die oorlog dan moetie ook maar zelf opruimen, beetje onze nederlanders er aan verspillen


yo yo wassup nigga bitches in da house


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-05-2004 9:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 8:51 schreef bas_bin_laden het volgende:
helemaal mee eens, en gewoon alle soldaatjes daar weghalen, bush wilde die oorlog dan moetie ook maar zelf opruimen, beetje onze nederlanders er aan verspillen
simplistische mongool; Denk jou nou echt dat deze oorlog slechts iets Amerikaans is? Zeker nu niet meer. We moeten dat Moslim volk laten zien dat wij als het 'Westen' als een eenheid zijn bereid op te treden tegen hun bekrompen geloof en hun achterlijke Jihad.
En dan nog.. hoe wil het verantwoorden tegen de Irakeze bevolking om nu weg te gaan? De Britten en Aerikanen zijn daar niet met genoeg om 'orde' te houden.
En ookal gaan we daar weg; Denk je nou echt dat wij geen doel voor terroristen meer zijn?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 13-05-2004 10:09 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 13 mei 2004 9:51 schreef kwelgeest het volgende:
simplistische mongool; Denk jou nou echt dat deze oorlog slechts iets Amerikaans is? Zeker nu niet meer. We moeten dat Moslim volk laten zien dat wij als het 'Westen' als een eenheid zijn bereid op te treden tegen hun bekrompen geloof en hun achterlijke Jihad.
En dan nog.. hoe wil het verantwoorden tegen de Irakeze bevolking om nu weg te gaan? De Britten en Aerikanen zijn daar niet met genoeg om 'orde' te houden.
En ookal gaan we daar weg; Denk je nou echt dat wij geen doel voor terroristen meer zijn?
nou iig minder, dan ruimen ze eerst die americanen op , en die engelse/americanen zijn begonnen dan moeten ze het zelf maar afmaken ook!


yo yo wassup nigga bitches in da house


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen