IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel V Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-07-2004 22:13 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Man zit klem tussen metrodeuren en overlijdt.

Bij een ongeluk in de metro in München is vandaag een 27-jarige man om het leven gekomen. Hij zat vast tussen de metrodeuren toen deze weer ging rijden. Hij botste tegen de spiegels aan het einde van het perron en was op slag dood.

De man wilde het hondje van zijn vriendin weer terug de metro in halen. De hond was vlak voordat de deuren dichtgingen uit de metro gesprongen. De vriendin van de man sprong het perron op, de man bleef echter klem zitten tussen de sluitende deuren. Met een snelheid van veertig kilometer per uur sloeg de man tegen de spiegels aan het einde van het perron en was op slag dood.

De directeur spreekt in een reactie over een overtreding van de veiligheidsvoorschriften. De bestuurder van de metro krijgt normaal een signaal als de deuren na vertrek worden geforceerd en moet dan nagaan of er sprake is van een voor passagiers gevaarlijke situatie. De bestuurster had overigens niets in de gaten en werd pas op de volgende halte door passagiers op de hoogte gesteld van het ongeluk.


http://frontpage.fok.nl/nieuws/44705



Iedereen heeft recht op mijn mening.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-07-2004 23:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

in rotterdam heb ik er ook een keer tussen gezeten, en toen ik me eindelijk losgeworsteld had(na 10 cm rijden) wilde ik weer utistappen en bleef ik weer zitten

gelukkig dat die bij mij niet weg reed


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2004 23:33 by Snaack Profiel van Snaack

Ik heb in een Rotterdamse metro bij het instappen een keer mijn onderarm flink geschaafd omdat die kankerdeur als een soort muizenval dichtklapte toen ik instapte.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-07-2004 23:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ach ja het is dan ook gratis dus zo erg is het niet


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-07-2004 23:40 by Snaack Profiel van Snaack

Gratis???? Je hebt zeker een OV..

Ik betaal er gewoon voor.

Laatst op CS had ik "ruzie" met een controleur. Ik legde hem uit waarom mijn strippenkaart geldig was en vernederde hem hem ten opzichte van zijn, om zijn domheid, gniffelende collegae.

Daar kon hij niet aan lachen, roodaangelopen schold hij me uit en "gaf" hij me mijn strippenkaart terug.

"Gaf" ja, het ging zo agressief dat hij hem zowat in 2en scheurde. Kankerlijer.. Ik had echt enorm veel zin zijn vadsige plofkop met mijn knokkels tot moes te slaan.

Gelukkig kon ik me inhouden


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-07-2004 1:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 juli 2004 23:40 schreef Snaack het volgende:
Gratis???? Je hebt zeker een OV..



ik ben pas 2 of 3 keer geweest en heb toen zwart gereden
tja als je toch niet veel geld hebt plus erg hongerig ben en er een pizzahut op het station is


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-08-2004 15:45 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

catering baby:


THE GATHERING singer Anneke van Giersbergen has explained the group's recent concert cancellations by announcing that she is three months pregnant with her first child. "As happy as I was [to learn of the pregnancy], that's how sick I was as well," she said in a statement. "I took the pregnancy-nausea to a whole new level. Now all is well again and I look forward to carrying both the baby as well as the upcoming tours and the rest of the year to a blazing end."

As previously reported, THE GATHERING will take "a long time off" following their final tour dates of 2004 in December to concentrate on writing and recording their next studio album. The band, who postponed their previously announced North American tour to sometime next year, are not expected to return to the concert stage until September 2005. THE GATHERING's most recent release was a "semi-acoustic" live album, entitled "Sleepy Buildings", which was issued in January through Century Media Records.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-08-2004 20:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Geen dienstplicht voor internetverslaafden

In Finland zijn een aantal dienstplichtigen van hun dienstplicht ontslagen om een wel heel bijzondere reden, namelijk een internetverslaving. Er zijn geen officiële cijfers bekend over het aantal gevallen, maar het is zeker dat er meerdere mensen op deze grond hun dienstplicht niet hebben hoeven te vervullen.

"Voor mensen die de hele nacht spelletjes spelen en die geen vrienden en geen hobby's hebben, is het leger een grote cultuurschok", aldus een woordvoerder van het Finse leger. "Sommige dienstplichtigen gaan naar de dokter en claimen dat ze niet kunnen blijven. In een aantal gevallen heeft de dokter bepaald dat ze een internetverslaving hebben."

De internetverslaafden worden drie jaar naar huis gestuurd, waarna ze nogmaals gevraagd worden om hun dienstplicht te vervullen in de hoop dat ze inmiddels "meer volwassen zijn geworden".

Van de 26.500 mannen die Finland in 2003 opriep werd in totaal negen procent naar huis gestuurd om medische redenen. Toch maken uiteindelijk 82 procent van de Finse mannen hun dienstplicht af.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-08-2004 20:59 by Chelman Profiel van Chelman

Dienstplicht is moderne slavernij.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 21:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Het hebben van een leger is totaal zinloos ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-08-2004 21:04 by Chelman Profiel van Chelman

Slappe legers geleid door watjes die nergens durven optreden zijn inderdaad nutteloos.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 21:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

alle legers dus


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-08-2004 21:08 by Chelman Profiel van Chelman

Wehrmacht


...oh en legers of beter gezegd het militaire complex zijn een belangrijke bron van wetenschappelijke en technologische vooruitgang. Ik noem maar een Internet bijvoorbeeld.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 21:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ach, daar is vast wat anders voor te vinden ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-08-2004 21:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 augustus 2004 21:04 schreef Chelman het volgende:
Slappe legers geleid door watjes die nergens durven optreden zijn inderdaad nutteloos.


zoals het land dat met een "F" begint.

(filipijnen )

(Ik neem het risisco dat het weer uitdraait op ongegeneerd frankrijk-afkraken)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-08-2004 21:27 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 augustus 2004 21:25 schreef attila_de_hun het volgende:
zoals het land dat met een "F" begint.

(filipijnen )

(Ik neem het risisco dat het weer uitdraait op ongegeneerd frankrijk-afkraken)


Ongegeneerd Frankrijk afkraken is de plicht van elke kerel.

Ik heb nog een Frans geweer te koop. Er is nog nooit mee geschoten en hij is maar een keer op de grond gevallen.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 21:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Frankrijk is best een tof land.
Alleen 1 nadeel ..

de fransen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-08-2004 21:30 by Chelman Profiel van Chelman

Ja. Kunnen we ze niet allemaal naar Quebec sturen of zo?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Oui!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-08-2004 21:31 by Chelman Profiel van Chelman

Apres vous Monsieur Jan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-08-2004 21:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja en dat ook!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-08-2004 21:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 augustus 2004 21:27 schreef Chelman het volgende:
Ongegeneerd Frankrijk afkraken is de plicht van elke kerel.

Ik heb nog een Frans geweer te koop. Er is nog nooit mee geschoten en hij is maar een keer op de grond gevallen.






maar, toch wil ik jou mening over de filipijnen weten die daadwerkelijk hebben toegegeven aan de kidnappers.

(en hebben de fransen de amerikanen niet geholpen bij hun vrijheidsstrijd? het vrijheidbeeld is toch ook een frans product)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-08-2004 21:34 by Chelman Profiel van Chelman

Morgen. Nu ben ik gaar en ga slapen....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-08-2004 21:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 3 augustus 2004 21:34 schreef Chelman het volgende:
Morgen. Nu ben ik gaar en ga slapen....


okee, slaap ze!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-08-2004 21:43 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 3 augustus 2004 21:27 schreef Chelman het volgende:
Ongegeneerd Frankrijk afkraken is de plicht van elke kerel.

Ik heb nog een Frans geweer te koop. Er is nog nooit mee geschoten en hij is maar een keer op de grond gevallen.


Rflmao, fransen afzeiken is mijn lust en mijn leven!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen