IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel V Vorige pagina | Volgende pagina
Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 11-07-2004 19:01 by Fred W Profiel van Fred W

quote:
Op 11 juli 2004 18:33 schreef Chelman het volgende:
Bullcrap. Van de 14 reacties die je tot nu toe plaatste gaat het merendeel over heaumeau-zijn.


Correctie: Een gedeelte van de 14 reacties die ik tot nu toe plaatste zijn reacties op flauwe grappen, snerende opmerkingen of opdringerige vragen van andere forum-gebruikers.

quote:
Daarnaast heb je een niet dubbelzinnige avatar en onderschrift....dus om te zeggen dat het geen grote plaats inneemt in je gedrag is natuurlijk niet waar.


Tja, dit valt inderdaad onder het moelijk te definiëren verschijnsel humor.

quote:
Oh...en de post van Nekro waarop je reageerde is van twee maanden geleden


Sorry, dat had ik gemist. Niet dat dat iets had uitgemaakt...

quote:
(en dus van voor je aanwezigheid hier). Hoe jij dat interpreteert als een aanval op jou (zie bold) is voor mij een raadsel.


Chelman, dit zal ik je eens haarfijn uitleggen. Probeer me maar te volgen.

Als iemand op straat loopt te schreeuwen dat alle Joden dood moeten, bij voorkeur mhv de gaskamer, en er loopt toevallig een Jood over straat die dit hoort: zou jij het dan vreemd vinden dat dit door hem persoonlijk opgevat wordt?

Precies!


En nou stel ik voor dat we weer met zijn alle ontopic gaan.


Way too gay!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-07-2004 22:25 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Wie is Fred W. nu weer...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-07-2004 22:32 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 juli 2004 19:01 schreef Fred W het volgende:


Tja, dit valt inderdaad onder het moelijk te definiëren verschijnsel humor.






Ik kan er niet om lachen.


Oud Vuil.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 11-07-2004 22:33 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 11 juli 2004 22:32 schreef webblaster wim het volgende:
Ik kan er niet om lachen.

Wie wel dan?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-07-2004 22:34 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 juli 2004 22:33 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Wie wel dan?


Fred W vindt het blijkbaar lollig.


Oud Vuil.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-07-2004 23:37 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 juli 2004 19:01 schreef Fred W het volgende:
Als iemand op straat loopt te schreeuwen dat alle Joden dood moeten, bij voorkeur mhv de gaskamer, en er loopt toevallig een Jood over straat die dit hoort: zou jij het dan vreemd vinden dat dit door hem persoonlijk opgevat wordt?

Precies!


En nou stel ik voor dat we weer met zijn alle ontopic gaan.
Als diezelfde Jood zich daarentegen zelf op straat loopt te profileren als een vieze Jood en dat tegen iedereen aanschreeuwt, zijn er vast mensen die uiteindelijk toegeven en hem dood wensen. Je lokt zelf de reacties uit, sterker nog, je moedigt ze aan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-07-2004 10:18 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Over Joden gesproken:


Franse vrouw en baby slachtoffer anti-semitisme
Een jonge Franse vrouw en haar baby zijn het slachtoffer geworden van anti-semitisch geweld.



Hakenkruizen
In een forensentrein vielen zes mannen van Noord-Afrikaanse afkomst de 23-jarige vrouw aan omdat ze dachten dat zij joods was. Volgens de Franse politie sneden de mannen met een mes de vrouw letterlijk de kleren van het lijf en besmeurden haar met hakenkruizen. Voordat ze de benen namen gooiden ze de kinderwagen met daarin de 13 maanden oude baby van de vrouw om.

Villepin
De Franse minister van Binnenlandse Zaken De Villepin heeft de wandaad scherp veroordeeld en heeft de politie opgeroepen alles in het werk te stellen om de daders zo snel mogelijk op te pakken. De Franse president Chirac heeft donderdag de bevolking opgeroepen wakker te worden en de normen en waarden van de Republiek te verdedigen tegen racistische en antisemitische daden die het land te schande maken.


[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 12-07-2004 10:19]


Dolen
Usericon van Dolen
Posted 12-07-2004 12:04 by Dolen Profiel van Dolen

quote:
Op 11 juli 2004 23:37 schreef Misanthrope het volgende:
Als diezelfde Jood zich daarentegen zelf op straat loopt te profileren als een vieze Jood en dat tegen iedereen aanschreeuwt, zijn er vast mensen die uiteindelijk toegeven en hem dood wensen. Je lokt zelf de reacties uit, sterker nog, je moedigt ze aan.


De conclusie van Miesantroops standpunt is dus: Je moet je niet profileren. Jezelf duidelijk profileren als jezelf is slecht. Je moet onopgemerkt met de massa meegaan, er niet uitspringen, niet opvallen, de middelmaat aanhangen, dit klakkeloos overnemen, nergens voor staan en dit vooral niet laten merken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-07-2004 12:08 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 juli 2004 12:04 schreef Dolen het volgende:
De conclusie van Miesantroops standpunt is dus: Je moet je niet profileren. Jezelf duidelijk profileren als jezelf is slecht. Je moet onopgemerkt met de massa meegaan, er niet uitspringen, niet opvallen, de middelmaat aanhangen, dit klakkeloos overnemen, nergens voor staan en dit vooral niet laten merken.
Jouw capaciteit om te interpreteren schiet duidelijk te kort.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dolen
Usericon van Dolen
Posted 12-07-2004 12:25 by Dolen Profiel van Dolen

quote:
Op 12 juli 2004 12:08 schreef Misanthrope het volgende:
Jouw capaciteit om te interpreteren schiet duidelijk te kort.


Vreemd, ik dacht toch echt dat het aan jou lag. Leg me dan maar eens uit waar ik het fout lees.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-07-2004 12:29 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 juli 2004 23:37 schreef Misanthrope het volgende:
Als diezelfde Jood zich daarentegen zelf op straat loopt te profileren als een vieze Jood
Wat is dat nu weer voor een rare situatie? Welke jood (of Duitser, Amerikaan, tukker of zigeuner) gaat zich nu op straat lopen profileren als een vieze jood (of vieze Duitser, vieze Amerikaan, vieze Tukker of vieze Zigeuner)?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-07-2004 13:00 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 juli 2004 12:29 schreef helmet het volgende:
Wat is dat nu weer voor een rare situatie? Welke jood (of Duitser, Amerikaan, tukker of zigeuner) gaat zich nu op straat lopen profileren als een vieze jood (of vieze Duitser, vieze Amerikaan, vieze Tukker of vieze Zigeuner)?
Er staat ook 'als'.
Die Fred W profileert zich als militante homo, vandaar die vergelijking.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-07-2004 13:02 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 juli 2004 12:25 schreef Dolen het volgende:
Vreemd, ik dacht toch echt dat het aan jou lag. Leg me dan maar eens uit waar ik het fout lees.
Jij herkent het oorzaak-gevolg verband niet. Ik beweer niet dat Fred W zich moet aanpassen, ik geef slechts aan dat hij zelf de oorzaak is van de vele opmerkingen over homo's. Als hij die opmerkingen niet wil hebben, moet hij zich niet zo overduidelijk profileren als homo.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-07-2004 13:04 by Chelman Profiel van Chelman

Zo...gisteravond mijn honkbalknuppel weer gevonden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2004 13:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ja hing tie nog onder je bierpens?


Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 12-07-2004 13:34 by Fred W Profiel van Fred W

quote:
Op 12 juli 2004 13:02 schreef Misanthrope het volgende:
Jij herkent het oorzaak-gevolg verband niet. Ik beweer niet dat Fred W zich moet aanpassen, ik geef slechts aan dat hij zelf de oorzaak is van de vele opmerkingen over homo's. Als hij die opmerkingen niet wil hebben, moet hij zich niet zo overduidelijk profileren als homo.



Zoals Chelman al eerder aanwees, stond de post waar ik op reageerde al twee maanden voor mijn verschijning op het forum. Dit wil zeggen dat de homovijandelijke houding die verschillende forumgebruikers tentoon spreiden, in meerere posten, ook zonder mijn profileren aanwezig is.

En daar heb ik eigenlijk niets op tegen, ik neem het allemaal met een korreltje zout. Zoals ik ook graag de draak steek met mijn eigen geaardheid, zie mijn undersign e.d: zuivere zelfspot. Maar op het moment dat iemand beweerd dat 'alle homo's dood moeten' vind ik het mijn goede recht hier op te reageren.


Way too gay!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-07-2004 14:24 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 12 juli 2004 13:34 schreef Fred W het volgende:
Zoals Chelman al eerder aanwees, stond de post waar ik op reageerde al twee maanden voor mijn verschijning op het forum. Dit wil zeggen dat de homovijandelijke houding die verschillende forumgebruikers tentoon spreiden, in meerere posten, ook zonder mijn profileren aanwezig is.

En daar heb ik eigenlijk niets op tegen, ik neem het allemaal met een korreltje zout. Zoals ik ook graag de draak steek met mijn eigen geaardheid, zie mijn undersign e.d: zuivere zelfspot. Maar op het moment dat iemand beweerd dat 'alle homo's dood moeten' vind ik het mijn goede recht hier op te reageren.
Nekro's post was niet serieus, je creeert onnodig problemen die er niet zijn. Verder, ik neem het mensen niet kwalijk als ze er een hekel aan hebben wanneer een homo er overdreven 'trots' op is dat hij homo is, daar heb ik ook een hekel aan. Als jij je dus overdreven veel bezig houdt met het uiten van je homo-zijn, dan krijgen mensen, en ook ik, een hekel aan jou. Dankzij evenementen als de Gayparade enz. krijgen mensen een hekel aan homo's, omdat de homo's zo overdreven op zoek zijn naar acceptatie en moeten laten weten dat ze er zijn. Jij wil met je undersign en overdreven uitingen van je homo-zijn ook laten weten dat je er bent. Ik hoef niet te weten of je homo bent of niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 12-07-2004 14:28 by Je Moeder Profiel van Je Moederhttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

.

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 12-07-2004 14:30]



filosofem
Usericon van filosofem
Posted 12-07-2004 14:29 by filosofem Profiel van filosofem

Gelukkig hebben we Je Moeder nog om de boel te relativeren


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-07-2004 14:30 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Hehe.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 12-07-2004 14:50 by altx Profiel van altx

quote:
Op 12 juli 2004 14:24 schreef Misanthrope het volgende:
Nekro's post was niet serieus, je creeert onnodig problemen die er niet zijn. Verder, ik neem het mensen niet kwalijk als ze er een hekel aan hebben wanneer een homo er overdreven 'trots' op is dat hij homo is, daar heb ik ook een hekel aan. Als jij je dus overdreven veel bezig houdt met het uiten van je homo-zijn, dan krijgen mensen, en ook ik, een hekel aan jou. Dankzij evenementen als de Gayparade enz. krijgen mensen een hekel aan homo's, omdat de homo's zo overdreven op zoek zijn naar acceptatie en moeten laten weten dat ze er zijn. Jij wil met je undersign en overdreven uitingen van je homo-zijn ook laten weten dat je er bent. Ik hoef niet te weten of je homo bent of niet.


Ik heb een hekel aan mensen die een overdreven hekel aan homo's hebben (ook wel homofoben genaamd...) Zulke mensen geven ons hetero's een slechte naam...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 12-07-2004 14:57 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

gezien op http://www.webwereld.nl/nieuws/19001.phtml


Wachtwoord vergeten? Vermom je als Google
Maandag, 12 juli 2004 - Wie de verplichte registratie of betaling op sommige sites wil omzeilen, kan zich voordoen als de zoekrobot van Google.


Door Maarten Reijnders 20 reacties




Voor steeds meer sites moet je je registreren of betalen om toegang te krijgen. Desondanks is de inhoud van pagina's die achter slot en grendel zitten, wel vaak opgenomen in de database van zoekmachine Google.

In tegenstelling tot 'gewone' internetters hoeft Google niet te betalen om dergelijke pagina's te bezoeken. Ook registratie is niet nodig, zo ontdekte beveiligingsexpert Martijn Brinkers. Veel sites die gebruikmaken van registratiesystemen of betaalde abonnementen, zetten een achterdeurtje open, zodat de zoekrobot van Google naar binnen kan.

De voordelen voor de sites die zo in de database van Google worden opgenomen, lijken evident. Een vermelding bij Google is immers gratis reclame. Mensen die tussen de Google-resultaten een pagina vinden waarvoor registratie of betaling vereist is, zullen wellicht hun gegevens op de site achterlaten of de portemonnee trekken.

User agent
Maar als Google via de achterdeur naar binnen kan, dan kunnen 'gewone' internetters dat natuurlijk ook. De door Brinkers ontdekte truc om de beveiliging te omzeilen, is verbluffend simpel. "In je browser moet je de 'user agent' aanpassen in 'Googlebot/2.1 (+http://www.googlebot.com/bot.html)'", legt hij uit.

In Internet Explorer kan het aanpassen van de user agent bijvoorbeeld via het programma WinGuides Tweak Manager. Voor Firefox/Mozilla is het gratis User Agent Switcher beschikbaar.

Nadat een internetgebruiker de user agent heeft aangepast, heeft hij niet langer een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om de artikelen op de sites van de Volkskrant, Trouw, het Algemeen Dagblad en NRC Handelsblad te bekijken.

Ook diverse sites waarvoor normaal abonnementsgeld moet worden betaald, zoals het Windows & .Net Magazine en Nature, leggen bezoekers geen strobreed meer in de weg als zij zich voordoen als Google-bot.

Vervuiling
Overigens zijn niet lang niet alle sites die gebruikmaken van registraties en betaalde abonnementen, 'kwetsbaar' voor het door Brinkers ontdekte lek. Wie de site van de New York Times bezoekt, blijft bijvoorbeeld stuiten op een inlogscherm. "Het zou kunnen dat zij nog ergens anders op controleren, bijvoorbeeld op het ip-adres", concludeert Brinkers.

Brinkers is niet blij dat hij allerlei kunstgrepen moet uithalen om de pagina's die opduiken in de zoekresultaten van Google, te bekijken. Hij spreekt van 'vervuiling van publiekelijk toegankelijke zoekmachines'.

"Omdat die sites net doen alsof de pagina's vrij toegankelijk zijn, worden ze opgenomen in Google. Maar op het moment dat je ze gaat benaderen mag je er niet bij. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat ze misbruik maken van een zoekmachine om privé-pagina's te indexeren", stelt Brinkers.

"Ik zou het fijner vinden als Google het bijvoorbeeld mogelijk zou maken om op te geven dat je niet wilt zoeken in pagina's die niet vrij toegankelijk zijn", stelt Brinkers voor. Om daar aan toe te voegen: "Je bent dan wel afhankelijk van de paginabouwer die dat met een meta-tag moet aangeven. Dus dat is waarschijnlijk geen realistische wens van mij."

Brrr dit ga ik eens uitproberen




Fred W
Opdringerige, militante homo.
Usericon van Fred W
Posted 12-07-2004 15:56 by Fred W Profiel van Fred W

quote:
Op 12 juli 2004 14:24 schreef Misanthrope het volgende:
Nekro's post was niet serieus.


Sorry, dit wist ik niet. Ik ken 'm namelijk niet persoonlijk.

quote:
Verder, ik neem het mensen niet kwalijk als ze er een hekel aan hebben wanneer een homo er overdreven 'trots' op is dat hij homo is, daar heb ik ook een hekel aan. Als jij je dus overdreven veel bezig houdt met het uiten van je homo-zijn, dan krijgen mensen, en ook ik, een hekel aan jou.


Misanthrope,

Mag ik je, serieus en niet om je af te zeiken of tegen te spreken, eens vragen waarom jij (of mensen) een hekel krijgen aan homo's die zich bezig houden met het uiten van hun homo zijn? Wat is daar mis mee en waarom roept dit zo'n agressie, afkeer, walging op? Ik vraag dit uit zuiver nieuwsgierigheid.

In het verlende hiervan: Je zou namelijk kunnen zeggen dat veel metalheads, zich ook heel duidelijk profileren als metalhead (lange haren, leren jassen, shirtjes van bands), hier mee bezig zijn en ook trots op zijn. Zou jij (of mensen) hier dan ook een evengrote (en op dezelfde manier gefundeerde) hekel aan krijgen?

[Dit bericht is gewijzigd door Fred W op 12-07-2004 15:57]


Way too gay!


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 12-07-2004 16:01 by Je Moeder Profiel van Je Moederhttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 12 juli 2004 15:56 schreef Fred W het volgende:
Sorry, dit wist ik niet. Ik ken 'm namelijk niet persoonlijk.



Misanthrope,

Mag ik je, serieus en niet om je af te zeiken of tegen te spreken, eens vragen waarom jij (of mensen) een hekel krijgen aan homo's die zich bezig houden met het uiten van hun homo zijn? Wat is daar mis mee en waarom roept dit zo'n agressie, afkeer, walging op? Ik vraag dit uit zuiver nieuwsgierigheid.

In het verlende hiervan: Je zou namelijk kunnen zeggen dat veel metalheads, zich ook heel duidelijk profileren als metalhead (lange haren, leren jassen, shirtjes van bands), hier mee bezig zijn en ook trots op zijn. Zou jij (of mensen) hier dan ook een evengrote (en op dezelfde manier gefundeerde) hekel aan krijgen?


homofilie is onnatuurlijk en gay. uitbundig mietjesgedrag moeten ze afstraffen met een nekschot. hebben al teveel 'normale' mensen, laat staan mismaakten.

metalheads streven het tegengestelde na, namelijk macho gedrag. helaas is dat meestal een image en daarom ook onnatuurlijk en gay.



Corallus Hortulanus
Usericon van Corallus Hortulanus
Posted 12-07-2004 16:04 by Corallus Hortulanus Profiel van Corallus Hortulanushttp:// http://groups.msn.com/_Secure/0QQAAAPQTO5Z0rO49ZhiA0v2uidlE8IXyUcGZFu*vOZ6dUC51nYIMl5wVQYOnNgfShb6n9Zj7giHTwgdwKcprz1h!9xpFstUOAhMzqEXpx9Q/heet.jpg?dc=4675480153528497795

quote:
Op 12 juli 2004 14:57 schreef Audiophile het volgende:
gezien op http://www.webwereld.nl/nieuws/19001.phtml


Wachtwoord vergeten? Vermom je als Google
Maandag, 12 juli 2004 - Wie de verplichte registratie of betaling op sommige sites wil omzeilen, kan zich voordoen als de zoekrobot van Google.


Door Maarten Reijnders 20 reacties




Voor steeds meer sites moet je je registreren of betalen om toegang te krijgen. Desondanks is de inhoud van pagina's die achter slot en grendel zitten, wel vaak opgenomen in de database van zoekmachine Google.

In tegenstelling tot 'gewone' internetters hoeft Google niet te betalen om dergelijke pagina's te bezoeken. Ook registratie is niet nodig, zo ontdekte beveiligingsexpert Martijn Brinkers. Veel sites die gebruikmaken van registratiesystemen of betaalde abonnementen, zetten een achterdeurtje open, zodat de zoekrobot van Google naar binnen kan.

De voordelen voor de sites die zo in de database van Google worden opgenomen, lijken evident. Een vermelding bij Google is immers gratis reclame. Mensen die tussen de Google-resultaten een pagina vinden waarvoor registratie of betaling vereist is, zullen wellicht hun gegevens op de site achterlaten of de portemonnee trekken.

User agent
Maar als Google via de achterdeur naar binnen kan, dan kunnen 'gewone' internetters dat natuurlijk ook. De door Brinkers ontdekte truc om de beveiliging te omzeilen, is verbluffend simpel. "In je browser moet je de 'user agent' aanpassen in 'Googlebot/2.1 (+http://www.googlebot.com/bot.html)'", legt hij uit.

In Internet Explorer kan het aanpassen van de user agent bijvoorbeeld via het programma WinGuides Tweak Manager. Voor Firefox/Mozilla is het gratis User Agent Switcher beschikbaar.

Nadat een internetgebruiker de user agent heeft aangepast, heeft hij niet langer een gebruikersnaam en wachtwoord nodig om de artikelen op de sites van de Volkskrant, Trouw, het Algemeen Dagblad en NRC Handelsblad te bekijken.

Ook diverse sites waarvoor normaal abonnementsgeld moet worden betaald, zoals het Windows & .Net Magazine en Nature, leggen bezoekers geen strobreed meer in de weg als zij zich voordoen als Google-bot.

Vervuiling
Overigens zijn niet lang niet alle sites die gebruikmaken van registraties en betaalde abonnementen, 'kwetsbaar' voor het door Brinkers ontdekte lek. Wie de site van de New York Times bezoekt, blijft bijvoorbeeld stuiten op een inlogscherm. "Het zou kunnen dat zij nog ergens anders op controleren, bijvoorbeeld op het ip-adres", concludeert Brinkers.

Brinkers is niet blij dat hij allerlei kunstgrepen moet uithalen om de pagina's die opduiken in de zoekresultaten van Google, te bekijken. Hij spreekt van 'vervuiling van publiekelijk toegankelijke zoekmachines'.

"Omdat die sites net doen alsof de pagina's vrij toegankelijk zijn, worden ze opgenomen in Google. Maar op het moment dat je ze gaat benaderen mag je er niet bij. Eigenlijk zou je kunnen stellen dat ze misbruik maken van een zoekmachine om privé-pagina's te indexeren", stelt Brinkers.

"Ik zou het fijner vinden als Google het bijvoorbeeld mogelijk zou maken om op te geven dat je niet wilt zoeken in pagina's die niet vrij toegankelijk zijn", stelt Brinkers voor. Om daar aan toe te voegen: "Je bent dan wel afhankelijk van de paginabouwer die dat met een meta-tag moet aangeven. Dus dat is waarschijnlijk geen realistische wens van mij."

Brrr dit ga ik eens uitproberen




das wel mieters interresant... eens kijken waar een omvormding te krijgen is voor mozilla... lol


When you use brute force and it doesn't work, your not using enough


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen