IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel V Vorige pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-08-2004 2:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 augustus 2004 4:33 schreef Morningrise het volgende:
Gooi jij maar eens een paar bommetjes op een festivalterein o.i.d. Dan heb je al snel een zelfde aantal doden hoor...

daarmee zou je nooit de mensheid kunnen uitroeien, een komeetje of grote vulkaan uitbarsting lukt dat wel


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-08-2004 10:19 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 10 augustus 2004 10:59 schreef Jenje het volgende:
Gisteren heeft 1 of andere mongool konijnen, cavia's en kuikens lopen afslachten op een kinderboerderij in Assen.
Moordenaar cavia's blijkt slechts 9 jaar oud

Nadat er vorige week donderdag een aantal dieren dood werd gevonden op een kinderboerderij in Assen, heeft een buurtonderzoek hiernaar geleid tot het vinden van de dader. De dader in kwestie bleek een jongetje te zijn van slechts negen jaar oud. Het knaapje heeft inmiddels bekend en werd na verhoor door de politie overgedragen aan zijn ouders.

Vier cavia’s bleken te zijn doodgeslagen tegen een muur en nog eens twee kuikens en een konijn waren verdronken in een emmer. Een vrijwilliger reageerde geschokt: "Dit is echt heel erg. Er werden wel eerder stenen naar dieren gegooid en dieren gedumpt, maar dat dieren gedood werden heb ik nog niet eerder meegemaakt. Wie doet nou zoiets? Ik heb begrepen dat de jongen geestelijk gehandicapt is."

Bron: Fok!


I'm not being rude. You're just insignificant.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 11-08-2004 10:39 by FireFox Profiel van FireFox

Lerares (34) krijgt twee
kinderen van leerling (12)


Lerares Mary werd veroordeeld tot celstraf omdat zij een affaire had met een 12-jarige leerling. Ze kreeg 2 kinderen van hem. De rechter noemde het verkrachting en Mary ging de cel in. Onlangs is ze vrijgekomen. Vastbesloten om haar leven met haar jonge minnaar weer op te pakken.

bron De telegraaf


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2004 11:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Iemand toevallig het nieuws gisteren gezien? Nederlandse bedrijven krijgen subsidie om de productie naar arme landen te verschuiven en Nederlanders te ontslaan.

Er is maar 1 reden waarom Nederland achterloopt op de rest, en dat is deze waardeloze regering.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 11-08-2004 11:25 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

Gezien. Klopt. Lijors.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2004 12:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En aan de andere kant pushen ze iedereen die maar geen werk kan vinden nog verder de goot in .. wat willen ze joh? Nederland in een derde wereld land veranderen?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-08-2004 12:29 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 augustus 2004 11:22 schreef Jenje het volgende:
Iemand toevallig het nieuws gisteren gezien? Nederlandse bedrijven krijgen subsidie om de productie naar arme landen te verschuiven en Nederlanders te ontslaan.

Er is maar 1 reden waarom Nederland achterloopt op de rest, en dat is deze waardeloze regering.
Volgens mij bestond die regeling al voordat deze regering aan de macht kwam.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2004 12:40 by Malekith Profiel van Malekith

quote:
Op 11 augustus 2004 10:39 schreef FireFox het volgende:
Lerares (34) krijgt twee
kinderen van leerling (12)


Lerares Mary werd veroordeeld tot celstraf omdat zij een affaire had met een 12-jarige leerling. Ze kreeg 2 kinderen van hem. De rechter noemde het verkrachting en Mary ging de cel in. Onlangs is ze vrijgekomen. Vastbesloten om haar leven met haar jonge minnaar weer op te pakken.

bron De telegraaf
Nou dat is gewoon ziek!


"Obras son amores y no buenas razones"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2004 12:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 augustus 2004 12:29 schreef Misanthrope het volgende:
Volgens mij bestond die regeling al voordat deze regering aan de macht kwam.
Argh, dat is toch van de gekke?

Nederlander komen bijna niet aan werk, en de regering promoot gewoon het aannemen van oostblokkers en het laten oprotten van bedrijven ...


Toch maar eesnop rechts gaan stemmen ...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-08-2004 12:47 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 11 augustus 2004 10:39 schreef FireFox het volgende:
Lerares (34) krijgt twee
kinderen van leerling (12)


Lerares Mary werd veroordeeld tot celstraf omdat zij een affaire had met een 12-jarige leerling. Ze kreeg 2 kinderen van hem. De rechter noemde het verkrachting en Mary ging de cel in. Onlangs is ze vrijgekomen. Vastbesloten om haar leven met haar jonge minnaar weer op te pakken.

bron De telegraaf

Dat is zeker niet enkel van deze tijd, heb ooit eens op een fuif gedanst met ene van 27, wat ik echter nog niet wist was dat ze een dochter had van 14


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-08-2004 12:48 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 11 augustus 2004 12:41 schreef Jenje het volgende:
Argh, dat is toch van de gekke?

Nederlander komen bijna niet aan werk, en de regering promoot gewoon het aannemen van oostblokkers en het laten oprotten van bedrijven ...


Toch maar eesnop rechts gaan stemmen ...
'Ontwikkelingshulp' heet dat in de woorden van linkse partijen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2004 12:49 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

@Beli : Het is wel wat anders als het om een lerares gaat, een persoon die je toch het vertrouwen geeft dat ze je kind wat leert ...en niet er mee in bed duikt.

@Misa : Mja, laat Nederland eerst maar eens ontwikkelen ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-08-2004 12:49]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-08-2004 12:54 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 augustus 2004 12:41 schreef Jenje het volgende:
Toch maar eesnop rechts gaan stemmen ...
Oh ja, alsof dat een verschijnsel is wat zich alleen bij links voordoet.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2004 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 augustus 2004 12:54 schreef helmet het volgende:
Oh ja, alsof dat een verschijnsel is wat zich alleen bij links voordoet.
Laat eens zien van niet dan ..


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-08-2004 12:59 by altx Profiel van altx

quote:
Op 11 augustus 2004 12:49 schreef Jenje het volgende:
@Beli : Het is wel wat anders als het om een lerares gaat, een persoon die je toch het vertrouwen geeft dat ze je kind wat leert ...en niet er mee in bed duikt.

(...)


Toch meen ik eruit te kunnen afleiden dat hij het niet geheel tegen zijn zin gedaan zal hebben...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2004 13:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 augustus 2004 12:59 schreef altx het volgende:
Toch meen ik eruit te kunnen afleiden dat hij het niet geheel tegen zijn zin gedaan zal hebben...
Oh zeker niet .. maar die lerares had daarboven moeten staan ... kind van 12 weet toch nog niet wat liefde is ...


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 11-08-2004 13:27 by Manifest Profiel van Manifest

quote:
Op 11 augustus 2004 12:41 schreef Jenje het volgende:
Argh, dat is toch van de gekke?

Nederlander komen bijna niet aan werk, en de regering promoot gewoon het aannemen van oostblokkers en het laten oprotten van bedrijven ...


Toch maar eesnop rechts gaan stemmen ...
De huidige regering houdt deze regeling wel in leven, ipv te schrappen.

De Nederlandse bedrijven gaan toch wel in het buitenland ondernemingen beginnen of de regering nou promoot of niet.
Ondernemingen zijn geen van alle geïnteresseerd in verantwoordelijkheid voor de Nederlandse economie als geheel, noch in de toekomst van de bevolking van Nederland.
Daarom moet de subsidie meteen geschrapt worden.


F*ck hippies


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-08-2004 17:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

we hebben mensen nodig die het vuile werk doen.
Bovendien zeurt de nederlander erg veel en kost erg veel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-08-2004 18:22 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 11 augustus 2004 11:22 schreef Jenje het volgende:
Iemand toevallig het nieuws gisteren gezien? Nederlandse bedrijven krijgen subsidie om de productie naar arme landen te verschuiven en Nederlanders te ontslaan.

Er is maar 1 reden waarom Nederland achterloopt op de rest, en dat is deze waardeloze regering.


we hebben momenteel te maken met een flinke dosis afbraakpolitiek door op korte termijn ALLES te verneuken wat de regering maar KAN verneuken. De lange termijn wordt compleet over het hoofd gezien en als ze het erover hebben is het meteen weer te kortzichtig..... Het is zo ongelofelijk achterlijk dat bijna niemand het ziet en degene die het wel zien en dat zijn er wel degelijk een paar die kunnen er geen zak aan doen immers; negeren is ook een vorm van regeren!

Stiekem zijn er al etterlijke deskundigen bij verschillende actualiteiten programma's geweest die zeggen dat NL nog nooit zo snel achteruit holt als nu, alleen zijn de effecten nog niet duidelijk DAT is op de lange termijn pas te merken en dan is het te laat.....echter valt er nog steeds veel te redden, maar dat moet niet lang meer duren....


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 11-08-2004 18:24 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 11 augustus 2004 18:22 schreef Spirit In Black het volgende:
we hebben momenteel te maken met een flinke dosis afbraakpolitiek door op korte termijn ALLES te verneuken wat de regering maar KAN verneuken. De lange termijn wordt compleet over het hoofd gezien en als ze het erover hebben is het meteen weer te kortzichtig..... Het is zo ongelofelijk achterlijk dat bijna niemand het ziet en degene die het wel zien en dat zijn er wel degelijk een paar die kunnen er geen zak aan doen immers; negeren is ook een vorm van regeren!

Stiekem zijn er al etterlijke deskundigen bij verschillende actualiteiten programma's geweest die zeggen dat NL nog nooit zo snel achteruit holt als nu, alleen zijn de effecten nog niet duidelijk DAT is op de lange termijn pas te merken en dan is het te laat.....echter valt er nog steeds veel te redden, maar dat moet niet lang meer duren....

emigreren dan maar? Ik heb Belgen toch altijd al aardiger gevonden dan Nederlanders...



Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2004 18:29 by Malekith Profiel van Malekith

quote:
Op 11 augustus 2004 12:59 schreef altx het volgende:
Toch meen ik eruit te kunnen afleiden dat hij het niet geheel tegen zijn zin gedaan zal hebben...
Een jongetje van twaalf dat verliefd is op z'n juffrouw zal waarschijnlijk geen "nee" zeggen wanneer die hem wat voorstelt, niet beter wetende.

Hoe zou je zelf geweest zijn?

Lijkt me ook eerder een breken van het vertrouwen aan de kant van de ouders, dan aan de kant van het kind.

[Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 11-08-2004 18:31]


"Obras son amores y no buenas razones"


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-08-2004 18:35 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 11 augustus 2004 18:24 schreef Audiophile het volgende:
emigreren dan maar? Ik heb Belgen toch altijd al aardiger gevonden dan Nederlanders...


die keus is niet zo makkelijk voor iedereen helaas.....nee, die regering moet weg, maar dat gaat toch niet gebeuren dus dan op zijn minst bij de volgende verkiezingen. Mocht Balkenende en zijn zogenaamde wormen en maden problematiek dan weer zoveel stemmen krijgen dan is er serieus wat mis in dit land en daar ga ik vooralsnog niet vanuit.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 11-08-2004 18:40 by Malekith Profiel van Malekith

quote:
Op 11 augustus 2004 18:24 schreef Audiophile het volgende:
emigreren dan maar? Ik heb Belgen toch altijd al aardiger gevonden dan Nederlanders...
Hihi, vriendjes worden?


"Obras son amores y no buenas razones"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-08-2004 18:43 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 11 augustus 2004 12:41 schreef Jenje het volgende:
Argh, dat is toch van de gekke?

Nederlander komen bijna niet aan werk, en de regering promoot gewoon het aannemen van oostblokkers en het laten oprotten van bedrijven ...


Toch maar eesnop rechts gaan stemmen ...


Euh, beste vriend, rechts zal dit alleen maar toejuichen aangezien de concurrentiepositie van de Nederlandse bedrijven verbetert door het verschuiven van de productie naar lage lonen landen. Dus op rechts stemmen lijkt me in dit geval het meest onhandige wat je maar kan doen.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 11-08-2004 18:43 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen