IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel V Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-08-2004 20:56 by bazzio Profiel van bazzio

'Tenenlikker' belaagt vrouwen in Rotterdam

Uitgegeven: 5 augustus 2004 17:11
ROTTERDAM - Een man van ongeveer 35 jaar oud valt vrouwen in Rotterdam op een wel heel aparte manier lastig. Hij zoekt ze op, als ze in een park liggen te zonnen en begint, als ze even niet opletten, aan hun tenen te likken.

De politie kon de man afgelopen weekeinde in het Vroesenpark aanhouden, nadat hij een vrouw had belaagd. Op last van het Openbaar Ministerie (OM) is de 'tenenlikker' vrijgelaten, omdat hij geen strafbaar feit heeft gepleegd. De man is al zeker drie jaar actief in diverse parken.

De jonge vrouw in het Vroesenpark kreeg de schrik van haar leven toen de tenenlikker zijn tong over haar voet liet gaan. Ze liet hem duidelijk merken daar niet van gediend te zijn en belde de politie. Die kon de man even verderop inrekenen.

Geen vervolging

De tenenlikker kwam weer snel op vrije voeten, omdat het OM geen aanknopingspunt zag om hem te vervolgen. "De centrale vraag is of hij ontuchtig heeft gehandeld. Naar onze inschatting is dat niet zo", zegt persofficier C. van Spierenburg.

In het Wetboek van Strafrecht is volgens Van Spierenburg geen artikel te vinden waar dit gedrag onder valt. Ook is tenen likken niet verboden volgens de Algemene Plaatselijke Verordening. "Wel hopen we dat van de aanhouding een preventieve werking uitgaat. Het is natuurlijk niet normaal wat deze man doet."

http://www.nu.nl/news.jsp?n=373483&c=122

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 05-08-2004 20:57]


Bazzio Attacks!!!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-08-2004 21:17 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Is weer eens wat anders dan hielenlikken...


Hatsjikidee!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 05-08-2004 21:22 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

uh jakkie ... tenenkaas


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2004 22:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

the dude was out for some cheap brie ....


MutantChrist
über nerd/loser
Usericon van MutantChrist
Posted 05-08-2004 23:40 by MutantChrist Profiel van MutantChrist

Godver, sta ik is een keer in de krant...


Inside crystal mountain, evil takes it's form


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 15:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Fischer doet afstand van Amerikaans staatsburgerschap

De voormalig wereldkampioen schaken Bobby Fischer gaat zijn Amerikaans staatsburgerschap opzeggen. Dit heeft zijn advocaat vrijdag verklaard. De 61-jarige Fischer zit al sinds 13 juli vast op het vliegveld van Tokyo omdat zijn Amerikaans paspoort ongeldig verklaard zou zijn.

In 1972 won Fischer de wereldtitel ten koste van de Russische Boris Spassky, waardoor hij als een held van de koude oorlog gezien werd. Hij was daarna wereldkampioen tot 1975, toen hij de titel opgaf en zich terugtrok uit het toernooi omdat een aantal van zijn eisen niet ingewilligd werden.

Vervolgens verdween Fischer uit beeld tot 1992. Toen speelde hij een tweekamp tegen Spassky in Montenegro, waarmee hij meer dan drie miljoen dollar won. Sindsdien wordt hij gezocht door de Verenigde Staten, omdat hij hiermee de VN-sancties tegen Joegoslavië zou hebben overtreden.

"Ik wil niet langer Amerikaans staatsburger zijn. Het is genoeg geweest", zo liet Fischer de Amerikaanse ambassade weten. Door zijn besluit zal Fischer statenloos worden. Hij zal bij de Hoge Commissaris voor de Vluchtelingen van de Verenigde Naties Ruud Lubbers de vluchtelingenstatus aanvragen totdat er een land gevonden is wat hem wil opnemen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-08-2004 18:02 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Geen 40-urige werkweek bij Smead

***************************************
GRONINGEN Het Groningse bedrijf Smead
mag geen 40-urige werkweek invoeren.Dat
is de uitkomst van een kort geding dat
de vakbonden CNV Dienstenbond en FNV
Kiem hadden aangespannen tegen de
fabrikant van kantoorartikelen.

De bonden stapten naar de rechter omdat
ze vinden dat een langere werktijd in
strijd is met de cao.De rechter droeg
de kantoorartikelenfabrikant op de cao
voor de grafische sector na te leven.

De rechter legde de instemming van de
meerderheid van het personeel met de
40-urige werkweek naast zich neer.Smead
voerde de langere werkweek maandag al
in,maar moet dat nu dus terugdraaien.

Ik las ook dat Smead een schadevergoeding van €10.000 aan de bonden moet betalen. Dat de CNV en FNV even mogen sterven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 06-08-2004 18:24 by bazzio Profiel van bazzio

quote:
Op 6 augustus 2004 18:02 schreef Misanthrope het volgende:
Dat de CNV en FNV even mogen sterven.


WTF slaat dat nu weer op? Dit is juist goed nieuws, we gaan GVD al steeds meer terug naar die vooroorlogse praktijken.


Bazzio Attacks!!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-08-2004 19:21 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 augustus 2004 18:24 schreef bazzio het volgende:
WTF slaat dat nu weer op? Dit is juist goed nieuws, we gaan GVD al steeds meer terug naar die vooroorlogse praktijken.
Goed nieuws? Besef je wel dat de consequentie is dat dit bedrijf, voor welke de enige redding was als de werknemers 40 uur zouden gaan werken, nu nog een paar maanden tegen het faillisement gaat vechten, maar dan uiteindelijk toch failliet gaat en er dan 140 mensen op straat staan? Vergeet niet dat de werknemers dat ook beseften en allemaal, op 1 na, hebben ingestemd met de 40-urige werkweek.
Hoe kunnen we met een 36-urige werkweek concurreren met het buitenland en dus onze bedrijvigheid aantrekkelijk houden voor investeerders? Onze bedrijven worden keihard kapotgeconcurreerd, werknemers zijn te duur, het ontslaan en aannemen van werknemers is te moeilijk, op deze manier zullen vele bedrijven failliet gaan en vele mensen op straat komen te staan. Oftewel de Nederlandse economie gaat kapot als we zo doorgaan en de realiteit niet onder ogen willen zien.
Overigens, waarom is er zo'n groot bezwaar tegen een 40-urige werkweer? Vergeet niet dat scholieren zich gemiddeld langer dan 40 uur per week met school bezig moeten houden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-08-2004 20:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 augustus 2004 18:24 schreef bazzio het volgende:
WTF slaat dat nu weer op? Dit is juist goed nieuws, we gaan GVD al steeds meer terug naar die vooroorlogse praktijken.

40 uur, vooroorlogse praktijken

vrachtwagenchauffeurs maken vaak 80 uren per week, in zelfs na de oorlog was 60 urige werkweek normaal.

we zijn nu gewoon een stelletje luie zandmongolen

edit: de gemiddelde scholier zit ruim boven de 40 uur en dan nog zeiken

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-08-2004 20:19]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


E.
Usericon van E.
Posted 06-08-2004 20:20 by E. Profiel van E.

and proud of it


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-08-2004 20:42 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 augustus 2004 20:18 schreef ElitE het volgende:
40 uur, vooroorlogse praktijken

vrachtwagenchauffeurs maken vaak 80 uren per week, in zelfs na de oorlog was 60 urige werkweek normaal.

we zijn nu gewoon een stelletje luie zandmongolen

edit: de gemiddelde scholier zit ruim boven de 40 uur en dan nog zeiken
Gheghe, kijk even naar wat ik typte.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-08-2004 20:52 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 augustus 2004 18:24 schreef bazzio het volgende:
WTF slaat dat nu weer op? Dit is juist goed nieuws, we gaan GVD al steeds meer terug naar die vooroorlogse praktijken.


Jij vindt het dus goed nieuws dat: Een bedrijf in onderling overleg met de medewerkers 40 uur (dus ruim binnen de arbeidstijdenwet) wilt gaan werken en dat een externe organisatie deze vrijwillige overeenkomst tussen twee partijen verbiedt?

Vreemd.

Dat de FNV en CNV even mogen sterven.

edit:

Wellicht ten overvloede wil ik je wijzen dat het beschermen van de medewerkers niet tot het verweer binnen dit rechtszaak behoorde. Ook wil ik je wijzen dat het beschermen van arbeidsomstandigheden in de Arbeidstijdenwet en ARBO wet geregeld wordt. De CAO's hadden 100 jaar geleden een beschermende functie. Tegenwoordig is de functie van algemeen verbindend verklaarde CAO's mij volstrekt onduidelijk.

Specifieke bedrijfscao's, zoals de grote bedrijven ze hebben, zijn uiteraard wel logsich en begrijpelijk om redenen van efficiency. CAO's die aan kleine bedrijven opgelegd worden alleen maar omdat ze tot een of andere bedrijfstak behoren slaan gewoon nergens op.


Anyway...ik heb de afgelopen 2 weken meer dan 100 facturabele uren gedraaid. Fuck....ik heb de arbeidstijdenwet overschreden.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 06-08-2004 21:00]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-08-2004 21:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 augustus 2004 20:42 schreef Misanthrope het volgende:
Gheghe, kijk even naar wat ik typte.

hehe daar las ik nou net overheen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 06-08-2004 21:29 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Alsof je ook beter en efficienter gaat werken in 40 uur ipv 36...ik vraag het me af. Als ik mijn collega's van over de 45 hoor, is die 40 uur die ze toen per week werkten ongeveer gelijk aan 20 uur nu.




Hatsjikidee!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2004 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Werkeloosheid is al stijgende nu ... moeten mensen meer uren gana werken, krijg je nog meer werkelozen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-08-2004 21:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 augustus 2004 21:30 schreef Jenje het volgende:
Werkeloosheid is al stijgende nu ... moeten mensen meer uren gana werken, krijg je nog meer werkelozen
in dit geval niet omdat de werknemers langer gaan werken en er niet meer ontslagen vallen. Bovendien zit het bedrijft dicht bij de afgrond met meer werknemers dat betekend nog meer werkelozen...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2004 21:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gaat om de algemene situatie. Als het bij 1 bedrijf gebeurt zullen er meerdere volgen.

CAO = bindend, die kun je niet zo maar openbreken als het je ff niet uitkomt.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-08-2004 21:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

als de FNV en CNV ze niet hadden aangeklaagt was er geen rechtzaak, en die was ook niet nodig omdat het personeel toestemde(op 1 eikel na)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2004 21:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat is niet geldig aangezien personeel die cao ondertekent heeft.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 21:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 augustus 2004 20:52 schreef Chelman het volgende:
Jij vindt het dus goed nieuws dat: Een bedrijf in onderling overleg met de medewerkers 40 uur (dus ruim binnen de arbeidstijdenwet) wilt gaan werken en dat een externe organisatie deze vrijwillige overeenkomst tussen twee partijen verbiedt?



Als dat echt zo is, dan is het idd zonde dat externen de zaak hebben geblokkeerd. Als werkelijk via overleg tussen werkgevers en werknemers zulke afspraken zijn gemaakt moet het bedrijf alleen maar complimenten gemaakt worden. rare zaak.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-08-2004 21:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 augustus 2004 21:40 schreef Jenje het volgende:
Dat is niet geldig aangezien personeel die cao ondertekent heeft.



het mag toch wel buiten de wet, zolang er maar niemand een strafzaak aanspant


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2004 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 augustus 2004 21:43 schreef ElitE het volgende:
het mag toch wel buiten de wet, zolang er maar niemand een strafzaak aanspant
Je mag dus ook iemand in elkaar slaan zo lang het slachtoffer geen aanklacht doet?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-08-2004 21:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 augustus 2004 21:43 schreef Jenje het volgende:
Je mag dus ook iemand in elkaar slaan zo lang het slachtoffer geen aanklacht doet?

jah tenzij de officier van justitie je laat vervolgen(omdat dit een misdaad is), en als het slachtoffer zegt dat de dader niet vervolgt hoeft te worden dan wordt deze ook niet vervolgd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2004 21:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 augustus 2004 21:46 schreef ElitE het volgende:
jah tenzij de officier van justitie je laat vervolgen(omdat dit een misdaad is), en als het slachtoffer zegt dat de dader niet vervolgt hoeft te worden dan wordt deze ook niet vervolgd.
Ook dikke onzin toch ...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen