IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Mediaeval Baebes Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2001 21:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie heeft er hier cd's van deze groep ?
Ik heb alleen een zwik mp3-tjes, maar in allemaal zitten wel tikken, dus ongeschikt.

[edit]spelfouten uit de bandnaam gehaald Jenje [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 09-04-2003 23:40]


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 08-11-2001 23:28 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ikke nie!


Heads I win, tails you lose


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-11-2001 9:16 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hm ik ook niet, maar wat is het eigenlijk voor muziek ?(de naam klinkt wel grappig)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-11-2001 9:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het zijn een stuk of 6, 7 damens die in het oud engels zingen met een klein celtisch begeleidingsbadnje erbij. Heel erg mooi


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 09-11-2001 19:53 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Klinkt idd niet verkeerd Jenje


bla...bla...bla...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 09-11-2001 19:55 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Heb er wel eens van gehoord. Lijkt me commerciele gesponsorde rotzooi, zoals Celtic Myst, Era etc...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-11-2001 21:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2001 9:17 schreef Jenje het volgende:
Het zijn een stuk of 6, 7 damens die in het oud engels zingen met een klein celtisch begeleidingsbadnje erbij. Heel erg mooi


klinkt wel cool, ken je lais uit belgie?? die hebben ongeveer dezelfde stijl. leuke band!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-11-2001 9:49 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2001 9:17 schreef Jenje het volgende:
Het zijn een stuk of 6, 7 damens die in het oud engels zingen met een klein celtisch begeleidingsbadnje erbij. Heel erg mooi
ik ga es op zoek naar mp3tjes


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-11-2001 18:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2001 19:55 schreef Vargen666 het volgende:
Heb er wel eens van gehoord. Lijkt me commerciele gesponsorde rotzooi, zoals Celtic Myst, Era etc...

Nee dat is het absoluut niet
Alles is authentiek, en de muziek is superrelaxed, ideaal om een lekker boekje bij te lezen


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-11-2001 18:50 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ken ze niet zal wel een cdtje zoeken


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-11-2001 3:02 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Mideavel Babes

Heb ze nog live gezien, gewoonweg een zalige groep om op weg te zweven en vooral om naar de bloedknappe zangeressen (allé toch de meerderheid is rrrr knap).

Maar helaas heb ik er geen empeedrietjes van staan, echt een spijtig feit.

Ik zou zeggen: hou de moed erin

Beli uw dienaar


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


afzien
Usericon van afzien
Posted 22-11-2001 3:22 by afzien Wijzig reactieProfiel van afzienQuote dit bericht

hmm ik heb net ff op kazaa gekeken en het stikt van de mp3s ervan.. dus die kan je gewoon van kazaa afrossen. anders stuur je maar een mail naar me op zuinigezeeuw@hotmail.com dan kan je ze wel van mij wegplukken. Wel beetje vage zooi trouwens hoor, maargoed...


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 09-04-2003 14:15 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Was de zangeres van k's choice niet met een zangeres van de medieval babes op de loop gegaan en hun respectievelijke mannen voor elkaar hadden gedumpt

hihi leuk

[Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 09-04-2003 22:44]


true disco chick


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 09-04-2003 14:21 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Bestaan er ook niet meerdere Medieval Babes?

Dacht ergens in jaren 80 en onlangs terug opgericht, met, uhm, verse babes


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 09-04-2003 16:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2001 18:50 schreef linknl het volgende:
ken ze niet zal wel een cdtje zoeken

Ik heb zo eens een CD'tje gezien, maar die was 21 of 22 Euro , iets te duur vind ik.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-04-2003 23:41 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik heb een paar nummers tekort van hen, zalige band, heb ze ook al live gezien, en idd, het was mooi, op beide vlakken


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 10-04-2003 8:55 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik heb een cd van hen. Ben alleen de naam effe kwijt.. ze staan allemaal op de cover in van die rode Within Temptation jurken..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2003 8:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb The Rose thuis liggen ....


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 10-04-2003 8:58 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Worlds Blysse, die heb ik...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2003 8:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oei .. die willik ook wle hebben ...


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 10-04-2003 9:10 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik kan hem misschien ergens uploaden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2003 9:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kun je op Raj's FTP komen ?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 10-04-2003 9:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 9:18 schreef Jenje het volgende:
ELLESAR


oja ik zou Herasy nog even uploaden, doe ik vanavond wel


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2003 9:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

juist ja


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 10-04-2003 9:33 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 9:18 schreef Jenje het volgende:
Kun je op Raj's FTP komen ?


Ik denk het niet...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-04-2003 9:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2003 9:33 schreef DarknessThere het volgende:
Ik denk het niet...

Hmm hebbie icq/msn ?


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen