IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel V Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-06-2004 16:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 juni 2004 16:34 schreef Misanthrope het volgende:
En als ze dagelijks leraren, leraressen en medeleerlingen in elkaar meppen?
Dat is een hele andere situatie.

Maar in dat geval, zowel kind als ouders een straf van justitie!

Kind de bak in, pa en ma treffen waar het pijn doet, de beurs!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-06-2004 17:50 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 juni 2004 16:45 schreef ghoulliette het volgende:
Op dat moment kun je stellen dat de opvoeding mislukt is. Dit kan om verschilllende redenen zijn, maar dat is een andere discussie.
Zijn er dan normen voor het 'lukken' van een opvoeding en mag men, wanneer die normen overtreden worden, maatregelen nemen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 14-06-2004 19:38 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 14 juni 2004 15:26 schreef ghoulliette het volgende:
juist daarom moet je niet elk kind hard behandelen. veel kinderen hebben dat helemaal niet nodig en dan brengt het alleen maar schade.
Net zo als het schade brengt wanneer je een kind dat een harde hand nodig heeft schade op loopt wanneer die te vrij wordt gelaten.

edit: ik ben het met jenje eens dat het een taak van de ouders is en niet van de school. En als je je als ouder geen zin hebt om daarin te verdiepen had je geen kinderen moeten nemen.



Tuurlijk is de taak van de ouders..
Wat mij betreft mag er ook wel een vergunning voor voortplanting komen ( kijk om je heen!) aangezien veel ouders het overlaten aan anderen ivm carriere e.d. of desinteresse.. Veel mensen noemen mij egoistisch omdat ik absoluut geen kinderen wil terwijl ik zoiets heb dat de meesten er juist te weinig over nadenken of ze willen of niet of zich laten inpalmen door hun partner of schoonouders/ouders..

Heb vanaf het begin tegen mijn vriendin gezegd dat als ze kinderen wil dat ze een andere vent moet zoeken want als het aan mij had gelegen had ik allang de leidingen door laten snijden..


Een kleine snol zit zo vol.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-06-2004 16:53 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com




Lies
Usericon van Lies
Posted 15-06-2004 17:00 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 14 juni 2004 19:38 schreef SkinPeeleR het volgende:
als het aan mij had gelegen had ik allang de leidingen door laten snijden..

Ligt het niet aan jou dan?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2004 17:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 juni 2004 19:38 schreef SkinPeeleR het volgende:
...Veel mensen noemen mij egoistisch omdat ik absoluut geen kinderen wil...



dat is triest, alsof je zaadje enig besef heeft. het is pas triest een kind te nemen terwijl je er niet voor kan zorgen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-06-2004 21:10 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 juni 2004 17:00 schreef Lies het volgende:
Ligt het niet aan jou dan?


Er is geen 1 dokter te vinden die een sterilisatie doet bij een 32 jarige ongetrouwde kinderloze man.. Bang dat ze later voor de rechter worden gesleept..


Een kleine snol zit zo vol.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2004 21:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juni 2004 21:10 schreef SkinPeeleR het volgende:
Er is geen 1 dokter te vinden die een sterilisatie doet bij een 32 jarige ongetrouwde kinderloze man.. Bang dat ze later voor de rechter worden gesleept..
Dat zuigt, ik wou er ook eens een keer achteraan namelijk.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-06-2004 21:50 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 juni 2004 21:13 schreef Greycloak het volgende:
Dat zuigt, ik wou er ook eens een keer achteraan namelijk.




Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-06-2004 21:50 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 juni 2004 21:13 schreef Greycloak het volgende:
Dat zuigt, ik wou er ook eens een keer achteraan namelijk.




Mischien maken ze voor jou een uitzondering


Een kleine snol zit zo vol.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2004 21:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juni 2004 21:50 schreef SkinPeeleR het volgende:
Mischien maken ze voor jou een uitzondering
Moeten ze eerst eens met jou praten, denk ik. Dan doen ze het spontaan, zonder verdoving!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-06-2004 22:00 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 juni 2004 21:56 schreef Greycloak het volgende:
Moeten ze eerst eens met jou praten, denk ik. Dan doen ze het spontaan, zonder verdoving!


OK, maar een sterilisatie mbv een schoen maat 43 in je kruis is nou niet mijn 1ste keuze..


Een kleine snol zit zo vol.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-06-2004 22:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 juni 2004 22:00 schreef SkinPeeleR het volgende:
OK, maar een sterilisatie mbv een schoen maat 43 in je kruis is nou niet mijn 1ste keuze..

weed en alcohol zijn slecht voro het zaad


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 16-06-2004 10:50 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 juni 2004 22:40 schreef ElitE het volgende:
weed en alcohol zijn slecht voro het zaad



Die 2 genotsproducten krijg ik in ruime mate binnen dus mijn spermcount is waarschijnlijk al laag..

Klotezooi is alleen dat er maar 1 zaadje nodig is.


Een kleine snol zit zo vol.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 16-06-2004 14:04 by Manifest Profiel van Manifest

Man vangt leeuw met dode echtgenote

LONDEN - Een Tanzaniaanse man heeft de resten van zijn vrouw gebruikt om haar moordenaar te vangen, meldde de BBC dinsdag. Een leeuw had zijn vrouw gedood en half verorberd. De man besprenkelde daarop de resten van het lijk van zijn vrouw met gif en wachtte totdat de leeuw zou terugkeren om zijn maaltijd voort te zetten. Zijn opzet slaagde. De leeuw overleefde de maaltijd niet.

Somoe Abdallah werd even buiten haar huis verrast door een leeuw, die haar doodde en haar benen opat. Toen Selemani Ngongwechile het lijk van zijn vrouw ontdekte, raakte hij niet in paniek, maar goot hij er gif overheen. Hij verwachtte terecht, dat de leeuw zou terugkomen om de rest van zijn echtgenote te nuttigen. De lokale politie stelde in een reactie op het incident dat zij van plan is alle wilde leeuwen in de buurt af te maken. De politie maakt echter gebruik van meer orthodoxe methoden, verzekerde een woordvoerder.



F*ck hippies


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-06-2004 15:57 by Mark Z Profiel van Mark Z

Grasspriet van 22 meter hoog langs A12

Uitgegeven: 15 juni 2004 10:47

EDE - Bestuurders die over de snelweg A12 (Arnhem - Den Haag) rijden, zien daar de komende dagen ter hoogte van Ede een grasspriet van 22 meter lengte groeien. De immense grasspriet is een van de twee kunstwerken die de Maastrichtse kunstenaar Jan van Munster voor de gemeente Ede heeft gemaakt.

Het kunstwerk Grasspriet met veel Energie is in de nacht van maandag op dinsdag met een speciaal transport naar Ede gebracht. De 22 meter hoge stengel is door de vorm optisch in beweging. Overdag is het kunstwerk als een groene streep te zien. 's Avonds verschijnt de spriet als een groengele neonlichtlijn, aldus de kunstenaar.




LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2004 15:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Oh ja .. zinnig weer ..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-06-2004 0:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Seksuele voorlichting voor Turkse soldaten

Turkse dienstplichtigen krijgen informatie over gezinsplanning en seksuele voorlichting. Bij het afzwaaien krijgen de dienstplichtigen ook een pakje condooms mee. Dat meldden Turkse kranten woensdag.

Minstens dertig uur van de achttien maanden durende dienstplicht zullen besteed worden aan het programma. Onderwerpen die aan de orde komen zijn onder meer de menstruatiecyclus, anticonceptie en seksueel overdraagbare aandoeningen. Het programma wordt betaald door het Bevolkingsfonds van de Verenigde Naties.

castreren was beter geweest


Drugsdealer verkocht gips als heroïne

Maandag heeft de Luikse politie een vermeende drugsdealer opgepakt. Tijdens het fouilleren bleek dat de man geen drugs op zak had. De man was echter wel in het bezit van gips.

Deze verkocht de man als heroïne aan drugsgebruikers. In zijn auto werd vijf kilogram cement aangetroffen. De man bekende dat hij cement als bruine heroïne verkocht. Ondanks dat de man geen drugs verhandelde is hij ter beschikking gesteld aan het parket van Luik.



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-06-2004 0:20]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 17-06-2004 0:28 by Gieteraar Profiel van Gieteraar

quote:
Op 17 juni 2004 0:13 schreef ElitE het volgende:
Seksuele voorlichting voor Turkse soldaten

Turkse dienstplichtigen krijgen informatie over gezinsplanning en seksuele voorlichting. Bij het afzwaaien krijgen de dienstplichtigen ook een pakje condooms mee. Dat meldden Turkse kranten woensdag.

Minstens dertig uur van de achttien maanden durende dienstplicht zullen besteed worden aan het programma. Onderwerpen die aan de orde komen zijn onder meer de menstruatiecyclus, anticonceptie en seksueel overdraagbare aandoeningen. Het programma wordt betaald door het Bevolkingsfonds van de Verenigde Naties.

castreren was beter geweest


Drugsdealer verkocht gips als heroïne

Maandag heeft de Luikse politie een vermeende drugsdealer opgepakt. Tijdens het fouilleren bleek dat de man geen drugs op zak had. De man was echter wel in het bezit van gips.

Deze verkocht de man als heroïne aan drugsgebruikers. In zijn auto werd vijf kilogram cement aangetroffen. De man bekende dat hij cement als bruine heroïne verkocht. Ondanks dat de man geen drugs verhandelde is hij ter beschikking gesteld aan het parket van Luik.





dat vind ik tog wel redelijk kansloosch


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-06-2004 0:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

vandaar ook onzinnig nieuws


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gieteraar
Krrrgggggg?
Usericon van Gieteraar
Posted 17-06-2004 0:32 by Gieteraar Profiel van Gieteraar

meen je dat nou joh


Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-06-2004 0:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

12 kilo aankomen in een maand door het eten bij macdonalds.... damn


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-06-2004 0:38 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 15 juni 2004 21:10 schreef SkinPeeleR het volgende:
Er is geen 1 dokter te vinden die een sterilisatie doet bij een 32 jarige ongetrouwde kinderloze man.. Bang dat ze later voor de rechter worden gesleept..

raar, ook niet als je het zwart op wit zet?

er is niets mis met geen kinderen willen. Het krijgen van kinderen is helemaal geen noodzaak meer. Misschien zelfs uit de tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-06-2004 0:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 juni 2004 0:36 schreef ghoulliette het volgende:
12 kilo aankomen in een maand door het eten bij macdonalds.... damn

dat zijn dan ook extreme gevallen. maar macvoedsel vind ik zo "steriel" ofzo er zit geen vlees smaak aan en smaakt zo chemisch, vandaar dat hij ook lever problemen kreeg.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-06-2004 0:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 juni 2004 0:38 schreef ElitE het volgende:
dat zijn dan ook extreme gevallen. maar macvoedsel vind ik zo "steriel" ofzo er zit geen vlees smaak aan en smaakt zo chemisch, vandaar dat hij ook lever problemen kreeg.

het is de bedoeling dat de mensen die de volkskrant gelezen hebben hierop reageren. Daar stond het artikel namelijk in.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen