IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel V Vorige pagina | Volgende pagina
RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 20-07-2004 23:50 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Dronken stewards vallen passagier aan

Uitgegeven: 20 juli 2004 22:15

Dronken passagiers die stennis maken, zijn een geregeld voorkomend fenomeen aan boord van vliegtuigen. De Russische luchtvaartmaatschappij Aeroflot had onlangs echter een primeur: dronken bemanningsleden sloegen een passagier in elkaar.

Volgens een woordvoerder van Aeroflot deed het incident zich voor op een binnenlandse vlucht van Moskou naar de Siberische stad Nizjnevartovsk. De passagier zou hebben opgemerkt dat de stewards die hem bedienden, dronken waren en hun taak niet naar behoren uitvoerden.


Aanval

Hij eiste daarop bediend te worden door nuchtere en bekwame bemanningsleden, aldus de woordvoerder. In plaats van te voldoen aan het verzoek van de passagier, vielen de twee stewards hem aan.

De ellende hield daar niet mee op. De beschonken bemanning van het vliegveld maakte een potje van de bediening van alle passagiers. De Russische krant Izvestia citeerde andere passagiers die vertelden dat de stewards pas anderhalf uur na het opstijgen begonnen met serveren, terwijl de vlucht maar vier uur duurde.

Op de grond

Bovendien belandde de helft van het eten op de grond. Bij het verlaten van het vliegtuig moesten de passagiers door het middenpad dat bezaaid lag met eten, borden en bestek.

Een passagier vertelde dat de man die was aangevallen door stewards het vliegtuig met een blauw oog verliet en zich meteen door een arts moest laten behandelen. Izvestia meldde dat de aangevallen passagier een aanklacht heeft ingediend tegen de bemanning van het vliegtuig.

Onderzoek

De woordvoerder van Aeroflot haastte zich te verklaren dat de bemanning en het vliegtuig waren gehuurd van een andere Russische vliegtuigmaatschappij, Aviaenergo. Aeroflot is een onderzoek begonnen naar het incident.





Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-07-2004 11:53 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
LONDEN - De kersverse Britse europarlementariër Godfrey Bloom heeft in Straatburg zijn visitekaartje afgegeven met een serie denigrerende opmerkingen over vrouwen. En dat nog wel terwijl hij zelf zitting neemt in een commissie voor vrouwenrechten. Dat berichtten de Britse media woensdag.

Op de vraag waarom uitgerekend hij in die commissie wilde, antwoordde Bloom: "Ik vind dat vrouwen niet goed genoeg schoonmaken achter de koelkast''. Hij zei op te willen komen voor de rechten van mannen, en voor die van vrouwen "die wel altijd het eten op tafel hebben als hun man thuiskomt''.

Collega Glenys Kinnock van de Labour-partij noemde Bloom in een reactie "een Neanderthaler''. Zij gruwt van het vooruitzicht dat zij met hem moet gaan samenwerken in de vrouwenrechtencommissie.

Bloom vertegenwoordigt in het Europees Parlement de nationalistische en anti-Europese UK Independence Party. Deze partij veroverde bij de verkiezingen in juni twaalf zetels.



Hehe....

Wie doet er mee om een Nederlandse afdeling van deze partij op te richten?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Skull
Usericon van Skull
Posted 21-07-2004 11:56 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

Count me in


- Mutatis mutandis -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-07-2004 13:02 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Plegers moordaanslag spoorloos

***************************************
ZWOLLE Twee mensen die zijn veroordeeld
wegens de moordaanslag op een 49-jarige
man,zijn spoorloos.Ze ontsnapten uit
hun voorarrest nadat de rechter hun een
dag onbegeleid verlof had gegeven.Dat
schrijft het Algemeen Dagblad.

De twee veroordeelden,een man van 42
en zijn 22-jarige vriendin,werden eind
2003 gearresteerd voor het afvuren van
zes kogels op de man uit Zwolle.Vorige
week werden ze veroordeeld tot acht en
zes jaar cel.

De rechter had hun verzoek tot verlof
ingewilligd,zeer tegen het advies van
het OM in.De mannelijke verdachte leidt
al 25 jaar een crimineel bestaan.


Nederlandse rechters.....


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-07-2004 13:13 by Chelman Profiel van Chelman

Ja. Dit heb ik ook vanochtend gehoord. Dit is echt te bizar voor woorden. In plaats van die mensen levenslang op te sluiten worden ze even vrij gelaten om hun 'woning uit te ruimen'. Hoe fucking naief kan je zijn? Dat moet echt een rechter zijn geweest die geitenwollensokken onder zijn toga draagt en die elk weekend op boomomhelzingstochten gaat op de Veluwe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Skull
Usericon van Skull
Posted 21-07-2004 13:14 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

ik pleit voor spartaanse maatregelen tegen dit soort lui


- Mutatis mutandis -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-07-2004 13:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 21 juli 2004 13:14 schreef Skull het volgende:
ik pleit voor spartaanse maatregelen tegen dit soort lui


De rechters of de veroordeelden?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 21-07-2004 13:18 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 21 juli 2004 13:14 schreef Skull het volgende:
ik pleit voor spartaanse maatregelen tegen dit soort lui

Of Iraakse maatregelen, in de cel en alleen maar Metallica draaien...



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-07-2004 13:19 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 21 juli 2004 13:17 schreef Chelman het volgende:
De rechters of de veroordeelden?
Die rechter moet gewoon uit z'n baan ontheven worden, zonder recht op WW of bijstand, en nooit meer in de juridische sector werken.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Skull
Usericon van Skull
Posted 21-07-2004 13:20 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

quote:
Op 21 juli 2004 13:17 schreef Chelman het volgende:
De rechters of de veroordeelden?

De veroordeelden sowieso, maar in dit geval zijn de rechters echt niet goed bij hun hoofd geweest...
Als je tegen een advies ingaat (niet bindend, dat blijkt wel weer ) vind ik dat de verantwoordelijkheid bij hen ligt.

[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 21-07-2004 13:22]


- Mutatis mutandis -


Skull
Usericon van Skull
Posted 21-07-2004 13:21 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

quote:
Op 21 juli 2004 13:19 schreef helmet het volgende:
Die rechter moet gewoon uit z'n baan ontheven worden, zonder recht op WW of bijstand, en nooit meer in de juridische sector werken.

dat bedoel ik


- Mutatis mutandis -


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 21-07-2004 13:57 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 21 juli 2004 13:18 schreef Audiophile het volgende:
Of Iraakse maatregelen, in de cel en alleen maar Metallica draaien...


Of een sampletje van Frans B,

"Heb je even voor mij, Heb je even voor mij, Heb je even voor mij, heb je even voor mij"

In loop voor een dag of 5 en compleet Gaga..

(geinspireerd door de film Lily Marlene) maar werkt goed..


Een kleine snol zit zo vol.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-07-2004 14:47 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Vrijspraak in Mannesmann-zaak

***************************************
DUSSELDORF Een Duitse rechtbank heeft
ex-commissaris Ackermann en vijf andere
verdachten van het handelsconglomeraat
Mannesmann vrijgesproken.Ze waren ervan
beschuldigd enorme bonussen te hebben
toegekend aan de top van Mannesmann.

Voor totaal 60 miljoen euro ging de top
akkoord met de overname van de mobiele
tak van het bedrijf door Vodafone in
2000,in Duitsland een astronomisch
bedrag.De belangen van aandeelhouders
waren geschaad,stelde het Duitse OM.

De aanklager eiste celstraffen tot drie
jaar.De rechter acht de beschuldigingen
echter niet bewezen.Ze hekelde pogingen
van politici om haar te beïnvloeden.

Wat heeft het OM hier in hemelsnaam mee te maken? Is men in Duitsland net zo gek als in Nederland en probeert men daar hoe dan ook, terecht of onterecht, topmannen de grond in te boren? Nog steeds horen we niemand klagen over de inkomens van topvoetballers.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 22-07-2004 14:56 by Je Moeder Profiel van Je Moederhttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

men is jaloers dat ze zelf niet zo succesvol zijn. want rijk wordt je niet zomaar.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-07-2004 15:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 22 juli 2004 14:47 schreef Misanthrope het volgende:
Wat heeft het OM hier in hemelsnaam mee te maken? Is men in Duitsland net zo gek als in Nederland en probeert men daar hoe dan ook, terecht of onterecht, topmannen de grond in te boren? Nog steeds horen we niemand klagen over de inkomens van topvoetballers.


maar natuurlijk als de mensen met de dikke auto's verhuizen naar het buitenland hebben we het fileprobleem opgelost


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-07-2004 15:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 juli 2004 14:47 schreef Misanthrope het volgende:
Wat heeft het OM hier in hemelsnaam mee te maken? Is men in Duitsland net zo gek als in Nederland en probeert men daar hoe dan ook, terecht of onterecht, topmannen de grond in te boren? Nog steeds horen we niemand klagen over de inkomens van topvoetballers.


Wat dat betreft zijn de Duitsers nog veel erger dan hier in Nederland. Die gasten leven nog steeds in een extreem lnkse wereld.

In deze zaak ging het niet zozeer om het feit dat het een 'exorbitante' vergoeding was maar meer om het feit dat die vergoeding uberhaupt plaatsvond. Hij zou namelijk pas verstrekt worden na een succesvolle overname met gunstige voorwaarden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-07-2004 15:39 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

'Verbod op lpg veilig en lucratief'

Uitgegeven: 22 juli 2004 08:10

AMSTERDAM - Alle veiligheidsproblemen rond lpg-tankstations in woonwijken zijn in één klap verholpen als de verkoop van lpg als autobrandstof wordt verboden. Bovendien levert zo'n verbod tussen de 600 en 852 miljoen euro op. Dat blijkt volgens de Volkskrant uit een onderzoek van Ecorys in opdracht van vier ministeries, waaronder die van VROM en Verkeer en Waterstaat.

Een lpg-verbod is volgens de onderzoekers effectiever dan het slopen van huizen rond lpg-stations of het aanpassen van bouwplannen. Ook strengere veiligheidsmaatregelen bij het transport en opslag van de brandstof halen minder uit.


Nederland kent ruim tweeduizend lpg-stations, waarvan er bij honderden het risico op een ramp te hoog is. Ook levert het transport vaak onveilige situaties op. Door een verbod op lpg wordt het transportgevaar met 60 procent teruggedrongen. Het risico verdwijnt niet geheel omdat het vervoer van gasflessen blijft bestaan.

Het meeste voordeel is voor de rijksoverheid bij een lpg-verbod, doordat de meeste lpg-rijders op diesel zullen overstappen. Dat zal de Belastingdienst naar schatting 288 miljoen euro per jaar extra aan accijns opleveren. Ook de grond waarop de lpg-stations leveren geld op, en bouwen in de omgeving van de stations is niet langer verboden.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-07-2004 15:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Veiligheid blablabla

OH JA! het levert geld op voor de staat .. DOEN!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-07-2004 15:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

eerst invoeren omdat het beter is en daarna weer afschaffen

wat gebeurt er met de overige LPG ? dat wordt dan toch weer zinloos afgefakkeld?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-07-2004 23:41 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Duitse agent mag meer in Nederland

***************************************
HILVERSUM De Duitse politie mag in de
toekomst in heel Nederland optreden en
omgekeerd.Dat staat in het concept van
een Nederlands-Duitsverdrag dat aan de
Tweede Kamer wordt voorgelegd.

Nova,dat al over het concept beschikt,
meldt dat de Duitse politie verdachten
straks in heel Nederland mag volgen en
observeren.Ook mag de Duitse politie in
Nederland DNA-onderzoek uitvoeren.

Critici vrezen dat de Duitse politie
straks meer in Nederland mag dan de
Nederlandse politie.In Duitsland zijn
veel meer opsporingsmethoden toegestaan
dan in Nederland.De kans zou groot zijn
dat de Duitsers die ook hier toepassen.

Dus als we willen dat niet verkeersgerelateerde zaken in Nederland opgelost worden, kunnen we binnenkort naar de Duitse politie gaan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-07-2004 10:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

AMSTERDAM - Stichting Brein is boos op milieuorganisatie Greenpeace. De organisatie heeft namelijk deze week in het kader van een protestactie de bioscoopfilm 'The Day After Tomorrow' geprojecteerd op de Hemwegcentrale in Amsterdam. Volgens Brein was voor deze openbare voorstelling geen toestemming gegeven van de rechthebbenden en heeft Greenpeace zich daarmee "schuldig gemaakt aan piraterij".

Voor het openbaar vertonen van speelfilms kan toestemming worden verkregen via Stichting Videma, die in Nederland de openbaarmakingsrechten op het bewegende beeld exploiteert. Voor het vertonen van een illegale kopie kan vanzelfsprekend geen toestemming worden verkregen en Greenpeace had dat in deze dan ook niet geprobeerd. De film was gedownload van een illegale bron op het Internet.



Dat Greenpeace een militante kutorganisatie vol met mongolen zonder respect voor andermans eigenodm is, wist ik allang.....tsja...doel heiligt de midelen hé?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-07-2004 11:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Hitler had een rekening bij de Postbank

Uitgegeven: 22 juli 2004 12:01
Laatst gewijzigd: 22 juli 2004 14:46

AMSTERDAM - De Postbank gaat archiefonderzoek doen naar een rekening van Adolf Hitler, die vlak voor de Tweede Wereldoorlog bij de voorloper van deze bank bestond. Dit gebeurt naar aanleiding van een ontdekking van de Engelse schrijver Chris Wetton in het archief van de Britse geheime dienst, zo bericht de Volkskrant.

De schrijver ontdekte twee documenten waarin melding werd gemaakt van een rekening bij de Nederlandse Post-, Cheque- en Girodienst. Het gironummer 211846 werd officieel toegeschreven aan Eber Nachfolger uit München, maar een belastinginspecteur stelde vast dat 'de rekening toebehoorde aan Herr Hitler'.

Opgeheven

De Postbank laat weten dat de rekening is opgeheven. Wanneer en onder welke omstandigheden dat is gebeurd is niet duidelijk. Onderzocht wordt nog hoe lang Hitler de rekening bij de Nederlandse bank heeft gehad.

Wetton stuitte op het document tijdens onderzoek dat hij verrichtte voor zijn boek Hitler's Fortune, over de persoonlijke rijkdom van Hitler. Op een brief met vragen over Hitlers rekening die hij aan de Postbank heeft gestuurd, heeft Wetton nooit reactie gehad. "Ze hoeven zich niet te schamen. Zware criminelen hebben tegenwoordig overal bankrekeningen", zegt de Engelsman.



Hehe....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2004 11:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Goh .. typisch


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-07-2004 11:29 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Op zoek naar een verloren bal is een golfer in Maleisië door een krokodil gebeten. De zakenman Hong Kee Siong had het ruim vijf meter lange dier aangezien voor een boomstam en dacht dat zijn bal daaronder was gerold. De krokodil beet de man daarop twee maal in zijn been en probeerde de golfer in een poel te trekken. Pas nadat de zakenman het reptiel meerdere keren op zijn kop had geslagen liet het dier los.



Ik ga dit weekend een rondje lopen denk ik....ik hoop dat ik niet gebeten word.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-07-2004 11:31 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Shit... ik denk dat ik mijn golf-vakantie in Maleisië maar cancel...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen