IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel V Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-05-2004 20:32 by altx Profiel van altx

quote:
Op 17 mei 2004 20:15 schreef Chelman het volgende:
Ja volgens mij was het gewoon een grapje:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/1296341.stm


Ligt het aan mij of is dit behoorlijk oud nieuws (of komt het vaker voor, dat zou natuurlijk ook nog kunnen... ) ?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 17-05-2004 23:42 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

boven het artikel staat "Wednesday, 25 April, 2001", dus het is geen nieuws van gisteren idd



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-05-2004 23:44 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 mei 2004 23:42 schreef Nameless shadow het volgende:
boven het artikel staat "Wednesday, 25 April, 2001", dus het is geen nieuws van gisteren idd


scherp, Jeroen!


Bruce Banner


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-05-2004 23:45 by Manifest Profiel van Manifest

.

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 18-05-2004 0:05]


F*ck hippies


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-05-2004 23:46 by altx Profiel van altx

quote:
Op 17 mei 2004 23:42 schreef Nameless shadow het volgende:
boven het artikel staat "Wednesday, 25 April, 2001", dus het is geen nieuws van gisteren idd


Ja, dat had ik ook gezien...


Maar het was niet Chelman die het oorspronkelijke bericht postte, dus ik vroeg me af of dat hij gewoon de verkeerde link had gepost (omdat ik het ietsjes te toevallig vond dat iedereen zich met nieuws van 3 jaar geleden aan het bezighouden was...).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 17-05-2004 23:48 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

Ah, dat verklaart!



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-05-2004 23:51 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 17 mei 2004 23:45 schreef Manifest het volgende:
Arts raadt kinderloos koppel seks aan

Uitgegeven: 17 mei 2004 16:35

AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."

Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind.

"Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken.



Fijn dat je het bericht dat Chelman reeds postte quote. Wil je dat voortaan gewoon mbv de daartoe bestemde knop doen?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 17-05-2004 23:52 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Vaag!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-05-2004 23:55 by Manifest Profiel van Manifest

quote:
Op 17 mei 2004 23:51 schreef Snaack het volgende:
Fijn dat je het bericht dat Chelman reeds postte quote. Wil je dat voortaan gewoon mbv de daartoe bestemde knop doen?
Waar heb je het over?


F*ck hippies


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-05-2004 23:58 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 17 mei 2004 23:55 schreef Manifest het volgende:
Waar heb je het over?



Is je braille-monitor kapot ofzo, blinde.. Jezus Christus...

quote:
Op 17 mei 2004 17:28 schreef Chelman het volgende:
Anyway:



AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."

Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind.

"Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken.



quote:
Op 17 mei 2004 23:45 schreef Manifest het volgende:
Arts raadt kinderloos koppel seks aan

Uitgegeven: 17 mei 2004 16:35

AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."

Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind.

"Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken.





Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 18-05-2004 0:01 by Manifest Profiel van Manifest

Goh, wat zijn we weer geagiteerd vandaag. Ik had niet goed gekeken, MIJN SPIJTBETUIGING SORRY DAT IK JE GEKRENKT HEBT!

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 18-05-2004 0:06]


F*ck hippies


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-05-2004 8:37 by Iskariot Profiel van Iskariot



[moeder-stem]
Chelman, onbetrouwbare Pool, hierkomen!
[/moeder-stem]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-05-2004 9:06 by Chelman Profiel van Chelman

damn.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


krankmann
Usericon van krankmann
Posted 18-05-2004 11:47 by krankmann Profiel van krankmann

ik ben mijn pinpas kwijt!!!!!!!!!!


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 18-05-2004 11:55 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 18 mei 2004 8:37 schreef Iskariot het volgende:


[moeder-stem]
Chelman, onbetrouwbare Pool, hierkomen!
[/moeder-stem]


Dat speelt al langer volgens mij. Belachelijk dat er zo veel mensen ingetrapt zijn en allemaal aandelen google gekocht hebben.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 19-05-2004 22:06 by Manifest Profiel van Manifest

'VS beschiet Iraakse bruiloft'

Gepubliceerd op woensdag 19 mei 2004

In Irak zijn zeker twintig en mogelijk meer dan veertig Iraakse burgers om het leven gekomen toen een Amerikaanse helikopter een trouwpartij onder vuur nam. Dat meldde het Arabische televisiestation al-Arabiya woensdag.
Het incident had plaats in het westen van Irak bij de grens met Syrië. Onder de doden zouden veel vrouwen en kinderen zijn.

De Amerikaanse strijdkrachten konden de aanval niet bevestigen. De zaak is nog in onderzoek. De aanval zou zijn uitgevoerd nadat er door feestgangers nabij de plaats El-Kaim vreugdeschoten zouden zijn gelost.

De zaak is nog in onderzoek. De aanval zou zijn uitgevoerd nadat er door feestgangers nabij de plaats El-Qaim vreugdeschoten zouden zijn gelost. Op woensdagavond verspreide televisiebeelden is te zien hoe slachtoffers van het voorval ten grave worden gedragen.

In juli 2002 werden de Amerikanen beschuldigd van een soortgelijk incident in Afghanistan. Er vielen destijds 48 doden. De Amerikaanse strijdkrachten zeiden na onderzoek dat deze actie tegen aanwezigen op een bruiloft terecht was omdat Amerikaanse troepen onder vuur waren genomen.

Twee maanden geleden kwamen zes leden van een Iraakse familie toen Amerikanen een aanval uitvoerden tijdens een huwelijksfeest ten noorden van Bagdad.

bron: planet.nl

Het zou je maar gebeuren


F*ck hippies


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 20-05-2004 11:28 by Phaestus Profiel van Phaestus

ik las het ook net.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 20-05-2004 11:48 by Manifest Profiel van Manifest

Zo krijgen de Amerikanen echt niet meer vrienden hoor.


F*ck hippies


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 20-05-2004 11:50 by possess me Profiel van possess me

quote:
Op 20 mei 2004 11:48 schreef Manifest het volgende:
Zo krijgen de Amerikanen echt niet meer vrienden hoor.
o, ik dacht dat dit een perfecte bindings actie was... ik zal mijn militairen even terugtrekken tegen de tijd dat Willem Alexander koning wordt


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-05-2004 13:09 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

En dat dachten we dat er alleen rare foto's uit Irak komen. Wij kunnen er hier ook wat van!

http://www.spunk.nl/articles/view_article.asp?id=1084793563093


Oud Vuil.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 20-05-2004 14:08 by Manifest Profiel van Manifest



F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-05-2004 14:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ROFL


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-05-2004 14:39 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

hehe, grappig


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 20-05-2004 17:35 by filosofem Profiel van filosofem

Internetkerk wil satan bannen uit eredienst

Uitgegeven: 20 mei 2004 10:31

LONDEN - Een driedimensionale internetkerk probeert te voorkomen dat de eredienst op het wereldwijde web nog eens wordt verstoord door hackers die zichzelf voordoen als 'satan'. Het altaar en de preekstoel van de kerk zijn niet langer toegankelijk voor gelovige internetgebruikers.

Wanneer een bezoeker van de pagina het waagt te vloeken, wordt hij automatisch uit de kerk verwijderd en naar de virtuele hel gestuurd, meldde de BBC op Hemelvaartsdag.

De internetpagina wordt betaald door de methodistische kerk en krijgt dagelijks 10.000 bezoekers. Die kunnen een driedimensionaal figuur uitzoeken die namens hen knielt, bidt, liederen zingt en 'Halleluja' roept. Australische en Amerikaanse bezoekers die inlogden als 'satan', begonnen echter tirades af te steken vanaf de preekstoel en riepen krachttermen vanaf de kerkbankjes.

bron:nu.nl



nekro
Usericon van nekro
Posted 20-05-2004 18:11 by nekro Profiel van nekro

[quote]Op 19 mei 2004 22:06 schreef Manifest het volgende:
'VS beschiet Iraakse bruiloft'

Gepubliceerd op woensdag 19 mei 2004

In Irak zijn zeker twintig en mogelijk meer dan veertig Iraakse burgers om het leven gekomen toen een Amerikaanse helikopter een trouwpartij onder vuur nam. Dat meldde het Arabische televisiestation al-Arabiya woensdag.
Het incident had plaats in het westen van Irak bij de grens met Syrië. Onder de doden zouden veel vrouwen en kinderen zijn.

De Amerikaanse strijdkrachten konden de aanval niet bevestigen. De zaak is nog in onderzoek. De aanval zou zijn uitgevoerd nadat er door feestgangers nabij de plaats El-Kaim vreugdeschoten zouden zijn gelost.

De zaak is nog in onderzoek. De aanval zou zijn uitgevoerd nadat er door feestgangers nabij de plaats El-Qaim vreugdeschoten zouden zijn gelost. Op woensdagavond verspreide televisiebeelden is te zien hoe slachtoffers van het voorval ten grave worden gedragen.

In juli 2002 werden de Amerikanen beschuldigd van een soortgelijk incident in Afghanistan. Er vielen destijds 48 doden. De Amerikaanse strijdkrachten zeiden na onderzoek dat deze actie tegen aanwezigen op een bruiloft terecht was omdat Amerikaanse troepen onder vuur waren genomen.

Twee maanden geleden kwamen zes leden van een Iraakse familie toen Amerikanen een aanval uitvoerden tijdens een huwelijksfeest ten noorden van Bagdad.

bron: planet.nl

Met recht een KNAL fuif


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen