IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel V Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 2:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ga hier verder

Tieners aangehouden voor verkrachtingen

Gistermiddag zijn vier jongens uit Nijmegen, 14 en 15 jaar oud, aangehouden op verdenking van meerdere verkrachtingen. Twee 13- en 14-jarige meisjes uit dezelfde stad hebben hiervan aangifte gedaan.

In de periode van november vorig jaar tot mei van dit jaar zouden de slachtoffers meerdere malen door de aangehouden jongens zijn verkracht. Ook pleegden zij seksuele handelingen met de meisjes. De politie kan niet uitsluiten dat meer aanhoudingen zullen volgen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rona
Usericon van Rona
Posted 17-05-2004 3:25 by Rona Profiel van Rona

Jemih, das niet best. Ik lees weinig kranten, ja af en toe de meto in de trein. Maar toen ik dit stuk net las dacht ik meteen, kunnen die meiden van die leeftijd al inschatten wat verkrachting is en hebben zij niet toegezegd mee te doen en later daar spijt van gehad. naja, ik hoop dat het waar is, ja begrijp me niet verkeerd. Ik bedoel als die mieden lopen te lullen, dan is het goed mis met hun.

Naja, het is al laat en dan kom ik meestal minder uit mijn woorden, sorry. ik bedoel het goed.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 3:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

op die leeftijd weet je wel goed wat dat inhoud, maar of ze zomaar wat roepen kan anders zijn. maar als ik zoe hoe de halvenegers in mijn wijk met het vrouwvolk omgaan verbaast dit me niet


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rona
Usericon van Rona
Posted 17-05-2004 3:40 by Rona Profiel van Rona

Tja cultuur verschil dat blijft altijd. Ff voor de duidelijkheid, ik maak weinig onderscheid tussen mensen. Ik probeer iedereen in zijn of haar waarde te laten. Maar ik vind het ook erg dat er in sommige culturen echt mensen afgebeuld en in mekaar geschopt worden als opvoeding.

Maar je zal wel gelijk hebben, die meiden weten waarschijnlijk wel dat het verkeerd was wat er gebeurt is. Maar goed, ik was er (gelukkig) niet bij.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 3:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

tja het is meestal een keuze tussen mensen in hun waarde laten of dingen die gebeuren die je liever niet hebt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rona
Usericon van Rona
Posted 17-05-2004 3:46 by Rona Profiel van Rona

Das een goeie, ik moest hem ff een paar keer lezen (ik ben errug moe, maar moet wakker blijven, toets leren!) Maar dar heb je helemaal gelijk aan.

Ff wat anders, ik heb het artikel hier niet bij de hand, maar ik heb laatst wat gelezen over mensen die onderzoek hebben gedaan naar aanrakingen. En nu hebben ze onderzocht dat als twee mensen elkaar aanraken, dat een derde persoon deze aanraking ook als aanraking ervaart, terwijl die niet aangeraakt is. Ze hebben dit onderzocht met films en dergelijk. En dan kreeg zo'n proefpersoon allemaal sensoren op het lichaam en blijkbaar ervaarde de proefpersoon dus die aanraking als echt. Geinig he. Tja, ik doe SPH, dan vind je dit soort onderzoekjes leuk, hehe.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-05-2004 3:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm dat speelt dan wel erg bij jaloerzie

btw wat is SHP?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rona
Usericon van Rona
Posted 17-05-2004 3:54 by Rona Profiel van Rona

Uhm, jaloezie hebben ze het niet over gehad in het artikel, maar daarbij is het waarschijnlijk ook zo ja.

Off-topic:
SPH staat voor sociaal pedagogische hulpverlening. Kortom, mensen helpen die hulp nodig hebben.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 17:28 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 mei 2004 3:54 schreef Rona het volgende:

SPH staat voor sociaal pedagogische hulpverlening. Kortom, mensen helpen die hulp nodig hebben.


Een studie voor mensen die hulp nodig hebben dus....


Anyway:


quote:

AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."

Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind.

"Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-05-2004 17:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 17-05-2004 17:30 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR



Je was me trouwens net voor met posten van dit bericht...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-05-2004 17:31 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

heersch las het net al op ander forum



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-05-2004 17:35 by altx Profiel van altx

ROFLMAO


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-05-2004 17:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 mei 2004 17:31 schreef Matthijz Filth het volgende:
heersch las het net al op ander forum
De Muur?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-05-2004 17:47 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 17 mei 2004 17:46 schreef Greycloak het volgende:
De Muur?


Ga je mond spoelen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


SQT
Usericon van SQT
Posted 17-05-2004 18:00 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Zwaar absurd. Hoezo wereldvreemd?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-05-2004 18:18 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 mei 2004 17:28 schreef Chelman het volgende:
Een studie voor mensen die hulp nodig hebben dus....
Godverdomme CHel, je was me te vlug af met een reactie op die studie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-05-2004 18:19 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 17 mei 2004 17:46 schreef Greycloak het volgende:
De Muur?


ot



nekro
Usericon van nekro
Posted 17-05-2004 18:21 by nekro Profiel van nekro

die verkrachters moeten eens keihard verkracht worden door een paar sportschool negers als ze dalijk in de jeugd gevangenis zitten. Wedden dat ze het dan nooit meer doen ??? En daarna castreren die idioten. Shit waar gaat dat heen met de jeugd...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-05-2004 18:28 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 17 mei 2004 18:21 schreef nekro het volgende:
die verkrachters moeten eens keihard verkracht worden door een paar sportschool negers als ze dalijk in de jeugd gevangenis zitten. Wedden dat ze het dan nooit meer doen ??? En daarna castreren die idioten. Shit waar gaat dat heen met de jeugd...


naar de sportschool?



nekro
Usericon van nekro
Posted 17-05-2004 18:36 by nekro Profiel van nekro

tsss plaats ik eens een keer een SERIEUZE post...is het weer niet goed...bedankt hoor Filth !


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 17-05-2004 18:53 by Zodiac Profiel van Zodiac

Heeft iemand een foto van Miss Frankrijk?


This is Zodiac speaking...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-05-2004 18:57 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 17 mei 2004 18:36 schreef nekro het volgende:
tsss plaats ik eens een keer een SERIEUZE post...is het weer niet goed...bedankt hoor Filth !


sorry mijn fout
maar goed dat je duidelijk standpunten en een moraal hebt hoor



nekro
Usericon van nekro
Posted 17-05-2004 20:11 by nekro Profiel van nekro

Ja hoor....vind ik ook. Moordenaars moeten de kogel krijgen, verkrachters moeten gecastreerd worden,Homo's moeten ook dood, ( en dat vind ik niet alleen ) hongersnood bestaat niet al snap ik dat laatste wat ik net post zelf ook niet helemaal


SQT
Usericon van SQT
Posted 17-05-2004 20:14 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 17 mei 2004 18:53 schreef Zodiac het volgende:
Heeft iemand een foto van Miss Frankrijk?

http://www.tf1.fr/missfrance/

maar het lijkt toch echt een vrouw?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 20:15 by Chelman Profiel van Chelman

Ja volgens mij was het gewoon een grapje:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/1296341.stm


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen