IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Nederlandse militair gedood in Irak Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-05-2004 10:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 10:09 schreef bas_bin_laden het volgende:
nou iig minder, dan ruimen ze eerst die americanen op , en die engelse/americanen zijn begonnen dan moeten ze het zelf maar afmaken ook!


Ze zijn begonnen.


Het is geen fucking ruzie in een zandbak.



...alhoewel..het is wel een zandbak.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-05-2004 10:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 10:09 schreef bas_bin_laden het volgende:
nou iig minder, dan ruimen ze eerst die americanen op , en die engelse/americanen zijn begonnen dan moeten ze het zelf maar afmaken ook!
Ze zijn het begonnen met onze steun. Dat wij niet aan het front vochten bij de inval zegt niet dat we er niets mee te maken hadden. De vuile klusjes zijn toen bv door Polen opgeknapt; Er zitten meer landen achter dan slechts Amerika en Engeland.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 13-05-2004 10:12 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 13 mei 2004 10:10 schreef Chelman het volgende:
Ze zijn begonnen.


Het is geen fucking ruzie in een zandbak.



...alhoewel..het is wel een zandbak.
het is toch zeker zo dat zij een oorlog begonnen ik zou ze dan neit helpen, eigenschuld dikke bult!


yo yo wassup nigga bitches in da house


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 13-05-2004 10:12 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 13 mei 2004 10:11 schreef kwelgeest het volgende:
Ze zijn het begonnen met onze steun. Dat wij niet aan het front vochten bij de inval zegt niet dat we er niets mee te maken hadden. De vuile klusjes zijn toen bv door Polen opgeknapt; Er zitten meer landen achter dan slechts Amerika en Engeland.
zij zijn de hoofdverantwoordelijken


yo yo wassup nigga bitches in da house


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-05-2004 10:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 10:12 schreef bas_bin_laden het volgende:
het is toch zeker zo dat zij een oorlog begonnen ik zou ze dan neit helpen, eigenschuld dikke bult!


Jij bent gewoon achterlijk.


Ik heb zat goed beargumenteerde meningen gelezen waarom men zich niet Irak had moeten begeven....maar die van jou zijn gewoon lachwekkend.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 13-05-2004 10:16 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 13 mei 2004 10:15 schreef Chelman het volgende:
Jij bent gewoon achterlijk.


Ik heb zat goed beargumenteerde meningen gelezen waarom men zich niet Irak had moeten begeven....maar die van jou zijn gewoon lachwekkend.
ja leuk eh om iemand zn mening laggen
is het niet zo dat het gewoon stom is om die stink americanen te helpen, ook zonder onze hulp hadden ze het gedaan nu kost het onze levens!


yo yo wassup nigga bitches in da house


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-05-2004 10:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 10:16 schreef bas_bin_laden het volgende:
ja leuk eh om iemand zn mening laggen



En lezen kan je ook al niet....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 13-05-2004 10:18 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 13 mei 2004 10:17 schreef Chelman het volgende:
En lezen kan je ook al niet....
argumenten, verantwoorden je mening dus lag je om mn mening


yo yo wassup nigga bitches in da house


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 13-05-2004 10:23 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 10:18 schreef bas_bin_laden het volgende:
argumenten, verantwoorden je mening dus lag je om mn mening


En Nederlands kan je dus ook al niet.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2004 10:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 mei 2004 10:16 schreef bas_bin_laden het volgende:
ja leuk eh om iemand zn mening laggen
is het niet zo dat het gewoon stom is om die stink americanen te helpen, ook zonder onze hulp hadden ze het gedaan nu kost het onze levens!


RAAAAAAAA wanneer ga jij nou eens dood achterlijke mongool

1: de "trigger" tot oorlog was dat er massavernietegingswapens zouden zijn, die zijn er niet, maar dat wil niet zeggen dat saddam niet bezig was met plannen om alsnog een zooi westerlingen tot soep te maken.

2: Nederland is een doelwit vanwege de economische belangen van europa.

3: het westen moet zich niet in laten pakken en laten zien dat we machtiger zijn(maar wel met goede bedoelens)

4: Nederlanders voeren geen ene fuck uit in irak, ze moeten alleen maar wat geiterneukers op te leiden tot soldaat.
+ als je in het leger gaat kies je er zelf voor.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2004 10:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 mei 2004 10:18 schreef bas_bin_laden het volgende:
argumenten, verantwoorden je mening dus lag je om mn mening

he Chel ben je op je flatscreen gaan liggen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 13-05-2004 10:33 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Waarom is er zo'n ophef over 1 Nederlandse militair. Oorlog betekend doden, ja, of dat nou Nederlanders, Amerikanen of Irakezen zijn... kom op zeg

Gelijk iedereen in de stress om 1 Nederlander... het is absoluut niet leuk, maar het hoort erbij!!



LAI LAI HEI


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 13-05-2004 10:35 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 10:29 schreef ElitE het volgende:

+ als je in het leger gaat kies je er zelf voor


Idd DAT bedoel ik


LAI LAI HEI


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2004 10:36 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 mei 2004 10:33 schreef Sarah het volgende:
Waarom is er zo'n ophef over 1 Nederlandse militair. Oorlog betekend doden, ja, of dat nou Nederlanders, Amerikanen of Irakezen zijn... kom op zeg

Gelijk iedereen in de stress om 1 Nederlander... het is absoluut niet leuk, maar het hoort erbij!!




waarvoor zouden we er anders mannen voor naartoe sturen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 13-05-2004 10:37 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 10:36 schreef ElitE het volgende:
waarvoor zouden we er anders mannen voor naartoe sturen


jij snapt t


LAI LAI HEI


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 13-05-2004 11:22 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 13 mei 2004 10:29 schreef ElitE het volgende:
RAAAAAAAA wanneer ga jij nou eens dood achterlijke mongool


nou um heb je even?


yo yo wassup nigga bitches in da house


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 13-05-2004 13:39 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 9:51 schreef kwelgeest het volgende:
simplistische mongool; Denk jou nou echt dat deze oorlog slechts iets Amerikaans is? Zeker nu niet meer. We moeten dat Moslim volk laten zien dat wij als het 'Westen' als een eenheid zijn bereid op te treden tegen hun bekrompen geloof en hun achterlijke Jihad.
En dan nog.. hoe wil het verantwoorden tegen de Irakeze bevolking om nu weg te gaan? De Britten en Aerikanen zijn daar niet met genoeg om 'orde' te houden.
En ookal gaan we daar weg; Denk je nou echt dat wij geen doel voor terroristen meer zijn?


Je bedoelt de Irakese bevolking met hun bekrompen geloof en hun achterlijke Jihad?
Vrede in Irak zal niet komen. Er zijn teveel verschillende groeperingen met tegenstrijdige belangen (soennieten, sjiieten, fundamentalisten, koerden die lid zijn van PUK, koerden die lid zijn van PKK, armenen, enz. enz. enz.). En allemaal vinden ze de westerlingen ongelovige honden (woef) die dood moeten.

Waar ik me wel aan erger is dat met de dood van 1 Nederlandse militair de discussie over terugtrekken weer hoog oplaait. Als je soldaten een bezet gebied instuurt dan weet je van tevoren toch dat ze dood kunnen gaan. Hoort bij het vak.

Hadden ze verwacht dat die irakezen bloemetjes over hen heen zouden strooien of zo?



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-05-2004 13:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Neen ik doel op alle Moslims/ de gehele Islam.
En ja ik ben het met je eens. Je kiest er gvd als millitair voor het is het risico vh vak. Het is ook niet eerlijk tegenover de rest van Nederland. Er gaat veel geld naar defensie als dat 'niet gebruikt' wordt kunnen ze wel weer wat euro's terug storten op min rekening.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


tyr
Usericon van tyr
Posted 13-05-2004 18:57 by tyr Wijzig reactieProfiel van tyrQuote dit bericht

Je kiest er wel voor OKE........
Maar wat heef nu nederland met irak??????
Laat deze militairen terug trekken en ga dan maar een spoorlijn bouwen naast de afsluitdijk dan doen ze wat nuttiger werk!.
Al dat geld wat nu in dit gelul word gestoken kan beter voor andere dingen worden gestoken. het gaat al slecht genoeg met de economie. maar voor oorlog en wapens is er altijd geld hoe kan dat????????


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 13-05-2004 20:59 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Nu nog een foto van hollandse miltairen die mishandeld worden in amerikaanse gevangenissen.


mvg wk10


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 13-05-2004 21:01 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht



F*ck hippies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-05-2004 23:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 18:57 schreef tyr het volgende:
Je kiest er wel voor OKE........
Maar wat heef nu nederland met irak??????
Laat deze militairen terug trekken en ga dan maar een spoorlijn bouwen naast de afsluitdijk dan doen ze wat nuttiger werk!.
Al dat geld wat nu in dit gelul word gestoken kan beter voor andere dingen worden gestoken. het gaat al slecht genoeg met de economie. maar voor oorlog en wapens is er altijd geld hoe kan dat????????
Omdat jij geen voor jezelf geen realistisch wereldbeeld kunt vormen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2004 23:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 mei 2004 23:30 schreef Misanthrope het volgende:
Omdat jij geen voor jezelf geen realistisch wereldbeeld kunt vormen.

Net zoals 90% andere nederlanders, met hun verwende hippie cultuur


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-05-2004 23:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2004 23:32 schreef ElitE het volgende:
Net zoals 90% andere nederlanders, met hun verwende hippie cultuur
'Maar we wonen toch in Nederland, hier worden toch geen aanslagen gepleegd en hier is bezuinigen toch niet nodig, want er is toch genoeg geld!'


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-05-2004 23:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nederland staat wel hoog boven in het lijstje voor aanslagen: internationaal congreshof, veel allochtoen bevolking, makkelijke zeer startegische doelwitten(europort) en volgens de Nedelandsche wet mogen aanslagen wel gepleegt worden; want er is vrijheid van godsdienst!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen