IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel V Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2004 10:12 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Avril Lavigne spoke with Rolling Stone magazine about how she shot down LIMP BIZKIT frontman Fred Durst after hanging out with him at the METALLICA tribute concert. She said, "[Backstage at a METALLICA tribute] I mentioned to Fred that I was hungry — like, 'I want an In-N-Out burger'. He had someone go out and get me a whole box of them, with fries. I was like [sarcastically], 'Yeah!' Then he took a private jet out to one of my shows, expecting me to bang him. He was disappointed that I wouldn't even go near him [laughs]. He was a little pissed that I went to my room alone that night." Read


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2004 10:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 juni 2004 9:40 schreef Digerdoden het volgende:
Anti-fascisten bedreigen Michiel Smit

Een Europadebat dat gisteravond in Amsterdam gehouden zou worden is afgelast omdat anti-fascisten dreigementen hadden geuit jegens Nieuw Rechts-leider Michiel Smit. Het debat was georganiseerd door CDA- en VVD-jongeren. Smit was uitgenodigd om een column voor te lezen.

Een woordvoerder van het CDJA legt uit: ''Behalve een regulier debat tussen vijf kandidaten voor het Europees Parlement was ook de column van Smit in het programma opgenomen. Hoewel iedereen inhoudelijk afstand neemt van de politieke standpunten van de partij Nieuw Rechts, leek het interessant om Michiel Smit aan het woord te laten. Ook tegenstanders dien je met respect te behandelen en op basis van argumenten aan te pakken. Een debat is daarom een uitgelezen mogelijkheid iemands ongelijk aan te tonen''.

Onduidelijk is wie er achter de bedreigingen zit. Wel werd er via de radicale actie-site Indymedia opgeroepen om de komst van Smit te verhinderen. Die oproep was afkomstig van Antifascistische Aktie Amsterdam. Volgens AFA behoren racisten niet welkom te zijn in de hoofdstad. AFA wist al eerder een bijeenkomst waarop Smit aanwezig zou zijn te verhinderen.

De jongerenbewegingen van GroenLinks en de SP weigerden volgens AFA overigens vooraf deel te nemen aan het debat als Smit zou komen, omdat ze niet geassocieerd wensen te worden met ''extreem-rechts''.

De organisatoren van het debat, het CDJA Noord-Holland en de JOVD, spreken schande van de bedreigingen aan het adres van Smit. ''Het is bijzonder kwalijk dat de organisatie heeft moeten wijken voor linkse terreurorganisaties. Blijkbaar moet er na Pim Fortuyn nog iemand worden vermoord om ervoor te zorgen dat linkse dreigementen hard worden aangepakt''. Beide jongerenorganisaties willen dat minister Remkes van Binnenlandse Zaken er snel voor zorgt dat linkse dreigementen niet langer verkiezingsbijeenkomsten kunnen verstoren.

---------------
waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven in dit land! de AFA gaat steeds gekkere dingen doen.. het gaat bij hun verder dan verbaal geweld

in Welke mate is het bedreigd dan? Grappig dat het er niet bij staat. Van die tactiek maakt de bijbel ook gebruik. Laat het maar in het midden ter eigen invulling....


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 03-06-2004 10:19 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Het lijkt er weer op dat extreem links en extreem rechts niet zonder elkaar kunnen...


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 03-06-2004 10:20 by Pink Floyd Profiel van Pink Floyd

quote:
Parlement verzet debat voor voetbal

De Tweede Kamer heeft een debat verplaatst omdat het Nederlands elftal dan de wedstrijd speelt tegen Duitsland op het EK in Portugal. VVD, D66 en PvdA zijn hier tegenstander van, maar een meederheid koos toch voor verplaatsing.

Het verzoek voor het verplaatsen van het debat over de vrijheid van meningsuiting kwam van LPF-Kamerlid Eerdmans. "Als groot voetballiefhebber vind ik dat je een beladen wedstrijd als deze tegen Duitsland niet moet missen", aldus Eerdmans. Normaal heeft het Kamerlid de mond vol over "een hardwerkend parlement". D66 en PvdA vinden het voorstel dan ook vreemd.

Toch zijn niet alle VVD'ers tegen. Kamerlid Van Beek heeft best begrip voor het verzetten van een debat voor voetbal. "Kamerleden zijn ook mensen". Kamervoorzitter Weisglas is echter fel tegen.
eikels


Like Some Snow-white Marble Eyes


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 03-06-2004 11:17 by UberHeerscher Profiel van UberHeerscherhttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 3 juni 2004 10:13 schreef ghoulliette het volgende:
in Welke mate is het bedreigd dan? Grappig dat het er niet bij staat. Van die tactiek maakt de bijbel ook gebruik. Laat het maar in het midden ter eigen invulling....


Een meester in eigen invulling geven ben jij...

Dit is een nieuwsbericht wat niet van Michiel Smit of zijn organisatie afkomstig is.... Waaruit concludeer jij dat er geen specifieke dreigingen geweest zijn? Wellicht dat die niet gepubliceerd zijn i.v.m. een aangifte?*

Dit is gewoon *weer* een bewijs voor de dubieuze tactieken van vredelevende linkse activisten.



*Of was dit weer zo'n post zonder nadenken waar ik wel een over hoor?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2004 11:22 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 juni 2004 11:17 schreef UberHeerscher het volgende:
Een meester in eigen invulling geven ben jij...

Dit is een nieuwsbericht wat niet van Michiel Smit of zijn organisatie afkomstig is.... Waaruit concludeer jij dat er geen specifieke dreigingen geweest zijn? Wellicht dat die niet gepubliceerd zijn i.v.m. een aangifte?*

Dit is gewoon *weer* een bewijs voor de dubieuze tactieken van vredelevende linkse activisten.



*Of was dit weer zo'n post zonder nadenken waar ik wel een over hoor?

dit is geen bewijs.

als ik loop te roepen dat een rechts extremist me bedreigd. is dat bewijs?

daarnaast is een bedreiging heel breed.
zeggen dat je iemand gaat slaan is bedreiging. maar vermoorden ook.

Als ze zeggen van wij vinden het echt niet leuk dat jij gaat komen kan dat ook al als bedreiging gezien worden....

het zegt helemaal niets. SBS6 journalistiek

was jij niet gebanned?


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 03-06-2004 11:32 by UberHeerscher Profiel van UberHeerscherhttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 3 juni 2004 11:22 schreef ghoulliette het volgende:
dit is geen bewijs.

als ik loop te roepen dat een rechts extremist me bedreigd. is dat bewijs?



HOe weet jij dat hij alleen zat te roepen? Dit is een persbericht dat niet door hem zelf is uitgegeven.....die worden vaak.

quote:

was jij niet gebanned?


Was jij niet ongesteld?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2004 11:35 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 juni 2004 11:32 schreef UberHeerscher het volgende:
HOe weet jij dat hij alleen zat te roepen? Dit is een persbericht dat niet door hem zelf is uitgegeven.....die worden vaak.



wie denk je dat dat soort berichten bekend maakt? je weet toch ook hoe blabbermouth werkt.(?)

quote:

Was jij niet ongesteld?

nee hoezo?


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 03-06-2004 11:46 by Borgia Profiel van Borgia

Tis wel humor..Nieuw Rechts wil het nationaal gevoel stimuleren door het verplicht zingen van het volkslied op scholen in te voeren...tja..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2004 11:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

damn, wat een lui


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 03-06-2004 11:51 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 3 juni 2004 11:49 schreef ghoulliette het volgende:
damn, wat een lui


Tja en dan je ook gaan identificeren met Nederlanders uit het verleden, zoals Johan van Oldenbarneveld..altijd jammer om te zien hoe de geschiedenis weer wordt misbruikt..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 03-06-2004 11:51 by UberHeerscher Profiel van UberHeerscherhttp://www.jostiband.nl/

Dat zou geen verkeerd idee zijn. Toen ik in Nederland kwam was ik verbaasd over een totale afwezigheid aan patriotisme onder de mensen.



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-06-2004 11:55 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 3 juni 2004 11:51 schreef UberHeerscher het volgende:
Dat zou geen verkeerd idee zijn. Toen ik in Nederland kwam was ik verbaasd over een totale afwezigheid aan patriotisme onder de mensen.


het lijkt er op dat dat geheel afgeschaft wordt omdat we anders ethnische minderheden tegen het hoofd stoten..
de rechten van autochtonen worden ingekrompen omdat ze de mensenrechten van de allochtonen zouden schenden.. (ja slecht onderbouwde bewoording )


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 03-06-2004 11:57 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 3 juni 2004 11:51 schreef UberHeerscher het volgende:
Dat zou geen verkeerd idee zijn. Toen ik in Nederland kwam was ik verbaasd over een totale afwezigheid aan patriotisme onder de mensen.




Ik vind dat juist een hele gezonde houding..zit zelf bepaald niet te wachten op Amerikaanse toestanden..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2004 12:02 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 juni 2004 11:55 schreef Digerdoden het volgende:
het lijkt er op dat dat geheel afgeschaft wordt omdat we anders ethnische minderheden tegen het hoofd stoten..
de rechten van autochtonen worden ingekrompen omdat ze de mensenrechten van de allochtonen zouden schenden.. (ja slecht onderbouwde bewoording )

het zou bovendien vreemd zijn als er al decennia lang niets aan vaderlandse geschiedenis gedaan werd, en nu opeens wel.

welke middelbare scholier weet nu wie Van Oldenbarneveldt is, of Wie de gebroeder de Witt zijn, of wie Maurits was, Hugo de Groot... etc.

niemand toch.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 03-06-2004 12:07 by Borgia Profiel van Borgia

quote:
Op 3 juni 2004 12:02 schreef ghoulliette het volgende:
het zou bovendien vreemd zijn als er al decennia lang niets aan vaderlandse geschiedenis gedaan werd, en nu opeens wel.

welke middelbare scholier weet nu wie Van Oldenbarneveldt is, of Wie de gebroeder de Witt zijn, of wie Maurits was, Hugo de Groot... etc.

niemand toch.


Toevallig weet ik wel wie die gasten allemaal zijn..maar dat komt meer uit eigen belangstelling


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2004 12:11 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 juni 2004 12:07 schreef Borgia het volgende:
Toevallig weet ik wel wie die gasten allemaal zijn..maar dat komt meer uit eigen belangstelling

en jij bent geen middelbare scholier

maar idd, het is gewoon een gebrek aan belangstelling onder de jeugd. Wie de nieuwe sms babe bij tmf is is veel belangrijker.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-06-2004 12:23 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Vrouw belt Jordaniër arm

De vrouw van de Jordaniër Abu Sami belde zoveel dat hij nu van haar gescheiden is. Maar dat is niet voor de eerst keer. Al twee keer eerder was hij van zijn vrouw gescheiden vanwege de belkosten, maar telkens kwamen ze weer samen.

Maar nu is de maat voor Sami vol. "De rekeningen liepen zo hoog op, dat ze drie keer zo hoog waren als zijn maandloon," zegt de Jordaniër, die de rekening dan ook niet meer kon betalen.

"Mijn vrouw belde elke dag uren aan een stuk met haar zusters en vriendinnen over nieuwe recepten en kleren. Ik betaalde elke maand zonder morren de telefoonrekening", ze zegt Sami aan een Jordaanse krant. Toen zijn vrouw ook nog eens aan internationale telefoonspelletjes ging meedoen, was de maat vol. "Nu is het gedaan. We gaan definitief uit elkaar," aldus de Jordaniër.

Bron: Fok!

Goh, ik vraag me af hoeveel geld hij nog krijgt


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2004 12:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hoezo? Krijg jij nog geld van iemand dan?


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 03-06-2004 12:28 by Aaargh Profiel van Aaarghhttp://www.zwangerschapspagina.nl

Wow... Ze onderzoeken echt àlles tegenwoordig.

nu.nl:

Vrouwen kletsen tijdens het plassen

Uitgegeven: 3 juni 2004 11:12

ROTTERDAM - Nederlandse vrouwen praten en plassen graag tegelijk. Ruim 21 procent van de dames babbelt rustig door als ze naar het toilet gaan. De deur van het kleine kamertje is geen barrière; een op de vier vrouwen laat deze gewoon open. Mannen begrijpen niets van de vrouwelijke bezigheden tijdens de toiletgang. Slechts 5 procent van hen praat tijdens het toiletbezoek.

Dit blijkt uit een onderzoek dat schookmaakmiddelenfabrikant Glorix samen met onderzoeksbureau Blauw Research online heeft uitgevoerd onder 535 Nederlanders. De resultaten zijn donderdag gepubliceerd.

Ook kwam naar voren dat Nederlanders innovatief zijn bij het gebruik van een vies toilet. Van de vrouwen 'hangt' 57 procent boven het toilet, tegenover 14 procent van de mannen. De heren maken de bril liever schoon met wc-papier alvorens een grote of kleine boodschap te doen.

Glorix doet regelmatig onderzoek naar wc-gewoontes om de hygiëne op het toilet onder de aandacht te brengen. Ongeveer 68 procent van de Nederlanders hecht daar ook waarde aan en kijkt na het doortrekken of de wc schoon achterblijft.



“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2004 12:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

... wat ene leuk weetje ...


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 03-06-2004 12:33 by UberHeerscher Profiel van UberHeerscherhttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 3 juni 2004 11:57 schreef Borgia het volgende:
Ik vind dat juist een hele gezonde houding..zit zelf bepaald niet te wachten op Amerikaanse toestanden..


Heel gezond ja.

Ik spreek je over 20 jaar. Ik ga dan gniffelend vanuit het buitenland toekijken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2004 12:34 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 juni 2004 12:33 schreef UberHeerscher het volgende:
Heel gezond ja.

Ik spreek je over 20 jaar. Ik ga dan gniffelend vanuit het buitenland toekijken.

als je er over 20 jaar nog bent.


mijn huisgenoot (m) zingt graag tijdens het poepen.


UberHeerscher
Usericon van UberHeerscher
Posted 03-06-2004 12:37 by UberHeerscher Profiel van UberHeerscherhttp://www.jostiband.nl/

quote:
Op 3 juni 2004 12:34 schreef ghoulliette het volgende:
mijn huisgenoot (m) zingt graag tijdens het poepen.


Gaaf. Wat zingt ie?


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 03-06-2004 12:40 by judge paul Profiel van judge paulhttp://www.judgementday.nl

Op een Onbewoond Eiland ?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen