IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel V Vorige pagina | Volgende pagina
nekro
Usericon van nekro
Posted 12-06-2004 0:27 by nekro Profiel van nekro

Door Malekith wordt ik al Neukrootje genoemd dus jij mag dat ook wel doen hoor.


Koos Grandioos
Usericon van Koos Grandioos
Posted 12-06-2004 0:28 by Koos Grandioos Profiel van Koos Grandioos

oew
http://frontpage.fok.nl/nieuws/42691

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Grandioos op 12-06-2004 0:29]


nekro
Usericon van nekro
Posted 12-06-2004 0:29 by nekro Profiel van nekro



Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 12-06-2004 9:14 by Manifest Profiel van Manifest

On-topic idd....

Van die fok! site krijg ik de neiging om een account aan te maken en die Selwyn even op de waarheid te wijzen.

Maarja, fok! is ook gay


F*ck hippies


Koos Grandioos
Usericon van Koos Grandioos
Posted 12-06-2004 17:55 by Koos Grandioos Profiel van Koos Grandioos

quote:
Op 5 juni 2004 10:56 schreef Orion het volgende:
'Ruimtestofwolk in juni fataal voor de aarde'
Gepost door Gerson (FatalException) - Bron: mysterydatabase.com e.a.
Gepubliceerd: vrijdag 4 juni 2004 @ 19:15
Volgens een Australische natuurkundige en astronoom zal ons zonnestelsel vanaf 8 juni in het gevaarlijke gedeelte van een wolk van ruimtestof komen, waarin ook grotere objecten zitten die de Aarde kunnen raken.

Toen astronoom Dr. Grant Gartrell de ontdekking deed, wilde hij de informatie bekend maken, maar mocht dit niet doen van de overheid. Omdat de man naar eigen zeggen niet langer mee wilde werken aan de "crowd control" van de regeringen heeft hij besloten de informatie toch naar buiten te brengen.

Op 29 april deelde hij mee dat vlak voor de stofwolk de Aarde zou bereiken, er opvallende gebeurtenissen zouden plaatsvinden, die zouden duiden op de voorbereiding op een catastrofe die vlak daarna plaats zal vinden. Volgens hem raakt de Aarde in juni in een gevaarlijk gedeelte van een ruimtestofwolk. Dit gedeelte van de wolk bevat asteroïden die niet geheel verbranden in de atmosfeer. Nadat hij zijn familie vaarwel had gezegd, omdat hij wist dat hij opgepakt zou worden, heeft hij op 29 mei zijn echte naam, Grant Gartrell, naar buiten gebracht.

Marine massaal de zee op
Een naar verluidt onderschept radiobericht op 25 januari van dit jaar sprak over een mysterieuze aftelling tot een niet nader genoemde gebeurtenis die zou plaatsvinden op 19 of 20 juni dit jaar. De conversatie gaat tussen de netwerk operator Snowball Net en een ander station.

"SNOWBALL NET: Snowball Net comms check. All stations, clock sync, (pause) impact at minus 146 days, 5 hours UTC. Standby for ACC link (could have been ACD). Burst of digital data| Burrow: SNOWBALL This is BURROW (could be Burro as in donkey). You are not secure|repeat not secure|go green|go green| *Bursts of white noise follow for approximately 3 minutes.* "

De marine van de VS, de Russische Baltische vloot, de NATO, Frankrijk, India, Indonesië, Japan, Zuid-Korea, Pakistan, Sri Lanka, Vietnam en meer landen zijn niet lang daarna massaal de zee opgevaren. De VS zegt dat men een oefening gaat houden, met de veelzeggende naam "Exercise Blinding Storm". Wantrouwigen denken dat men de vloot wil redden vanwege het gevaar van een vloedgolf veroorzaakt door een meteoriet die de atmosfeer overleeft en in zee valt. Ook vindt men het vreemd dat men dit doet op het moment dat de olie zeer duur is.

Britse militairen in Mexico
Begin maart deelde voor de eerste keer een overheid mede dat er ongeïdentificeerde vliegende objecten boven het land vlogen. Ook zijn er vorige week tot grote woede van Mexico Britse militairen in een grot in Mexico gevonden, met satellietapparatuur en op een toeristenvisum. Ze hadden proviand bij zich voor 36 uur, en wilden niet gered worden door de Mexicanen maar wilden wachten op de overgevlogen Britse militairen. Volgens ufo-sites zijn de afgelopen maanden wereldwijd de ufo-waarnemingen toegenomen.

Kleine asteroïden treffen de aarde
De afgelopen week hebben zich reeds de eerste hemelverschijnselen voor gedaan. Boven Washington explodeerde donderdag een meteoriet ter grootte van een computermonitor, boven Vancouver lichtte de gehele hemel op door vermoedelijk een meteoriet, en tevens boven Wash en Motrose was ook een heldere meteoriet te zien.

Dat de Aarde door een kosmische wolk van stof vliegt, is door andere astronomen reeds bevestigd, maar volgens de NASA en ESA levert dit weinig gevaar op voor de Aarde. Volgens Gartrell echter zal vanaf 8 juni de kosmische stof enorm toenemen, en volgens de laatste geruchten zal er op 19 of 20 juni en mogelijk ook daarna een asteroïdeinslag plaatsvinden.



nog niets van gehoord verder


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 13-06-2004 0:38 by Iskariot Profiel van Iskariot

De politie heeft maandag in Rotterdam een man aangehouden die op de markt aan de Binnenrotte stiekem met een videocamera onder de rokjes van passerende vrouwen aan het filmen was. Hij is inmiddels weer op vrije voeten. Marktkooplieden maakten de politie attent op het onbehoorlijke gedrag van de man, een 56-jarige inwoner van Rucphen. Hij had de camera verborgen onder een jas, die hij over zijn arm droeg en filmde zo nietsvermoedende dames onder hun meestal korte rokjes. Op het politiebureau werd de videotape met daarop diverse opnamen in beslag genomen. In de loop van de avond werd de Rucphenaar weer vrijgelaten.

Hehehe, wat zou je ook verwachten als je daar vandaan komt


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-06-2004 1:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

tering waar ligt dat
Edit: tussen Roosendaal en Breda dus

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 13-06-2004 1:26]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-06-2004 13:38 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Een lerares op een Amerikaanse school heeft een scholier letterlijk de mond gespoeld, met zeep. Lori Thomas deed dit om een leerling te straffen voor de scheldwoorden die hij tegen een klasgenote gebruikte. Ze is met betaald verlof van school gestuurd. Thomas wilde met de straf voorkomen dat de jongen een week van school zou blijven. "De ouderwetse manier werkt het beste", aldus de lerares.


Er zouden meer leraren ouderwetse manieren mogen toepassen!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2004 14:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zou je dat ook zeggen als het jou kind was?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-06-2004 14:22 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 juni 2004 14:15 schreef Jenje het volgende:
Zou je dat ook zeggen als het jou kind was?


Jep. Ik zou hem nog zelf op zijn flikker geven ook.

Ik snap dat 'progressieve' geesten woorden als discipline, opvoeding, goede manieren en etiquette als vieze woorden zien. Ik reken mezelf daar echter niet toe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2004 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 juni 2004 14:22 schreef Chelman het volgende:
Jep. Ik zou hem nog zelf op zijn flikker geven ook.

Ik snap dat 'progressieve' geesten woorden als discipline, opvoeding, goede manieren en etiquette als vieze woorden zien. Ik reken mezelf daar echter niet toe.


Iemand mag mijn kind best op zijn donder geven, maar ze blijven met hun poten van hem/haar af ..

Als iemand mijn kind rost, ben ik het


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2004 14:25 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 14 juni 2004 14:22 schreef Chelman het volgende:
Jep. Ik zou hem nog zelf op zijn flikker geven ook.

Ik snap dat 'progressieve' geesten woorden als discipline, opvoeding, goede manieren en etiquette als vieze woorden zien. Ik reken mezelf daar echter niet toe.

een gedisciplineerde opvoeding is niet gelijk aan mishandeling. er zit nog een wereld tussen de wollen sokken en het eten van zeep.

daarnaast lijkt het me onwaarschijnlijk dat jij binnenkort kinderen zult krijgen die op school zitten en je nu dan wel zegt dat je het alleen maar goed vind, maar als je daadwerkelijk zover zult komen ooi, je je nog weleens zult kunnen bedenken.

of je hebt een kind dat op zijn 13e zelfmoord pleegt.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-06-2004 14:30 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 14 juni 2004 14:25 schreef ghoulliette het volgende:

of je hebt een kind dat op zijn 13e zelfmoord pleegt.



Yep .. kijk maar naar een land als japan. Discipline kennen ze er wel ja, maar ook 30.000 - 40.000 zelfmoorden per jaar..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-06-2004 14:37 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 juni 2004 14:30 schreef Valorian het volgende:
Yep .. kijk maar naar een land als japan. Discipline kennen ze er wel ja, maar ook 30.000 - 40.000 zelfmoorden per jaar..



Ja, voornamelijk mannen in de 50 dacht ik. Daar speelt eer ook een belangrijke rol.

Nederlandse kinderen staan niet voor niks wereldwijd bekend als de meest verwende etters die maar hun gang mogen gaan. Daarover worden zelfs mopjes gemaakt.

Zeepvreten is in mijn boekje geen mishandeling. En ik weet waar ik het over heb hhaha. Ik moest het ook weleens doen toen ik een schoolgenootje een hoerenzoon o.i.d. noemde op mijn 6e .

Ik heb ook nog geen zelfmoord gepleegd...maar ik weet waar ik me wel en niet moet gedragen.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-06-2004 14:38 by invictis Profiel van invictis

he snodaard!!!!!!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-06-2004 14:40 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 14 juni 2004 14:22 schreef Chelman het volgende:
Jep. Ik zou hem nog zelf op zijn flikker geven ook.

Ik snap dat 'progressieve' geesten woorden als discipline, opvoeding, goede manieren en etiquette als vieze woorden zien. Ik reken mezelf daar echter niet toe.


Bekijk het net iets anders maar idd.
Mijn moeder zei vroeger al, "Als de politie belt dat jij bent gearresteerd dan hoef je niet te denken dat ik je kom halen." En mijn ma had mij er ook echt laten zitten.. Kortom ik heb nooit een reden gegeven om mij te laten arresteren..


Een kleine snol zit zo vol.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2004 14:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik weet ook hoe ik me moet gedragen. heb ook nog geen zelfmoord gepleegd, en heb ook nog nooit zeep gegeten.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-06-2004 15:23 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 14 juni 2004 14:40 schreef ghoulliette het volgende:
ik weet ook hoe ik me moet gedragen. heb ook nog geen zelfmoord gepleegd, en heb ook nog nooit zeep gegeten.


Ja, maar is zijn nu eenmaal mensen/kinderen die meer sturing nodig hebben dan anderen.
De ene kind is probleemloos en de andere is een kutkind zodra hij kan lopen.
Door verschil in opvoeding/omgeving/genen/karakter en cultuur zou de ene kind niet onder de indruk zijn van een pissige ouder terwijl de andere de volgende keer wel een 2e keer zich bedenkt.
Een trauma loopt dat kind echt niet op en ik denk dat ze niet snel weer een grote bek opzet bij die lerares in de klas..


Een kleine snol zit zo vol.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2004 15:26 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 14 juni 2004 15:23 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ja, maar is zijn nu eenmaal mensen/kinderen die meer sturing nodig hebben dan anderen.
De ene kind is probleemloos en de andere is een kutkind zodra hij kan lopen.
Door verschil in opvoeding/omgeving/genen/karakter en cultuur zou de ene kind niet onder de indruk zijn van een pissige ouder terwijl de andere de volgende keer wel een 2e keer zich bedenkt.
Een trauma loopt dat kind echt niet op en ik denk dat ze niet snel weer een grote bek opzet bij die lerares in de klas..

juist daarom moet je niet elk kind hard behandelen. veel kinderen hebben dat helemaal niet nodig en dan brengt het alleen maar schade.
Net zo als het schade brengt wanneer je een kind dat een harde hand nodig heeft schade op loopt wanneer die te vrij wordt gelaten.

edit: ik ben het met jenje eens dat het een taak van de ouders is en niet van de school. En als je je als ouder geen zin hebt om daarin te verdiepen had je geen kinderen moeten nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 14-06-2004 15:27]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2004 15:44 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

haha krijg post:

het is vandaag 14 juni, wereld bloeddonordag.

wist niet eens dat het bestond


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2004 16:13 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 juni 2004 15:44 schreef ghoulliette het volgende:
haha krijg post:

het is vandaag 14 juni, wereld bloeddonordag.

wist niet eens dat het bestond
Vandaar die bomexplosie in Bagdad!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-06-2004 16:31 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 juni 2004 15:26 schreef ghoulliette het volgende:
juist daarom moet je niet elk kind hard behandelen. veel kinderen hebben dat helemaal niet nodig en dan brengt het alleen maar schade.
Net zo als het schade brengt wanneer je een kind dat een harde hand nodig heeft schade op loopt wanneer die te vrij wordt gelaten.

edit: ik ben het met jenje eens dat het een taak van de ouders is en niet van de school. En als je je als ouder geen zin hebt om daarin te verdiepen had je geen kinderen moeten nemen.
En als ze dan toch al kinderen genomen hebben?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2004 16:33 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 14 juni 2004 16:31 schreef Misanthrope het volgende:
En als ze dan toch al kinderen genomen hebben?

dan is het dus nog steeds hun eigen verantwoordelijkheid.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-06-2004 16:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 juni 2004 16:33 schreef ghoulliette het volgende:
dan is het dus nog steeds hun eigen verantwoordelijkheid.
En als ze dagelijks leraren, leraressen en medeleerlingen in elkaar meppen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2004 16:45 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 14 juni 2004 16:34 schreef Misanthrope het volgende:
En als ze dagelijks leraren, leraressen en medeleerlingen in elkaar meppen?

Op dat moment kun je stellen dat de opvoeding mislukt is. Dit kan om verschilllende redenen zijn, maar dat is een andere discussie.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen