IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel V Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-08-2004 21:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 augustus 2004 21:47 schreef Jenje het volgende:
Ook dikke onzin toch ...

hoezo, als iemand zich vrijwillig laat verminken dan is dat zijn zorg


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2004 21:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 augustus 2004 21:50 schreef ElitE het volgende:
hoezo, als iemand zich vrijwillig laat verminken dan is dat zijn zorg


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 06-08-2004 21:51 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 6 augustus 2004 21:43 schreef ElitE het volgende:
het mag toch wel buiten de wet, zolang er maar niemand een strafzaak aanspant


Hmmm, je haalt wat zaken door elkaar.

Als het in de Strafwet strafbaar is gesteld mag het niet, staat het er niet is dan kan het OM je niet vervolgen (dan moet er nl. eerst wetgeving gemaakt worden om het strafbaar te stellen), en niet vervolgen omdat het (nog) niet strafbaar is gesteld is natuurlijk iets anders is dan 'het mag'.

En niet iedere rechtszaak is gebaseerd op het strafrecht.



Hatsjikidee!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-08-2004 22:49 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

'Moslimpartij zou het goed doen in de grote steden'

Uitgegeven: 5 augustus 2004 14:39
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2004 15:11

UTRECHT - Een lokale moslimpartij zou in de vier grote steden Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 veel stemmen van Turkse en Marokkaanse Nederlanders krijgen. Dat blijkt uit onderzoek van MCA Communicatie in de vier steden.

Het in Utrecht gevestigde onderzoeksbureau peilde in twee weken in juni de meningen van 470 Turken en Marokkanen, zei een woordvoerder van MCA donderdag. Twintig procent van de Turkse en 22 procent van de Marokkaanse ondervraagden gaf aan op een moslimpartij te zullen stemmen, als die er zou zijn. De Arabisch Europese Liga (AEL) heeft aangekondigd in 2006 met haar Moslim Democratische Partij (MDP) te willen meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen.


Wijken

MCA deed het onderzoek in Amsterdam-West en de Bijlmer, in de Rotterdamse Afrikaanderbuurt en het Oude Noorden, in de Utrechtse wijk Lombok en in de Haagse Schilderswijk. Mensen van 15 jaar en ouder beantwoordden de vragen.

Het percentage Nederlanders met een Turkse of Marokkaanse achtergrond dat op de MDP zou stemmen, kan oplopen van de genoemde 20 procent, tot bijna 50. Eenderde van de Marokkanen en een kwart van de Turken twijfelt nog. Volgens MCA Communicatie maken Turkse en Marokkaanse Nederlanders 12 procent van het electoraat in de vier grote steden uit.

AEL

De MDP bestaat ook in België en nam daar in juni al deel aan de Belgische regioverkiezingen. De partij van Dyab Abou Jahjah, die ook de oprichter is van de AEL, deed alleen in de provincie Antwerpen mee en behaalde daar een teleurstellend resultaat: 1600 kiezers gaven hun stem aan de MDP.

http://nu.nl/news.jsp?n=373367&c=11



Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-08-2004 23:02 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

En dat gedoe met creditcards en online bestellen ermee is ook geen fijn nieuws.

Kut dat google zo goed is, zeg.

Met Google kun je ranges van nummers afscannen. Hartstikke handig wanneer je een combinatie maakt van MasterCard en een range van nummers.

http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=7179


Oud Vuil.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-08-2004 23:03 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

veel belangrijker nog, ik ben online



We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 23:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 augustus 2004 22:49 schreef webblaster wim het volgende:
'Moslimpartij zou het goed doen in de grote steden'



Ik ga er ook stemmen. Als ik die Taliban figuren zie, die zitten de hele dag op hun gat, waterpijpen te roken of zo. En moeders de vrouw komt nog uitzichzelf een kopje thee (of koffie) aanbieden.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-08-2004 23:06 by HgarrothwulfF Profiel van HgarrothwulfFhttp://vilosophe.hyves.nl

je mag geen alcohol drinken van dat gelof, snel alemaal afbranden


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-08-2004 23:07 by Chelman Profiel van Chelman

@webwim:

Ja. Maar dan moet het gaan om iemand die uberhaupt de volledige gegevens op site of forum gepost hebt, hetzij uit dommigheid (eigen gegevens) hetzij uit kwaadwillendheid (andermans gegevens).


Betalen met CC is zeer veilig. Zelfs in de zeldzame gevallen waarin iemand WEL fraude met je card zou plegen volstaat een enkel telefoontje om je geld teruggestort te krijgen en in de meeste gevallen komt je CC issuer eerder achter die fraude achter dan jijzelf en gaan ze maatregelen treffen.



[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 06-08-2004 23:07]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 06-08-2004 23:08 by Malekith Profiel van Malekith

quote:
Op 6 augustus 2004 22:49 schreef webblaster wim het volgende:
'Moslimpartij zou het goed doen in de grote steden'

Uitgegeven: 5 augustus 2004 14:39
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2004 15:11

UTRECHT - Een lokale moslimpartij zou in de vier grote steden Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 veel stemmen van Turkse en Marokkaanse Nederlanders krijgen. Dat blijkt uit onderzoek van MCA Communicatie in de vier steden.

Het in Utrecht gevestigde onderzoeksbureau peilde in twee weken in juni de meningen van 470 Turken en Marokkanen, zei een woordvoerder van MCA donderdag. Twintig procent van de Turkse en 22 procent van de Marokkaanse ondervraagden gaf aan op een moslimpartij te zullen stemmen, als die er zou zijn. De Arabisch Europese Liga (AEL) heeft aangekondigd in 2006 met haar Moslim Democratische Partij (MDP) te willen meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen.


Wijken

MCA deed het onderzoek in Amsterdam-West en de Bijlmer, in de Rotterdamse Afrikaanderbuurt en het Oude Noorden, in de Utrechtse wijk Lombok en in de Haagse Schilderswijk. Mensen van 15 jaar en ouder beantwoordden de vragen.

Het percentage Nederlanders met een Turkse of Marokkaanse achtergrond dat op de MDP zou stemmen, kan oplopen van de genoemde 20 procent, tot bijna 50. Eenderde van de Marokkanen en een kwart van de Turken twijfelt nog. Volgens MCA Communicatie maken Turkse en Marokkaanse Nederlanders 12 procent van het electoraat in de vier grote steden uit.

AEL

De MDP bestaat ook in België en nam daar in juni al deel aan de Belgische regioverkiezingen. De partij van Dyab Abou Jahjah, die ook de oprichter is van de AEL, deed alleen in de provincie Antwerpen mee en behaalde daar een teleurstellend resultaat: 1600 kiezers gaven hun stem aan de MDP.

http://nu.nl/news.jsp?n=373367&c=11


En dat ze zo'n resultaten maar lekker blijven behalen!

In steden als Antwerpen kunnen zo'n partijen succesvol lijken, want meer buitenlanders, maar evenveel al dan niet meer stemmen gaan naar 'n partij als Vlaams Blok, want meer problemen mét buitenlanders.



[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 06-08-2004 23:09]


"Obras son amores y no buenas razones"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 23:11 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 augustus 2004 23:07 schreef Chelman het volgende:
@webwim:

Ja. Maar dan moet het gaan om iemand die uberhaupt de volledige gegevens op site of forum gepost hebt, hetzij uit dommigheid (eigen gegevens) hetzij uit kwaadwillendheid (andermans gegevens).


Betalen met CC is zeer veilig. Zelfs in de zeldzame gevallen waarin iemand WEL fraude met je card zou plegen volstaat een enkel telefoontje om je geld teruggestort te krijgen en in de meeste gevallen komt je CC issuer eerder achter die fraude achter dan jijzelf en gaan ze maatregelen treffen.




je hoort een halve avond niks van hem. het onderwerp geld wordt aangesneden en hoppa, daar is tie weer. heb je een groot alarm op je computer dat afgaat als er financiële zaken zorden besproken ofzo?

en mensen die hun creditcard gegevens op een forum posten zijn net zo slim als mensen die de sleutel op hun voordeur laten zitten omdat dat zo gemakklijk is.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-08-2004 23:12 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2004 23:07 schreef Chelman het volgende:
@webwim:

Ja. Maar dan moet het gaan om iemand die uberhaupt de volledige gegevens op site of forum gepost hebt, hetzij uit dommigheid (eigen gegevens) hetzij uit kwaadwillendheid (andermans gegevens).


Betalen met CC is zeer veilig. Zelfs in de zeldzame gevallen waarin iemand WEL fraude met je card zou plegen volstaat een enkel telefoontje om je geld teruggestort te krijgen en in de meeste gevallen komt je CC issuer eerder achter die fraude achter dan jijzelf en gaan ze maatregelen treffen.




Ik geloof je zeker, maar ik krijg een rotgevoel, als ik online betaal met m'n card. Ik doe dat dan ook alleen maar, als er écht geen andere mogelijkheid bestaat.

Call me old-fashioned.


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-08-2004 23:13 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 augustus 2004 23:11 schreef attila_de_hun het volgende:
je hoort een halve avond niks van hem. het onderwerp geld wordt aangesneden en hoppa, daar is tie weer. heb je een groot alarm op je computer dat afgaat als er financiële zaken zorden besproken ofzo?



Ik heb een neus voor geld. Ik kan er niks aan doen. Geld heerscht nu eenmaal.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-08-2004 23:14 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2004 23:11 schreef attila_de_hun het volgende:
je hoort een halve avond niks van hem. het onderwerp geld wordt aangesneden en hoppa, daar is tie weer. heb je een groot alarm op je computer dat afgaat als er financiële zaken zorden besproken ofzo?




Hehehe, Chelman waakt als een bankdirecteur over de topics, als waren het kluisjes, waar wel eens wat in zou kunnen zitten.

Dát doet me weer denken aan willem ruis en toen...




Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 23:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 augustus 2004 23:13 schreef Chelman het volgende:
Ik heb een neus voor geld. Ik kan er niks aan doen. Geld heerscht nu eenmaal.




je kunt er idd maar beter teveel als te weing van hebben .(zo, en zometeen ga ik judgement night kijken op de buis).


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 06-08-2004 23:16 by Malekith Profiel van Malekith

[off-topic]Over banken gesproken... Chelman, ik wacht nog steeds op je voorstel, haast je wat of 'k doe niet meer mee [/off-topic]


"Obras son amores y no buenas razones"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-08-2004 23:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 augustus 2004 23:12 schreef webblaster wim het volgende:
Ik geloof je zeker, maar ik krijg een rotgevoel, als ik online betaal met m'n card. Ik doe dat dan ook alleen maar, als er écht geen andere mogelijkheid bestaat.

Call me old-fashioned.


Ik ga maandag een leuk artikel voor je inscannen uit de laatste Banking Review. Het gaat over PINpas fraude. Die is veel gevaarlijker dan CC fraude aangezien het vele malen moeilijker is terug te draaien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-08-2004 23:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 augustus 2004 23:16 schreef Malekith het volgende:
[off-topic]Over banken gesproken... Chelman, ik wacht nog steeds op je voorstel, haast je wat of 'k doe niet meer mee [/off-topic]




Komt eraan!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 23:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 augustus 2004 23:16 schreef Malekith het volgende:
[off-topic]Over banken gesproken... Chelman, ik wacht nog steeds op je voorstel, haast je wat of 'k doe niet meer mee [/off-topic]


hey, vertel eens? Wat voor "voorstel" verwacht je van Chelman? Laat ons eens meegenieten?


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 06-08-2004 23:20 by Malekith Profiel van Malekith

quote:
Op 6 augustus 2004 23:19 schreef attila_de_hun het volgende:
hey, vertel eens? Wat voor "voorstel" verwacht je van Chelman? Laat ons eens meegenieten?
Ach, ik ben m'n vaders dochter.... Wat heb je ervoor over?


"Obras son amores y no buenas razones"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 23:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 augustus 2004 23:17 schreef Chelman het volgende:
Ik ga maandag een leuk artikel voor je inscannen uit de laatste Banking Review. Het gaat over PINpas fraude. Die is veel gevaarlijker dan CC fraude aangezien het vele malen moeilijker is terug te draaien.


je kunt toch bij het minste gevoel van onraad contact opnemen met de creditcard maatschappij? die kijken dan gelijk alles na en blokkeren direct je kaart als het nodig is.

het enige gevaar van creditkaarten is het gebrek aan overzicht van je werkelijke saldo.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 23:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 augustus 2004 23:20 schreef Malekith het volgende:
Ach, ik ben m'n vaders dochter.... Wat heb je ervoor over?

Jezus, zijn al die (half)Polen van die krentekakkers?

laat maar hoor! Ik ga wel film kijken. Gratis!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 06-08-2004 23:26 by Malekith Profiel van Malekith

quote:
Op 6 augustus 2004 23:22 schreef attila_de_hun het volgende:
Jezus, zijn al die (half)Polen van die krentekakkers?

laat maar hoor! Ik ga wel film kijken. Gratis!
Ik ben geen Pool, ook geen half Pool.
Ik ben gewoon realistisch.
En diplomatisch

@Chel: Als je wat hebt, doe 't dan maar naar m'n mail. Ik ben pleite!

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 06-08-2004 23:32]


"Obras son amores y no buenas razones"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-08-2004 23:47 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2004 23:20 schreef attila_de_hun het volgende:
je kunt toch bij het minste gevoel van onraad contact opnemen met de creditcard maatschappij? die kijken dan gelijk alles na en blokkeren direct je kaart als het nodig is.




Zo ben ik eens in de US genaaid door een serveerster in een wegrestaurant, lekker onschuldig babbelen, ojee, zegt ze, ik doe iets verkeerd, niks aan de hand, ik doe het opnieuw en dan gaat het wel goed...

*zucht*

Affijn, 2X een hetzelfde bedrag afgeschreven op het,bijna, zelfde tijdstip. Wat dus later bleek. Wel netjes geld terug gekregen. Dus dat is dan wel een plus. Maar of dat met online bedrijven ook zo werkt?


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-08-2004 1:54 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 augustus 2004 23:20 schreef attila_de_hun het volgende:
het enige gevaar van creditkaarten is het gebrek aan overzicht van je werkelijke saldo.


Hoezo?
quote:
Op 6 augustus 2004 23:47 schreef webblaster wim het volgende:
Affijn, 2X een hetzelfde bedrag afgeschreven op het,bijna, zelfde tijdstip. Wat dus later bleek. Wel netjes geld terug gekregen. Dus dat is dan wel een plus. Maar of dat met online bedrijven ook zo werkt?


Je kreeg het geld niet terug van de wegrestaurant...je kreeg het terug van de CC-maatschappij. Zij vechten het daarna uit met het bedrijf. Het maakt dus niet uit of je het online of offline doet.

Overigens is het online betalen met een CC juist veiliger dan het ouderwets je kaart door zo een Carbon Copy sleetje halen. In dat laatste geval maak je namelijk je gegevens aan iedereen zichtbaar.... Toen die Carbon Copy sleden de norm waren was het enige wat je hoefde te doen een vuilnisbak in de buurt van een tankstation uitgraaien om tientallen ready to use CC nummers en bijbehorende gegevens te zoeken...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen